Ik heb een week geleden het boek uitgelezen en OOOW MY GOD, is dat een heerlijk boek!!!
Echt een aanrader meiden!!
Ik moest het boek hebben en lezen voordat de film hier komt, vandaar!!
Nu kan ik niet wachten tot de film want dit lijkt me een mooie film worden, al zal het boek niet geëvenaard worden denk ik...maar wie weet
Als je het boek hebt gelezen dan weet je hoe moeilijk het is om iemand te casten voor de rol van Edward Cullen.
Ik denk dat ze vrij aardig geslaagd zijn van wat ik tot nu toe heb gezien. Ik vind hem wel wat hebben eerlijk gezegd
Het is even afwachten om hem te zien in z'n rol. Op de volgende foto komt hij dichtbij mijn voorstelling van Edward

:
![]()
(ps. ik kon deze acteur hiervoor niet maar ik volg dan ook niks van Harry P.)
Zijn er mensen die ook het boek hebben gelezen???
Ik ben nu aan het wachten op het vervolg boek "New Moon"
Hier een stukje review van een site waar ik me aardig in kan vinden:
"Twilight is the story of Edward and Bella’s romance. Forget any vampire romance you have read before, Twilight is so unique it is almost like it’s in its own genre. The book is marketed at Young Adult readers but it has the ability to cross age barriers and will satisfy both teenagers and adults alike.
Twilight is simply and yet beautifully written. The descriptions of Forks leave you feeling like you can almost smell the damp air and hear the rain falling on the roof.
I have heard Twilight described as “a vampire story for people who don’t like vampire stories” and I think I would agree with that. This book really has something for everyone. Young adult readers, vampire fans or romance readers will all find Twilight to be an appealing story."
Ikzelf ben de 25 al gepasseerd maar dit boek kan me boeien van begin tot eind, ik ben benieuwd of dat ook geldt voor de film