Bron: http://www.nu.nl/news/185(...)haarregistratie.htmlquote:AMSTERDAM - In het Elektronisch Kinddossier wordt de schaamhaargroei bij kinderen meegenomen. De VVD noemt dit onderdeel 'krankzinnig'.
In De Telegraaf reageert VVD'er Dezentjé op de opmerkelijke categorie in het dossier. "Waarom moeten we dit weten?", zegt het Kamerlid over het opvallende onderdeel in de Basisdataset.
Minister Rouvoet van Jeugd en Gezin werd om antwoord gevraagd. "Professionals hebben de lijst ontwikkeld. Het hoeft alleen onderzocht te worden als het relevant is."
In de Basisdataset staan antwoordmogelijkheden als 'donkere gekrulde beharing' en "beharing volwassen'.
Wanneer ze last van der rug heeft heeft ze waarschijnlijk cup F ofzo, geen overvloedige schaamhaargroei.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
*** Doet zich aanmelden voor opleiding tot dokter![]()
Meisje (16 jaar): Dokter ik heb zo'n last van mijn rug
Dokter: Dan laat je broek en slipje maar eens even zakken !!!!11!
Meisje:![]()
Dokter:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed. Wel ziek natuurlijk dat die ouwe gristen dat allemaal wil weten. Geen wonder dat in die kringen zoveel incest voorkomt
Ook even zitten kijken.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:03 schreef schoelje het volgende:
Rouvoet was vanmorgen op ontbijttelevisie. Plan van aanpak is om te gaan praten met marokkaanse jongens (de meisjes mogen niet met een onbesnedene in gesprek). Heeft lekker veel zin denk je dan, over 5 jaar is de populatie vernieuwd en kun je opnieuw beginnen. Straf beter de ouders voor de misdaden van hun zonen.
En ze willen met die reljongens praten door in hun schaamhaar te kroelen?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:03 schreef schoelje het volgende:
Rouvoet was vanmorgen op ontbijttelevisie. Plan van aanpak is om te gaan praten met marokkaanse jongens (de meisjes mogen niet met een onbesnedene in gesprek). Heeft lekker veel zin denk je dan, over 5 jaar is de populatie vernieuwd en kun je opnieuw beginnen. Straf beter de ouders voor de misdaden van hun zonen.
Dat klinkt wel aannemelijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben verder geen medicus, maar denken jullie niet dat er relevantie zit in zoiets als het wordt opgenomen in een dossier? Iets met de stand van de hormoonhuishouding ofzo?
Nee. Maar de dokter wil toch nog even ter registratie weten of ze een kaal kutje heeft of niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer ze last van der rug heeft heeft ze waarschijnlijk cup F ofzo, geen overvloedige schaamhaargroei.
Ik kan het me voorstellen dat ze dat "graag" willen onderzoeken wanneer het bewuste meisje verkracht en er misschien sperma in het schaamhaar is blijven zitten.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben verder geen medicus, maar denken jullie niet dat er relevantie zit in zoiets als het wordt opgenomen in een dossier? Iets met de stand van de hormoonhuishouding ofzo?
Van je mooie verwoordingen en bijbehorende avatar krijg ik een beetje een harde salami op de vroege ochtendquote:
Dan zouden ze het geen schaarhaarregistratie noemen lijkt mij.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:04 schreef Hephaistos. het volgende:
nee dat klinkt het nietquote:Op woensdag 26 november 2008 10:05 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aannemelijk.
Hoezo niet? Dat zou me echt niets kunnen schelen... Ik werd vroeger bij de Schooldokter ook in m'n ballen gegrepen om te kijken of ze al ingedaald waren.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen dat ze dat "graag" willen onderzoeken wanneer het bewuste meisje verkracht en er misschien sperma in het schaamhaar is blijven zitten.
Ik zou het bv als ouder niet echt kunnen waarderen als mijn dochter wordt onderzocht om te kijken hoe het met haar schaamhaar staat.
Ik moest gewoon op mijn vuist blazen hoor, niks te voelenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoezo niet? Dat zou me echt niets kunnen schelen... Ik werd vroeger bij de Schooldokter ook in m'n ballen gegrepen om te kijken of ze al ingedaald waren.
Dat dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest gewoon op mijn vuist blazen hoor, niks te voelen![]()
Doen ze dat alleen bij jongens eigenlijk, het geslachtsdeel checken bij het gaan naar de schooldokter ?
Goede openingszin om zelf even een intern onderzoek te beginnenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Geen idee.
Zal het eens aan m'n vrouwtje vragen.
Dat deden ze alleen bij jou.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest gewoon op mijn vuist blazen hoor, niks te voelen![]()
Doen ze dat alleen bij jongens eigenlijk, het geslachtsdeel checken bij het gaan naar de schooldokter ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |