Ja echtquote:
Waar. Bij Amerikanen blijf ik overigens sneller kijken dan bij Nederlandersquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echtEn het ergste is nog wel denk ik dat ik dan niet wegzap maar met m'n handen voor m'n ogen al glurend met gekromde tenen zit te kijken
Volgens mij is Lost al een aantal seizoenen groot toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 07:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als je van een beetje Sci-Fi houdt, is Lost dan niks voor je?Da's volgens mij een echt multi-genre serie.
Welkom in dit topic trouwens
Klopt, 'we' zijn nu in seizoen 5, en er volgt geloof ik nog één seizoen. Dus dan zou je een afgeronde serie kunnen kijken. Wel zo prettigquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij is Lost al een aantal seizoenen groot toch?. Zit ook te denken om 24 te gaan bekijken, omdat die ook een leuk genre is schijnt
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef Susi het volgende:
Ik kreeg net geld aangeboden om lid te worden van PowNed
quote:
Tja. Ik kijk en lees daar nooit. Vind het schoppen om het schoppen. Zou eerder lid van Llink wordenquote:
Ja was ook leukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb zo gelachen bij WIDMHeb het hele programma niet gevolgd maar het was wel leuk om te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
In spoilers (omdat Susi het nog niet gezien heeft)
Zo zaten er wel meer van die momenten in voorgaande seizoenen waar je dus achteraf zag hoe de mol de boel aan het naaien wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me nog een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. herinneren die aan de telefoon zei dat hij hard aan het rennen was en tegenover een kerk stond, terwijl hij in een donker steegje op de plaats aan het springen was en intussen het geld in de vuilnisbak keilde
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Same herequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Ik ga 'm morgen terugkijken. Zit te twijfelen of ik zal wachten, maar ik weet het nu toch al en slapen is fijn.
Trusten
Echt welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Piles het volgende:
En vragen welke kant ie op moest, en dan precies de andere kant op rennen
Goeie Mol was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me logisch tochquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:59 schreef Tabloid het volgende:
Mol:Tja, daar kan je toch geen definitieve lijn op trekken, maar het was op zich een goede aanwijzing jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nog al jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:32 schreef Susi het volgende:
Ik las iets over HEEEEEL VEEEEEL SCHREEEEUWEN inderdaad
Met assistente van dokter van der Ploegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:32 schreef Susi het volgende:
Ik las iets over HEEEEEL VEEEEEL SCHREEEEUWEN inderdaad
Waardeloosquote:
De eerste uitzending was leuk. Maar gisteravond was het slecht.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
WaardeloosHeb hem na een paar minuten afgezet. Niks voor mij deze serie.
Ben er ook niet zo bang voor eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat heb ik ook gehadViel bij mij best mee, was beide keren binnen 20 minuten klaar
Dat vroeg hij ook aan mij een half jaar geleden (nouja, hij mompelde wat in code naar die miep en toen ik weer in de wachtkamer kwam kreeg ik ineens te horen dat ik een afspraak moest maken, goede voorlichting dusquote:Op maandag 16 maart 2009 12:51 schreef Piles het volgende:
Ik moet nog een afspraak maken om ze alle 4 te laten trekken bij de kaakchirurg
Die van mij zitten dus weg te rotten zei ie, en krijg er ook wel last vanquote:Op maandag 16 maart 2009 14:00 schreef DaFrenk het volgende:
Anyway, ik heb zoiets van laat ze maar lekker zitten als ze niet in de weg gaan zitten. Allemaal geldklopperij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |