28 miljoen gulden leverde dat op, was een record toen volgens mij voor Ajax.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gronkjaer was slecht beleid. Die hadden ze nooit zomaar moeten verkopen aan Chelsea destijds. Die gast heeft zijn Ajax niveau sindsdien ook nooit meer gehaald. Wat een held was dat
Ga naar de shop bij de Arena!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef Rumille het volgende:
Ik ga in de zomer shirt kopen met Aissati erop
Vraag me alleen af waarom je op ajax.nl geen thusishirt kan kopen.
Vaag hè?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef Rumille het volgende:
Vraag me alleen af waarom je op ajax.nl geen thusishirt kan kopen.
Zou het wel dit jaar kopen, volgend jaar zijn ze failliet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vaag hè?.
Ik wil nog een shirt met Aegon erop, gewoon voor de heb. Binnenkort maar naar de FanShop, daar krijg je nu 30% korting. Misschien achterop RAY of zo, wel geinig.
Yep. Ik probeer het maar vanaf 09:00 voor de zekerheid. Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:54 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, vanaf donderdag kun je als SCC-houder kaarten bijkopen toch? Wil het nog ff checken voordat ik straks misgrijp.
Mijn moeder wil zo graag een Ajax-shirt...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vaag hè?.
Ik wil nog een shirt met Aegon erop, gewoon voor de heb. Binnenkort maar naar de FanShop, daar krijg je nu 30% korting. Misschien achterop RAY of zo, wel geinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er hier een gescoord voor 15 pond,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yep. Ik probeer het maar vanaf 09:00 voor de zekerheid. Je weet maar nooit.
Ja gewoon goede verkoop van zo'n spelerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
28 miljoen gulden leverde dat op, was een record toen volgens mij voor Ajax.
Ja en op dat moment met afstand de beste buitenspeler werd nog in het begin van het seizoen verkocht. Ik vond het slecht beleid, en ook omdat Gronkjaer helemaal niet weg wilde.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
28 miljoen gulden leverde dat op, was een record toen volgens mij voor Ajax.
Ajax had geen keus, hij moest wel verkocht worden om de jaarcijfers enigzins te redden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en op dat moment met afstand de beste buitenspeler werd nog in het begin van het seizoen verkocht. Ik vond het slecht beleid, en ook omdat Gronkjaer helemaal niet weg wilde.
Uiteindelijk heeft dat jaar mede dankzij zijn verkoop weinig sportieve hoogtepunten opgeleverd.
Hij doet het toch niet slecht met het 2de elftalquote:Ajax wil aflopend contract Koster openbreken
Geschreven op dinsdag, 3 maart om 23:33
Nadat bekend werd gemaakt dat Marco van Basten aan de slag zou gaan bij Ajax werd Adrie Koster met diverse clubs uit de Eredivisie in verband gebracht. De coach bleef echter werkzaam in Amsterdam en als het aan zijn werkgever ligt blijft dat zo. Koster kan zijn contract bij Ajax verlengen. De oefenmeester is momenteel coach bij de beloften, waarmee hij hard op weg is naar het kampioensschap. Vorig seizoen zat Koster als hoofdtrainer bij Ajax 1 op de bank na het vertrek van Henk ten Cate. Het contract van de Zeeuw loopt deze zomer af.
Ajax wil spoedig met Koster om tafel om te praten over een langere samenwerking. “We zijn tevreden over hoe Koster het doet met de beloften, we kijken nu hoe Adrie zelf zijn toekomst ziet”, reageert technisch manager Danny Blind in AD/Sportwereld.
Pannekoeke busquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
Hoor net van iemand dat er nogal wat nederlandse auto's van twente gesloopt zijn daar. Misschien toch maar vip bus nemen?
410 VIP bus![]()
Wij gaan met een busje ideaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Vliegtckets zijn echt fucking duur naar Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |