Brabant aan de Belgen geven en Limburg aan de Duitsers zou al een stuk schelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:42 schreef capricia het volgende:
Het wordt hier een soort "Noem hier alle groepen die je wil deporteren"-topic...
De diepere, mystieke betekenis van de dood van Fortuijn is dat hij Gestorven is voor jouw vrijheid van meningsuiting. Dat is de zingeving achter zijn dood, zo krijgt zij betekenis.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere, ik word hier te oud voor.
WTF bedoel je!?
Ik zou liever stukken van Vlaanderen willen inlijven, eigenlijk...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brabant aan de Belgen geven en Limburg aan de Duitsers zou al een stuk schelen.
Meer nog dan over schaamhaarregistratie?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
GroenLinks overigens bijna net zo kut, ik heb nachtmerries over Halsema.
Mwah, hij wil ze gelukkig niet uitroeien.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:45 schreef Machiavelli. het volgende:
Nederland : Deportatie Wilders een serieuze optie? Dit is toch geen politiek meer man, deportatie. Ze zouden deze vet zo de 2e kamer uit moeten knikken met z'n Nazi-Ideeën. Het gaat te fur.
Dit is de eerste keer dat ik over dat begrip hoor. Overigens heb ik het liever niet over schaamhaar en halsema op hetzelfde moment, daar worden mijn nachtmerries alleen maar erger van.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Meer nog dan over schaamhaarregistratie?
Alle treinen naar het oosten met een one-way-ticket...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:56 schreef tho_Omas het volgende:
Is de Betuwelijn toch nog zijn geld waard.
Wie keuren de omstreden uitspraken van imams goed?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:20 schreef Waterwereld het volgende:
Weet je wat mij altijd wel verbaast met dit soort topics? Dat mensen omstreden uitspraken van Imams (en nu doel ik niet op elke Imam) goedkeurt, maar die van Wilders afkeurt. Beide kanten zoeken hun volgelingen.
Er zijn nl wel degelijk Imams die homo's verwijderd willen zien van de samenleving. Net als de enkeling de Europeaan beschouwt als lager dan varkens zonder moraal.
Ik zie elke keer de selectiviteit van users hierin (vice versa)
Ja, zal best. Geloof ik meteen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:23 schreef IHVK het volgende:
Wilders nieuwe Amerikaanse vriendjes houden ook niet zo van homo's trouwens.
VVD valt over schaamhaarregistratie.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik over dat begrip hoor. Overigens heb ik het liever niet over schaamhaar en halsema op hetzelfde moment, daar worden mijn nachtmerries alleen maar erger van.
Nou, kom op Waterwereld, zeg eens, wie keuren die uitspraken goed en keuren de uitspraken van Wilders af?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ja, zal best. Geloof ik meteen.
Maar wat heeft dat met Nederland of Europa te maken? Hebben we hier van die prekers lopen? Let wel, ik heb niets tegen de normale moslim, maar zie veel users in andere topics anders reageren. Moet ik zeggen dat jij daar niet toe hoort. Wel zien reageren in andere topics
En ik ga geen usernamen noemen. Ik zal vast niet de enige zijn die het opvalt
weet ik nietquote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar Meki, wat ga jij dan doen als Wilders aan de macht komt?
Emigreren hoop ik, dan is mijn stem op Wilders gegarandeerdquote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar Meki, wat ga jij dan doen als Wilders aan de macht komt?
Gewoon schaapachtig in een hoekje blijven zitten en afwachten wat er gebeuren gaat?quote:
En dus niet heel anders dan Islamieten.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Wildersstemmers zijn precies net als Hitlerstemmers.
het zijn ook maar mensen?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dus niet heel anders dan Islamieten.
Toe maar Mekiquote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Moslims zijn net Nazi's, ze willen joden aan het gas.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Want dan is het helemaal niet zo erg natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Deporteren als in: het land uit, niet naar kampen natuurlijk.
Sowieso slaat deporteren uiteraard niet op internering, maar ja...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Want dan is het helemaal niet zo erg natuurlijk.
Allemachtig.
Hoe kom je daar nu weer bij? Honderden jaren waren Joden vrijer in Islamitische regimes dan in Christelijke regimes. En dan heb ik nog niet eens over de Holocaust.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moslims zijn net Nazi's, ze willen joden aan het gas.
quote:Oh wacht, DAT mag ik natuurlijk niet zeggen he? Maar jij dit wel over Wildersstemmers..
Dubieus, op zijn zachtst gezegd...
Jij denkt dat mensen vrijwillig gaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sowieso slaat deporteren uiteraard niet op internering, maar ja...
Ach, dat is slechts photoshop.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat past precies bij de standpunten zijn zijn gevaarlijke extreem rechtse duivelse partij
Hoe komt Meki erbij dat Wildersstemmers Hitlerstemmers zijn?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij? Honderden jaren waren Joden vrijer in Islamitische regimes dan in Christelijke regimes. En dan heb ik nog niet eens over de Holocaust.
[..]
Als Wilders zou zeggen dat Islamieten net Nazi's waren moet hij vervolgd worden, maar jij mag dit gewoon roepen?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Dat is inderdaad een bewering die te bewijzen of te weerleggen valt, echter, mensen die op Hitler stemden waren 'gewone mensen', niet één of ander apart type mens wat na 1950 van de wereld is verdwenen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe komt Meki erbij dat Wildersstemmers Hitlerstemmers zijn?
precies, hij lult wat slap uit zijn nek, zoals altijd..
Oh gelukkig maar.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Deporteren als in: het land uit, niet naar kampen natuurlijk.
Zeg eens eerlijk, jij bent gewoon zelf Wilders he? Je doet je voor als een zwakbegaafd Marokkaans klootzakje om meer antipathie op te wekken tegen jonge Moslims volgens mij...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Meki het volgende:
Aan Wilders zijn blonde kuif te zien is hij zelf homo. Mensen gedragen zich vaag onnatuurlijk als ze 'erbij' willen horen of gewoon stoer willen doen om hun matties te imponeren. Waarschijnlijk heeft zijn (buitenlandse toch?) vrouw de broek aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:23 schreef IHVK het volgende:
Wilders nieuwe Amerikaanse vriendjes houden ook niet zo van homo's trouwens.
Vergelijk de standpunten met elkaarquote:Op zondag 1 maart 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe komt Meki erbij dat Wildersstemmers Hitlerstemmers zijn?
precies, hij lult wat slap uit zijn nek, zoals altijd..
Ik snap niet wat je precies bedoelt.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan Wilders zijn blonde kuif te zien is hij zelf homo. Mensen gedragen zich vaag onnatuurlijk als ze 'erbij' willen horen of gewoon stoer willen doen om hun matties te imponeren.
De zee in is ook een optie.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Want dan is het helemaal niet zo erg natuurlijk.
Allemachtig.
Moslims geven de Joden ook de schuld van alles dus je hebt volkomen gelijk als je schrijft dat er veel overeenkomsten zijn tussen Adolf Hitler en *de moslims*.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Vergelijk de standpunten met elkaar
komen veel overeen.
Hitler gaf de joden de schuld van alles
Wilders geeft de moslims de schuld van alles
Ik heb hem er nog niet op betrapt dat hij Moslims de schuld gaf van de recessie.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
komen veel overeen.
Calimero-effect.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hij een schreeuwlelijk is, die diep in zijn hart erg ongelukkig is
Ik heb nog niets gezegd over met of zonder bootquote:Op zondag 1 maart 2009 14:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben je aan het uitzoeken hoe ver je precies kan gaan?
Nou ja, het is ondertussen al duidelijk dat Geert Wilders en Adolf Hitler in essentie overeenkomen. De discussie daarover bestond nauwelijks en is sowieso overtuigend gewonnen door mij.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
komen veel overeen.
Wilders zegt wel dat de files door de allochtonen veroorzaakt worden...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb hem er nog niet op betrapt dat hij Moslims de schuld gaf van de recessie.
Ik heb jou er echter wel op betrapt dat je de recessie een goed excuus vond voor de daden van rovende en stelende kutmarokkaantjes (alsof die iets van de crisis merken)
Onderbuikgeneuzel!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Wilders zegt wel dat de files door de allochtonen veroorzaakt worden...
Wat een eikels zijn het ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat zij niet de oorzaak zijn! Je weet hoe het is met die allochtonen, stiekem volkje.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onderbuikgeneuzel!
Ik zie 's ochtends vrijwel nooit een allochtoon in de file staan.
Files aan de kassa bij de Aldi ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onderbuikgeneuzel!
Ik zie 's ochtends vrijwel nooit een allochtoon in de file staan.
quote:"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat er vanwege de allochtonenoverlast veel mensen naar buiten de Randstad verhuisd zijn terwijl ze daar nog steeds werken. Maar dat is vergezocht.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat zij niet de oorzaak zijn! Je weet hoe het is met die allochtonen, stiekem volkje.
Jaja, oké, je hebt onlangs nare rvaringen gehad met wat Marokkanen, dat weten we nu wel...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:59 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb jou er echter wel op betrapt dat je de recessie een goed excuus vond voor de daden van rovende en stelende kutmarokkaantjes (alsof die iets van de crisis merken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |