abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66582605
quote:
Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.

Het is schokkend om te zien dat overal in het buitenland journalisten Geert wel direct door hebben en ook met de vloer gelijk maken, zoals hier op CNN en hier op Russia Today maar in Nederland niet. Het is ook schokkend om te zien hoe zijn retoriek in de loop der tijd is uitgegroeid tot pure Nazi-achtige haatpropganda. Nog steeds wordt het door nederlandse journalisten en politici verdedigd onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Tja, het blijkt maar weer dat geschiedenislessen er zijn om zelf nog een keer mee te maken.
http://zapruder.nl/portal(...)als_mogelijke_optie/

Geert Wilders in drieentwintig leugens

Onlangs hield parlementariër G. Wilders een speech in Jeruzalem voor een gehoor van islam-vreters. Een aantal quotes becommentarieerd. Oftewel: de koning van de cognitieve dissonantie in zijn eigen woorden. De lezing van W. was in het Engels.

Israel: the only country in the region with a functioning parliament, a rule of law and free elections.

Onjuist, Libanon beschikt over hetzelfde. Dat zou overigens ook voor de Palestijnse Gebieden hebben kunnen gelden ware het niet dat Fatah met Israëlische en Amerikaanse steun een staatsgreep pleegde op de Westelijke Jordaanoever en de democratisch gekozen Hamas er uit de zetel van de macht verdreef - na verkiezingen die de Palestijnen van “het westen” moesten houden. Daar komt nog bij dat Israël geen democratie is in de zin dat alle burgers voor de wet gelijk zijn - Palestijnen die beschikken over een Israëlisch paspoort zijn onderworpen aan discriminerende bepalingen, en niet-joden kunnen bijv. niet voor de wet trouwen in Israël. Onlangs werd een Arabische politieke partij van de Israëlische kieslijst geschrapt.

The only country in the region that shares the values of our Western societies, in fact is one of the foundations of our Judeo-Christian identity.

Een vaag beroep op niet-gedefinieerde concepten, voorbijgaand aan het feit dat noch het christendom, noch het jodendom afhankelijk zijn van enige geografische locatie.

… the values of ancient Israel have become the values of the West.

Vandaar dat er tientallen passages voorkomen in de Hebreeuwse Bijbel die, onverklaard en zonder context, bij de meeste mensen in “het westen” een diep afgrijzen zouden oproepen.

Meer op : http://yelamdenu.blogsome(...)rieenwintig-leugens/
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_66582641
"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
  zondag 1 maart 2009 @ 15:20:30 #3
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66582650
Lekker neutrale OP...
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:20:53 #4
236264 crew  capricia
pi_66582665
Ik vind het woord deportatie wel degelijk WOII associaties hebben.
En dan vreemd opkijken dat hij met Hitler vergeleken wordt...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66582667
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:17 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nooit een aanvaring gehad met een groepje Marokkaanse hangjongeren? Nooit slachtoffer geworden van een beroving of diefstal waarbij de afkomst van de dader(s) je bekend was? Nooit een vechtpartij? Nooit vandalisme in je buurt gezien door Marokkaanse jeugd? Geen getuige geweest van criminaliteit? Of ben je dat soort zaken gewoon gaan accepteren als feit des levens?
Maar problemen heb je sowieso, Marokkanen zijn niet uebermenschen, ofzo, die dit soort dingen nooit doen. Het zijn net mensen, zeg maar. Heb je problemen met blanke autochtonen als je door een daarvan geslagen wordt? Lijkt me niet. Heb je dan wel problemen als je geslagen wordt door een Marokkaan? Lijkt mij ook niet.

Je moet toch wat doen aan je definitie van 'problemen hebben met'.
pi_66582751
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:20 schreef Wheelgunner het volgende:
Lekker neutrale OP...
Is helaas de waarheid
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 15:23:44 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66582765
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dat mensen die misschien al wel 30 jaar lang Nederlands staatsburger zijn het land worden uitgetrapt wanneer ze niet mee gaan in sommige delen van Wilders' magische fantasiewereld.
Ja sorry hoor maar het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat sommige mensen na 30 jaar nog geen 3 woorden Nederlands spreken, voor hen speciale tolken moeten komen als ze de bijstandsconsulente niet begrijpen , er speciale folders in *moedertaal* moeten komen of opsporing verzocht in 6 talen oproepen doet om achter de identiteit van daders te komen.

Als ik in Duitsland woon dan zal er niemand mij 30 jaar lang folders in het Nederlands gaan geven, ken eigenlijk geen enkel land die dit zolang blijft doen.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:24:05 #8
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66582773
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Maar problemen heb je sowieso, Marokkanen zijn niet uebermenschen, ofzo, die dit soort dingen nooit doen. Het zijn net mensen, zeg maar. Heb je problemen met blanke autochtonen als je door een daarvan geslagen wordt? Lijkt me niet. Heb je dan wel problemen als je geslagen wordt door een Marokkaan? Lijkt mij ook niet.

Je moet toch wat doen aan je definitie van 'problemen hebben met'.
Het gaat om de verhouding. Ik woon ergens waar Marokkanen en andere immigranten maar een klein deel van de bevolking zijn, echter in driekwart van de keren dat ik getuige en/of slachtoffer geweest van overlast en criminaliteit waren de daders geen blanke autochtonen.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 15:24:38 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66582789
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Is helaas de waarheid
Mijn posting is ook helaas de waarheid, Ook jij spreekt nog steeds koeloejukie Nederlands.
pi_66582791
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:23 schreef Loedertje het volgende:

Als ik in Duitsland woon dan zal er niemand mij 30 jaar lang folders in het Nederlands gaan geven, ken eigenlijk geen enkel land die dit zolang blijft doen.
Amerika, hè.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:25:10 #11
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66582805
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:17 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nooit een aanvaring gehad met een groepje Marokkaanse hangjongeren? Nooit slachtoffer geworden van een beroving of diefstal waarbij de afkomst van de dader(s) je bekend was? Nooit een vechtpartij? Nooit vandalisme in je buurt gezien door Marokkaanse jeugd? Geen getuige geweest van criminaliteit? Of ben je dat soort zaken gewoon gaan accepteren als feit des levens?

Het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat je niet minimaal één zo'n ervaring hebt; ik heb zelf al zoveel voorbeelden, en woon toch ver buiten de Randstad in een goede buurt, en ga paupers, paupersituaties en pauperbuurten zoveel mogelijk uit de weg...
Nooit een aanvaring gehad met Marokkanen nee. Wel 2x met mensen die zomaar fan van Wilders zouden kunnen zijn, dat wel.

Maar moet ik nu 'problemen' hebben met alle mensen met een blanke huid en blond haar? Nee. Tenzij ik een compleet achterlijke Tokkie zou zijn met het IQ van een gehaktbal, dan.

Maar, wat dan nog. Het zijn mensen. Sommige mensen gedragen zich soms crimineel.
Om dat tegen te gaan, hebben we een wet. Een wet die individuen veroordeeld op basis van hun individuele daden.

Een complete groep straffen omdat er statistisch gezien meer criminaliteit in voorkomt (zoals ongeveer elke minderheid in elk land presteert) is echt compleet idioot, volledig achterlijk en ronduit debiel.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_66582813
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:20 schreef capricia het volgende:
Ik vind het woord deportatie wel degelijk WOII associaties hebben.
En dan vreemd opkijken dat hij met Hitler vergeleken wordt...
daarom is het terecht dat hij wordt vergeleken met Hitler.
vanwege zulke opvattingen.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:25:47 #13
236264 crew  capricia
pi_66582824
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:24 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Het gaat om de verhouding. Ik woon ergens waar Marokkanen en andere immigranten maar een klein deel van de bevolking zijn, echter in driekwart van de keren dat ik getuige en/of slachtoffer geweest van overlast en criminaliteit waren de daders geen blanke autochtonen.
En dan heb je het over een kleine groep jongens. Waarom laat je dit afstralen naar de hele Marokkaanse gemeenschap?
De meisjes veroorzaken dezelfde problemen toch ook niet?

Gewoon hard aanpakken...maar los van het feit of ze Marokkaans zijn, dunk me.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66582827
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:24 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Sure, maar heb ik dan problemen met Marokkanen als ik een keer last heb gehad van een Marokkaan?
  zondag 1 maart 2009 @ 15:26:34 #15
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 15:27:12 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66582865
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:26 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Meki en neutraal
Meki en spam

En dat in het NWS forum
pi_66582884
het is stank voor dank, dat alle gastarbeiders tientallen jarenlang hebben geholpen met de economie van Nederland te pushen.. nu alles over zich heen krijgen.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:28:14 #18
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66582900
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef capricia het volgende:

[..]

En dan heb je het over een kleine groep jongens. Waarom laat je dit afstralen naar de hele Marokkaanse gemeenschap?
De meisjes veroorzaken dezelfde problemen toch ook niet?

Omdat het niet alleen hier is, je ziet het door heel Nederland. Het is niet meer een kleine groep. Het is zeker niet de hele Marokkaanse gemeenschap, maar relatief is daar aanzienlijk meer mis, en dat ligt behalve aan die jongens zelf, mijn inziens ook aan de ouders en cultuur.

Ik ben sowieso geen fan van massa-immigratie, nog even los van mijn bezwaren tegen Islamitische culturen.
pi_66582938
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Sure, maar heb ik dan problemen met Marokkanen als ik een keer last heb gehad van een Marokkaan?
De essentie van de discussie.
pi_66582946
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef Meki het volgende:

[..]

daarom is het terecht dat hij wordt vergeleken met Hitler.
vanwege zulke opvattingen.
Alsof deporteren alleen in het Nederland van Wilders zou voorkomen.
Cool story, Hansel.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:30:05 #21
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66582948
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dan heb je er ooit eens een probleem mee gehad, zo bedoelde ik de vraag. Ik wil er ook geen conclusies aan verbinden, maar het is waar de frustratie van veel Nederlanders voor een groot deel vandaan komt; Overlast en criminaliteit.
pi_66582957
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef capricia het volgende:

[.
Precies, crimineel gedrag hard afstraffen. Desnoods heropvoeden in werk kampen.Ooh nee dat is weer niet goed voor de werkgelegenheid
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_66582971
Ik ga denk ik couscous eten vandaag.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:32:11 #24
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583001
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:30 schreef IHVK het volgende:
Ik ga denk ik couscous eten vandaag.
NSB'er.

Maar enfin, in ieder geval is het vegetarisch.
pi_66583014
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:30 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dan heb je er ooit eens een probleem mee gehad, zo bedoelde ik de vraag. Ik wil er ook geen conclusies aan verbinden, maar het is waar de frustratie van veel Nederlanders voor een groot deel vandaan komt; Overlast en criminaliteit.
Dat is een toeschrijving. Jij weet niet waar die frustratie vandaan komt bij (significant gezien) veel Nederlanders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')