Ik zou liever stukken van Vlaanderen willen inlijven, eigenlijk...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brabant aan de Belgen geven en Limburg aan de Duitsers zou al een stuk schelen.
Meer nog dan over schaamhaarregistratie?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
GroenLinks overigens bijna net zo kut, ik heb nachtmerries over Halsema.
Mwah, hij wil ze gelukkig niet uitroeien.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:45 schreef Machiavelli. het volgende:
Nederland : Deportatie Wilders een serieuze optie? Dit is toch geen politiek meer man, deportatie. Ze zouden deze vet zo de 2e kamer uit moeten knikken met z'n Nazi-Ideeën. Het gaat te fur.
Dit is de eerste keer dat ik over dat begrip hoor. Overigens heb ik het liever niet over schaamhaar en halsema op hetzelfde moment, daar worden mijn nachtmerries alleen maar erger van.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Meer nog dan over schaamhaarregistratie?
Alle treinen naar het oosten met een one-way-ticket...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:56 schreef tho_Omas het volgende:
Is de Betuwelijn toch nog zijn geld waard.
Wie keuren de omstreden uitspraken van imams goed?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:20 schreef Waterwereld het volgende:
Weet je wat mij altijd wel verbaast met dit soort topics? Dat mensen omstreden uitspraken van Imams (en nu doel ik niet op elke Imam) goedkeurt, maar die van Wilders afkeurt. Beide kanten zoeken hun volgelingen.
Er zijn nl wel degelijk Imams die homo's verwijderd willen zien van de samenleving. Net als de enkeling de Europeaan beschouwt als lager dan varkens zonder moraal.
Ik zie elke keer de selectiviteit van users hierin (vice versa)
Ja, zal best. Geloof ik meteen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:23 schreef IHVK het volgende:
Wilders nieuwe Amerikaanse vriendjes houden ook niet zo van homo's trouwens.
VVD valt over schaamhaarregistratie.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik over dat begrip hoor. Overigens heb ik het liever niet over schaamhaar en halsema op hetzelfde moment, daar worden mijn nachtmerries alleen maar erger van.
Nou, kom op Waterwereld, zeg eens, wie keuren die uitspraken goed en keuren de uitspraken van Wilders af?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ja, zal best. Geloof ik meteen.
Maar wat heeft dat met Nederland of Europa te maken? Hebben we hier van die prekers lopen? Let wel, ik heb niets tegen de normale moslim, maar zie veel users in andere topics anders reageren. Moet ik zeggen dat jij daar niet toe hoort. Wel zien reageren in andere topics
En ik ga geen usernamen noemen. Ik zal vast niet de enige zijn die het opvalt
weet ik nietquote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar Meki, wat ga jij dan doen als Wilders aan de macht komt?
Emigreren hoop ik, dan is mijn stem op Wilders gegarandeerdquote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar Meki, wat ga jij dan doen als Wilders aan de macht komt?
Gewoon schaapachtig in een hoekje blijven zitten en afwachten wat er gebeuren gaat?quote:
En dus niet heel anders dan Islamieten.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Wildersstemmers zijn precies net als Hitlerstemmers.
het zijn ook maar mensen?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dus niet heel anders dan Islamieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |