Ken ik diequote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Kees Kroket is heilig
ooit vanuit Fryslân speciaal naar Den Bosch gegaan om bij Kees Kroket een kroket (en een satéplate) te eten
Uhuh. Hebben veel meisjes last vanquote:Op zondag 1 maart 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Af. Ik werd in het boek al half verliefd op die gozer. Het is gebleven
Momenteel in twee bezig, jij ? Ik zit te twijfelen of ik straks twee zal uitlezen of een andere film zal opzetten. Dilemma's, dilemma'squote:Op zondag 1 maart 2009 21:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Uhuh. Hebben veel meisjes last vanHeb je de 3 andere boeken ook gelezen?
Ik heb ze alle 4 een beetje als een bezetene uitgelezenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Momenteel in twee bezig, jij ? Ik zit te twijfelen of ik straks twee zal uitlezen of een andere film zal opzetten. Dilemma's, dilemma's
Heb deel één al uitgeleend, die zag er nog netjes uit. Deel twee lees ik nu ook ongeveer overal, met veel ezelsoren en andere vouwen ten gevolge. Had eerst alleen deel één gekocht, daar in begonnen, en zodra ik de mogelijkheid had ook maar 2 en 3 blind gekocht. Geen miskoop vooralsnogquote:Op zondag 1 maart 2009 21:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 4 een beetje als een bezetene uitgelezenIk deed er in totaal 3 weken over, wat betekende zo vaak mogelijk lezen
Het is het wel waard moet ik zeggen
Bella is zeker een mutsquote:Op zondag 1 maart 2009 21:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb deel één al uitgeleend, die zag er nog netjes uit. Deel twee lees ik nu ook ongeveer overal, met veel ezelsoren en andere vouwen ten gevolge. Had eerst alleen deel één gekocht, daar in begonnen, en zodra ik de mogelijkheid had ook maar 2 en 3 blind gekocht. Geen miskoop vooralsnog
En ik ben blij dat haar taalgebruik van het Engels niet zo moeilijk leest. Bella is wel een muts trouwens.
Edit : Twilight
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bella is zeker een mutsMaar Edward is ergens ook wel een beetje een muts
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:38 schreef GSMboy het volgende:
Wat een anti-climax...
Patty die ging vertellen dat op een geheime locatie war ze waren dat de The Mask zich ging onthullen.
En jawel, Geer zat eronder, 'KOEKKOEK, ik ben het nie't, maar ik kom wel vertellen dat Holland got talent op TV komt. Kijken dus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |