Axe...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef Lord_Cardigan het volgende:
je moet ook axe kopen, anders regel je nooit een chick. Dit was gewoon Gods straf omdat je het verkeerde merk had gekocht.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef Saninl het volgende:
- Haha, TS stinkt!
- Haha, TS is een pauper!
- Haha, TS koopt bij Action!
Ik ben keurig getrouwd, dus eik kan ik net zo goed stinken natuurlijk. Maar ik krijg zo visite, nogal lulllig voor hen als ik flink zit te meuren...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef Lord_Cardigan het volgende:
je moet ook axe kopen, anders regel je nooit een chick. Dit was gewoon Gods straf omdat je het verkeerde merk had gekocht.
Over axe kan je wel een hele serie maken. Die sneller gaat dan de SCquote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Een extra klacht voor dit topic: mensen die AXE gebruiken
je bent helemaal niet getrouwd, jullie zijn slechts geregistreerde partners.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben keurig getrouwd, dus eik kan ik net zo goed stinken natuurlijk. Maar ik krijg zo visite, nogal lulllig voor hen als ik flink zit te meuren...
Jawel, partnerschap hebben we vorig jaar laten omzetten in huwelijk. Anders hadden we weer dat gedoe gehad van erkenning enzo. En man blijkt bij partnerschap ook niet de voogdij te hebben over de kinderen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
je bent helemaal niet getrouwd, jullie zijn slechts geregistreerde partners.
overigens als ik en vriendin zou hebben zou ik ook niks meer aan mijn uiterlijk doen.
o, gefeliciteerd, moet je wel eens veranderen in je fotoboek dan.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jawel, partnerschap hebben we vorig jaar laten omzetten in huwelijk. Anders hadden we weer dat gedoe gehad van erkenning enzo. En man blijkt bij partnerschap ook niet de voogdij te hebben over de kinderen.
Mannen van boven de 12 die axe spuiten verdienen echt een schop voor hun kloten. Wat een smerige shitzooi is datquote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Inderdaad. Axe is zo'n typisch pubermerk dat vooral door tuig als 'cool' wordt gezien. Later zullen velen merken dat er veel betere en lekkerdere deodorant bestaat.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mannen van boven de 12 die axe spuiten verdienen echt een schop voor hun kloten. Wat een smerige shitzooi is dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |