Dat is niet wat ik hem heb horen zeggen, maar dat je mening over Wilders een beetje gekleurd is was al duidelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Jammer, je gaat niet door voor de koelkast.
Wilders heeft het altijd gehad over alle mensen die de islam aanhangen.
Niet waar, hardere straffen naarmate je de wet vaker overtreed is het idee. Met als uiterste het 3 strikes you're out model. Mocht dat vervelend uitpakken voor bepaalde kansenjongeren hebben ze dat aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
Daarbij Wilders wil moslims meer straffen dan niet-moslims, bij dezelfde misdrijven.
Anders gezegd: Wilders wil criminele autochtonen belonen vanwege hun achtergrond, om zo z'n achterban tevreden te houden.
Niet in het filmpje bedoel ik, in het algemeen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:20 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik hem heb horen zeggen, maar dat je mening over Wilders een beetje gekleurd is was al duidelijk.
Yeah right. Marokkanen die hier al jaren wonen moeten het land uitgetrapt worden als ze iets flikken, als een autochtoon iets doet dan hoeft hij alleen maar even in de gevangenis.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, hardere straffen naarmate je de wet vaker overtreed is het idee. Met als uiterste het 3 strikes you're out model. Mocht dat vervelend uitpakken voor bepaalde kansenjongeren hebben ze dat aan zichzelf te danken.
Daar hoor ik hem ook steeds onderscheid maken tussen individuele Moslims en de Islam als politieke stroming. Waarschijnlijk meer een poging naar politieke correctheid dan iets oprechts, maar in het algemeen doet hij dus niet beweringen die jij hier aan hem toeschrijft, niet openlijk althans.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Niet in het filmpje bedoel ik, in het algemeen.
En daar ga je de fout in, hij wil juist de straffen enorm omhoog hebben, dus Sjonnie kan na een paar geweldsdelicten levenslang gaan zitten. Terwijl Achmed in zijn thuisland gewoon vrij kan rondwandelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Yeah right. Marokkanen die hier al jaren wonen moeten het land uitgetrapt worden als ze iets flikken, als een autochtoon iets doet dan hoeft hij alleen maar even in de gevangenis.
Oh, dus ik moet m'n bek maar houden?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar hoor ik hem ook steeds onderscheid maken tussen individuele Moslims en de Islam als politieke stroming. Waarschijnlijk meer een poging naar politieke correctheid dan iets oprechts, maar in het algemeen doet hij dus niet beweringen die jij hier aan hem toeschrijft, niet openlijk althans.
Je kunt wel zijn woorden gaan herinterpreteren, maar dat komt niet zo geloofwaardig over als je jezelf hier ook neerzet als uitgesproken tegenstander van de man.
Dat zeg ik dus niet, misschien heb je een communicatie-stoornis?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet m'n bek maar houden?
Nou daaag.
Elke religie is een bedreiging voor het gezonde verstandquote:Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef Meki het volgende:
Islaam is geen dreiging.
Kapatalisme is een dreiging, zie de crisis.
Hij heeft zich altijd behoorlijk genuanceerd uit weten te drukken inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:42 schreef Saphire het volgende:
Wilders blijft voornamelijk herhalen dat hij niets tegen de moslims an sich heeft maar dat hij enkelt de islamitische ideologie wil bestrijden. Hij is echt niet zo dom om opmerkingen als deportatie te maken want dan weet hij dat hij direct door alle media zal worden afgebrand door alle media.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:49 schreef tho_Omas het volgende:
Vergeet ook D66 niet, dat gestuurd wordt door de Turkse regering.
En er was geen democratie in Nederland toentertijd?quote:Op zondag 1 maart 2009 09:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. 'Bedrijven' zijn geen 'Nederlanders'.
Ze zullen er vast mee zitten..quote:Op zondag 1 maart 2009 13:01 schreef Meh7 het volgende:
Ik hoop dat dit nog bij zijn rechtzaak gevoegd kan worden. Ik kots op hem en op iedereen die op hem stemt.
Als ik al geen reden had om op hem te stemmen, bij deze.....quote:Op zondag 1 maart 2009 13:01 schreef Meh7 het volgende:
Ik hoop dat dit nog bij zijn rechtzaak gevoegd kan worden. Ik kots op hem en op iedereen die op hem stemt.
Toch wel hij wil nationaliteiten afnemen of mensen uitzetten als extra straf gebruiken als dat mogelijk is.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, hardere straffen naarmate je de wet vaker overtreed is het idee. Met als uiterste het 3 strikes you're out model. Mocht dat vervelend uitpakken voor bepaalde kansenjongeren hebben ze dat aan zichzelf te danken.
De kans dat ze het kunnen lezen is inderdaad niet bijzonder groot.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik al geen reden had om op hem te stemmen, bij deze.....
Ga zo doorquote:
Iedereen die op Wilders stemt heeft op zijn minst facistische trekjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef tho_Omas het volgende:
Gaat het een beetje Meh7. Iedereen mag stemmen wat ie wilt, dat maakt niemand een fascist noch een racist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |