Echt waarquote:Op zondag 1 maart 2009 15:56 schreef DaFrenk het volgende:
Poeh, wordt je best gaar van, van dat gamen slapen
Dat ook jaquote:
Zouden ze eens andere obstakels hebben bij Wipeout vanavond?quote:
Inderdaad, ik las het net. Dus blijf even hangen tussen het zappen doorquote:Op zondag 1 maart 2009 18:11 schreef Tabloid het volgende:
Ik hoop het.
Bij life & cooking gaan ze het zo hebben over wipeout.
quote:
Ken ik diequote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Kees Kroket is heilig
ooit vanuit Fryslân speciaal naar Den Bosch gegaan om bij Kees Kroket een kroket (en een satéplate) te eten
Uhuh. Hebben veel meisjes last vanquote:Op zondag 1 maart 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Af. Ik werd in het boek al half verliefd op die gozer. Het is gebleven
Momenteel in twee bezig, jij ? Ik zit te twijfelen of ik straks twee zal uitlezen of een andere film zal opzetten. Dilemma's, dilemma'squote:Op zondag 1 maart 2009 21:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Uhuh. Hebben veel meisjes last vanHeb je de 3 andere boeken ook gelezen?
Ik heb ze alle 4 een beetje als een bezetene uitgelezenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Momenteel in twee bezig, jij ? Ik zit te twijfelen of ik straks twee zal uitlezen of een andere film zal opzetten. Dilemma's, dilemma's
Heb deel één al uitgeleend, die zag er nog netjes uit. Deel twee lees ik nu ook ongeveer overal, met veel ezelsoren en andere vouwen ten gevolge. Had eerst alleen deel één gekocht, daar in begonnen, en zodra ik de mogelijkheid had ook maar 2 en 3 blind gekocht. Geen miskoop vooralsnogquote:Op zondag 1 maart 2009 21:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 4 een beetje als een bezetene uitgelezenIk deed er in totaal 3 weken over, wat betekende zo vaak mogelijk lezen
Het is het wel waard moet ik zeggen
Bella is zeker een mutsquote:Op zondag 1 maart 2009 21:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb deel één al uitgeleend, die zag er nog netjes uit. Deel twee lees ik nu ook ongeveer overal, met veel ezelsoren en andere vouwen ten gevolge. Had eerst alleen deel één gekocht, daar in begonnen, en zodra ik de mogelijkheid had ook maar 2 en 3 blind gekocht. Geen miskoop vooralsnog
En ik ben blij dat haar taalgebruik van het Engels niet zo moeilijk leest. Bella is wel een muts trouwens.
Edit : Twilight
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bella is zeker een mutsMaar Edward is ergens ook wel een beetje een muts
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:38 schreef GSMboy het volgende:
Wat een anti-climax...
Patty die ging vertellen dat op een geheime locatie war ze waren dat de The Mask zich ging onthullen.
En jawel, Geer zat eronder, 'KOEKKOEK, ik ben het nie't, maar ik kom wel vertellen dat Holland got talent op TV komt. Kijken dus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het zijn gelukkig wel aardige mensenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:10 schreef Susi het volgende:
Overigens in de files van Piles :
er hebben maar 14 mensen de afgelopen twee maanden in TV SC gepost
Momenteel ben ik weer eens wat oude jeugdboeken aan het lezenquote:
Blijkt wel dat we een bron van informatie zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
Gelijk maar met de deur in huis vallen. Dat AD doet niet aan bronvermelding
http://www.ad.nl/cultuur/(...)er_open_of_niet.html
hebben ze van:
FOK!ker ontdekt repetities NOS journaal
quote:The Bold and the Beautiful nu al met zomerstop
Geplaatst op dinsdag 03 maart 2009 om 14:37
SBS 6 begint deze week al met de zo- merstop van The Bold and the Beautiful. De komende maanden zijn alleen nog herhalingen te zien. Dat meldt SBS 6. “Na de zomerstop van vorig jaar is ge- bleken dat veel kijkers juist in de zomer meer tijd hebben voor hun soapserie. Om die reden heeft SBS 6 besloten om de geplande zomerstop van The Bold and the Beautiful dit jaar eerder in te zetten en per direct herhalingen uit te zenden. Vanaf maandag 1 juni zenden we weer nieuwe afleveringen uit.”
Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:55 schreef Susi het volgende:
Laat me raden. Jij bent die bovenste ? Die is geniaal
Vanmorgen op 3FM bij Giel ook gehoordquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
Iedereen de beelden van Eva Jinek al gezien ?
Net even gekekenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
Iedereen de beelden van Eva Jinek al gezien ?
Het is wel grappig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
God wat een jankende kleuter'Geef teruuhuug' Boehoe huilie
Ah cool, even kijken danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Susi het volgende:
Vanavond zit ze bij DWDD dus ik verwacht dat ze een carrieresprong maakt
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is dat geen fail maar een bewuste ontwerpkeuze
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:58 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik dacht even dat jenaar dit topic verwees
het lijkt misschien soms niet zo maar ik heb een levenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef Susi het volgende:
Oi. Nú doet Uitzending Gemist het pas normaal. Ik ga twee afleveringen WIDM kijken
Jagen jullie nog op post 6666666666666666666666 ?
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=79878quote:'Muziek Sunsation zet aan tot zelfmoord'
MIDDELSTUM - Stichting de Cederborg uit Middelstum maakt bezwaar tegen popevenement Sunsation. De muziek zou aanzetten tot zelfmoord en de locatie van het evenement zorgt voor geluidsoverlast.
Jan de Bruin, voorzitter van Stichting de Cederborg: 'Wij maken ons zorgen over de muziek die er gedraaid wordt. Rap en poprock hebben een negatieve invloed op kinderen en heavy metal is echt gericht op zelfmoord. En wij hebben zondags een kerkdienst. Dan wil je wel een beetje een goede nachtrust hebben.'
De organisatie van Sunsation snapt weinig van de kritiek. 'Ik kan me niet voorstellen dat Burdy of MooiWark aan kan zetten tot moordpartijen. Volgens ons wil de stichting Cederborg aandacht voor iets waar wij verder niets mee van doen hebben', aldus Heino Buikema van Sunsation.
De organisatie zegt zelf ook op zoek te geweest naar een andere locatie voor het evenement, maar loopt tegen logistieke problemen op.
Mooi kan ik het niet noemen maar gericht op zelfmoordquote:Jan de Bruin, voorzitter van Stichting de Cederborg: 'Wij maken ons zorgen over de muziek die er gedraaid wordt. Rap en poprock hebben een negatieve invloed op kinderen en heavy metal is echt gericht op zelfmoord.
Gewoon verder slapen in de kerkquote:En wij hebben zondags een kerkdienst. Dan wil je wel een beetje een goede nachtrust hebben.'
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:26 schreef Susi het volgende:
Net twee afleveringen van WIDM ingehaald.
Ik wíl gewoon niet dat het Anniek is
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop op Viviënne, dan is het nog een béétje een verrassing. Maar dan zou het ook verklaren waarom er toch nog een flink bedrag in de pot zit.
Ja maar dat kan ook nep zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, die heb ik meteen afgeschreven. Heb gelijk aflevering één teruggekeken. Daarin zegt ze dat ze de vraag van 'of je de Mol wil zijn' niet heeft gekregen. Het liegen kwam daar niet zo goed over
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh kut hij heeft ons gevonden! Snel naar een ander topic!
quote:
Wat voor serie is dat eigenlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef DaFrenk het volgende:
OMG, dat Big Bang Theory is tóch erg lachenIk had de eerste aflevering ooit afgezet, maar toch weer begonnen met kijken. And I love it
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat voor serie is dat eigenlijkIk ben op zich wel nieuwsgierig. Maar ook lui
bij mij weer na het dansen. dus dat wordt lekker laat kijken haha. maar dit is een stomme aflevering waar er niemand uitgaat en niks bekend wordt. De bekende cliffhanger: wie is de mol? Dat ziet u volgende week! pffffquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond WIDM kijken, als ik er tijd genoeg voor heb (maar dat zal echt wel)
Nou niet zo chago doen over WIDM hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
bij mij weer na het dansen. dus dat wordt lekker laat kijken haha. maar dit is een stomme aflevering waar er niemand uitgaat en niks bekend wordt. De bekende cliffhanger: wie is de mol? Dat ziet u volgende week! pffff
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat voor serie is dat eigenlijkIk ben op zich wel nieuwsgierig. Maar ook lui
Zie TV: The Big Bang Theoryquote:
Ahquote:
Inderdaad ja, zoiets is het inderdaad. Ben nu weer een paar afleveringen aan het kijken tot WIDM begint. Daarvoor Lost gekeken, wat een afleveringquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AhIk moet zeggen dat als ik dat zo lees het een beetje klinkt als Friends voor Nerds
Maar nu vond ik Friends wel leuk, dus misschien dat ik een poging ga wagen
quote:
Ik ga er heenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zin in en benieuwd naar?
Ga je erheen? Of wat is het?
Moggequote:
Als je van een beetje Sci-Fi houdt, is Lost dan niks voor je?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond weer 3 episodes van Stargate Atlantis gekeken. Ik vind het nou wel jammer dat ik niet er eerder achtergekomen ben dat 't een puicke serie is. Beetje Sci-Fi, maar dat maakt het nog leuker naast de 'normale' series die ik kijk (Heroes, Scrubs, Prison Break, House, Flashpoint
)
Misschien dat jullie nog series kunnen aanbevelen wat mij ook wel kan boeien? Aangezien Heroes/Prison Break 't laatste seizoen is ingegaan, en ik dus wel weer een nieuwe serie wil gaan volgen onder 't eten
Ik had hier al eerder gepost hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 07:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als je van een beetje Sci-Fi houdt, is Lost dan niks voor je?Da's volgens mij een echt multi-genre serie.
Welkom in dit topic trouwens
Ernstig, heel ernstig. Drankgebruik?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Toch ernstig: zo 'veel' mensen die hier posten en we kunnen het nog niet onthouden
Hey goedemorgenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:29 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Het is weer tijd om aan de slag te gaan.. al heb ik totaal geen zin haha.
Mjah, ik denk dat ik tot het einde geen zin blijf houdenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey goedemorgenNog steeds geen zin
![]()
Ik ben al weer een half uur bezig aanwezigMaar zie het weer een beetje zitten
Maar lukt het wel een beetje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat ik tot het einde geen zin blijf houden![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar lukt het wel een beetje?Bij mij afgelopen dagen niet, maar gisteravond heeft Eyup even geholpen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Knightrider 2008 is (verrassend) gecanceled
Ah, dacht dat het topic nu echt flatlined wasquote:
Coolquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef Etcetera het volgende:
tv.com heeft een nieuwe feature'Sociale Viewing Room' ofzo, kun je met meerderen tegelijk via internet de laatste afleveringen van series bekijken
En het werkt voor de verandering niet alleen in Amerika
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:38 schreef Etcetera het volgende:
http://www.tv.com/social_viewing_room.html?&pid=0EMZ5nmCCKK_x6Km55pa_z9qQhqEUG_7&tag=topslot;button; Dat moet de link zijn.
Anders: tv.com, 4de onderwerp bovenin
enige nadeel: je valt vaak halverwege in een aflevering
Uh, ik zag wel een countdown timer voor een quiz. Maar heb hem afgesloten voordat hij starttequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Juh da's wel een beetje jammerHeb je ook een quiz ernaast?
Geweldig was die man.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:09 schreef Susi het volgende:
Avond !
Zojuist de Rijdende Rechter terug gekeken. Wat een volk.
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik las het topicBen blij dat ik het niet gezien heb, krijg altijd ontzettend last van plaatsvervangende schaamte
Iedereen kent meestal wel 'dat soort lui'. Terwijl ik serieus weinig mensen die zo zouden kunnen reageren.quote:
Ja echtquote:
Waar. Bij Amerikanen blijf ik overigens sneller kijken dan bij Nederlandersquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echtEn het ergste is nog wel denk ik dat ik dan niet wegzap maar met m'n handen voor m'n ogen al glurend met gekromde tenen zit te kijken
Volgens mij is Lost al een aantal seizoenen groot toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 07:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als je van een beetje Sci-Fi houdt, is Lost dan niks voor je?Da's volgens mij een echt multi-genre serie.
Welkom in dit topic trouwens
Klopt, 'we' zijn nu in seizoen 5, en er volgt geloof ik nog één seizoen. Dus dan zou je een afgeronde serie kunnen kijken. Wel zo prettigquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij is Lost al een aantal seizoenen groot toch?. Zit ook te denken om 24 te gaan bekijken, omdat die ook een leuk genre is schijnt
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef Susi het volgende:
Ik kreeg net geld aangeboden om lid te worden van PowNed
quote:
Tja. Ik kijk en lees daar nooit. Vind het schoppen om het schoppen. Zou eerder lid van Llink wordenquote:
Ja was ook leukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb zo gelachen bij WIDMHeb het hele programma niet gevolgd maar het was wel leuk om te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
In spoilers (omdat Susi het nog niet gezien heeft)
Zo zaten er wel meer van die momenten in voorgaande seizoenen waar je dus achteraf zag hoe de mol de boel aan het naaien wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me nog een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. herinneren die aan de telefoon zei dat hij hard aan het rennen was en tegenover een kerk stond, terwijl hij in een donker steegje op de plaats aan het springen was en intussen het geld in de vuilnisbak keilde
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Same herequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Ik ga 'm morgen terugkijken. Zit te twijfelen of ik zal wachten, maar ik weet het nu toch al en slapen is fijn.
Trusten
Echt welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Piles het volgende:
En vragen welke kant ie op moest, en dan precies de andere kant op rennen
Goeie Mol was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me logisch tochquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:59 schreef Tabloid het volgende:
Mol:Tja, daar kan je toch geen definitieve lijn op trekken, maar het was op zich een goede aanwijzing jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nog al jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:32 schreef Susi het volgende:
Ik las iets over HEEEEEL VEEEEEL SCHREEEEUWEN inderdaad
Met assistente van dokter van der Ploegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:32 schreef Susi het volgende:
Ik las iets over HEEEEEL VEEEEEL SCHREEEEUWEN inderdaad
Waardeloosquote:
De eerste uitzending was leuk. Maar gisteravond was het slecht.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
WaardeloosHeb hem na een paar minuten afgezet. Niks voor mij deze serie.
Ben er ook niet zo bang voor eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat heb ik ook gehadViel bij mij best mee, was beide keren binnen 20 minuten klaar
Dat vroeg hij ook aan mij een half jaar geleden (nouja, hij mompelde wat in code naar die miep en toen ik weer in de wachtkamer kwam kreeg ik ineens te horen dat ik een afspraak moest maken, goede voorlichting dusquote:Op maandag 16 maart 2009 12:51 schreef Piles het volgende:
Ik moet nog een afspraak maken om ze alle 4 te laten trekken bij de kaakchirurg
Die van mij zitten dus weg te rotten zei ie, en krijg er ook wel last vanquote:Op maandag 16 maart 2009 14:00 schreef DaFrenk het volgende:
Anyway, ik heb zoiets van laat ze maar lekker zitten als ze niet in de weg gaan zitten. Allemaal geldklopperij.
Hmja, dan nog..quote:Op maandag 16 maart 2009 14:02 schreef Etcetera het volgende:
Het kost je niks hoorJa, je noclaim, maar het valt onder je basisverzekering
Ja.. als het zo ver bij mij ook komt dan doe ik het natuurlijk welquote:Op maandag 16 maart 2009 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Die van mij zitten dus weg te rotten zei ie, en krijg er ook wel last vanDus ik moet wel
Howdyquote:
Nog wat leuks gezien op tv?quote:
Uhm.. nee, niets out of the ordinaryquote:
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:03 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb een gaatje, m'n eerste. Over dik 1,5 maand terug komen
quote:
Ja hoor, grotendeels hersteld van m'n buikgriepquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja hoor, grotendeels hersteld van m'n buikgriepDus vandaag weer wezen werken.
Buikgriep is naar idd, maar meestal is hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja hoor, grotendeels hersteld van m'n buikgriepDus vandaag weer wezen werken.
Hm, ik heb er toch een paar dagen last van gehad. Paar keer overgegeven en rest koortserig, koppijn en wc-rennen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Buikgriep is naar idd, maar meestal is heten dan klaar
Ik had er ook om 6uur uitgemoeten, 't werd 06:45 en dus veels te laat. Maar met wat gevlieg toch de bus nog gehaaldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
even pauzeben nog steeds brak
En morgen mag ik weer om 6u m'n bed uit
Doe je goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had er ook om 6uur uitgemoeten, 't werd 06:45 en dus veels te laat. Maar met wat gevlieg toch de bus nog gehaald
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:41 schreef Tabloid het volgende:
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Meet the Devil & Fantastic Journey of the Underground Man zijn ook geweldig !quote:
Mooie actiequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:41 schreef Tabloid het volgende:
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Ja, heel stoer. Ook Amsterdam & Rotterdam staan er nu op. Straks even wat rondkijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:50 schreef Tabloid het volgende:
Google Street View.
Ik kijk nu in Londen naar plekken waar ik ooit ook ben geweest.![]()
Zag net het huis van mijn gastgezin van 2 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |