Je weet prima wat Meki bedoelt en probeert te zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Heeft Geert Wilders een tijdmachine?

Dan vraag ik me af: Socialer voor wie?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef IHVK het volgende:
Hij had het laatst ook over een 'socialer' Nederland trouwens.

quote:Op zondag 1 maart 2009 15:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Met 30 posts per dag moet je op zijn minst hier op fok slachtoffer zijn geworden van Meki.

Dat maakt hem niet minder dom..quote:Op zondag 1 maart 2009 15:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je weet prima wat Meki bedoelt en probeert te zeggen.

Da's een gemiddelde, hè, op je WO doen ze toch wel aan statistiek?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Met 30 posts per dag moet je op zijn minst hier op fok slachtoffer zijn geworden van Meki.

Het zijn meestal ook mensen die met een bepaalde (minachtende) houding de Marokkanen tegemoettreden die slechte ervaringen met Marokkanen hebben gehad. Als je ze normaal behandelt en op een normale manier met ze praat zullen de meesten jou ook normaal bejegenen. Neem nou een JohnDope die gisteren trots kwam vertellen dat hij tegen een groepje hangjongeren ''We gaan jullie wegstemmen'' had geroepen.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Los van de onrust die door de media veroorzaakt wordt, moet ik eerlijk zeggen dat ik werkelijk nooit enig probleem met Marokkanen gehad heb. Zelfs niet met groepjes rondhangende Marokkaanse jongeren. Daar loop ik zo naar toe om een vuurtje ofzo te vragen, en dan zijn er wel drie die snel een aansteker tevoorschijn halen. Ook samengewerkt met Marokkanen, niets aan de handa.
Voor mij zijn de Marokkanen van Wilders en uit de Media een compleet abstract gegeven. Een randhypothese.
 Dan vraag je er ook gewoon om.
 Dan vraag je er ook gewoon om. 

Deportatie.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:11 schreef IHVK het volgende:
Ik had trouwens wel een keer bij mijn stage een Marokkaanse dame die me vriendelijk wegstuurde omdat we 'elkaar in de weg liepen' was wel een nare ervaring. :

Wat is daar mis meequote:Op zondag 1 maart 2009 15:10 schreef Meki het volgende:
“Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen. Daarin staat precies wat je wel en niet mag doen. Als je daar niet aan voldoet, moet je het land verlaten.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

Ik stap persoonlijk 100x liever op een Turk dan op een Marokkaan af.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zijn meestal ook mensen die met een bepaalde (minachtende) houding de Marokkanen tegemoettreden die slechte ervaringen met Marokkanen hebben gehad. Als je ze normaal behandelt en om een normale maniet met ze praat zullen de meesten jou ook normaal bejegenen. Neem nou een JohnDope die gisteren trots kwam vertellen dat hij tegen een groepje hangjongeren ''We gaan jullie wegstemmen'' had geroepen.Dan vraag je er ook gewoon om.
Maar ik wil niet ontkennen dat er inderdaad gestoorde types tussenzitten.

Klopt ikzelf heb nooit problemen met ze gehad. nooitquote:Op zondag 1 maart 2009 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zijn meestal ook mensen die met een bepaalde (minachtende) houding de Marokkanen tegemoettreden die slechte ervaringen met Marokkanen hebben gehad. Als je ze normaal behandelt en om een normale maniet met ze praat zullen de meesten jou ook normaal bejegenen. Neem nou een JohnDope die gisteren trots kwam vertellen dat hij tegen een groepje hangjongeren ''We gaan jullie wegstemmen'' had geroepen.Dan vraag je er ook gewoon om.
Maar ik wil niet ontkennen dat er inderdaad gestoorde types tussenzitten.

Maar jij bent dan ook hangjongere Meki...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt ikzelf heb nooit problemen met ze gehad. nooit

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nooit een aanvaring gehad met een groepje Marokkaanse hangjongeren? Nooit slachtoffer geworden van een beroving of diefstal waarbij de afkomst van de dader(s) je bekend was? Nooit een vechtpartij? Nooit vandalisme in je buurt gezien door Marokkaanse jeugd? Geen getuige geweest van criminaliteit? Of ben je dat soort zaken gewoon gaan accepteren als feit des levens?quote:

Het gaat niet over migranten, hè, het gaat over Nederlanders, met een bepaalde achtergrond, die een soortement Verklaring van Trouw aan het Vaderland moeten tekenen, en andere Nederlanders (de niet-islamitische, in praktijk) hoeven dat niet., allemaal op basis van achtergrond of achtergrond van de voorvaderen. Nee, dat is meer iets voor de Sovjet-Unie of China of welke andere McCarthy-staat dan ook.quote:

Dat mensen die misschien al wel 30 jaar lang Nederlands staatsburger zijn het land worden uitgetrapt wanneer ze niet mee gaan in sommige delen van Wilders' magische fantasiewereld.quote:

Dit klinkt inderdaad wel een beetje nazi trouwens.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:16 schreef Meki het volgende:
“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

Daar doen we niet aan op de letterenfaculteit.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Da's een gemiddelde, hè, op je WO doen ze toch wel aan statistiek?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |