Met Master League in PES6 werd het anders een razendsnelle topper mits 'ie heel bleef.quote:
Ik op een aanval met Laudrup, Bosman, Van Basten, Huntelaar, Keizer, Kluivert, De Boer, Litmanen en Cruijff, enz.. Maar ja, dat zal dan wel weer weinig realistisch genoemd worden...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop nog altijd op een aanval met Gronkjaer - Rosenberg - Mitea.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Helaas, ik zet m'n geld in op Slavia-Sparta 13 april.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef Jasza het volgende:
Gaan er nog mensne met de 410 bus naar Marseille.
FC Middelmaat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop nog altijd op een aanval met Gronkjaer - Rosenberg - Mitea.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop nog altijd op een aanval met Gronkjaer - Zlatan - Mitea.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop nog altijd op een aanval met Gronkjaer - Zlatan - Brian Laudrup![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Bob is alweer van de IC af.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ondanks het goede bericht dat ie morgen waarschijnlijk weer naar huis mag, blijft het schrikken door dit soort berichten!
Ja! Ik denk al, wie zet ik nou op rechts:P Had Finidi al in mijn gedachte, na gister Real - Ajax te hebben gezienquote:
Ik zou wel zo snel mogelijk proberen. Maar mag je niet al donderdag, wat voor kaart heb je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
Iemand enig idee hoe snel de leukere vakken vrijdag uitverkocht kunnen raken (voor Marseille)? Moet ik om 09:00 al proberen of kan het later?
Ik koop er donderdag nog zes (drie per persoon) bij voor Zuid 1.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
Iemand enig idee hoe snel de leukere vakken vrijdag uitverkocht kunnen raken (voor Marseille)? Moet ik om 09:00 al proberen of kan het later?
Denk dat je even moet bellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
Iets fout gegaan bij een ticket bestellen online. Is het mogelijk om hem nog te annuleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |