quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop op Viviënne, dan is het nog een béétje een verrassing. Maar dan zou het ook verklaren waarom er toch nog een flink bedrag in de pot zit.
Ja maar dat kan ook nep zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, die heb ik meteen afgeschreven. Heb gelijk aflevering één teruggekeken. Daarin zegt ze dat ze de vraag van 'of je de Mol wil zijn' niet heeft gekregen. Het liegen kwam daar niet zo goed over
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh kut hij heeft ons gevonden! Snel naar een ander topic!
quote:
Wat voor serie is dat eigenlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef DaFrenk het volgende:
OMG, dat Big Bang Theory is tóch erg lachenIk had de eerste aflevering ooit afgezet, maar toch weer begonnen met kijken. And I love it
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat voor serie is dat eigenlijkIk ben op zich wel nieuwsgierig. Maar ook lui
bij mij weer na het dansen. dus dat wordt lekker laat kijken haha. maar dit is een stomme aflevering waar er niemand uitgaat en niks bekend wordt. De bekende cliffhanger: wie is de mol? Dat ziet u volgende week! pffffquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond WIDM kijken, als ik er tijd genoeg voor heb (maar dat zal echt wel)
Nou niet zo chago doen over WIDM hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
bij mij weer na het dansen. dus dat wordt lekker laat kijken haha. maar dit is een stomme aflevering waar er niemand uitgaat en niks bekend wordt. De bekende cliffhanger: wie is de mol? Dat ziet u volgende week! pffff
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat voor serie is dat eigenlijkIk ben op zich wel nieuwsgierig. Maar ook lui
Zie TV: The Big Bang Theoryquote:
Ahquote:
Inderdaad ja, zoiets is het inderdaad. Ben nu weer een paar afleveringen aan het kijken tot WIDM begint. Daarvoor Lost gekeken, wat een afleveringquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AhIk moet zeggen dat als ik dat zo lees het een beetje klinkt als Friends voor Nerds
Maar nu vond ik Friends wel leuk, dus misschien dat ik een poging ga wagen
quote:
Ik ga er heenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zin in en benieuwd naar?
Ga je erheen? Of wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |