Moggequote:
Als je van een beetje Sci-Fi houdt, is Lost dan niks voor je?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond weer 3 episodes van Stargate Atlantis gekeken. Ik vind het nou wel jammer dat ik niet er eerder achtergekomen ben dat 't een puicke serie is. Beetje Sci-Fi, maar dat maakt het nog leuker naast de 'normale' series die ik kijk (Heroes, Scrubs, Prison Break, House, Flashpoint
)
Misschien dat jullie nog series kunnen aanbevelen wat mij ook wel kan boeien? Aangezien Heroes/Prison Break 't laatste seizoen is ingegaan, en ik dus wel weer een nieuwe serie wil gaan volgen onder 't eten
Ik had hier al eerder gepost hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 07:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als je van een beetje Sci-Fi houdt, is Lost dan niks voor je?Da's volgens mij een echt multi-genre serie.
Welkom in dit topic trouwens
Ernstig, heel ernstig. Drankgebruik?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Toch ernstig: zo 'veel' mensen die hier posten en we kunnen het nog niet onthouden
Hey goedemorgenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:29 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Het is weer tijd om aan de slag te gaan.. al heb ik totaal geen zin haha.
Mjah, ik denk dat ik tot het einde geen zin blijf houdenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey goedemorgenNog steeds geen zin
![]()
Ik ben al weer een half uur bezig aanwezigMaar zie het weer een beetje zitten
Maar lukt het wel een beetje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat ik tot het einde geen zin blijf houden![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar lukt het wel een beetje?Bij mij afgelopen dagen niet, maar gisteravond heeft Eyup even geholpen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Knightrider 2008 is (verrassend) gecanceled
Ah, dacht dat het topic nu echt flatlined wasquote:
Coolquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef Etcetera het volgende:
tv.com heeft een nieuwe feature'Sociale Viewing Room' ofzo, kun je met meerderen tegelijk via internet de laatste afleveringen van series bekijken
En het werkt voor de verandering niet alleen in Amerika
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:38 schreef Etcetera het volgende:
http://www.tv.com/social_viewing_room.html?&pid=0EMZ5nmCCKK_x6Km55pa_z9qQhqEUG_7&tag=topslot;button; Dat moet de link zijn.
Anders: tv.com, 4de onderwerp bovenin
enige nadeel: je valt vaak halverwege in een aflevering
Uh, ik zag wel een countdown timer voor een quiz. Maar heb hem afgesloten voordat hij starttequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Juh da's wel een beetje jammerHeb je ook een quiz ernaast?
Geweldig was die man.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:09 schreef Susi het volgende:
Avond !
Zojuist de Rijdende Rechter terug gekeken. Wat een volk.
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik las het topicBen blij dat ik het niet gezien heb, krijg altijd ontzettend last van plaatsvervangende schaamte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |