Maar het zijn gelukkig wel aardige mensenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:10 schreef Susi het volgende:
Overigens in de files van Piles :
er hebben maar 14 mensen de afgelopen twee maanden in TV SC gepost
Momenteel ben ik weer eens wat oude jeugdboeken aan het lezenquote:
Blijkt wel dat we een bron van informatie zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
Gelijk maar met de deur in huis vallen. Dat AD doet niet aan bronvermelding
http://www.ad.nl/cultuur/(...)er_open_of_niet.html
hebben ze van:
FOK!ker ontdekt repetities NOS journaal
quote:The Bold and the Beautiful nu al met zomerstop
Geplaatst op dinsdag 03 maart 2009 om 14:37
SBS 6 begint deze week al met de zo- merstop van The Bold and the Beautiful. De komende maanden zijn alleen nog herhalingen te zien. Dat meldt SBS 6. “Na de zomerstop van vorig jaar is ge- bleken dat veel kijkers juist in de zomer meer tijd hebben voor hun soapserie. Om die reden heeft SBS 6 besloten om de geplande zomerstop van The Bold and the Beautiful dit jaar eerder in te zetten en per direct herhalingen uit te zenden. Vanaf maandag 1 juni zenden we weer nieuwe afleveringen uit.”
Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:55 schreef Susi het volgende:
Laat me raden. Jij bent die bovenste ? Die is geniaal
Vanmorgen op 3FM bij Giel ook gehoordquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
Iedereen de beelden van Eva Jinek al gezien ?
Net even gekekenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
Iedereen de beelden van Eva Jinek al gezien ?
Het is wel grappig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
God wat een jankende kleuter'Geef teruuhuug' Boehoe huilie
Ah cool, even kijken danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Susi het volgende:
Vanavond zit ze bij DWDD dus ik verwacht dat ze een carrieresprong maakt
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is dat geen fail maar een bewuste ontwerpkeuze
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:58 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik dacht even dat jenaar dit topic verwees
het lijkt misschien soms niet zo maar ik heb een levenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef Susi het volgende:
Oi. Nú doet Uitzending Gemist het pas normaal. Ik ga twee afleveringen WIDM kijken
Jagen jullie nog op post 6666666666666666666666 ?
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=79878quote:'Muziek Sunsation zet aan tot zelfmoord'
MIDDELSTUM - Stichting de Cederborg uit Middelstum maakt bezwaar tegen popevenement Sunsation. De muziek zou aanzetten tot zelfmoord en de locatie van het evenement zorgt voor geluidsoverlast.
Jan de Bruin, voorzitter van Stichting de Cederborg: 'Wij maken ons zorgen over de muziek die er gedraaid wordt. Rap en poprock hebben een negatieve invloed op kinderen en heavy metal is echt gericht op zelfmoord. En wij hebben zondags een kerkdienst. Dan wil je wel een beetje een goede nachtrust hebben.'
De organisatie van Sunsation snapt weinig van de kritiek. 'Ik kan me niet voorstellen dat Burdy of MooiWark aan kan zetten tot moordpartijen. Volgens ons wil de stichting Cederborg aandacht voor iets waar wij verder niets mee van doen hebben', aldus Heino Buikema van Sunsation.
De organisatie zegt zelf ook op zoek te geweest naar een andere locatie voor het evenement, maar loopt tegen logistieke problemen op.
Mooi kan ik het niet noemen maar gericht op zelfmoordquote:Jan de Bruin, voorzitter van Stichting de Cederborg: 'Wij maken ons zorgen over de muziek die er gedraaid wordt. Rap en poprock hebben een negatieve invloed op kinderen en heavy metal is echt gericht op zelfmoord.
Gewoon verder slapen in de kerkquote:En wij hebben zondags een kerkdienst. Dan wil je wel een beetje een goede nachtrust hebben.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |