Ik ga er heenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zin in en benieuwd naar?
Ga je erheen? Of wat is het?
Moggequote:
Als je van een beetje Sci-Fi houdt, is Lost dan niks voor je?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond weer 3 episodes van Stargate Atlantis gekeken. Ik vind het nou wel jammer dat ik niet er eerder achtergekomen ben dat 't een puicke serie is. Beetje Sci-Fi, maar dat maakt het nog leuker naast de 'normale' series die ik kijk (Heroes, Scrubs, Prison Break, House, Flashpoint
)
Misschien dat jullie nog series kunnen aanbevelen wat mij ook wel kan boeien? Aangezien Heroes/Prison Break 't laatste seizoen is ingegaan, en ik dus wel weer een nieuwe serie wil gaan volgen onder 't eten
Ik had hier al eerder gepost hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 07:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als je van een beetje Sci-Fi houdt, is Lost dan niks voor je?Da's volgens mij een echt multi-genre serie.
Welkom in dit topic trouwens
Ernstig, heel ernstig. Drankgebruik?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Toch ernstig: zo 'veel' mensen die hier posten en we kunnen het nog niet onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |