Niks dilemma, gewoon meegaan en misschien is het wel een hele leuke film. Laat je verrassen. En doe je vriendin een plezier.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mij lijkt het helemaal niks, en mijn vriendin vondt het boek geweldig en wil dus ook dolgraag naar de film. Maar ze wilt dat ik meega. Dilemma?
ach kom, leef je inquote:Op maandag 10 november 2008 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
m'n vriendin is er helemaal idolaat vanEn 3 keer raden wie mee moet naar de film.
In 2 dagen??quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:28 schreef Kinga het volgende:
Zo, heb de rest van de boeken ook maar besteld. Die laatste is een flinke pil zeg! Maar gezien ik de 1e in 2 dagen uit had...
ach weet je, ik wacht af tot ik zelf de film heb gezien, tot die tijd laat ik me niet beinvloedenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:27 schreef Kinga het volgende:
Ai, kwam al wat slechte reviews tegen. Was te verwachten natuurlijk als een film ZO gehyped wordt. Is er een tv programma waar Robert en Kristen nog niét zijn geweest?
Maar ja, verheug me er iig nog wel op...
Haaha dat dach ik dus ook lijkt mij trouwens wel een bout filmquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:54 schreef kievit19 het volgende:
ik zag dit bericht op de fp en dacht dat het een oldskool topic van de minder legale cd'tje met "games"was![]()
maar ga zo wel even de trailer kijken!
Nou, ik denk om de reden die de schrijver van de volgende review hier aanhaalt:quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef RuneRose het volgende:
dit is toch een groot succes bij de amerikaanse dames in de leeftijdscategorie 10-14? sinds wanneer geven die om vampierfilms? het is toch een vampierfilm?
quote:In some ways, the scrupulous Edward is an ideal lover: after all, many teen-age girls don’t want intercourse; they want romance, and here is a boy with superhuman powers who is nevertheless real sweet with his girl, and protects her from harm without demanding anything but the chance to adore her.
haha. oke. ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:01 schreef Zoot het volgende:
[..]
Nou, ik denk om de reden die de schrijver van de volgende review hier aanhaalt:
[..]
Nou ik denk dat je die leeftijdscategorie best hoger mag inschatten, 10-14 vind ik erg laag hoor, beetje vreemd. Natuurlijk zullen ook tieners dit leuk vinden maar ik val er ook voorquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef RuneRose het volgende:
dit is toch een groot succes bij de amerikaanse dames in de leeftijdscategorie 10-14? sinds wanneer geven die om vampierfilms? het is toch een vampierfilm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken hoor. Ik heb werkelijk geen idee waarom de film zoveel slechte recensies krijgt.quote:Op zondag 30 november 2008 13:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Toch denk ik dat je deze film het meest kan waarderen als je het boek gelezen hebt.
Ik heb zelf ook veel films gezien waarvan ik het boek niet gelezen heb maar bij deze film, Edward moet je gewoon kennen van het boek wil je het begrijpen denk ik
Omdat de boeken zelf al slechte pulp zijn, de film is slechte pulp voor pubers met knappe hoofdrolspelers...quote:Op zondag 30 november 2008 19:58 schreef Jeeh het volgende:
Ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken hoor. Ik heb werkelijk geen idee waarom de film zoveel slechte recensies krijgt.
Oow leuk dat je ervan genoten hebtquote:Op zondag 30 november 2008 19:58 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken hoor. Ik heb werkelijk geen idee waarom de film zoveel slechte recensies krijgt.
Goed, het is geen briljant meesterwerk, maar als de film 1 ding echt goed doet, is het wel het samenspel tussen Bella en Edward. Heb daar dan ook erg van genoten
quote:Op zondag 30 november 2008 20:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
Omdat de boeken zelf al slechte pulp zijn, de film is slechte pulp voor pubers met knappe hoofdrolspelers...
Divasparkles ACTIVATE!
Vampieren die glitteren in het zonlicht...
Snoesje, een vampier moet niet gaan glitteren als hij in het zonlicht komt. Dat hoort een pijnlijke en vieze bedoening te zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 15:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heb je wel eens gehoord van de categorie Fantasy/Romance? en inlevingsvermogen?
Use your imagination en dan geniet je van het boek... en wellicht de film zoals de film bedoelt is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |