http://zapruder.nl/portal(...)als_mogelijke_optie/quote:Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.
Het is schokkend om te zien dat overal in het buitenland journalisten Geert wel direct door hebben en ook met de vloer gelijk maken, zoals hier op CNN en hier op Russia Today maar in Nederland niet. Het is ook schokkend om te zien hoe zijn retoriek in de loop der tijd is uitgegroeid tot pure Nazi-achtige haatpropganda. Nog steeds wordt het door nederlandse journalisten en politici verdedigd onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Tja, het blijkt maar weer dat geschiedenislessen er zijn om zelf nog een keer mee te maken.
Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:14 schreef NJ het volgende:
Als ik dat zijn antwoord hoor, gaat hij niet in op het 'deporteren' deel van de vraag. Hij gaat volledig in op de internationale samenwerking tussen partijen die de Islam willen tegenhouden.
Over dat deporteren zegt hij niets meer.
Is leugens en Wilders is waarheid. zekers ?quote:
Die video heb ik gezien.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.
Video :
http://zapruder.nl/portal(...)als_mogelijke_optie/
Islaam is geen dreiging.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:19 schreef RichardDawkins het volgende:
Gezien de realistische dreiging die de Islam ( en daarbij iedere vorm van religie ) vormt voor de ontwikkeling van intelect en humaanheid, en de heftigheid waarin het zichzelf wil verspreiden, zou in theorie een eventuele deportatie van de aanhangers ( doch als laatste redmiddel ) niet uitgesloten moeten worden.
Dat zeg ik niet. Ik moet Wilders niet, maar die website ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Is leugens en Wilders is waarheid. zekers ?
Maar natuurlijk.. zijn boodschap is duidelijk naar de Moslims.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Die video heb ik gezien.
Als ik dat zijn antwoord hoor, gaat hij niet in op het 'deporteren' deel van de vraag. Hij gaat volledig in op de internationale samenwerking tussen partijen die de Islam willen tegenhouden.
Over dat deporteren zegt hij niets meer.
Welke dreiging?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:19 schreef RichardDawkins het volgende:
Gezien de realistische dreiging die de Islam ( en daarbij iedere vorm van religie ) vormt voor de ontwikkeling van intelect en humaanheid, en de heftigheid waarin het zichzelf wil verspreiden, zou in theorie een eventuele deportatie van de aanhangers ( doch als laatste redmiddel ) niet uitgesloten moeten worden.
Dat past precies bij de standpunten zijn zijn gevaarlijke extreem rechtse duivelse partijquote:Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik moet Wilders niet, maar die website ook nietDie noemt Wilders propagenda en hebben zelf zo'n plaatje bij het nieuws staan.
[ afbeelding ]
Ook. Net als communisme, facisme etc. Wat is je punt?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Islaam is geen dreiging.
Kapatalisme is een dreiging, zie de crisis.
de enige dreiging is de economische crisis.quote:
Je kan een leeuw ook niet vertrouwenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een subjectief BS stukje, zag net nog wat bij NOVA ofzo meen ik van zn bezoek, en daar zegt hij juist dat hij niemand wil wegsturen, maar er gewoon even immigratiestop vanuit de moslimlanden moet komen
Hoho, jij beweert dat alle religies een reële bedreiging zijn. En nu moet iemand anders het tegendeel bewijzen? *proest*quote:Op zondag 1 maart 2009 01:22 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Ook. Net als communisme, facisme etc. Wat is je punt?
Oh enne Islam is zeer zeker een dreiging, lees eerst er eens wat over ( en dan bedoel ik niet alleen de koran maar meer algemeen gezien ) voordat je simpelweg het tegenovergestelde beweert. Kom eens met argumenten.
Kom jij maar eens met je onzinnige argumenten over de Islaam.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:22 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Ook. Net als communisme, facisme etc. Wat is je punt?
Oh enne Islam is zeer zeker een dreiging, lees eerst er eens wat over ( en dan bedoel ik niet alleen de koran maar meer algemeen gezien ) voordat je simpelweg het tegenovergestelde beweert. Kom eens met argumenten.
Volg het nieuws maar eens. Ik ga niet de moeite doen om al het overduidelijke en makkelijk bereikbare bewijsmateriaal op te rakelen voor je. Zegt de Sharia je wat? Misschien de haat tegen homosexuelen? De lage positie van de vrouw? De opvattingen over ongelovigen? Succes met googlen.quote:
Google jij maar eens op SGP en CU en Christendom en de Jodendom over de talmoedquote:Op zondag 1 maart 2009 01:24 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Volg het nieuws maar eens. Ik ga niet de moeite doen om al het overduidelijke en makkelijk bereikbare bewijsmateriaal op te rakelen voor je. Zegt de Sharia je wat? Misschien de haat tegen homosexuelen? De lage positie van de vrouw? De opvattingen over ongelovigen? Succes met googlen.
Dat valt te betwisten natuurlijk. Voorbeelden te over in landen waar grondrechten niet zo gekoesterd worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met je onzinnige argumenten over de Islaam.
Islaam is geen dreiging voor niemand.
Tuurlijk wel. Het opleggen van een manier van denken is altijd een dreiging.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met je onzinnige argumenten over de Islaam.
Islaam is geen dreiging voor niemand.
We gaan niet praten over landen als Iran. etc.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat valt te betwisten natuurlijk. Voorbeelden te over in landen waar grondrechten niet zo gekoesterd worden.
Dat neemt niet weg dat schreeuwen dat de islam in Nederland een bedreiging vormt voor het intellect, onzin is. Het aantal orthodoxe / extremistische moslims in Nederland is te verwaarlozen.
De Sharia zegt me wel wat ja. Wellicht zeggen termen als democratie en grondrechten je ook wat? Wake up, je angst is ongegrond.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:24 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Volg het nieuws maar eens. Ik ga niet de moeite doen om al het overduidelijke en makkelijk bereikbare bewijsmateriaal op te rakelen voor je. Zegt de Sharia je wat? Misschien de haat tegen homosexuelen? De lage positie van de vrouw? De opvattingen over ongelovigen? Succes met googlen.
Dan kun je alle ideologieën wel de deur wijzen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het opleggen van een manier van denken is altijd een dreiging.
De dreiging van de Islam is door alle focus die er tegenwoordig op zit lijkt mij vrij overduidelijk. Google.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoho, jij beweert dat alle religies een reële bedreiging zijn. En nu moet iemand anders het tegendeel bewijzen? *proest*
Wie wat waar ? Heeft iemand jou iets opgelegdquote:Op zondag 1 maart 2009 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de itentie dat jij leeft in de wereld.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:30 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
De dreiging van de Islam is door alle focus die er tegenwoordig op zit lijkt mij vrij overduidelijk. Google.
Daarbij zie ik inderdaad iedere vorm van religie zoals ik al zei als een bedreiging voor de ontwikkeling van intellect en humaniteit. Het is simpel. Iedere religie werkt met een dogma. Dat dogma wordt er vanaf jongs af aan ingeramd met een flinke lading angst ( de duivel, hel, verstoten worden door de God die almachtig is etc ). Als je maar hard genoeg gaat geloven dat alles maar is zoals het is omdat het God's werk is, is er eigenlijk geen reden voor je om verder over dingen na te denken. Het remt de persoonlijke ontwikkeling en door de vele regeltjes omtrent wat slecht is en wat goed is, is het ook een dreiging voor humaniteit. Als je wordt geleerd dat bv homo's de duivel zijn of iets dergelijks dan is er weinig plaats voor humaniteit tegenover zulke mensen he.
Alsjeblieft.
Die zeggen me wel wat ja. Natuurlijk zou het fijn zijn om zekerheid te hebben dat simpelweg met verstand daarnaar gekeken werd in de politiek en met harde hand deze gehandhaafd zou worden. Helaas is de huidige politieke situatie zo dat onder het mom van geloofsbelijdenis we steeds dichterbij het verliezen van die grondrechten komen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De Sharia zegt me wel wat ja. Wellicht zeggen termen als democratie en grondrechten je ook wat? Wake up, je angst is ongegrond.
Hoe bedoel je? Met een intentie zou het automatisch betekenen dat die intentie van iets of iemand afkomstig is.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de itentie dat jij leeft in de wereld.
Ik ruik een stroman. Door alle focus op de islam, is de islam een dreiging?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:30 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
De dreiging van de Islam is door alle focus die er tegenwoordig op zit lijkt mij vrij overduidelijk. Google.
Onzin. Alsof er niet wordt nagedacht binnen religieuze groeperingen, omdat men er vanuit gaat dat alles God's werk is.quote:Daarbij zie ik inderdaad iedere vorm van religie zoals ik al zei als een bedreiging voor de ontwikkeling van intellect en humaniteit. Het is simpel. Iedere religie werkt met een dogma. Dat dogma wordt er vanaf jongs af aan ingeramd met een flinke lading angst ( de duivel, hel, verstoten worden door de God die almachtig is etc ). Als je maar hard genoeg gaat geloven dat alles maar is zoals het is omdat het God's werk is, is er eigenlijk geen reden voor je om verder over dingen na te denken.
En opnieuw een lekkere karikatuur. Hoe kenmerkt zich dat gebrek aan 'humaniteit' jegens homo's en ongelovigen volgens jou?quote:Het remt de persoonlijke ontwikkeling en door de vele regeltjes omtrent wat slecht is en wat goed is, is het ook een dreiging voor humaniteit. Als je wordt geleerd dat bv homo's de duivel zijn of iets dergelijks dan is er weinig plaats voor humaniteit tegenover zulke mensen he.
Gelukkig maken alleen religieuze ouders zich daaraan schuldig.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weet dat er goede en slechte dingen zijn geschreven in religieuze boeken. Feit is dat je kunt kiezen als je wilt ( nouja je moet wel, er staan zoveel tegenstrijdige dingen in dat letterlijke volging van alles onmogelijk is ) welke dingen je eruit volgt. Maar dan nog zijn het voorgeschreven dingen die je geloofd. Geloven is per definitie het aannemen van iets zonder er over na te denken. Anders is het geen geloof want ook erover nadenken en dus bekijken of het redelijker wijs en logischerwijs goed is is een vorm van bewijsvoering.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Google jij maar eens op SGP en CU en Christendom en de Jodendom over de talmoed
Heb je het nu over de CU en de reformatorischen?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:24 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Eindelijk veilig over straat in de hoofdstedenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.. zijn boodschap is duidelijk naar de Moslims.
WEGWEZEN !!.
Als Wilders de macht krijgt, voert hij zijn deportatieplannen uit.
Theo van Gogh maar voor het gemak vergeten? Het is dat er hier nog geen aanslag is geweestquote:Op zondag 1 maart 2009 01:28 schreef Meki het volgende:
[..]
We gaan niet praten over landen als Iran. etc.
We hebben het over Nederland en de Islaam is geen bedreiging in Nederland.
De CU en de 'reformatorischen', die 2 zijn niet echt lief voor elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:47 schreef Sakura het volgende:
[..]
Heb je het nu over de CU en de reformatorischen?
Lijkt me heerlijk om te horen als bejaarde. Eindelijk weer de deur uit!quote:Op zondag 1 maart 2009 01:49 schreef Remake het volgende:
[..]
Eindelijk veilig over straat in de hoofdsteden![]()
![]()
Ja, laten we vergeten dat het uitwassen zijn en íedere moslim het land uitschoppen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:49 schreef Specularium het volgende:
Theo van Gogh maar voor het gemak vergeten? Het is dat er hier nog geen aanslag is geweest
met veel burgerslachtoffers. In andere Europese landen is dat helaas wel voorgekomen.
Wat denk je zelf? Natuurlijk, op 9/11 bijvoorbeeld was het in alle moslimse huiskamers in Nederland één groot feest, sindsdien wordt Bin Laden en iedere extremistische kornuit van 'm, in ieder gebed nog even meegenomen.quote:Of zijn dat dan ineens geen Moslims die dat doen?
1 Het is laat, je snapt goed wat ik bedoel met focus op de Islam. Niet kinderachtig worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ruik een stroman. Door alle focus op de islam, is de islam een dreiging?
[..]
Onzin. Alsof er niet wordt nagedacht binnen religieuze groeperingen, omdat men er vanuit gaat dat alles God's werk is.
[..]
En opnieuw een lekkere karikatuur. Hoe kenmerkt zich dat gebrek aan 'humaniteit' jegens homo's en ongelovigen volgens jou?
Als je zo gesteld bent op humaniteit moet je kinderen sowieso bij ouders weghalen die een bepaalde ideologie aanhangen. Een kind wat van zijn / haar ouders niet mag blowen, wordt dat ook beperkt in de ontwikkeling? Als een kind niet met foute vriendjes om mag gaan, is dat dan ook een beperking?
Ik reageerde op de stelling van Meki dat de Islam geen gevaar met zich meebrengt.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, laten we vergeten dat het uitwassen zijn en íedere moslim het land uitschoppen.
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:56 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
1 Het is laat, je snapt goed wat ik bedoel met focus op de Islam. Niet kinderachtig worden.
Ben ik ook niet met je eens. Tenminste, het klinkt nu alsof iedere gristen die heel hard gelooft, zijn ratio verliest. De praktijk in mijn nabije omgeving laat echter het tegendeel zien.quote:2 Zeg ik dat dit bij iedere gelovige zo is? Lees eens wat er staat. Ik zeg dat ALS je maar hard genoeg gaat geloven, is er geen reden voor je om verder over na te denken.
Ik zeg niet dat iedere gelovige zijn religie zwaar intens en zeg maar fundamentalistisch volgt. De mate van intensiteit bepaalt wel de mate van de dreiging voor het intellect.
Morgen vroeg naar de dienst des Heeren?quote:3 Homosexuelen en ongelovigen worden gezien als minder en onwaardige mensen. Daaruit vloeit automatisch een interne omgangsvorm uit voort. De krantenartikelen ga je zelf maar zoeken. Ik ben hier niet om je compleet te gaan onderwijzen in wat je allemaal wel niet hebt geleerd en taai ook af na dit bericht omdat mijn bedje roept.
Tja, wat is 'zwaar'?quote:Ik ben persoonlijk ook van mening dat zwaar religieuze mensen een gevaar zijn voor hun eigen kroost. Wat hieraan te doen is een heel andere discussie.
De islam an sich doet dat ook niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik reageerde op de stelling van Meki dat de Islam geen gevaar met zich meebrengt.
Dat is gewoonweg niet waar.
Geloof brengt uitwassen. En inderdaad, niet allen zijn kut.quote:
Al net zo'n dikke dooddoener als "wapens doden geen mensen".quote:
Om voor Meki te antwoorden: heel goed, driewerf hulde!quote:Op zondag 1 maart 2009 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Geloof brengt uitwassen. En inderdaad, niet allen zijn kut.
Maar waar geloof is, is gevaar.
Christenen hadden dat in de middeleeuwen en nu in Amerika en Staphorst. Moslims hebben dat gemekker nu.
Hoe dan ook, geloof brengt hoe dan ook onheil. Even om de fanatiekelingen te sponseren: Atheïsten brengt ook onheil.
Zo goed Meki?
Dat kun je zo wel stellen inderdaad. Tenminste, de doorsnee moslim in Nederland zal nu niet bepaald vrolijk worden van die aanslagen en ook zéker niet beweren dat het 'moslims' zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al net zo'n dikke dooddoener als "wapens doden geen mensen".
Elke terreuraanslag van de laatste tijd is in de naam van de Islam gepleegd.
Of is dat dan ineens een verkeerde interpretatie van de Koran door de daders?
Ik zie geen 1,2 miljard moslims aanslagen plegen, dan was het al een heel stuk erger. Tot nu toe is het toch echt een kleine minderheid. Laten we eerlijk zijn, alle aanslagen in Europa door moslimextremisten bij elkaa over hoeveel man hebben we het dan? Een paar honderd, wellicht een paar duizend. Er wonen inmiddels miljoenen moslims in Europa dus je kunt moeilijk stellen dat zonder enige twijfel de islam oproept tot terreur.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al net zo'n dikke dooddoener als "wapens doden geen mensen".
Elke terreuraanslag van de laatste tijd is in de naam van de Islam gepleegd.
Of is dat dan ineens een verkeerde interpretatie van de Koran door de daders?
Leger van de heer komt uit en is voornamelijk actief in Oegandaquote:Op zondag 1 maart 2009 02:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat kun je zo wel stellen inderdaad. Tenminste, de doorsnee moslim in Nederland zal nu niet bepaald vrolijk worden van die aanslagen en ook zéker niet beweren dat het 'moslims' zijn.
Hetzelfde verhaal met 'het leger van de Heer' in Congo en omstreken, wat zich christelijk noemt. Je zult geen enkele christen in Nederland horen beweren dat die 'bijbels' bezig zijn.
Ah.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:27 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Leger van de heer komt uit en is voornamelijk actief in Oeganda
En toen ging de wekker.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:42 schreef Synthesist het volgende:
Geert is baas. Nog even en het is écht zo
Als Wilders begint met de TS , heb ik er geen problemen meequote:Wilders : Deportatie Moslims een serieuze optie
Waarom hoor ik je zo weinig over de salafistische moslims in Nederland, die actief haatzaaien tegen alles dat westers is, inclusief onze democratie, onze waarden en normen?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:21 schreef Meki het volgende:
Dat past precies bij de standpunten zijn zijn gevaarlijke extreem rechtse duivelse partij
Veel grappiger is dat Wilders straatratjes van enige hoogte naar beneden duwt, en dat die straatratjes dan op een bepaalde manier terechtkomen, die gefotografeerd wordt door iemand en dat als je een hele zooi van die foto's hebt dat je er dan een animatiefilm van maakt, van dansende straatratjes of zo, toch? Dat is pas politiek bedrijven.quote:Op zondag 1 maart 2009 03:51 schreef Drugshond het volgende:
Als ze die straatratjes van 10 km hoogte boven Marokko uitstorten (zonder parachute). Mag je het technisch deportatie noemen (mits dubbel paspoort). En nee ik zal er geen traan om laten.
Dat zijn natuurlijk alleen maar uitzonderingen.... Net als die gastjes in Gouda, Amsterdam, Zaltbommel, Amsterdam en elke andere plaats met meer dan 20.000 inwoners. Allemaal uitzonderingen.quote:Op zondag 1 maart 2009 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom hoor ik je zo weinig over de salafistische moslims in Nederland, die actief haatzaaien tegen alles dat westers is, inclusief onze democratie, onze waarden en normen?
Ik zie een boel selectieve verontwaardiging.
Laten we het niet te gek maken. Massale deportaties zijn prima, maar het moet zover mogelijk wel op een menselijke manier gebeuren. Tenslotte stonden we er zelf bij toen ze allemaal hier naar toe kwamen, en volgen zij ook enkel maar hun instincten.quote:Op zondag 1 maart 2009 08:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel grappiger is dat Wilders straatratjes van enige hoogte naar beneden duwt, en dat die straatratjes dan op een bepaalde manier terechtkomen, die gefotografeerd wordt door iemand en dat als je een hele zooi van die foto's hebt dat je er dan een animatiefilm van maakt, van dansende straatratjes of zo, toch? Dat is pas politiek bedrijven.
Zoals in dit filmpje, maar dan met Wilders en straatratjes.
Death Art Animation
Heb je het filmpje gezien; het zou toch een heel mooi choreografietje opleveren voor de Hongaarse schone van Wilders, als hij straks minister-president is en doorgaans eenzaam in zijn torentje zit, onder donkere Hollandse luchten.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Laten we het niet te gek maken. Massale deportaties zijn prima, maar het moet zover mogelijk wel op een menselijke manier gebeuren. Tenslotte stonden we er zelf bij toen ze allemaal hier naar toe kwamen, en volgen zij ook enkel maar hun instincten.
Het is een apart filmpje iig.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:21 schreef LXIV het volgende:
Helaas is mijn HDD kapot en draai ik Xubuntu vanaf een live-CD. Kortom: ik kan enkel internetten maar geen filmpjes ofzo zien, want ik kan geen plugins downloaden.
Maar ik zal het op mijn werk eens bekijken.
Nee?quote:Op zondag 1 maart 2009 03:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
De Nederlanders hebben nooit om de islam en allerlei overige soorten vreemdelingen gevraagd. Goed idee derhalve.
quote:Eind jaren vijftig en begin jaren zestig sloeg de situatie echter om. Het tekort aan ongeschoold personeel in de industrie werd zelfs zo groot, dat veel bedrijven arbeidskrachten gingen werven in de landen rondom de Middellandse Zee; eerst in Joegoslavië, Griekenland, Spanje en Italië, later ook in Turkije en Marokko.
Nee. 'Bedrijven' zijn geen 'Nederlanders'.quote:
Precies, industrie is niet het volk.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. 'Bedrijven' zijn geen 'Nederlanders'.
Nee, ook niet. Het bedrijfsleven heeft die lui hier naartoe gehaald onder de noemer 'gastarbeiders'. De linkse politiek heeft verzuimd die lui terug te sturen, maar hield ze liever hier en liet hen hun familie ook hier naartoe halen. Allemaal schuld van links dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Als dat bericht klopt dat Lord_vetinari poste (en dat is ongetwijfeld zo) dan is het bedrijfsleven dus eigenlijk verantwoordelijk voor de ellende (die sommigen hier zo intens schijnen te ervaren). Het bedrijfsleven, de grote liefde van VVD, TON, PVV etc.
Ies diescrieminatie!!quote:Op zondag 1 maart 2009 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk alleen maar uitzonderingen.... Net als die gastjes in Gouda, Amsterdam, Zaltbommel, Amsterdam en elke andere plaats met meer dan 20.000 inwoners. Allemaal uitzonderingen.
Nope.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Het bedrijfsleven heeft die lui hier naartoe gehaald onder de noemer 'gastarbeiders'. De linkse politiek heeft verzuimd die lui terug te sturen, maar hield ze liever hier en liet hen hun familie ook hier naartoe halen. Allemaal schuld van links dus.
Gastarbeiders zijn hierheen gehaald door met name de KVP en de VVD. Die zaten toen in de regering. Sterker nog:quote:In de contracten die de Nederlandse overheid met de landen van herkomst had gesloten, stond echter dat de gastarbeiders het recht hadden te blijven en na twee jaar hun familie konden laten overkomen.
1975 is midden in de periode Den Uyl, de enige keer dat dit land een links-te-noemen regering heeft gehad.quote:In 1975 werd de werving gestopt.
Jep. Schuld van links.quote:
Precies, plus meen ik me te herinneren dat de "brute rascisten" van de Sp de enige toendertijd waren die zich sterk profileerden om clustering vane allochtonen in wijken tegen te gaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Gastarbeiders zijn hierheen gehaald door met name de KVP en de VVD. Die zaten toen in de regering. Sterker nog:
[..]
1975 is midden in de periode Den Uyl, de enige keer dat dit land een links-te-noemen regering heeft gehad.
Mijn 'lievelingspartij'? Beweer je nu dat de PVV ook al een bijdrage geleverd heeft aan de islamisering van Nederland?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:11 schreef attila_de_hun het volgende:
Mensen die alles op "links" steken hebben wel een enorm bord voor hun hoofd. Ach, het is voor sommige rechtsen ook wel heel veel gevraagd om te erkennen dat hun lievelingspartijen ook een bijdrage hebben geleverd aan datgene wat hun dwarstzit.
Nee, de gevestigde orde, de politiek correcte gemeente, de Linkse Kerk. Dus links.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:13 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
[Lemmeb_niveau-modus] Nope, schuld van rechts [/Lemmeb_niveau-modus]
Ooooooh, dan valt het nog wel mee.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Deporteren als in: het land uit, niet naar kampen natuurlijk.
als je goed leest had ik het over de rechtse stroming in het algemeen, daar heb je meerdere partijen van zoals je weet. ik had het ook niet echt direct tegen jou stelde meer iets in het algemeen. De grootste rechtse partij toendertijd, de VVD (en hun enige doelgroep, het bedrijfsleven)heeft er in ieder geval wel actief aan bijgedragen.(o wacht, de VVD is natuurlijk niet rechtsquote:Op zondag 1 maart 2009 10:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mijn 'lievelingspartij'? Beweer je nu dat de PVV ook al een bijdrage geleverd heeft aan de islamisering van Nederland?
Nuja, het interesseert me verder niet, mij interesseren alleen het aantal zetels voor de PVV. Het zal wel, ik ga daar verder niet tegenin. Maar een dergelijk inzicht zal Meki vast zeer tevreden stemmen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 10:26 schreef attila_de_hun het volgende:
als je goed leest had ik het over de rechtse stroming in het algemeen, daar heb je meerdere partijen van zoals je weet. ik had het ook niet echt direct tegen jou stelde meer iets in het algemeen.
Sure... je had het helemaal niet tegen mij...quote:Op zondag 1 maart 2009 10:13 schreef attila_de_hun het volgende:
[Lemmeb_niveau-modus] Nope, schuld van rechts [/Lemmeb_niveau-modus]
Volgens mij begin je het een béétje te snappen.quote:De grootste rechtse partij toendertijd, de VVD (en hun enige doelgroep, het bedrijfsleven)heeft er in ieder geval wel actief aan bijgedragen.(o wacht, de VVD is natuurlijk niet rechts)
inderdaad, aangezien je nu weer een andere post erbij haalt(waar ik natuurlijk wel op jou reageerde). maar goed, verder zal dit niet bijdragen tot een zinnige discussie dus succes met alles verder!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 10:29 schreef Lemmeb het volgende:
Sure... je had het helemaal niet tegen mij...
Ik welquote:Op zondag 1 maart 2009 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Zulke Nazi-methoden ben jij het er wel mee eens. he
Ik ook.quote:
Jammer, je gaat niet door voor de koelkast.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:10 schreef buachaille het volgende:
De TT is misleidend, WIlders heeft het over sommige moslims,
Dan is hij zeker de laatste tijd wat milder geworden want hij heeft het nu alleen nog maar over sommige moslims.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
Jammer, je gaat niet door voor de koelkast.
Wilders heeft het altijd gehad over alle mensen die de islam aanhangen.
Hij wil de Koran afschaffen, hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:14 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dan is hij zeker de laatste tijd wat milder geworden want hij heeft het nu alleen nog maar over sommige moslims.
Dat is niet wat ik hem heb horen zeggen, maar dat je mening over Wilders een beetje gekleurd is was al duidelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Jammer, je gaat niet door voor de koelkast.
Wilders heeft het altijd gehad over alle mensen die de islam aanhangen.
Niet waar, hardere straffen naarmate je de wet vaker overtreed is het idee. Met als uiterste het 3 strikes you're out model. Mocht dat vervelend uitpakken voor bepaalde kansenjongeren hebben ze dat aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
Daarbij Wilders wil moslims meer straffen dan niet-moslims, bij dezelfde misdrijven.
Anders gezegd: Wilders wil criminele autochtonen belonen vanwege hun achtergrond, om zo z'n achterban tevreden te houden.
Niet in het filmpje bedoel ik, in het algemeen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:20 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik hem heb horen zeggen, maar dat je mening over Wilders een beetje gekleurd is was al duidelijk.
Yeah right. Marokkanen die hier al jaren wonen moeten het land uitgetrapt worden als ze iets flikken, als een autochtoon iets doet dan hoeft hij alleen maar even in de gevangenis.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, hardere straffen naarmate je de wet vaker overtreed is het idee. Met als uiterste het 3 strikes you're out model. Mocht dat vervelend uitpakken voor bepaalde kansenjongeren hebben ze dat aan zichzelf te danken.
Daar hoor ik hem ook steeds onderscheid maken tussen individuele Moslims en de Islam als politieke stroming. Waarschijnlijk meer een poging naar politieke correctheid dan iets oprechts, maar in het algemeen doet hij dus niet beweringen die jij hier aan hem toeschrijft, niet openlijk althans.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Niet in het filmpje bedoel ik, in het algemeen.
En daar ga je de fout in, hij wil juist de straffen enorm omhoog hebben, dus Sjonnie kan na een paar geweldsdelicten levenslang gaan zitten. Terwijl Achmed in zijn thuisland gewoon vrij kan rondwandelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Yeah right. Marokkanen die hier al jaren wonen moeten het land uitgetrapt worden als ze iets flikken, als een autochtoon iets doet dan hoeft hij alleen maar even in de gevangenis.
Oh, dus ik moet m'n bek maar houden?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar hoor ik hem ook steeds onderscheid maken tussen individuele Moslims en de Islam als politieke stroming. Waarschijnlijk meer een poging naar politieke correctheid dan iets oprechts, maar in het algemeen doet hij dus niet beweringen die jij hier aan hem toeschrijft, niet openlijk althans.
Je kunt wel zijn woorden gaan herinterpreteren, maar dat komt niet zo geloofwaardig over als je jezelf hier ook neerzet als uitgesproken tegenstander van de man.
Dat zeg ik dus niet, misschien heb je een communicatie-stoornis?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet m'n bek maar houden?
Nou daaag.
Elke religie is een bedreiging voor het gezonde verstandquote:Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef Meki het volgende:
Islaam is geen dreiging.
Kapatalisme is een dreiging, zie de crisis.
Hij heeft zich altijd behoorlijk genuanceerd uit weten te drukken inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:42 schreef Saphire het volgende:
Wilders blijft voornamelijk herhalen dat hij niets tegen de moslims an sich heeft maar dat hij enkelt de islamitische ideologie wil bestrijden. Hij is echt niet zo dom om opmerkingen als deportatie te maken want dan weet hij dat hij direct door alle media zal worden afgebrand door alle media.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:49 schreef tho_Omas het volgende:
Vergeet ook D66 niet, dat gestuurd wordt door de Turkse regering.
En er was geen democratie in Nederland toentertijd?quote:Op zondag 1 maart 2009 09:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. 'Bedrijven' zijn geen 'Nederlanders'.
Ze zullen er vast mee zitten..quote:Op zondag 1 maart 2009 13:01 schreef Meh7 het volgende:
Ik hoop dat dit nog bij zijn rechtzaak gevoegd kan worden. Ik kots op hem en op iedereen die op hem stemt.
Als ik al geen reden had om op hem te stemmen, bij deze.....quote:Op zondag 1 maart 2009 13:01 schreef Meh7 het volgende:
Ik hoop dat dit nog bij zijn rechtzaak gevoegd kan worden. Ik kots op hem en op iedereen die op hem stemt.
Toch wel hij wil nationaliteiten afnemen of mensen uitzetten als extra straf gebruiken als dat mogelijk is.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, hardere straffen naarmate je de wet vaker overtreed is het idee. Met als uiterste het 3 strikes you're out model. Mocht dat vervelend uitpakken voor bepaalde kansenjongeren hebben ze dat aan zichzelf te danken.
De kans dat ze het kunnen lezen is inderdaad niet bijzonder groot.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik al geen reden had om op hem te stemmen, bij deze.....
Ga zo doorquote:
Iedereen die op Wilders stemt heeft op zijn minst facistische trekjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef tho_Omas het volgende:
Gaat het een beetje Meh7. Iedereen mag stemmen wat ie wilt, dat maakt niemand een fascist noch een racist.
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
Hieruit kan ik opmaken dat jullie voorstander zijn van deporatie?
En ieder die hem met Hitler vergelijkt praat de moslimproblematiek goed, en die willen joden aan het gasquote:Op zondag 1 maart 2009 13:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Iedereen die op Wilders stemt heeft op zijn minst facistische trekjes.
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:18 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, laten we wel wezen, Geert Wilders grijpt uit dezelfde poel als de nazi's. Daar hoeven we ook niet politiek-correct over te doen, ofzo, we leven immers in het post-Fortuynistische tijdperk: Geert Wilders is een nazi.
Simpel en vastgesteld.
Sja, en dan overwegen mensen te stemmen op een nazi. Inderdaad, dat zegt wat over die mensen. Voornamelijk dat ze willen stemmen op een nazi, met nazi-ideeën. Die ruimte is er, uiteraard, maar laten we het dan ook onomwonden benoemen. Het probleem dan, hè...
Triest, dat je niet durft te onderkennen dat je gaat stemmen op een nazi. Jammer ook, dat je de verbanden niet kan (of wil) trekken.quote:
Jij ook. Als fanatiek anti-Wilders. Als jij Wilders een nazi wilt noemen, moet je misschien je geschiedenisboeken nog eens achter je rij Korans vandaan halen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:18 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, laten we wel wezen, Geert Wilders grijpt uit dezelfde poel als de nazi's. Daar hoeven we ook niet politiek-correct over te doen, ofzo, we leven immers in het post-Fortuynistische tijdperk: Geert Wilders is een nazi.
Simpel en vastgesteld.
Sja, en dan overwegen mensen te stemmen op een nazi. Inderdaad, dat zegt wat over die mensen. Voornamelijk dat ze willen stemmen op een nazi, met nazi-ideeën. Die ruimte is er, uiteraard, maar laten we het dan ook onomwonden benoemen. Het probleem dan, hè...
Smilies maken nog geen werkelijkheid.quote:
Alsof er ooit een heel Fortuyn-tijdperk is geweest.quote:we leven immers in het post-Fortuynistische tijdperk
Ik ga niet stemmen op een nazi, maar ook niet op Wilders...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Triest, dat je niet durft te onderkennen dat je gaat stemmen op een nazi. Jammer ook, dat je de verbanden niet kan (of wil) trekken.
Ik ook? Wat ik ook?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij ook. Als fanatiek anti-Wilders. Als jij Wilders een nazi wilt noemen, moet je misschien je geschiedenisboeken nog eens achter je rij Korans vandaan halen.
Dus de nuance die Wilders ontbeert moet tegen hem of zijn aanhangers wel in acht genomen worden? Van mij hoeft dat niet. Mag je hem pas met Hitler vergeljiken nadat hij aan de macht komt en zijn plannen uitvoert?quote:
Triest dat jij je beperkte tunnelvisie als de waarheid aan wil duiden en een ieder die het niet met je eens is als Nazi af wil schilderen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Triest, dat je niet durft te onderkennen dat je gaat stemmen op een nazi. Jammer ook, dat je de verbanden niet kan (of wil) trekken.
Een partij die nieteens een kabinetsperiode vol heeft gemaakt een tijdperk noemen. Het is wel duidelijk dat het sommige mensen dun door de broek loopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof er ooit een heel Fortuyn-tijdperk is geweest.
Komop zeg, die nichterige homofiel kwam net kijken toen ze hem voor zn flikker schoten
Goed punt.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof er ooit een heel Fortuyn-tijdperk is geweest.
Komop zeg, die nichterige homofiel kwam net kijken toen ze hem voor zn flikker schoten
Als ik dat doe zie ik alleen maar mijn standpunt bevestigd. Dan zie ik namelijk dat Adolf Hitler midden jaren '30 dezelfde plannen met de Joden had die Wilders nu met de Moslims heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij ook. Als fanatiek anti-Wilders. Als jij Wilders een nazi wilt noemen, moet je misschien je geschiedenisboeken nog eens achter je rij Korans vandaan halen.
Je past gewoon mooi de gefrustreerde linkse parade die al sinds gisteren hun gal aan het spuwen zijn. It amuses me.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Smilies maken nog geen werkelijkheid.
En over die werkelijkheid gesproken: ja, die kan soms best wel confronterend zijn.
Leef je uit HWquote:Of moet ik het voor jullie oogklepjes even painten?
Je mag doen wat je wil, maar daar mag ik je ook om uitlachen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus de nuance die Wilders ontbeert moet tegen hem of zijn aanhangers wel in acht genomen worden? Van mij hoeft dat niet. Mag je hem pas met Hitler vergeljiken nadat hij aan de macht komt en zijn plannen uitvoert?
Kut, ik kan helemaal niet paintenquote:
Vragen van buitenlanders of ze onze taal willen leren en zich op straat netjes willen gedragen is wel even iets anders dan coalitiepartners zoeken die de Moslims willen deporteren. Jammer dat je dat niet wilt zien.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Triest dat jij je beperkte tunnelvisie als de waarheid aan wil duiden en een ieder die het niet met je eens is als Nazi af wil schilderen.
Ik wil dat iedereen in Nederland zich gedraagt, als de grootste probleemgroep Zweedse Blondines met dikke tieten was geweest dan moesten die OOK worden aangepast. Niets met racisme te maken, niets met Nazi zijn te maken. Gewoon een grondige hekel aan alles wat zich niet aanpast aan de maatschappij.
Zo duidelijk? Of moet ik het voor jullie oogklepjes even painten?
Nou, gelukkig ben je geen nazi en heb je slechts een grondige hekel aan alles wat zich niet aanpast aan De Maatschappij.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Triest dat jij je beperkte tunnelvisie als de waarheid aan wil duiden en een ieder die het niet met je eens is als Nazi af wil schilderen.
Ik wil dat iedereen in Nederland zich gedraagt, als de grootste probleemgroep Zweedse Blondines met dikke tieten was geweest dan moesten die OOK worden aangepast. Niets met racisme te maken, niets met Nazi zijn te maken. Gewoon een grondige hekel aan alles wat zich niet aanpast aan de maatschappij.
Zo duidelijk? Of moet ik het voor jullie oogklepjes even painten?
Ahja, Wilders mag de Koran niet met Mein Kampf vergelijken, maar jij hem wel met Hitler.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mag je hem pas met Hitler vergeljiken nadat hij aan de macht komt en zijn plannen uitvoert?
Het nationaal-socialisme had toch heel andere idealen en doelstellingen dan Wilders? Welke van de 25 punten uit het programma van de NSDAP staan dan ook op het lijstje van WIlders?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:18 schreef Monidique het volgende:
Simpel en vastgesteld.
quote:1. Wir fordern den Zusammenschluß aller Deutschen auf Grund des Selbstbestimmungsrechtes der Völker zu einem Groß-Deutschland.
2. Wir fordern die Gleichberechtigung des deutschen Volkes gegenüber den andere Nationen, Aufhebung der Friedensverträge von Versailles und St Germain.
3. Wir fordern Land und Boden (Kolonien) zur Ernährung unseres Volkes und Ansiedlung unseres Bevölkerungsüberschusses.
4. Staatsbürger kann nur sein, wer Volksgenosse ist. Volksgenosse kann nur sein, wer deutschen Blutes ist, ohne Rücksichtnahme auf Konfession. Kein Jude kann daher Volksgenosse sein.
5. Wer nicht Staatsbürger ist, soll nur als Gast in Deutschland leben können und muß unter Fremdengesetzgebung stehen.
6. Das Recht, über Führung und Gesetze des Staates zu bestimmen, darf nur dem Staatsbürger zustehen. Daher fordern wir, daß jedes öffentliche Amt, gleichgültig welcher Art, gleich ob im Reich, Land oder Gemeinde, nur durch Staatsbürger bekleidet werden darf. Wir bekämpfen die korrumpierende Parlamentswirtschaft einer Stellenbesetzung nur nach Parteigesichtspunkten ohne Rücksichten auf Charakter und Fähigkeiten.
7. Wir fordern, daß sich der Staat verpflichtet, in erster Linie für die Erwerbs- und Lebensmöglichkeit der Staatsbürger zu sorgen. Wenn es nicht möglich ist, die Gesamtbevölkerung des Staates zu ernähren, so sind die Angehörigen fremder Nationen (Nicht-Staatsbürger) aus dem Reiche auszuweisen.
8. Jede weitere Einwanderung Nicht-Deutscher ist zu verhindern. Wir fordern, daß alle Nicht-Deutschen, die seit dem 2. August 1914 in Deutschland eingewandert sind, sofort zum Verlassen des Reiches gezwungen werden.
9. Alle Staatsbürger müssen gleiche Rechte und Pflichten besitzen.
10. Erste Pflicht jedes Staatsbürgers muß sein, geistig oder körperlich zu schaffen. Die Tätigkeit des einzelnen darf nicht gegen die Interessen der Allgemeinheit verstoßen, sondern muß im Rahmen des Gesamten und zum Nutzen aller erfolgen. Daher fordern wir:
11. Abschaffung des Arbeits- und mühelosen Einkommens, Brechung der Zinsknechtschaft.
12. Im Hinblick auf die ungeheuren Opfer an Gut und Blut, die jeder Krieg vom Volke fordert, muß die persönliche Bereicherung durch den Krieg als Verbrechen am Volke bezeichnet werden: Wir fordern daher restlose Einziehung aller Kriegsgewinne.
13. Wir fordern die Verstaatlichung aller (bisher) bereits vergesellschafteten (Trusts) Betriebe.
14. Wir fordern Gewinnbeteiligung an Großbetrieben.
15. Wir fordern einen großzügigen Ausbau der Altersversorgung.
16. Wir fordern die Schaffung eines gesunden Mittelstandes und seine Erhaltung, sofortige Kommunalisierung der Groß-Warenhäuser und ihre Vermietung zu billigen Preisen an kleine Gewerbetreibende, schärfste Berücksichtigung aller kleinen Gewerbetreibenden bei Lieferung an den Staat, die Länder oder Gemeinden.
17. Wir fordern eine unseren nationalen Bedürfnissen angepaßte Bodenreform, Schaffung eines Gesetzes zur unentgeltlichen Enteignung von Boden für gemeinnützige Zwecke. Abschaffung des Bodenzinses und Verhinderung jeder Bodenspekulation.
18. Wir fordern den Rücksichtslosen Kampf gegen diejenigen, die durch ihre Tätigkeit das Gemeininteresse schädigen. Gemeine Volksverbrecher, Wucherer, Schieber usw. sind mit dem Tode zu bestrafen, ohne Rücksichtnahme auf Konfession und Rasse.
19. Wir fordern Ersatz für das der materialistischen Weltordnung dienende römische Recht durch ein deutsches Gemeinrecht.
20. Um jedem fähigen und fleißigen Deutschen das Erreichen höherer Bildung und damit das Einrücken in führende Stellung zu ermöglichen, hat der Staat für einen gründlichen Ausbau unseres gesamten Volksbildungswesens Sorge zu tragen. Die Lehrpläne aller Bildungsanstalten sind den Erfordernissen des praktischen Lebens anzupassen. Das Erfassen des Staatsgedankens muß bereits mit dem Beginn des Verständnisses durch die Schule (Staatsbürgerkunde) erzielt werden. Wir fordern die Ausbildung besonders veranlagter Kinder armer Eltern ohne Rücksicht auf deren Stand oder Beruf auf Staatskosten.
21. Der Staat hat für die Hebung der Volksgesundheit zu sorgen durch den Schutz der Mutter und des Kindes, durch Verbot der Jugendarbeit, durch Herbeiführung der körperlichen Ertüchtigung mittels gesetzlicher Festlegung einer Turn- und Sportpflicht, durch größte Unterstützung aller sich mit körperlicher Jugendausbildung beschäftigenden Vereine.
22. Wir fordern die Abschaffung der Söldnertruppe und die Bildung eines Volksheeres.
23. Wir fordern den gesetzlichen Kampf gegen die bewußte politische Lüge und ihre Verbreitung durch die Presse. Um die Schaffung einer deutschen Presse zu ermöglichen, fordern wir, daß:
a. sämtliche Schriftleiter und Mitarbeiter von Zeitungen, die in deutscher Sprache erscheinen, Volksgenossen sein müssen,
b. nichtdeutsche Zeitungen zu ihrem Erscheinen der ausdrücklichen Genehmigung des Staates bedürfen. Sie dürfen nicht in deutscher Sprache gedruckt werden,
c. jede finanzielle Beteiligung an deutschen Zeitungen oder deren Beeinflussung durch Nicht-Deutsche gesetzlich verboten wird, und fordern als Strafe für Übertretungen die Schließung eines solchen Zeitungsbetriebes sowie die sofortige Ausweisung der daran beteiligten Nicht-Deutschen aus dem Reich.
Zeitungen, die gegen das Gemeinwohl verstoßen, sind zu verbieten. Wir fordern den gesetzlichen Kampf gegen eine Kunst und Literaturrichtung, die einen zersetzenden Einfluß auf unser Volksleben ausübt, und die Schließung von Veranstaltungen, die gegen vorstehende Forderungen verstoßen.
24.Wir fordern die Freiheit aller religiösen Bekenntnisse im Staat, soweit sie nicht dessen Bestand gefährden oder gegen das Sittlichkeits- und Moralgefühl der germanischen Rasse verstoßen.
Die Partei als solche vertritt den Standpunkt eines positiven Christentums, ohne sich konfessionell an ein bestimmtes Bekenntnis zu binden. Sie bekämpft den jüdisch-materialistischen Geist in und außer uns und ist überzeugt, daß eine dauernde Genesung unseres Volkes nur erfolgen kann von innen heraus auf der Grundlage:
Gemeinnutz vor Eigennutz.
25. Zur Durchführung alles dessen fordern wir: Die Schaffung einer starken Zentralgewalt des Reiches. Unbedingte Autorität des politischen Zentralparlaments über das gesamte Reich und seine Organisationen im allgemeinen.
Hoe bedoel? Is het 'links' om tegen nazi-achtige praktijken te zijn? En sowieso, het idee dat Geert Wilders niets is dan een soort nazi is, is al jaren mijn groot links thema. Wat heeft het met gisteren te maken?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je past gewoon mooi de gefrustreerde linkse parade die al sinds gisteren hun gal aan het spuwen zijn. It amuses me.
Het is inderdaad teleurstellend dat Geert in een peiling in Nederland staat als grootste partij.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je past gewoon mooi de gefrustreerde linkse parade die al sinds gisteren hun gal aan het spuwen zijn. It amuses me.
Denk je nou echt dat zo iemand in staat is inhoudelijk te reageren?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het nationaal-socialisme had toch heel andere idealen en doelstellingen dan Wilders? Welke van de 25 punten uit het programma van de NSDAP staan dan ook op het lijstje van WIlders?
[..]
Neuh daar is hij veel te dom voor. Maar dan kan hij toch wel uit dezelfde poel van maatschappelijk teleurgestelde mensen die bang zijn voor buitenlanders/ vreemden/ andersgelovigen vissen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:19 schreef Nielsch het volgende:
Jaja, de nieuwe Adolf Hitler is nu daadwerkelijk opgestaan. Wat een gevaarlijke gek is die Wilders toch.
Ik hoop dat dergelijke uitspraken van hem er voor zorgen dat z'n potentiele stemmers weer wakker wordenquote:Verbieden van boeken, mensen met een andere denkwijze uitsluiten, het leger de straten schoon laten vegen, deporteren van minderheden.
Dit vind ik maar een matige vergelijking.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik vind jou ook maar een Nazi, die waren immers ook kortzichtig.
Heel duidelijk ja. Dat is juist het probleem van Zweedse blondines met dikke tieten die niks verkeerd hebben gedaan, die worden afgerekend op de daden van anderen. De nazi's rekenden alle Joden af op de clichés waar enkelen de basis voor gelegd zullen hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Zo duidelijk?
Omdat gisteren de peiling bekend gemaakt werd. Maarja, Wilders een nazi noemen vind ik dus inderdaad gefrustreerd overkomen en daarom grappig. Nog even los van dat het dom, kortzichtig, ongeïnformeerd, zwakzinnig, eenzijdig en ongenuanceerd is...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoe bedoel? Is het 'links' om tegen nazi-achtige praktijken te zijn? En sowieso, het idee dat Geert Wilders niets is dan een soort nazi is, is al jaren mijn groot links thema. Wat heeft het met gisteren te maken?
Waar héb je het over?
Je hebt geluk dat we (kennelijk) in het post-fortuynistische tijdperk zitten, want in het pre-fortuynistische tijdperk konden zulke uitspraken ECHT niet hoor!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 13:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat mag hij best, ik ben het er alleen niet mee eens.
Geert Wilders is de nieuwe Adolf Hitler. Dat mag ik zeggen en ik zal het zeggen. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar het is onzin om te zeggen dat ik dat niet mag zeggen. Politiek correcte huilie dat je er bent.
Kijk eens naar jezelf. Jij bent hier de huillie. Je bent bang dat Wilders aan de macht komtquote:Op zondag 1 maart 2009 13:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat mag hij best, ik ben het er alleen niet mee eens.
Geert Wilders is de nieuwe Adolf Hitler. Dat mag ik zeggen en ik zal het zeggen. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar het is onzin om te zeggen dat ik dat niet mag zeggen. Politiek correcte huilie dat je er bent.
Ach ja, liever zij dan de SP wat mij betreftquote:Op zondag 1 maart 2009 13:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is inderdaad teleurstellend dat Geert in een peiling in Nederland staat als grootste partij.
O, zo. Relevant.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:28 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Omdat gisteren de peiling bekend gemaakt werd.
Nee! Ongenuanceerd ,quote:Maarja, Wilders een nazi noemen vind ik dus inderdaad gefrustreerd overkomen en daarom grappig. Nog even los van dat het dom, kortzichtig, zwakzinnig, eenzijdig en ongenuanceerd is...
Zegt iets?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:29 schreef Enchanter het volgende:
"Boohoo , Wilders zegt iets over een bepaalde bevolkingsgroep , Wilders is de nieuwe Hitler"
Hmm, nu ik dit zo lees moet ik concluderen dat Gekke Geert zelfs nog een graadje erger is dan Adolf Hitler anno 1933. Hitler was toen tenminste nog voor gelijke rechten voor alle staatsburgers, terwijl Geert staatsburgers van Nederland met een bepaalde religie nu al wil deporteren.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het nationaal-socialisme had toch heel andere idealen en doelstellingen dan Wilders? Welke van de 25 punten uit het programma van de NSDAP staan dan ook op het lijstje van WIlders?
[..]
Dat vond ik de jouwe ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit vind ik maar een matige vergelijking.
Heus, dit kan beter.
Ik had het ook niet achter je gezochtquote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, zo. Relevant.
[..]
Nee! Ongenuanceerd ,!
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm, nu ik dit zo lees moet ik concluderen dat Gekke Geert zelfs nog een graadje erger is dan Adolf Hitler anno 1933. Hitler was toen tenminste nog voor gelijke rechten voor alle staatsburgers, terwijl Geert staatsburgers van Nederland met een bepaalde religie nu al wil deporteren.
quote:4. Staatsbürger kann nur sein, wer Volksgenosse ist. Volksgenosse kann nur sein, wer deutschen Blutes ist, ohne Rücksichtnahme auf Konfession. Kein Jude kann daher Volksgenosse sein.
Ik roep het aan de hand van het filmpje in de OP. Of hij nu op 3 of 45 zetels staat in de peilingen boeit me wat dat betreft niet veel meer.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf. Jij bent hier de huillie. Je bent bang dat Wilders aan de macht komt. En dan ga je maar roepen dat ie op Hitler lijkt. Ik vraag me serieus af of jij WO II niet wat onderschat.
Mwoch, ik vind ditquote:Op zondag 1 maart 2009 13:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
redelijk overeenkomen. Overigens was het partijprogramma van de NSDAP een zoethoudertje voor alle bevolkingsgroepen en heeft Hitler er nooit een geheim van gemaakt, dat hij helemaal niet van plan was ook maar 1 punt ervan te laten uitkomen of na te streven. Zijn ware doelstellingen staan in Mein Kampf.quote:Die Partei als solche vertritt den Standpunkt eines positiven Christentums, ohne sich konfessionell an ein bestimmtes Bekenntnis zu binden. Sie bekämpft den jüdisch-materialistischen Geist in und außer uns und ist überzeugt, daß eine dauernde Genesung unseres Volkes nur erfolgen kann von innen heraus auf der Grundlage:
Gemeinnutz vor Eigennutz.
Ach beide partijen hebben hun basis vooral in het toch wat onderontwikkelde zuiden van ons land.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ach ja, liever zij dan de SP wat mij betreft
CDA is en was altijd de grootste hier. SP zeker niet, Wilders een beetje rond zijn geboortegronden.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach beide partijen hebben hun basis vooral in het toch wat onderontwikkelde zuiden van ons land.
Dus ik wil bij voorbaat voor beiden bedanken.
Naja, ik hou gewoon erg van de werkelijkheid (ook van fantasie, natuurlijk, maar daar gaat het nu niet over). Ik heb er in principe weinig problemen mee dat er nazi's zijn met nazi-sympathisanten, ieder z'n ding, weet je wel, maar ik vind wel dat we daar realistisch in moeten zijn, en het niet moeten verdekken met politiek-correct geneuzel. "Nazi-vergelijking? FAIL!" Ja, whatever, ook slogans maken nog geen werkelijkheid*.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik had het ook niet achter je gezocht
Nou, is dat even boffenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel, post-Fortuynisme, nu mag het.
Waarom zou ik het in godsnaam weghalen?quote:
Wekelijkheid en realiteit blijken weer eens subjectiever te zijn dan wel eens aangenomen wordt.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Naja, ik hou gewoon erg van de werkelijkheid (ook van fantasie, natuurlijk, maar daar gaat het nu niet over). Ik heb er in principe weinig problemen mee dat er nazi's zijn met nazi-sympathisanten, ieder z'n ding, weet je wel, maar ik vind wel dat we daar realistisch in moeten zijn, en het niet moeten verdekken met politiek-correct geneuzel. "Nazi-vergelijking? FAIL!" Ja, whatever, ook slogans maken nog geen werkelijkheid*.
*: hihi
Pim is Gestorven opdat jij dit soort dingen mag zeggenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Als Hitler de oorlog had gewonnen hadden we nu een stuk minder problemen met bepaalde medelanders
Het enige nadeel is dat we dan allemaal duits hadden gesproken, maargoed, zo erg is dat nu ook weer niet.
Eik vind ik het soms best jammer dat Hitler niet gewonnen heeft, of mag je dergelijke uitspraken niet doen?
Wat grappig. Ik dacht dattie gestorven was omdat een of andere malloot hem wat kogels door zn harses joegquote:Op zondag 1 maart 2009 13:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Pim is Gestorven opdat jij dit soort dingen mag zeggen
Dat mogen we nooit, nooit vergeten.
De SP heeft traditioneel veel aanhang in het zuiden. Bij de laatste verkiezingen haalden ze alleen in Noord Brabant en Limburg meer dan 20% van de stemmen. En ook de PVV scoorde in het zuiden bovengemiddeld.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
CDA is en was altijd de grootste hier. SP zeker niet, Wilders een beetje rond zijn geboortegronden.
Word. Flikker alle Randstedelingen, noorderlingen en zuiderlingen maar weg... Zou een hoop schelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:38 schreef Xa1pt het volgende:
En die veredelde, zogenaamd intellectuele stedelingen uit de Randstad ook.
Die zijn in de noordelijke provincies van het land vrij zeldzaam hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 13:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Flikker het de refo's uit het achterlijke Noorden ook maar weg dan.
Bah, SP is kut.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
De SP heeft traditioneel veel aanhang in het zuiden. Bij de laatste verkiezingen haalden ze alleen in Noord Brabant en Limburg meer dan 20% van de stemmen. En ook de PVV scoorde in het zuiden bovengemiddeld.
http://www.nlverkiezingen.com/TK2006P.html
Nee hoor, alleen religieuze partijen. Met creeps als Rouvoet aan het roer. Met de SP heb ik totaal geen moeite.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Word. Flikker alle Randstedelingen, noorderlingen en zuiderlingen maar weg... Zou een hoop schelen.
Godsklere, ik word hier te oud voor.quote:
Ik bedoelde eigenlijk ten noorden van de Wilders/SP zone.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn in de noordelijke provincies van het land vrij zeldzaam hoor.
hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 13:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ten noorden van de Wilders/SP zone.
Brabant aan de Belgen geven en Limburg aan de Duitsers zou al een stuk schelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:42 schreef capricia het volgende:
Het wordt hier een soort "Noem hier alle groepen die je wil deporteren"-topic...
De diepere, mystieke betekenis van de dood van Fortuijn is dat hij Gestorven is voor jouw vrijheid van meningsuiting. Dat is de zingeving achter zijn dood, zo krijgt zij betekenis.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere, ik word hier te oud voor.
WTF bedoel je!?
Ik zou liever stukken van Vlaanderen willen inlijven, eigenlijk...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brabant aan de Belgen geven en Limburg aan de Duitsers zou al een stuk schelen.
Meer nog dan over schaamhaarregistratie?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
GroenLinks overigens bijna net zo kut, ik heb nachtmerries over Halsema.
Mwah, hij wil ze gelukkig niet uitroeien.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:45 schreef Machiavelli. het volgende:
Nederland : Deportatie Wilders een serieuze optie? Dit is toch geen politiek meer man, deportatie. Ze zouden deze vet zo de 2e kamer uit moeten knikken met z'n Nazi-Ideeën. Het gaat te fur.
Dit is de eerste keer dat ik over dat begrip hoor. Overigens heb ik het liever niet over schaamhaar en halsema op hetzelfde moment, daar worden mijn nachtmerries alleen maar erger van.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Meer nog dan over schaamhaarregistratie?
Alle treinen naar het oosten met een one-way-ticket...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:56 schreef tho_Omas het volgende:
Is de Betuwelijn toch nog zijn geld waard.
Wie keuren de omstreden uitspraken van imams goed?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:20 schreef Waterwereld het volgende:
Weet je wat mij altijd wel verbaast met dit soort topics? Dat mensen omstreden uitspraken van Imams (en nu doel ik niet op elke Imam) goedkeurt, maar die van Wilders afkeurt. Beide kanten zoeken hun volgelingen.
Er zijn nl wel degelijk Imams die homo's verwijderd willen zien van de samenleving. Net als de enkeling de Europeaan beschouwt als lager dan varkens zonder moraal.
Ik zie elke keer de selectiviteit van users hierin (vice versa)
Ja, zal best. Geloof ik meteen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:23 schreef IHVK het volgende:
Wilders nieuwe Amerikaanse vriendjes houden ook niet zo van homo's trouwens.
VVD valt over schaamhaarregistratie.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik over dat begrip hoor. Overigens heb ik het liever niet over schaamhaar en halsema op hetzelfde moment, daar worden mijn nachtmerries alleen maar erger van.
Nou, kom op Waterwereld, zeg eens, wie keuren die uitspraken goed en keuren de uitspraken van Wilders af?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ja, zal best. Geloof ik meteen.
Maar wat heeft dat met Nederland of Europa te maken? Hebben we hier van die prekers lopen? Let wel, ik heb niets tegen de normale moslim, maar zie veel users in andere topics anders reageren. Moet ik zeggen dat jij daar niet toe hoort. Wel zien reageren in andere topics
En ik ga geen usernamen noemen. Ik zal vast niet de enige zijn die het opvalt
weet ik nietquote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar Meki, wat ga jij dan doen als Wilders aan de macht komt?
Emigreren hoop ik, dan is mijn stem op Wilders gegarandeerdquote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar Meki, wat ga jij dan doen als Wilders aan de macht komt?
Gewoon schaapachtig in een hoekje blijven zitten en afwachten wat er gebeuren gaat?quote:
En dus niet heel anders dan Islamieten.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Wildersstemmers zijn precies net als Hitlerstemmers.
het zijn ook maar mensen?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dus niet heel anders dan Islamieten.
Toe maar Mekiquote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Moslims zijn net Nazi's, ze willen joden aan het gas.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Want dan is het helemaal niet zo erg natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Sowieso slaat deporteren uiteraard niet op internering, maar ja...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Want dan is het helemaal niet zo erg natuurlijk.
Allemachtig.
Hoe kom je daar nu weer bij? Honderden jaren waren Joden vrijer in Islamitische regimes dan in Christelijke regimes. En dan heb ik nog niet eens over de Holocaust.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moslims zijn net Nazi's, ze willen joden aan het gas.
quote:Oh wacht, DAT mag ik natuurlijk niet zeggen he? Maar jij dit wel over Wildersstemmers..
Dubieus, op zijn zachtst gezegd...
Jij denkt dat mensen vrijwillig gaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sowieso slaat deporteren uiteraard niet op internering, maar ja...
Ach, dat is slechts photoshop.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat past precies bij de standpunten zijn zijn gevaarlijke extreem rechtse duivelse partij
Hoe komt Meki erbij dat Wildersstemmers Hitlerstemmers zijn?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij? Honderden jaren waren Joden vrijer in Islamitische regimes dan in Christelijke regimes. En dan heb ik nog niet eens over de Holocaust.
[..]
Als Wilders zou zeggen dat Islamieten net Nazi's waren moet hij vervolgd worden, maar jij mag dit gewoon roepen?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Dat is inderdaad een bewering die te bewijzen of te weerleggen valt, echter, mensen die op Hitler stemden waren 'gewone mensen', niet één of ander apart type mens wat na 1950 van de wereld is verdwenen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe komt Meki erbij dat Wildersstemmers Hitlerstemmers zijn?
precies, hij lult wat slap uit zijn nek, zoals altijd..
Oh gelukkig maar.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Zeg eens eerlijk, jij bent gewoon zelf Wilders he? Je doet je voor als een zwakbegaafd Marokkaans klootzakje om meer antipathie op te wekken tegen jonge Moslims volgens mij...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Aan Wilders zijn blonde kuif te zien is hij zelf homo. Mensen gedragen zich vaag onnatuurlijk als ze 'erbij' willen horen of gewoon stoer willen doen om hun matties te imponeren. Waarschijnlijk heeft zijn (buitenlandse toch?) vrouw de broek aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:23 schreef IHVK het volgende:
Wilders nieuwe Amerikaanse vriendjes houden ook niet zo van homo's trouwens.
Vergelijk de standpunten met elkaarquote:Op zondag 1 maart 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe komt Meki erbij dat Wildersstemmers Hitlerstemmers zijn?
precies, hij lult wat slap uit zijn nek, zoals altijd..
Ik snap niet wat je precies bedoelt.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan Wilders zijn blonde kuif te zien is hij zelf homo. Mensen gedragen zich vaag onnatuurlijk als ze 'erbij' willen horen of gewoon stoer willen doen om hun matties te imponeren.
De zee in is ook een optie.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Want dan is het helemaal niet zo erg natuurlijk.
Allemachtig.
Moslims geven de Joden ook de schuld van alles dus je hebt volkomen gelijk als je schrijft dat er veel overeenkomsten zijn tussen Adolf Hitler en *de moslims*.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Vergelijk de standpunten met elkaar
komen veel overeen.
Hitler gaf de joden de schuld van alles
Wilders geeft de moslims de schuld van alles
Ik heb hem er nog niet op betrapt dat hij Moslims de schuld gaf van de recessie.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
komen veel overeen.
Calimero-effect.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hij een schreeuwlelijk is, die diep in zijn hart erg ongelukkig is
Ik heb nog niets gezegd over met of zonder bootquote:Op zondag 1 maart 2009 14:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben je aan het uitzoeken hoe ver je precies kan gaan?
Nou ja, het is ondertussen al duidelijk dat Geert Wilders en Adolf Hitler in essentie overeenkomen. De discussie daarover bestond nauwelijks en is sowieso overtuigend gewonnen door mij.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
komen veel overeen.
Wilders zegt wel dat de files door de allochtonen veroorzaakt worden...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb hem er nog niet op betrapt dat hij Moslims de schuld gaf van de recessie.
Ik heb jou er echter wel op betrapt dat je de recessie een goed excuus vond voor de daden van rovende en stelende kutmarokkaantjes (alsof die iets van de crisis merken)
Onderbuikgeneuzel!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Wilders zegt wel dat de files door de allochtonen veroorzaakt worden...
Wat een eikels zijn het ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat zij niet de oorzaak zijn! Je weet hoe het is met die allochtonen, stiekem volkje.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onderbuikgeneuzel!
Ik zie 's ochtends vrijwel nooit een allochtoon in de file staan.
Files aan de kassa bij de Aldi ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onderbuikgeneuzel!
Ik zie 's ochtends vrijwel nooit een allochtoon in de file staan.
quote:"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat er vanwege de allochtonenoverlast veel mensen naar buiten de Randstad verhuisd zijn terwijl ze daar nog steeds werken. Maar dat is vergezocht.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat zij niet de oorzaak zijn! Je weet hoe het is met die allochtonen, stiekem volkje.
Jaja, oké, je hebt onlangs nare rvaringen gehad met wat Marokkanen, dat weten we nu wel...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:59 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb jou er echter wel op betrapt dat je de recessie een goed excuus vond voor de daden van rovende en stelende kutmarokkaantjes (alsof die iets van de crisis merken)
Een nazi, zou ik zo zeggen...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:04 schreef IHVK het volgende:
Wat een fijne man is het toch.
Wie niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jaja, oké, je hebt onlangs nare rvaringen gehad met wat Marokkanen, dat weten we nu wel...
Heeft Geert Wilders een tijdmachine?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef Meki het volgende:
Wilders :
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Hitler
"Veel fundamentele problemen in Duitsland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met Duitsch post , 3 januari 1932
Omdat ie anders hard op z'n bek gaat.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:06 schreef Meki het volgende:
Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos.”
(Over uitnodiging om te praten met de moslimraad)
Geert Wilders in Algemeen Dagblad 18 augustus 2007
Los van de onrust die door de media veroorzaakt wordt, moet ik eerlijk zeggen dat ik werkelijk nooit enig probleem met Marokkanen gehad heb. Zelfs niet met groepjes rondhangende Marokkaanse jongeren. Daar loop ik zo naar toe om een vuurtje ofzo te vragen, en dan zijn er wel drie die snel een aansteker tevoorschijn halen. Ook samengewerkt met Marokkanen, niets aan de handa.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jaja, oké, je hebt onlangs nare rvaringen gehad met wat Marokkanen, dat weten we nu wel...
Je weet prima wat Meki bedoelt en probeert te zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Heeft Geert Wilders een tijdmachine?
Dan vraag ik me af: Socialer voor wie?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef IHVK het volgende:
Hij had het laatst ook over een 'socialer' Nederland trouwens.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Met 30 posts per dag moet je op zijn minst hier op fok slachtoffer zijn geworden van Meki.
Dat maakt hem niet minder dom..quote:Op zondag 1 maart 2009 15:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je weet prima wat Meki bedoelt en probeert te zeggen.
Da's een gemiddelde, hè, op je WO doen ze toch wel aan statistiek?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Met 30 posts per dag moet je op zijn minst hier op fok slachtoffer zijn geworden van Meki.
Het zijn meestal ook mensen die met een bepaalde (minachtende) houding de Marokkanen tegemoettreden die slechte ervaringen met Marokkanen hebben gehad. Als je ze normaal behandelt en op een normale manier met ze praat zullen de meesten jou ook normaal bejegenen. Neem nou een JohnDope die gisteren trots kwam vertellen dat hij tegen een groepje hangjongeren ''We gaan jullie wegstemmen'' had geroepen.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Los van de onrust die door de media veroorzaakt wordt, moet ik eerlijk zeggen dat ik werkelijk nooit enig probleem met Marokkanen gehad heb. Zelfs niet met groepjes rondhangende Marokkaanse jongeren. Daar loop ik zo naar toe om een vuurtje ofzo te vragen, en dan zijn er wel drie die snel een aansteker tevoorschijn halen. Ook samengewerkt met Marokkanen, niets aan de handa.
Voor mij zijn de Marokkanen van Wilders en uit de Media een compleet abstract gegeven. Een randhypothese.
Deportatie.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:11 schreef IHVK het volgende:
Ik had trouwens wel een keer bij mijn stage een Marokkaanse dame die me vriendelijk wegstuurde omdat we 'elkaar in de weg liepen' was wel een nare ervaring. :
Wat is daar mis meequote:Op zondag 1 maart 2009 15:10 schreef Meki het volgende:
“Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen. Daarin staat precies wat je wel en niet mag doen. Als je daar niet aan voldoet, moet je het land verlaten.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
Ik stap persoonlijk 100x liever op een Turk dan op een Marokkaan af.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zijn meestal ook mensen die met een bepaalde (minachtende) houding de Marokkanen tegemoettreden die slechte ervaringen met Marokkanen hebben gehad. Als je ze normaal behandelt en om een normale maniet met ze praat zullen de meesten jou ook normaal bejegenen. Neem nou een JohnDope die gisteren trots kwam vertellen dat hij tegen een groepje hangjongeren ''We gaan jullie wegstemmen'' had geroepen.Dan vraag je er ook gewoon om.
Maar ik wil niet ontkennen dat er inderdaad gestoorde types tussenzitten.
Klopt ikzelf heb nooit problemen met ze gehad. nooitquote:Op zondag 1 maart 2009 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zijn meestal ook mensen die met een bepaalde (minachtende) houding de Marokkanen tegemoettreden die slechte ervaringen met Marokkanen hebben gehad. Als je ze normaal behandelt en om een normale maniet met ze praat zullen de meesten jou ook normaal bejegenen. Neem nou een JohnDope die gisteren trots kwam vertellen dat hij tegen een groepje hangjongeren ''We gaan jullie wegstemmen'' had geroepen.Dan vraag je er ook gewoon om.
Maar ik wil niet ontkennen dat er inderdaad gestoorde types tussenzitten.
Maar jij bent dan ook hangjongere Meki...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt ikzelf heb nooit problemen met ze gehad. nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit een aanvaring gehad met een groepje Marokkaanse hangjongeren? Nooit slachtoffer geworden van een beroving of diefstal waarbij de afkomst van de dader(s) je bekend was? Nooit een vechtpartij? Nooit vandalisme in je buurt gezien door Marokkaanse jeugd? Geen getuige geweest van criminaliteit? Of ben je dat soort zaken gewoon gaan accepteren als feit des levens?quote:
Het gaat niet over migranten, hè, het gaat over Nederlanders, met een bepaalde achtergrond, die een soortement Verklaring van Trouw aan het Vaderland moeten tekenen, en andere Nederlanders (de niet-islamitische, in praktijk) hoeven dat niet., allemaal op basis van achtergrond of achtergrond van de voorvaderen. Nee, dat is meer iets voor de Sovjet-Unie of China of welke andere McCarthy-staat dan ook.quote:
Dat mensen die misschien al wel 30 jaar lang Nederlands staatsburger zijn het land worden uitgetrapt wanneer ze niet mee gaan in sommige delen van Wilders' magische fantasiewereld.quote:
Dit klinkt inderdaad wel een beetje nazi trouwens.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:16 schreef Meki het volgende:
“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
Daar doen we niet aan op de letterenfaculteit.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Da's een gemiddelde, hè, op je WO doen ze toch wel aan statistiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |