DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Minimaalquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:26 schreef Houniet het volgende:
Vertonghen ben je gewoon 5 weken kwijt.
En was manucharyan nog wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Minimaal
Maar gelukkig is Aissati op de goede weg. Gister de uitblinker bij Jong Ajax
Zijn motivatie is weg maar dat vind ik niet zo gek als ze zo met je omgaan. Hij had allang verhuurd moeten worden om ervaring op te doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die gast is toch allang afgeschreven.
Iedereen lacht wel om hem maar het is gewoon jammer hoe het gelopen is door al die blessures. Die gast had zoveel voetbal in zijn kleine teen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef Sethje het volgende:
Ik denk dat Manu Chao het nog beter zou doen.....
Gronkjaer was slecht beleid. Die hadden ze nooit zomaar moeten verkopen aan Chelsea destijds. Die gast heeft zijn Ajax niveau sindsdien ook nooit meer gehaald. Wat een held was datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitea blijf ik ook doodzonde vinden. Gronkjaer was ook zo'n voetballer.
Wat is het toch altijd met een buitenspeler. Of fuckin geniaal of echt waardeloos. Bizar eigenlijk.
Tja teveel blessures. Gronkjaer was wel fucking snel ja! Die pwnde zo elke willekeurige verdedigingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef peaceman het volgende:
Mitea was, mits fit, best een aanwinst vond ik altijd. Scoorde dan ook geregeld.
Mja nooit geweldig geweest imo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef peaceman het volgende:
Mitea was, mits fit, best een aanwinst vond ik altijd. Scoorde dan ook geregeld.
Ondanks het goede bericht dat ie morgen waarschijnlijk weer naar huis mag, blijft het schrikken door dit soort berichten!quote:Ajax-icoon Bobby Haarms alweer op intensive care
Datum: 3-mrt-2009 16:40
Bobby Haarms (foto, midden) is maandag weer op de intensive care terecht gekomen. De 74-jarige voormalig assistent-trainer van Ajax woonde zeven maanden lang in het VU medisch centrum, maar omdat het juist weer goed met hem ging mocht Haarms afgelopen maand weer in zijn eigen woning gaan wonen.
Maandag was er even alarm toen het slecht leek te gaan. Haarms werd opgenomen, maar is inmiddels alweer van de IC af. Woensdag mag de ‘goede beul’ waarschijnlijk alweer naar huis, zodat hij aanstaande zondag in rust zijn 75ste verjaardag kan vieren. (LvS)
www.sportweek.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |