abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66538937

Eerstvolgende wedstrijd:

za 7-3 20.45 FC Twente - PSV ERE

- OP PSV TOPIC -
pi_66538975
Hoe geef je een wedstrijd weg zeg.
Karma is a bitch.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:56:06 #3
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66538979
Rust in vrede hoop
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 februari 2009 @ 22:56:46 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66538994
Culina wat een zak hooi.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66538997
Soms zit het mee, soms zit het tegen, zullen we maar zeggen.
pi_66539017
Godverdomme zeg, hoe makkelijk kun je goals weggeven.
Ze hadden de wedstrijd in de eerste helft moeten beslissen.
pi_66539020
Pijnlijk is dat he, zo in blessuretijd?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66539040
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef GustavFTW het volgende:
Godverdomme zeg, hoe makkelijk kun je goals weggeven.
Ze hadden de wedstrijd in de eerste helft moeten beslissen.
Tja, jullie hebben de 2 goals ook gratis en voor niets van de keeper gekregen hoor.
pi_66539047
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
pi_66539065
quote:
Rap das Karma - parapapa penalty.

pi_66539082
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tja, jullie hebben de 2 goals ook gratis en voor niets van de keeper gekregen hoor.
Maar ze hadden wel pech met die bal die op de lat ging
pi_66539085
Het kan dooien, het kan vriezen
pi_66539100
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Maar ze hadden wel pech met die bal die op de lat ging
Klopt maar dat zou ook weer een mazzeltje zijn geweest aangezien het een doelpoging van een speler van Heerenveen was.
pi_66539135
Ik weiger de tweede helft gewoon te erkennen. Wat mij betreft is het nog 2-1.
quote:
April 2005, wij weten er al alles van.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt maar dat zou ook weer een mazzeltje zijn geweest aangezien het een doelpoging van een speler van Heerenveen was.
Dwing je ook een beetje af door hem hard laag voor te geven. Altijd lastig voor een verdediger.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:01:37 #15
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66539173
Terechte uitslag.

Nou was de eerste helft al niet best, maar omdat met name Breuer als een schrale oma stond te verdedigen leek Doedelzak ineens een topspeler. Amrabat bracht weinig, Toivonen onzichtbaar. De tweede helft was dramatisch, met weer eens veel te late wissels, een dramatische invalbeurt van Bakkal en Koevermans en Lazovic werden veel te laat gebracht.

Laat Lodeweges lekker naast z'n vrouw op de bank gaan zitten zeg, wat een mietje
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66539183
En dan moet dit ook uitgerekend op vrijdag gebeuren, gelijk zo'n klote binnenkomer van het weekend.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:02:46 #17
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66539207
En nu hoor ik Van Gangelen zeggen "PSV wint dus vrij eenvoudig van PSV"
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:04:47 #18
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66539266
Van Gangelen spreekt uit zijn idiote gedachten. Verstand zit er niet meer.
Trouwens het is zeker terrecht ja, PSV moet gewoon ballen krijgen en met 4-4-2 gaan spelen. Niet zo'n kutopstelling.
pi_66539567
pi_66539583
Die rode kaart kan ik trouwens op geen enkele manier rechtvaardigen. Het was een penalty, maar die Heernveen-speler kwam er echt nooit meer bij, die bal kwam meters verderop langs. Dus je kan niet spreken van een scoringskans ontnemen.
pi_66539797
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
Die rode kaart kan ik trouwens op geen enkele manier rechtvaardigen. Het was een penalty, maar die Heernveen-speler kwam er echt nooit meer bij, die bal kwam meters verderop langs. Dus je kan niet spreken van een scoringskans ontnemen.
Volgens mij loopt 'ie 'm er anders zo in; check

Ingelsten is op volle snelheid, gewoon een fout van Culina. Nouja fout, zonder overtreding is het ws. ook 2-3, nu heb je nog de kans dat de penalty gemist wordt..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:43:25 #22
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_66540490
Tyfus zooi..

Koevermans die weer standaard 2,3 stappen te laat is...
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_66541296
Toivonen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_66541563
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:19:17 #25
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66541718

Ik heb toch nog een lichtpuntje kunnen vinden: Die Bavaria commercial die ze vanavond al in het stadion vertoonden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kleffe_Dop op 28-02-2009 00:24:39 ]
pi_66541754
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef -SG- het volgende:
Tyfus zooi..

Koevermans die weer standaard 2,3 stappen te laat is...
Ja man, het ligt allemaal aan Koevermans die niet eens in de basis begon, en aan het systeem, en aan de supporters, en aan de scheidsrechter!

Daarom staan we na 25 wedstrijden 5e.

De conclusie is dat we gewoon een slechte spelersgroep hebben, misschien moeten we nog eens trainer wisselen, dat zal wel helpen.

Gelukkig gaat Lodweges tegen iedereen zeggen dat ze er volgende wedstrijd weer in staan, dat Doedel en Amrabat hun tegenstander moeten opzoeken en dat de beleving en strijd en het terugkomen in de wedstrijd "doping" zijn voor de spelers.

Dwight doet het net zo kut als Stevens of welke andere trainer dan ook met deze kneusjes verzameling, Toivonen bewees iig dat hij idd al het gesteggel waard was, je zal maar meer dan 5 miljoen voor zo'n onzichtbare schim neerleggen zeg

2-3 tegen Heerenveen is iig een fatsoenlijk resultaat, al had 2-2 er zeker in gezeten. We doen in ieder geval nog mee voor de 4e plek, al gaat dat lastig worden. Play offs komen vooralsnog iig gelukkig niet in gevaar. Al moet je afwachten hoe dat er over 4 wedstrijden voorstaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:21:18 #27
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_66541779
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja man, het ligt allemaal aan Koevermans die niet eens in de basis begon, en aan het systeem, en aan de supporters, en aan de scheidsrechter!

Daarom staan we na 25 wedstrijden 5e.

De conclusie is dat we gewoon een slechte spelersgroep hebben, misschien moeten we nog eens trainer wisselen, dat zal wel helpen.

Gelukkig gaat Lodweges tegen iedereen zeggen dat ze er volgende wedstrijd weer in staan, dat Doedel en Amrabat hun tegenstander moeten opzoeken en dat de beleving en strijd en het terugkomen in de wedstrijd "doping" zijn voor de spelers.

Dwight doet het net zo kut als Stevens of welke andere trainer dan ook met deze kneusjes verzameling, Toivonen bewees iig dat hij idd al het gesteggel waard was, je zal maar meer dan 5 miljoen voor zo'n onzichtbare schim neerleggen zeg

2-3 tegen Heerenveen is iig een fatsoenlijk resultaat, al had 2-2 er zeker in gezeten. We doen in ieder geval nog mee voor de 4e plek, al gaat dat lastig worden. Play offs komen vooralsnog iig gelukkig niet in gevaar. Al moet je afwachten hoe dat er over 4 wedstrijden voorstaat.
Nee dat zeg ik niet, maar hij mocht hem er wel inschieten hoor .

Maar wel over toivonen beginnen .
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:23:16 #28
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_66541838

nja jammer, shit happens Vond ze opzich niet eens zo slecht spelen, alleen de goals worden toch vrij makkelijk weggegeven. En Toivonen helaas onzichtbaar, amrabat speelde ook ruk op z'n 1ne voorzet na...
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
pi_66542333
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:21 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet, maar hij mocht hem er wel inschieten hoor .

Maar wel over toivonen beginnen .
Ik zeg het ook meer in zijn algemeenheid, Toivonen pak ik er even uit omdat hij gewoon onzichtbaar was en om de Toivonen vereerders weer eens met beide benen op de grond te krijgen, net zoals als de mensen die Lodeweges de hemel in prezen. We staan gewoon weer 5e, na 25 wedstrijden, mét een nieuwe trainer en mét een nieuwe spits, dan kan je alleen maar concluderen dat de spelersgroep niet goed genoeg is.

Ik hoop wel dat de spelers nou zo groot zijn om hun bek dicht te houden en gewoon te werken voor hun geld, al acht ik het niet uitgesloten dat er weer volop op de trainer gekankerd gaat worden, want het kan natuurlijk nóóit aan hun liggen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:44:37 #30
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66542384
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zeg het ook meer in zijn algemeenheid, Toivonen pak ik er even uit omdat hij gewoon onzichtbaar was en om de Toivonen vereerders weer eens met beide benen op de grond te krijgen, net zoals als de mensen die Lodeweges de hemel in prezen. We staan gewoon weer 5e, na 25 wedstrijden, mét een nieuwe trainer en mét een nieuwe spits, dan kan je alleen maar concluderen dat de spelersgroep niet goed genoeg is.
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
pi_66542455
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
Welnee, nog geen paar weken geleden lag het allemaal aan Stevens, en onder Dwight ging het fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch!

Tja, moeizame overwinningen tegen de Graafschap, Volendam, Groningen, 1 punt uit de laatste 2 thuisduels, echt een topper die Dwight!

Veel mensen beseffen gewoon nog niet hoe kut dit elftal is. Vanavond werd het weer eens bevestigd....
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:58:21 #32
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66542667
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Welnee, nog geen paar weken geleden lag het allemaal aan Stevens, en onder Dwight ging het fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch!

Tja, moeizame overwinningen tegen de Graafschap, Volendam, Groningen, 1 punt uit de laatste 2 thuisduels, echt een topper die Dwight!

Veel mensen beseffen gewoon nog niet hoe kut dit elftal is. Vanavond werd het weer eens bevestigd....
Iedereen die PSV de volle 90 minuten in die wedstrijden heeft zien spelen, moet ook hebben gezien dat er tegen de 'kleine' ploegen weer regelmatig momenten waren waarop je met samengeknepen billen naar de verdediging van PSV zat te kijken.
Iets dat ik niet gewend ben van PSV de afgelopen 4/5 jaar (ook niet op CL niveau).

Ik denk dat de komst van Lodeweges wel een bepaalde last heeft afgeworpen en de koppies weer fris maakt.
Maar dat PSV met name achterin kwaliteit tekort komt blijft zichtbaar.
pi_66542760
Het is GVD niet waar
ik ga bij een 2-1 voorsprong naar de bioscoop.. ik kom terug en het is 2-3 geworden
Gloeiende tyvusssssssssssssss
Nothing to see here, carry on
pi_66543469
Kut.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_66543674
Goddamnit
  zaterdag 28 februari 2009 @ 02:13:02 #36
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66543715
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Amen.
pi_66544536
Wat juicht die Henrique irritant zeg.
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2009 @ 06:32:25 #38
135486 Manu82
How you doin'?
pi_66545451
kutzooi
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_66545671
quote:
Koeman zegt PSV af

EINDHOVEN - Ronald Koeman heeft PSV-directeur Jan Reker laten weten af te zien van een terugkeer na anderhalf jaar als trainer-coach naar Eindhoven. De succesvolle oefenmeester stond samen met Schalke 04-trainer Fred Rutten bovenaan het kandidatenlijstje opgesteld door PSV na het ontslag van Huub Stevens. Koeman wenst niet langer op de treuzelende PSV-leiding te wachten en richt zich op diverse andere aanbiedingen. Met het afzeggen van Koeman staat Rutten, die onder vuur ligt in Duitsland, met stip op nummer één bij PSV.

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66545765
Instelling was drama.
Afellay in de tweede helft, ongelooflijk.

Eigen schuld dit.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_66545900
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 03:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Klopt. Hij heeft wel wat meer 'fratsen' wat dat betreft.. Nouja, in ieder geval begint hij de laatste weken weer wat te voetballen, dat hadden we ook lang niet gezien. Nu nog 'normaal' doen en we hebben weer een interessante en zeer talentvolle, jonge (over 2 weken wordt hij 20) spits erbij
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 08:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Meevallertje voor PSV als ik me de eerdere reacties hier goed herinner
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66546078
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 03:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik vind dat juist vet grappig
pi_66546199
quote:

[..]

Treuzelende PSV-leiding? Hij was toch niet eens serieus kandidaat, maar een afleiding voor Rutten? Ben blij dat de leiding zo treuzelt in dit geval

Drama gisteren. Ze hadden niet hoeven verliezen als ze hun kop erbij hielden.
We sure are cute for two ugly people.
pi_66546453
Het was wel een leuke pot om naar te kijken voor de neutrale toeschouwer. 2-2 was meer terecht geweest.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 10:26:17 #45
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_66546658
quote:

[..]
Alsof hij serieus een optie was
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_66546731
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Iedereen die PSV de volle 90 minuten in die wedstrijden heeft zien spelen, moet ook hebben gezien dat er tegen de 'kleine' ploegen weer regelmatig momenten waren waarop je met samengeknepen billen naar de verdediging van PSV zat te kijken.
Iets dat ik niet gewend ben van PSV de afgelopen 4/5 jaar (ook niet op CL niveau).
Precies, maar dat zag je nauwelijks staan in de media of op de forums. Het was allemaal geweldig en er zat toch zoveel vooruitgang in blahblahblah.....
quote:
Ik denk dat de komst van Lodeweges wel een bepaalde last heeft afgeworpen en de koppies weer fris maakt.
Een paar keer winnen en de koppies zijn wel fris ja, maar nu de resultaten ook onder Lodeweges uitblijven ben ik benieuwd hoe de spelersgroep daarop gaat reageren. Laten ze de kopjes hangen en zakken we af naar de middenmoot of knokken ze zich alsnog naar de 4e plek?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 10:40:07 #47
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_66546837
Trage pad Koevermans
Beste ,grootste, mooiste.
PARIS SAINT GERMAIN
pi_66546961
Zo is Koevermans kut en zo is die held van PSV.
Lekker consistent ben je dan als supporter. Na de pot tegen ons thuis was iedereen vol lof en na gisteren is het weer helemaal niets.
Ik zou me als Ledoweges eens zorgen gaan maken over de hoeveelheid kaarten die Tovoinen pakt.
Das een spits, ik vind het bizar als je ziet wat hij al gepakt heeft sinds hij bij PSV speelt..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:03:05 #49
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66547108
Aanstaande zaterdag de wedstrijd van het seizoen lijkt me,

PSV heeft een hele week om er na toe te werken. Dat moet een voordeel zijn.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_66547232
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Lekker consistent ben je dan als supporter. Na de pot tegen ons thuis was iedereen vol lof en na gisteren is het weer helemaal niets.
Gezever inderdaad, we weten allemaal zo ondertussen wel dat het geen topper is maar dat hij er best wat balletjes in kan prikken als het elftal draait, maar goed, zo lopen er bij PSV teveel rond, best aardige spelers in een draaiend elftal....
quote:
Ik zou me als Ledoweges eens zorgen gaan maken over de hoeveelheid kaarten die Tovoinen pakt.
Das een spits, ik vind het bizar als je ziet wat hij al gepakt heeft sinds hij bij PSV speelt..
Ik vind het vooral bizar hoe makkelijk hij ze uitgedeeld krijgt....
pi_66547345
Nou, we zijn weer terug bij af lijkt het. Weer een grote achterstand op de nr 2. Volgend jaar dan maar lekker ballen in de UEFA Cup.
En kunnen we nou ff 4-4-2 gaan spelen?

EN KAN MENDEZ ER NOU UIT??
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_66547418
quote:

[..]
Er is dus ook nog goed nieuws.
pi_66547452
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:19 schreef ErikT het volgende:
Nou, we zijn weer terug bij af lijkt het. Weer een grote achterstand op de nr 2. Volgend jaar dan maar lekker ballen in de UEFA Cup.
Daar moet je wel 4e voor worden hoor, en we hebben gisteren THUIS van onze belangrijkste concurrent voor de 4e plek verloren
quote:
En kunnen we nou ff 4-4-2 gaan spelen?

EN KAN MENDEZ ER NOU UIT??
Ach, dat zijn allemaal maar nuance verschillen, we hebben dit seizoen zo'n beetje alles al geprobeerd, zoals ik al vaker heb gezegd, het ligt echt niet aan het systeem of aan die of die eruit en die of die erin, de kwaliteit van de selectie is gewoon te laag. Er moeten TOPPERS bij, geen Roy Beerens, Ooijers of Paultjes Verhaegh. Maar goed, kijkend naar wat er op ons lijstje staat maakt PSV zich op voor een structureel verblijf in de subtop
pi_66547549
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:03 schreef Dos37 het volgende:
Aanstaande zaterdag de wedstrijd van het seizoen lijkt me,

PSV heeft een hele week om er na toe te werken. Dat moet een voordeel zijn.
Twente krijgt er nog meer.. AZ en AJAX en ook nog Feyenoord geloof ik.
pi_66547642
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar moet je wel 4e voor worden hoor, en we hebben gisteren THUIS van onze belangrijkste concurrent voor de 4e plek verloren
Mmm, na ja, er is niks mis met een doelstelling.
quote:
Ach, dat zijn allemaal maar nuance verschillen, we hebben dit seizoen zo'n beetje alles al geprobeerd, zoals ik al vaker heb gezegd, het ligt echt niet aan het systeem of aan die of die eruit en die of die erin, de kwaliteit van de selectie is gewoon te laag. Er moeten TOPPERS bij, geen Roy Beerens, Ooijers of Paultjes Verhaegh. Maar goed, kijkend naar wat er op ons lijstje staat maakt PSV zich op voor een structureel verblijf in de subtop
Ik vind Mendez geen nuanceverschil. Mendez of Bakkal maakt een wereld van verschil.
En een beweeglijke spits om Koef heen lijkt me ook wel meer dan een nuanceverschil

Enige wat niet verandert is de brakke verdediging.
pi_66547875
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:36 schreef ErikT het volgende:

[..]

Mmm, na ja, er is niks mis met een doelstelling.
[..]
Die doelstelling was 4 weken geleden nog kampioen worden. Volslagen waanzin natuurlijk, we vechten gewoon voor de 4e plek, en momenteel zijn we aan het verliezen. Met uitwedstrijden tegen Twente en Feyenoord voor de boeg zie ik daar ook niet snel verandering in komen.
quote:
Ik vind Mendez geen nuanceverschil. Mendez of Bakkal maakt een wereld van verschil.
En een beweeglijke spits om Koef heen lijkt me ook wel meer dan een nuanceverschil

Enige wat niet verandert is de brakke verdediging.
Ik zie ook liever bakkal maar het is maar 1 speler, Bakkal is verdedigend weer minder dan mendez.

Een beweeglijke spits om Koef heen? Lazovic zeker?
pi_66549579
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een beweeglijke spits om Koef heen? Lazovic zeker?
Nee Toitoi natuurlijk.
pi_66550055
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:08 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee Toitoi natuurlijk.
Geen beweging in te krijgen gisteren....
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:42:27 #59
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66552172
Als Lodeweg Amrabat nu nog laat staan is het echt een kuttrainer.
pi_66552304
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef Zapper het volgende:
Ik vind dat Amrabat tot een van de weinige spelers behoort waar nog enigzins dreiging vanuit gaat. Wie wil je er dan in hebben? Jullie hebben al te veel van die eenheidsworsten...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:48:51 #61
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_66552332
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef Zapper het volgende:
Eerder als ie culina gewoon in de basis zet volgende week .
pi_66552417
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:48 schreef -SG- het volgende:

[..]

Eerder als ie culina gewoon in de basis zet volgende week .
pi_66552780
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:47 schreef TvhN het volgende:

[..]

Ik vind dat Amrabat tot een van de weinige spelers behoort waar nog enigzins dreiging vanuit gaat. Wie wil je er dan in hebben? Jullie hebben al te veel van die eenheidsworsten...
Lazovic vermoed ik. Maar het is allemaal lood om oud ijzer, Lazo speelt ook wel eens goede wedstrijden, net als Amrabat maar beide zijn ze niet stabiel genoeg en van dat soort spelers loopt de selectie over.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:11:27 #64
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66553001
Lazovic en Toivonen samen ja, dan zou er velen malen meer dreiging uitgaan van de aanval, daar ben ik van overtuigd. Die kans die Amrabat gisteravond in de 10e minuut kreeg waarin hij diep werd gestuurd met de bal maar de kans jammerlijk verprutste, die had Lazovic absoluut wel benut.
pi_66553145
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:11 schreef Zapper het volgende:
Lazovic en Toivonen samen ja, dan zou er velen malen meer dreiging uitgaan van de aanval, daar ben ik van overtuigd. Die kans die Amrabat gisteravond in de 10e minuut kreeg waarin hij diep werd gestuurd met de bal maar de kans jammerlijk verprutste, die had Lazovic absoluut wel benut.
Ho ja, Lazovic toont zich al jaren een koele killer

Serieus gast, stop eens met geilen op Danko, beperkte clubvoetballer, net zoals Koef en Toivonen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:20:20 #66
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66553311
Stommerd
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:23:14 #67
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66553403
Had niet verwacht dat Heerenveen nog met de punten ging lopen gister
pi_66553476
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ho ja, Lazovic toont zich al jaren een koele killer

Serieus gast, stop eens met geilen op Danko, beperkte clubvoetballer, net zoals Koef en Toivonen.
Ik vraag me trouwens af wat de term 'clubvoetballer' uberhaupt inhoud.

En helemaal in het geval van Lazovic, aangezien hij ook interlands speelt voor zijn land.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:07:10 #69
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66554696
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:14 schreef Morrigun99 het volgende:
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:08:42 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66554752
Kutzooi zeg. Het leek vanuit mijn positie in het stadion nog niet bijna op een penalty, laat staan een rode kaart. Maar het zal dus toch wel zo zijn lees ik hier. Ik ga het zeker niet terugkijken in ieder geval
pi_66555597
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:25 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik vraag me trouwens af wat de term 'clubvoetballer' uberhaupt inhoud.

En helemaal in het geval van Lazovic, aangezien hij ook interlands speelt voor zijn land.
Klopt Maar dat zegt meer over de concurrentie in de aanval daar
pi_66555632
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef leolinedance het volgende:
Kutzooi zeg. Het leek vanuit mijn positie in het stadion nog niet bijna op een penalty, laat staan een rode kaart. Maar het zal dus toch wel zo zijn lees ik hier. Ik ga het zeker niet terugkijken in ieder geval
Ook al was het geen penalty, 2-2 in eigen huis zou ook onder de maat zijn geweest, als je tenminste mee wil doen voor de bovenste plaatsen.
pi_66556164
Toch is dit PSV er met een stuk of 3,4 echte toppers wel bovenop te helpen. Maar ja, dat gaat zo'n slordige 40-50 miljoen euro kosten dan waarschijnlijk. Maar het is kiezen of delen, Ooijer en Beerens gaan echt geen kampioenskandidaat van dit elftal maken
pi_66556223
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch is dit PSV er met een stuk of 3,4 echte toppers wel bovenop te helpen. Maar ja, dat gaat zo'n slordige 40-50 miljoen euro kosten dan waarschijnlijk. Maar het is kiezen of delen, Ooijer en Beerens gaan echt geen kampioenskandidaat van dit elftal maken
Noem eens wat namen van spelers die haalbaar zijn voor zo'n 10 miljoen per stuk, willen komen en PSV echt veel beter maken? Zou Pranjic wel graag bij PSV willen zien, maar die komt niet (meer). Podolski was ook een leuke speler geweest, maar of die zou willen komen, denk het niet...
pi_66556288
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:53 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Noem eens wat namen van spelers die haalbaar zijn voor zo'n 10 miljoen per stuk, willen komen en PSV echt veel beter maken? Zou Pranjic wel graag bij PSV willen zien, maar die komt niet (meer). Podolski was ook een leuke speler geweest, maar of die zou willen komen, denk het niet...
Podolski heeft volgens mij al een contract bij Koln getekend.
pi_66556316
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Podolski heeft volgens mij al een contract bij Koln getekend.

Klopt, vandaar was .
pi_66556358
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Klopt, vandaar was .
Ow, ik refereerde meer aan "maar of die zou willen komen"
pi_66556433
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ow, ik refereerde meer aan "maar of die zou willen komen"
Had willen komen dan, maar denk ook niet dat hij in de toekomst wil komen. Misschien als hij flopt bij Koln, maar of je er dan nog veel aan hebt...
pi_66556534
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:53 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik noem helemaal geen namen, dat zoekt Reker maar uit, we waren er volgens hem kwa netwerk alleen maar op vooruit gegaan. "We kunnen een tribune vol talenten zetten", "We werkten eerst maar met een paar contactpersonen, nu praten we wel met 20 zaakwaarnemers!".

En vervolgens zien we alleen maar geloel over hoe moeilijk het is om als PSV spelers te halen, boehoe!

Gelukkig zijn we financieel gezond, kunnen we mooi vechten voor een plek in de subtop volgend jaar
pi_66556645
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik noem helemaal geen namen, dat zoekt Reker maar uit, we waren er volgens hem kwa netwerk alleen maar op vooruit gegaan. "We kunnen een tribune vol talenten zetten", "We werkten eerst maar met een paar contactpersonen, nu praten we wel met 20 zaakwaarnemers!".

En vervolgens zien we alleen maar geloel over hoe moeilijk het is om als PSV spelers te halen, boehoe!

Gelukkig zijn we financieel gezond, kunnen we mooi vechten voor een plek in de subtop volgend jaar
Als er weinig echt goede spelers haalbaar zijn dan houdt het op. Wat niet betekent dat je moet investeren in overduidelijke middelmaat, dan kan je beter de huidige spelers behouden. Wat moet je met Verhaegh of Ooijer...
pi_66556678
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:07 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Als er weinig echt goede spelers haalbaar zijn dan houdt het op. Wat niet betekent dat je moet investeren in overduidelijke middelmaat, dan kan je beter de huidige spelers behouden. Wat moet je met Verhaegh of Ooijer...
Mee eens, maar dan moet je geen grote bek gaan hebben als Reker zijnde dat we talenten kunnen halen en dat we toch zo'n fantastisch netwerk hebben .
pi_66556771
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mee eens, maar dan moet je geen grote bek gaan hebben als Reker zijnde dat we talenten kunnen halen en dat we toch zo'n fantastisch netwerk hebben .
Heb je dat ooit geloofd dan? Als ze vervolgens met Nijland komen aanzetten weet ik al genoeg in ieder geval...
pi_66556901
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Heb je dat ooit geloofd dan? Als ze vervolgens met Nijland komen aanzetten weet ik al genoeg in ieder geval...
Geen seconde natuurlijk Ik heb gewoon een teringhekel aan mensen met een grote bek die dingen roepen en ze vervolgens niet waarmaken, en daar is Reker het schoolvoorbeeld van

Je mag van mij best praat hebben en arrogant zijn, als je prestaties er dan ook maar naar zijn, dat is bij de huidige directeur niet het geval, PSV eindigt al iets van 25? jaar bij de eerste drie van Nederland, onder Reker zou het goed wel eens een historisch dieptepunt kunnen worden
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:47:21 #84
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_66561168
Hoezo speelt Manco eigenlijk niet bij willemII?
pi_66561738
Gisteren
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_66561762
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:03 schreef dndiek het volgende:
Gisteren
Hihi.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66561806
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hihi.
Ja, dat miste er nog aan
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:25:39 #88
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66568694
En maar lekker komen trollen natuurlijk, ook zo'n verdomde hekel aan. Bah @ trollen, bah @ Reker, bah @ enige hoop op een goed einde. PSV moet uitkijken willen ze niet langs europees voetbal grijpen, want daar gaat het zo wel naartoe.
pi_66569008
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
En maar lekker komen trollen natuurlijk, ook zo'n verdomde hekel aan. Bah @ trollen, bah @ Reker, bah @ enige hoop op een goed einde. PSV moet uitkijken willen ze niet langs europees voetbal grijpen, want daar gaat het zo wel naartoe.
Nou nou zeg, wat een trolls hier.
pi_66569573
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:47 schreef murpheh het volgende:
Hoezo speelt Manco eigenlijk niet bij willemII?
Heeft een keer in de basis gestaan. Presteerde die niet veel
  zondag 1 maart 2009 @ 03:22:40 #91
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66572735
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nou nou zeg, wat een trolls hier.
Ja ik heb al zeker 1 troll gezien hoor!
pi_66573527
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kom op zeg. Als we een paar keer punten verspelen is het seizoen verloren en lopen we Europees voetbal mis en wanneer we een aantal wedstrijden niet verliezen is plaats 2 weer in zicht en lijkt de crisis bij PSV bedwongen.

Het loopt allemaal wel los. Uefa voetbal halen ze wel, verwacht ik. Dat is ook het podium waar PSV nu - en iedere Nederlandse club - thuishoort.
  zondag 1 maart 2009 @ 10:43:57 #93
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66574520
Mensen mensen, neem toch niet alles serieus.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:45:27 #94
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_66577198
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mensen mensen, neem toch niet alles serieus.
"Het is maar een spelletje!"

© Suppoost bij ajax - heerenveen
pi_66583136
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:45 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

"Het is maar een spelletje!"

© Suppoost bij ajax - heerenveen
"Weg! Vierde plek is weg! Heb je geen UEFAcup meer! Ja, sorry hoor!"
pi_66583575
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

"Weg! Vierde plek is weg! Heb je geen UEFAcup meer! Ja, sorry hoor!"
"Lodeweges Pannekoek!!"
pi_66587023
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Ik heb toch nog een lichtpuntje kunnen vinden: Die Bavaria commercial die ze vanavond al in het stadion vertoonden.

Jammer van het verlies, nu heb je 4e plaats niet meer in eigen hand.
pi_66588683
Toch wel, als PSV vanaf nu alles wint worden ze minimaal 4de.
Maarja.. dat is niet echt een realistisch scenario
  zondag 1 maart 2009 @ 20:25:21 #99
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66593259
Fifa 09 heeft van die leuke trivia vragen die je krijgt terwijl je console een nieuwe wedstrijd aan het laden is.
Die trivia's worden ge-update, dus ik kreeg vandaag de volgende trivia:

Welke ploeg won in het seizoen 2005/2006 de landstitel in de Eredivisie?
A. Feyenoord
B. Ajax
C. PSV

Yes! dacht ik, appeltje eitje! Die schaal staat in Eindhoven!
Niet dus... volgens EA won Ajax de schaal in dat seizoen.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:42:15 #100
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_66593894
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Bullshit.

Koevermans was vanaf dag 1 al niet goed genoeg.

Lazo brengt tenminste pit, en durf.

Met Koevermans maak je de wedstrijd dood.
PARIS SAINT GERMAIN
  zondag 1 maart 2009 @ 21:45:26 #101
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66596610
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:42 schreef ATKS het volgende:

Lazo brengt tenminste pit, en durf.

Met Koevermans maak je de wedstrijd dood.
  zondag 1 maart 2009 @ 22:22:47 #102
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_66598298
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:45 schreef Zapper het volgende:

[..]

To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 maart 2009 @ 22:44:06 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66599225
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66601930
Oh ja, nog bedankt!!!
  maandag 2 maart 2009 @ 00:23:03 #105
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_66603171
Mits er niet flink wordt geïnvesteerd in de selectie deze zomer, wat ik niet verwacht omdat Reker en consorten toch de portemonnee niet willen trekken, zie ik het een beetje somber in eigenlijk. Daar komt nog eens bij dat de enige speler die het CL niveau op dit moment aankan weggaat in de zomer. Het volgende kampioensschap zou wel eens een tijdje kunnen gaan duren.

We zijn stiekem ook te erg verwend geweest wat prijzen betreft de afgelopen seizoenen. Het kampioenschap leek vanzelfsprekend door de niet aanwezige concurrentie en nu is die concurrentie er wel helaas.

Maargoed niet teveel doemdenken nu we zien wel waar het schip strandt, of in Koeman termen, we zien wel waar de trein stopt.
Patat Friet
  maandag 2 maart 2009 @ 01:05:42 #106
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66604101
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Fifa 09 heeft van die leuke trivia vragen die je krijgt terwijl je console een nieuwe wedstrijd aan het laden is.
Die trivia's worden ge-update, dus ik kreeg vandaag de volgende trivia:

Welke ploeg won in het seizoen 2005/2006 de landstitel in de Eredivisie?
A. Feyenoord
B. Ajax
C. PSV

Yes! dacht ik, appeltje eitje! Die schaal staat in Eindhoven!
Niet dus... volgens EA won Ajax de schaal in dat seizoen.
Ja dat heb ik dus ook. Belachelijk dat ze dat niet eens weten. Prutsers.
En ja.. als je naar de toekomst kijkt, waar Afke weg gaat. Met in het achterhoofd dat er geen ECHTE versterkingen komen via reker en co, die titelkandidaat waardig zijn. Dan kan je inderdaad behoorlijk somber naar de toekomst kijken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2009 @ 01:36:29 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66604609
Ik mag toch hopen dat de 20 miljoen van "Afke" allemaal uitgegeven gaan worden!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66604705
quote:
Op maandag 2 maart 2009 01:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik mag toch hopen dat de 20 miljoen van "Afke" allemaal uitgegeven gaan worden!
En ik mag ook leijen dat 't daar niet bij blijft !
pi_66606442
Leuke dag gehad in Eindhoven vrijdag. Nog even op stap geweest maar vanwege carnaval was er bijna niemand in de stad. Nouja, dan zelf maar een feestje bouwen.
pi_66606704
quote:
Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef MaxPower het volgende:
Leuke dag gehad in Eindhoven vrijdag. Nog even op stap geweest maar vanwege carnaval was er bijna niemand in de stad. Nouja, dan zelf maar een feestje bouwen.
Oké interessant!!1
Dagboek iets voor je?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 2 maart 2009 @ 09:06:03 #111
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66606732
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:05 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Oké interessant!!1
Dagboek iets voor je?
Hij is gewoon bij dat Heerenveen won
  maandag 2 maart 2009 @ 11:22:44 #112
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_66610349
Hoe was de sfeer Vrijdag in het stadion? In de samenvatting van de NOS leek het muisstil te zijn.
  maandag 2 maart 2009 @ 11:58:15 #113
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_66611645
Ik zie het toch nog niet zo somber in voor de toekomst. Als de talentjes wat ouder (en beter) worden, zijn het goede spelers.
Het belangrijkste vind ik een goede trainer. Rutten of Adriaanse voor de groep voor 3, 4 jaar en we zijn er over een paar jaar weer bovenop.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:21:03 #114
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_66612454
quote:
AMSTERDAM - Ronald Koeman heeft zondag in het programma Studio Voetbal uitgelegd hoe zijn contact met PSV over een eventuele terugkeer als trainer is verlopen.

Hij verklaarde afgelopen week niet langer geïnteresseerd te zijn in de vacante positie in Eindhoven. Daarop zei PSV-directeur Jan Reker dat er nog geen kandidaat direct benaderd is.

Het woord ‘direct’ blijkt essentieel in de reactie van Reker. Koeman verklaarde zondag dat zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk wel degelijk contact heeft gehad.

“Hij heeft in een gesprek over een andere speler laten vallen dat ik wel open stond voor een terugkeer”, aldus Koeman.

Positief
“Daar heeft Reker heel positief op gereageerd. Hij zou het bespreken met de Raad van Commissarissen. Na een paar weken hebben wij Reker gevraagd hoe het ermee stond. Hij zei dat PSV alle tijd wilde nemen voor het vinden van een nieuw coach en nog geen besluit had genomen. Toen heb ik gezegd niet meer beschikbaar te zijn.”
Z'n trein had wat vertraging en dan hoeft het al niet meer.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_66613107
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:22 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoe was de sfeer Vrijdag in het stadion? In de samenvatting van de NOS leek het muisstil te zijn.
Sfeer kun je toch ook niet beoordelen aan de hand van televisiebeelden?
We sure are cute for two ugly people.
pi_66613160
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:41 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Sfeer kun je toch ook niet beoordelen aan de hand van televisiebeelden?
De verslaggever op EL zei dat het vrij stil was het stadion was en vooral de SCH supporters te horen waren.
Maar goed op de tv kan het inderdaad anders over komen dan in het echt maar ik neem aan dat die verslaggever ook in het stadion zat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2009 @ 12:49:59 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66613379
quote:
Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef MaxPower het volgende:
Carnaval begint dan ook niet op vrijdag
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66613600
Het kwam wat negatief over zie ik nu, maar ik vond het juist erg leuk stappen in Eindhoven. Dat het niet zo druk was had uiteraard met de carnavalskater te maken maar dat maakte verder niet uit. 2 vriendelijke gasten hebben ons even de hotspots laten zien.

En voor de wedstrijd uiteraard even naar 't Lempke en de Aftrap geweest.
pi_66618318
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:58 schreef ErikT het volgende:
Ik zie het toch nog niet zo somber in voor de toekomst. Als de talentjes wat ouder (en beter) worden, zijn het goede spelers.
Het belangrijkste vind ik een goede trainer. Rutten of Adriaanse voor de groep voor 3, 4 jaar en we zijn er over een paar jaar weer bovenop.
Talenten moeten zich ook rustig kunnen ontplooien, dat is bij dit PSV niet het geval, bij ons moeten ze de kar trekken... Er is gewoon in elke linie een ervaren topper nodig die de jonkies bij de hand kan nemen. Overigens is het altijd maar de vraag hoe lang je je talenten houdt als ze echt doorbreken....
  maandag 2 maart 2009 @ 16:45:03 #120
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66621924
quote:
Op maandag 2 maart 2009 01:05 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Belachelijk dat ze dat niet eens weten. Prutsers.
ik was al bang dat ik me er als enige aan stoorde.
pi_66625783
Culina 1 wedstrijd geschorst
  maandag 2 maart 2009 @ 18:43:01 #122
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_66625870
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:40 schreef dndiek het volgende:
Vorig jaar zou ik hier blij om zijn, nu vind ik het best kut.
En dat is niet echt een compliment aan Culina, ondanks dat ie het als rechtsback best goed doet

Tijden veranderen snel...
pi_66625963
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:40 schreef dndiek het volgende:
Mild zeg.
pi_66627710
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Mild zeg.
Standaard regel voor een doorgebroken speler. Het is geen tackle of zo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66627808
quote:

[..]

Mild zeg.
Nee hoor.
Het was geen vuile overtreding.
1 wedstrijd lijkt me meer dan zat.
  maandag 2 maart 2009 @ 19:58:50 #126
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66628470
quote:

[..]

Mild zeg.
Was overigens een zeer treurige rode kaart mijn inziens.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_66630565
God ik ben er nog steeds ziek van. Bye bye 2e plaats. We moeten er nog hard aan trekken om niet voor het eerst in 27 jaar buiten de top-3 te eindigen. :S

Raar eigenlijk dat PSV in mijn leven nog nooit buiten de top-3 is geindigd. Als je kijkt dat Ajax wel eens 6e is geworden, Feyenoord 7e etc.
pi_66631705
quote:

[..]

Mild zeg.
Wat heb jij een heerenveen bril op zeg. Het was gewoon een makkelijk gegeven rode kaart.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:19:59 #129
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_66631732
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef Imperatore het volgende:
God ik ben er nog steeds ziek van. Bye bye 2e plaats. We moeten er nog hard aan trekken om niet voor het eerst in 27 jaar buiten de top-3 te eindigen. :S

Raar eigenlijk dat PSV in mijn leven nog nooit buiten de top-3 is geindigd. Als je kijkt dat Ajax wel eens 6e is geworden, Feyenoord 7e etc.
is PSV in dat Robson seizoen niet 4e geworden ofzo? Of zijn ze toen nog uiteindelijk 3e geworden op de laatste speeldag?
Patat Friet
pi_66631776
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

is PSV in dat Robson seizoen niet 4e geworden ofzo? Of zijn ze toen nog uiteindelijk 3e geworden op de laatste speeldag?
3e Het mirakel van Utrecht
pi_66631903
Sinds begin jaren 80 al niet meer de top 3 uitgeweest. Paar jaar geleden nog het 25 jarig jubileum gehad daarvan. Maar ik vrees dat deze (unieke?) reeks z'n einde nadert.

oh, staat hierboven dus al. 27 jaar.
pi_66631963
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:21 schreef dndiek het volgende:

[..]

3e Het mirakel van Utrecht
Juist!

@ Ganzenherder: ken uw klassiekers. Iets met Arnold en iets met Bruggink.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:38:55 #133
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66632536
Arnold Bruggink
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2009 @ 21:41:22 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66632641
prachtig was dat, met die virtuele stand op teletekst, pagina 666 nog

de hele dag niet op die derde plaats en ineens wel in de laatste minuten volgens mij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66633520
quote:
Bizar slotakkoord PSV

door Sieb Oostindie - UTRECHT, dinsdag

Soms is logica ver te zoeken. Zoals zondag in Utrecht, waar PSV in werkelijk de allerlaatste seconde van de vier minuten blessuretijd de winnende treffer binnenfrommelde: 2-3. De Brabanders vierden de goal van Arnold Bruggink zonder grote ontlading, want ze dachten dat ze 'alleen maar' gewonnen hadden.

Een krankzinnige zaak met een krankzinnig vervolg, want pas later werden de Eindhovenaren op de hoogte gesteld van de gang van zaken in Waalwijk en Rotterdam. Toen duidelijk werd dat PSV de voorronden van de Champions League had bereikt, werd de ploeg gek van geluk. "Het was een bizar einde van de wedstrijd en van de competitie. Maar gezien wat wij allemaal hebben meegemaakt ook een passend einde", vond topscorer Ruud van Nistelrooy, die tegen FC Utrecht zijn totaalscore op een verbluffend aantal van 31 bracht.

In Nieuw Galgenwaard was de Michael-Mols-mania uitgebroken en alles stond dan ook in het teken van zijn afscheid. Zanger Henk Westbroek vergat als stadionspeaker dat er nog grote belangen op het spel stonden en voor het gemak werd de opstelling van PSV niet eens opgelezen. FC Utrecht knalde uit de startblokken en stond via de nieuwe Rangers-spits snel 1-0 voor na een karakteristiek misverstand in de Brabantse defensie. De nieuwe PSV-aanwinst John de Jong gaf de volstrekt onherkenbaar spelende Eindhovenaren meteen nog een klap (2-0) en niemand ging er meer vanuit dat dit dramatisch zwakke PSV nog voor een mooie prijs in aanmerking kon komen.

Want bij PSV kon je niets ontdekken dat ook maar wat weg had van een systeem. Er was geen spirit, geen kwaliteit, geen geloof. Pas toen de verrassend goed spelende Gakhokidze en Nikiforov in het veld kwamen (55e minuut) voor het middenveldduo Fuchs/Van der Doelen, ging het wat beter en kwamen de speeltuinkwaliteiten van Khoklov in de as ook wat beter tot hun recht. Pas in de 70e minuut gloorde er weer hoop voor PSV, toen Bosschaart spits Van Nistelrooy abusievelijk licht aantikte en de topscorer van Nederland voor aansluiting zorgde: 2-1 uit een penalty.

Met de zeer fortuinlijke klutsgoal van de Georgiër Gakhokidze (hij sloeg de bal in de rebound onopzettelijk met zijn arm) kon PSV weer gaan hopen op drie punten. De spelers hadden het idee, dat dat ook alles was wat er te halen viel. Want in de rust was er weinig reden tot vreugde over de tussenstand bij Feyenoord-Vitesse (0-1) geweest. Het was beschamend om te constateren, dat de Eindhovense bank niet eens op de hoogte was van de tussenstanden elders. Sterker, op gegeven moment leefde zelfs de gedachte dat Roda JC met 4-1 voorstond bij RKC.

De enige die het allemaal goed kon volgen was Luc Nilis. De Belg had arbiter Jol tien minuten voor tijd een duw gegeven uit irritatie over diens leiding en frustratie over het foutenfestival in de eigen ploeg. "Ik volgde het via teletekst. Zat vol spanning en weet nu zeker dat ik nooit trainer wil worden", zei de spits. PSV-trainer Robson kwam er pas kort voor tijd achter dat het bij Feyenoord 2-1 stond en dat ook Roda JC dik op verlies stond. Pas toen begon hij met zijn vingers zwaaiend de stand aan zijn eigen elftal door te geven.

Dat was allemaal vergeefs van deze enorme geluksvogel. Het was een pure blunder geweest om geen radio op de bank mee te nemen bij de Eindhovenaren, nota bene gesponsored door een electronica-gigant. Alleen voor de winst spelen is namelijk nog heel wat anders dan de enorme adrenaline-kick, die spelers krijgen als ze uit totaal geslagen positie alsnog een prachtige hoofdprijs kunnen winnen. Het kan het verschil zijn tussen een zakradio van twee tientjes en een startpremie van twee miljoen voor de Champions League.

Terwijl bijna elke toeschouwer van de gang van zaken op de hoogte was, leek het er eindelijk op dat de informatie ook bij de PSV-ploeg was doorgedrongen. De opmars van doelman Ronald Waterreus naar de middencirkel deed een siddering door de Galgenwaard gaan. Zouden ze het opeens toch hebben beseft? "Nee hoor", zei de goalie na afloop. "Maar kun jij nog een zinnig woord over deze wedstrijd zeggen? Met de rust heb ik helemaal nergens meer aan gedacht. 'het is over', luidde mijn overtuiging. Langs de kant bleef het ook vrij rustig. Kort voor tijd stuurde ik Skerla en Van der Weerden naar voren en zei dat ik Mols wel zou vastpakken als hij in balbezit kwam. Ik wilde die wedstrijd gewoon nog winnen, al was het alleen maar voor al die trouwe supporters die ons het hele, matige seizoen door dik en dun gesteund hebben. Ook al twijfelen ze bij PSV weleens over mijn professionele instelling, nu heb ik toch wat laten zien, hè? Maar eigenlijk mogen we hier niet eens blij over zijn. Sommige mensen hebben dit niet verdiend. We hebben deze ontlading aan de spelers te danken. Ik heb ze één keer denigrerend beschreven maar ze hebben er nu geweldig voor geknokt en ik mag ze wel extra bedanken".

En dan met name invaller Arnold Bruggink. Eerder scoorde hij in de voorronde van de Champions League tegen Maribor al de cruciale treffer. Tegen FC Utrecht was de Tukker weer het goudhaantje met z'n winnende treffer. "Ik kreeg de bal helemaal verkeerd op mijn hoofd en via een rare boog verdween hij in het doel. Eerst wilde ik er voor de zekerheid nog achteraan lopen. Ik vierde de winnende goal en kreeg pas later door dat het kwalificatie voor de voorronde van de Champions League betekende. Dat was toen ik reserve Theo Lucius het veld in zag rennen. Hij vertelde de andere tussenstanden en dan weet je heel even niet wat je met de situatie aanmoet. De echte ontlading kwam dan ook pas later. Zoals het vandaag gegaan is, daar zijn eigenlijk geen woorden voor".

En zo is het maar net.

FC Utrecht - PSV 2-3 (2-0). 4. Mols 1-0, 34. John de Jong 2-0, 71. Van Nistelrooy 2-1 (strafschop), 79. Gakhokidze 2-2, 90. Bruggink 2-3. Scheidsrechter: Jol. Toeschouwers: 14.000. Rode kaart: 81. Nilis (PSV). Gele kaart: Costa (Utrecht), Bruggink en Nikiforov (PSV).
bron: telegraaf
pi_66633981
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:
prachtig was dat, met die virtuele stand op teletekst, pagina 666 nog

de hele dag niet op die derde plaats en ineens wel in de laatste minuten volgens mij
Het was nog in de tijd dat ik geen uitslagen wilde weten voor Studio Sport, maar toen ik even op teletekst ging, zag ik al een kopje staan in de trant van 'PSV op miraculeuze wijze naar CL'. En toen maakte het niet meer uit ook, wat geweldig!
pi_66635173
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef Imperatore het volgende:
Buiten de top 5 wil ik ook niet uitsluiten...

Puntverlies bij Twente en Feyenoord is zeer waarschijnlijk, voor je het weet is Groningen ons voorbij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2009 @ 22:40:24 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66635303
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Buiten de top 5 wil ik ook niet uitsluiten...

Puntverlies bij Twente en Feyenoord is zeer waarschijnlijk, voor je het weet is Groningen ons voorbij.
ik sluit ook niet uit dat we gewoon vierde worden want de rest strooit net zo hard met de punten.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66636208
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik sluit ook niet uit dat we gewoon vierde worden want de rest strooit net zo hard met de punten.
Het zal er om gaan spannen in ieder geval, triest dat we straks misschien 'blij' moeten zijn met een 4e plek....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2009 @ 23:11:08 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66636574
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zal er om gaan spannen in ieder geval, triest dat we straks misschien 'blij' moeten zijn met een 4e plek....
ja en gezien het niveau van de Eredivisie is dat vrij schandalig
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66636707
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja en gezien het niveau van de Eredivisie is dat vrij schandalig
Inderdaad
  maandag 2 maart 2009 @ 23:31:50 #142
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_66637489
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef Zapper het volgende:
Arnold Bruggink
De HELD
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:22 schreef Cavalier1 het volgende:
Sfeer was niet goed, maar ook niet heel slecht. Beetje het gebruikelijke zeg maar, want ja na AZ thuis mogen we ons niet meer misdragen he
pi_66642794
Dat commentaar, jezus .
pi_66643826
quote:
2/3/2009 - Ooijer: contract per jaar opnieuw bekijken
(Gepost door RvN)

Andre Ooijer bevestigde bij Sport1 dat hij zo goed als rond is met PSV. Er zouden alleen nog wat juridische zaken gladgestreken moeten worden. De verdediger liet weten voor een jaar te tekenen en vervolgens dat per jaar opnieuw met PSV te zullen bekijken, gezien zijn leeftijd van 35 jaar.
PSV Netwerk
Gevraagd naar of er met hem nog meer spelers terugkomen, zoals Van Bommel, liet de lachende verdediger weten Mark te stalken om hem proberen over te halen ook terug te komen. 'Maar Mark is nog een stuk jonger als ik, dus daar ligt het iets anders voor', aldus Ooijer.
Als hij van Bommel overhaalt komt er iig nog iets goeds uit zijn terugkeer
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:02:10 #146
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66643907
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:

Leuk filmpje

Amrabat
Mooi gezicht die 2 op het eind.
Maar dat commentaar... jezus
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:17:23 #147
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_66644287
vertrouwen in zaterdag?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:51:42 #148
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66645301
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:17 schreef Robinhoo het volgende:
vertrouwen in zaterdag?
Yep, jullie ook?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:56:01 #149
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_66645432
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

Yep, jullie ook?
Ja,
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:28:21 #150
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66646437
Nee
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:29:35 #151
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_66646477
quote:
vertrouwen in zaterdag?
0-8 voor PSV als het een beetje meezit
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 maart 2009 @ 13:45:31 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66650666
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:29 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

0-8 voor PSV als het een beetje meezit
nou dat zou me tegenvallen hoor, dubbele cijfers lijken me een must!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66652293
Verliezen in twente. Na Heerenveen zie ik het somber in
  dinsdag 3 maart 2009 @ 14:38:20 #154
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_66652328
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 14:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Verliezen in twente. Na Heerenveen zie ik het somber in
Mwah, eerste helft was helemaal zo slecht niet.
Dus als we tegen Twente 2x zo'n eerste helft hebben komt het goed.

Al verwacht ik ook een nederlaag
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:10:35 #155
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66653526
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

Yep, jullie ook?
Ik moet het eerst nog zien als ik eerlijk ben.
Twente doet het dit seizoen gewoon erg goed.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:41:58 #156
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_66654819
Speelden niet slecht tegen Heerenveen, maar ik schat Twente zeker hoger in dan Heerenveen, vooral thuis spelend. En met die backs van ons zullen elia en arnoutovic waarschijnlijk wel beslissende rollen gaan spelen
pi_66654960
quote:
vertrouwen in zaterdag?
Nee, Twente is nooit een makkelijke tegenstander maar dit seizoen ligt de favorietenrol wel héél duidelijk bij Twente. Elk punt dat we kunnen pakken in Enschede is boven verwachting wmb. Tevreden ben ik overigens slechts met een overwinning, 3 punten zijn noodzakelijk om naar boven te blijven kijken. Als die uitblijven maak ik mij op voor een nieuwe week van Jan Reker bashing

dinsdag 3 maart 2009 @ 17:50:11 #158
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_66659651
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, Twente is nooit een makkelijke tegenstander maar dit seizoen ligt de favorietenrol wel héél duidelijk bij Twente. Elk punt dat we kunnen pakken in Enschede is boven verwachting wmb. Tevreden ben ik overigens slechts met een overwinning, 3 punten zijn noodzakelijk om naar boven te blijven kijken. Als die uitblijven maak ik mij op voor een nieuwe week van Jan Reker bashing

[ afbeelding ]
LOL. Net of een klinkende 0-5 daar iets aan zou veranderen: bashen doe je toch wel.
Wat een vrouw!
spits!
pi_66659906
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

LOL. Net of een klinkende 0-5 daar iets aan zou veranderen: bashen doe je toch wel.
Zolang alles fantastisch gaat ben ik niet gefrustreerd genoeg om te bashen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:09:42 #160
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66670298
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

So true.

Grrrrrr is gewoon een typische hollandse azijnpisser, het is nooooooooooooit goed
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:21:32 #161
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66670900
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
He die ken ik
pi_66671738
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:09 schreef PyTh het volgende:

[..]

So true.

Grrrrrr is gewoon een typische hollandse azijnpisser, het is nooooooooooooit goed
Nou valt er op Reker nogal wat te pissen natuurlijk
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:30:13 #163
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66676147
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou valt er op Reker nogal wat te pissen natuurlijk
Amen broeder.
Amen. Leven het Reker en co. bashen
pi_66680378
quote:
Dramatisch einde aan bekeraspiraties Schalke 04
03/03/2009 22:41

Het Duitse bekertoernooi is voor Schalke 04 geëindigd in een desillusie. FSV Mainz 05 zette op eigen veld de ploeg van trainer Fred Rutten de voet dwars (1-0).

Twee minuten voor het einde maakte Aristide Bancé de enige treffer van de kwartfinale, die leek af te steven op verlengingen. De aanvaller uit Burkina Faso was door de Schalke-defensie vrijgelaten en profiteerde met een schot van vijf meter van de geboden vrijheid.

Die Königsblauen hadden wel een overwicht gehad, maar waren op wat standaard-situaties na tot weinig gevaarlijks in staat gebleken. Mainz 05 was relatief eenvoudig op de been gebleven en strafte in de slotfase de onachtzaamheid in de Schalke-defensie genadeloos af.

Mainz 05, dat uitkomt in de Tweede Bundesliga, schreef geschiedenis met het verrassende succes. Nimmer had de club zich geschaard bij de laatste vier van het Duitse bekertoernooi.

Bij Schalke 04 kwam de uitschakeling hard aan. De Duitse titel was al uit het zicht verdwenen, waardoor het bekertoernooi nog de enige kans was om het seizoen nog wat glans te geven.
Kom maar Fred! Wij vangen je wel op!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 maart 2009 @ 14:34:53 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66690611
iemand die de Spaanse taal machtig is zou een welkome toevoeging zijn voor de technische staf blijkt nu maar weer. Maar wie zou dat volgend seizoen kunnen zijn? Tijdens VI opperden ze Patrick Kluivert........ opzich lijkt me dat geen slechte optie. Mits de nieuwe trainer dat zelf wil.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66691675
de kans dat rutten komt zal wel alleen maar groter worden met zijn slechte prestaties bij Schalke 04 !
pi_66691767
Aguirre lijkt me wel een toffe optie als nieuwe coach
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 maart 2009 @ 15:08:15 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66692137
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=71721&etitel=czozNjoiU2FsemJ1cmcgcmVrZW50IG9wIHZlcnRyZWsgQWRyaWFhbnNlIjs=

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

[ Bericht 6% gewijzigd door RayMania op 04-03-2009 16:49:40 ]
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66693425
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef rubbereend het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=71721&etitel=czozNjoiU2FsemJ1cmcgcmVrZW50IG9wIHZlcnRyZWsgQWRyaWFhbnNlIjs=

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik zie het ook niet zitten in Co, vind hem meer iets voor subtoppers, oh wacht, past prima dus

[ Bericht 2% gewijzigd door RayMania op 04-03-2009 16:49:43 ]
pi_66693466
Waarom willen jullie Co niet?
pi_66693693
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:41 schreef Rots het volgende:
Omdat hij een prima trainer is voor een subtopper als hij de vrije hand krijgt, dat zal bij PSV niet gebeuren, die ligt binnen de kortste keren met iedereen overhoop.
pi_66693750
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:41 schreef Rots het volgende:
Type Stevens. Ik vind hem net als Huub een prima trainer, maar om na het falen van Stevens een zelfde type coach aan te stellen lijkt me niet zo handig...
pi_66693817
Hmm, dat type Stevens heb je wel gelijk in. Maar die kan best goed presteren als die niet met de spelers overhoop ligt.
Denk dat het nu toch wel een grote kans is dat ie komt, wie hebben jullie liever dan?
pi_66693831
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:48 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Type Stevens. Ik vind hem net als Huub een prima trainer, maar om na het falen van Stevens een zelfde type coach aan te stellen lijkt me niet zo handig...
Co is nog wel een graadje erger dan Stevens.... Dat is dan wel weer lachen, wat zullen onze verwende snotjong piepen als Co er de zweep over knalt
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:52:12 #175
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_66693901
Ik zeg schuster.
pi_66693908
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef Rots het volgende:
Hmm, dat type Stevens heb je wel gelijk in. Maar die kan best goed presteren als die niet met de spelers overhoop ligt.
Denk dat het nu toch wel een grote kans is dat ie komt, wie hebben jullie liever dan?
Rutten die zijn eigen technische staf samen mag stellen, serieus mag investeren in de spelersgroep en Reker en Schuitema die het kanaal in springen (of op vakantie gaan met de taxi naar het vliegveld, daar zijn al donateurs voor gevonden).
pi_66693930
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef Rots het volgende:
Wat mij betreft mag hij komen. Dan doen ze Salcido en Mendez maar weg, en Lazovic is ook niet onmisbaar. Met dat soort spelers schiet je toch niet veel op.

Alternatieven zijn o.a. Jans en Rutten wat mij betreft...
pi_66694076
Hetzelfde type trainer aannemen is inderdaad niet zo handig, zag al gebeuren dat er bij Fey een type Gertjan Verbeek voor volgend seizoen werd aangetrokken.

Maar Jans en Rutten dus, die Rutten ligt wel onder vuur bij Schalke, maar zelf zie ik hem nog niet zo snel vertrekken. Jans beschikbaar na dit seizoen?
pi_66694310
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:56 schreef Rots het volgende:
Hetzelfde type trainer aannemen is inderdaad niet zo handig, zag al gebeuren dat er bij Fey een type Gertjan Verbeek voor volgend seizoen werd aangetrokken.

Maar Jans en Rutten dus, die Rutten ligt wel onder vuur bij Schalke, maar zelf zie ik hem nog niet zo snel vertrekken. Jans beschikbaar na dit seizoen?
Nee, PSV hoeft niet te bellen heeft Jans gezegd. Rutten is ook niet beschikbaar en heeft Twente vorig jaar al verkozen boven PSV, dus de kans dat 1 van die 2 het wordt is miniem.
pi_66695485
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, PSV hoeft niet te bellen heeft Jans gezegd. Rutten is ook niet beschikbaar en heeft Twente vorig jaar al verkozen boven PSV, dus de kans dat 1 van die 2 het wordt is miniem.
Het verhaal met Rutten is dat hij destijds gewoon het seizoen bij Twente wilde afmaken en niet per direct wilde overstappen. De vraag is of hij nu het seizoen nog wel mág afmaken bij Schalke.
pi_66696275
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Het verhaal met Rutten is dat hij destijds gewoon het seizoen bij Twente wilde afmaken en niet per direct wilde overstappen. De vraag is of hij nu het seizoen nog wel mág afmaken bij Schalke.
Tja, ik kan me toch niet onttrekken aan de indruk dat Rutten niet zo zit te springen om PSV.
pi_66696563
Oke, dus als ik het goed begrijp vallen Jans en Rutten dus eigenlijk af.

Dan toch maar Co'tje, of nog andere namen die genoemd zijn?
pi_66696633
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:55 schreef Rots het volgende:
Oke, dus als ik het goed begrijp vallen Jans en Rutten dus eigenlijk af.

Dan toch maar Co'tje, of nog andere namen die genoemd zijn?
Dan zou ik het liefst Advocaat terug zien komen, die maakt gehakt van Reker
pi_66696812
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zou wel eens een interessante machtsstrijd kunnen worden inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 maart 2009 @ 17:13:37 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66697282
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Co is nog wel een graadje erger dan Stevens.... Dat is dan wel weer lachen, wat zullen onze verwende snotjong piepen als Co er de zweep over knalt
bovendien doet hij altijd zo zijn best om met de media over hoop te liggen en dan die houding van hem daarbij
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 maart 2009 @ 17:15:33 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66697341
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

graag, Advocaat maar ik denk dat hij monsterlijke salaris in Sint Petersburg niet zomaar wil achterlaten, midden in het seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66697374
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:01 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dat zou wel eens een interessante machtsstrijd kunnen worden inderdaad.
Strijd? Welke strijd? Dickie stampt Jantje plat
pi_66700814
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef rubbereend het volgende:
iemand die de Spaanse taal machtig is zou een welkome toevoeging zijn voor de technische staf blijkt nu maar weer. Maar wie zou dat volgend seizoen kunnen zijn? Tijdens VI opperden ze Patrick Kluivert........ opzich lijkt me dat geen slechte optie. Mits de nieuwe trainer dat zelf wil.
Cocu
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:01:00 #189
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66700844
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Cocu
Die zei toch dat zijn werkzaamheden bij het Nederlands elftal een verdere samenwerking volgend seizoen in de weg stond?
pi_66701023
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Die zei toch dat zijn werkzaamheden bij het Nederlands elftal een verdere samenwerking volgend seizoen in de weg stond?
Pretty much
pi_66701026
Oja dat is waar.
pi_66704170
Gunstig dat de Graafschap het in Enschede nog tot een verlenging schopt! Zijn ze zaterdagavond afgemat
pi_66705228
Nu nog even Elia of N'Kufo auw krijgen
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:48:35 #194
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66705414
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu nog even Elia of N'Kufo auw krijgen
Zal niet gebeuren, denk ik
Ze zijn hooguit een beetje moe.
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_66705502
Ik zie Co best wel zitten eigenlijk.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_66705779
Mooi voor psv. Twente speelt niet echt geweldig en zijn lekker afgemat
pi_66705797
Enige kritiek die ik hier ook alleen op Adriaanse hoor is zijn karakter. Hij komt misschien ook wel wat eigenaardig over in de media, maar ik denk eigenlijk dat hij het beste uit zijn spelers kan halen, en bovendien is het iemand die tactisch bewust is. Wellicht zelfs het meest sinds Hiddink bij PSV.

Dus ik ga met Ludo mee, en zou het helemaal niet zo'n slechte keuze vinden.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:58:08 #198
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_66705810
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie Co best wel zitten eigenlijk.
Klopt, hij staat dan ook nooit non stop he..
pi_66705862
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef mcyodogg het volgende:
Enige kritiek die ik hier ook alleen op Adriaanse hoor is zijn karakter. Hij komt misschien ook wel wat eigenaardig over in de media, maar ik denk eigenlijk dat hij het beste uit zijn spelers kan halen, en bovendien is het iemand die tactisch bewust is. Wellicht zelfs het meest sinds Hiddink bij PSV.

Over het algemeen spelen zijn ploegen leuk voetbal en is het ook iemand die de top wakker kan schudden.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 maart 2009 @ 23:33:52 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66712461
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef mcyodogg het volgende:

ik denk dat er betere mogelijkheden zijn met Rutten en Schuster
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66714621
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik denk dat er betere mogelijkheden zijn met Rutten en Schuster
Zou Schuster willen komen dan?
Patat Friet
pi_66714835
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:46 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Zou Schuster willen komen dan?
Lijkt me van niet. Nederlandse competitie is niet echt geweldig en z'n salaris zal natuurlijk ook een stuk lager zijn.
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:19:26 #203
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_66717329
ik heb goede hoop op de komende wedstrijd na het zien van de bekerwedstrijden. ook hard nodig als we nog willen blijven meedoen voor europese plek.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_66717407
we moeten sowieso twente dit weekend verslaan..
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:52:14 #205
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66717878
Ik weet vrijwel 100% zeker dat we daar niet van winnen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:03:59 #206
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_66718118
Als wij zaterdag winnen, komen we 12 punten voor op jullie. En word het toch wel heel moeilijk om nog 2e te worden.
pi_66718335
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:03 schreef Robinhoo het volgende:
Als wij zaterdag winnen, komen we 12 punten voor op jullie. En word het toch wel heel moeilijk om nog 2e te worden.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:22:57 #208
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66718600
quote:
Als wij winnen is het nog 6 punten

Laten we hopen dat jullie net zo spelen als gisteren tegen de Graafschap, dan komt het volgens mij wel goed....
pi_66719281
quote:
Ho ja, momenteel hebben we het helemaal niet moeilijk om 2e te worden

Ik denk dat alleen erg optimistisch ingestelde mensen nog geloven in een 2e plek. Er is geen enkele reden om te geloven dat PSV dit seizoen nog gaat presteren naar behoren. We vechten het grootste gedeelte van de competitie al om een plek bij de eerste vier, laat staan de eerste 2 . We winnen vrijwel geen lastige wedstrijden en als we dat wel doen dan verprutsen we daarna de boel wel weer (Groningen, Heerenveen).

Misschien dat Twente niet tot zijn beste voetbal in staat is zaterdag maar ik moet steeds denken aan PSV-FC Twente. Dat was van PSV kant één van de beste wedstrijden van het seizoen en zelfs toen was Twente minstens gelijkwaardig. Nu ligt het thuisvoordeel bij Twente, alles behalve een nederlaag in Twente voor PSV komt voor mij als een verrassing.
pi_66720315
Als Twente, AZ en/of Heereveen in de finale staan van de beker, is volgens mij plek 5 al genoeg voor Europees voetbal.
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:43:50 #211
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66720763
6 t/m 9 is toch playoffs?
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:03:16 #212
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_66721365
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
6 t/m 9 is toch playoffs?

1: Champions League / EC I
2: Champions League voorronde
3-4: UEFA Cup
5-8: UEFA Cup Play-off
16-17: Degradatie play-off
18: Degradatie
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:21:56 #213
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66721956
Nou als ik het zo bekijk, met in het achterhoofd het verlies tegen twente en heereveen dat 6 punten los is. Nog 7 wedstrijden.... Ik vrees dat we plaats 5 halen, en misschien wel eens naast europacup voetbal grijpen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:23:02 #214
144262 thewishmaster
pi_66721994
Als AZ of Twente de beker wint haalt plaats 5 ook uefa cup voetbal zonder play offs te spelen.
pi_66722038
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou als ik het zo bekijk, met in het achterhoofd het verlies tegen twente en heereveen dat 6 punten los is. Nog 7 wedstrijden.... Ik vrees dat we plaats 5 halen, en misschien wel eens naast europacup voetbal grijpen.
volgensmij is het programma van psv niet zo moelijk meer?
en als twente, az of heerenveen de beker wint is plaats 5 ook zeker uefa cup
pi_66722274
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:29 schreef mcyodogg het volgende:
Als Twente, AZ en/of Heereveen in de finale staan van de beker, is volgens mij plek 5 al genoeg voor Europees voetbal.
Klopt, best klote dat dat als een opluchting voelt.
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:53:53 #217
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66723079
Zaterdag 'gewoon' winnen, dan is alles nog open voor plek 2.
pi_66723276
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Klopt, best klote dat dat als een opluchting voelt.
Wat ik mij dan wel afvraag is, krijgt de nummer 4 (Heerenveen) dan dat beker-ticket, of de nummer 5 (PSV).

Normaal gesproken maakt dat niks uit, maar in het geval van de nieuwe Europa League hoeft de bekerwinnaar een kwalificatieronde minder te spelen dan de nummer 4.
pi_66723365
Als nummer 4 of nummer 5 speel je wel een extra ronde kwalificatie voor de uiteindelijke UEFA League.
pi_66723422
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wat ik mij dan wel afvraag is, krijgt de nummer 4 (Heerenveen) dan dat beker-ticket, of de nummer 5 (PSV).

Normaal gesproken maakt dat niks uit, maar in het geval van de nieuwe Europa League hoeft de bekerwinnaar een kwalificatieronde minder te spelen dan de nummer 4.
Dat is me niet helemaal duidelijk, hier staat e.e.a. uitgelegd:
pi_66723455
Hendig.
pi_66724364
Dus als ik het goed begrijp verliest Nederland een plekje bij de 4e voorronde (die verschuift naar de 3e voorronde), mocht de bekerwinnaar bij de eerste 4 eindigen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:32:32 #223
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66724396
Gaat Amrabat weer spelen?
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:41:14 #224
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66724706
Ik durf te stellen dat als we Zaterdag van Twente winnen en de week erop ook van feyenoord dat we nog 2e worden.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:59:55 #225
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66725243
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef PyTh het volgende:
Ik durf te stellen dat als we Zaterdag van Twente winnen en de week erop ook van feyenoord dat we nog 2e worden.
Dat zie ik alleen nog niet gebeuren.
pi_66725521
quote:
Je weet dat het verschil momenteel 9 punten is met Twente he? En 6 met Ajax, en ook nog 3 met Heerenveen?
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:17:22 #227
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66725777
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je weet dat het verschil momenteel 9 punten is met Twente he? En 6 met Ajax, en ook nog 3 met Heerenveen?
Yep
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:18:46 #228
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66725810
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat zie ik alleen nog niet gebeuren.
Ik vooralsnog ook niet.
Eerst zaterdag maar eens afwachten. En ja, Twente heeft een lange wedstrijd gehad. Maar je weet het nooit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 maart 2009 @ 13:53:12 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66726809
quote:
dan hou je alle uitzicht, maar vooral de wedstrijd tegen Twente lijkt me de grootste hobbel. Ik ga vooral voor Europese kwalificatie. Mochten we de CL halen mag dat als dikke bonus gezien worden wat mij betreft.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 maart 2009 @ 13:54:01 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66726831
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
16 juli al aan het Europacup voetballen
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:56:59 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66726915
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Voortaan maar weer gewoon kampioen worden!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:27:56 #232
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66727754
Of gewoon voor FLINK investeren en met de bovenste 2 meedoen om het kampioenschap.
pi_66728933
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef PyTh het volgende:
Zaterdag 'gewoon' winnen, dan is alles nog open voor plek 2.
Als wij zaterdag Twente overtuigend verslaan, dus echt de wedstrijd domineren en met een afgetekende overwinning huiswaarts gaan is er nog wel een kansje ja. Eerst zien, dan geloven
pi_66729076
Jullie worden dus dan sowieso 3de? Aangezien iedereen zich er niet heel erg druk om maakt dat en Ajax en Heerenveen nog boven PSV staan
pi_66729276
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie worden dus dan sowieso 3de? Aangezien iedereen zich er niet heel erg druk om maakt dat en Ajax en Heerenveen nog boven PSV staan
Dat soort kleinigheidjes ontgaat de meesten
pi_66729552
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft ook geen zin om je daar druk over te maken. PSV moet zelf eerst even een reeksje neerzetten. Voordeel is natuurlijk wel dat je de achterstand op Twente en Ajax zelf kan verkleinen, voor de rest moet je gewoon maar afwachten of ze meer punten laten liggen dan jezelf.
pi_66731085
Als wij tweede worden, dan mag er een bloemetje naar Enschede, Amsterdam en Heerenveen
pi_66731978
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Heeft ook geen zin om je daar druk over te maken. PSV moet zelf eerst even een reeksje neerzetten. Voordeel is natuurlijk wel dat je de achterstand op Twente en Ajax zelf kan verkleinen, voor de rest moet je gewoon maar afwachten of ze meer punten laten liggen dan jezelf.
En juist in dat "even een reeksje neerzetten" heb ik een bijzonder hard hoofd, er is gewoon niks, maar dan ook niks, maar dan ook echt HELEMAAL NIKS wat er op wijst dat PSV op het punt staat een goede reeks neer te zetten....
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:55:38 #239
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66733423
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef dndiek het volgende:
Als wij tweede worden, dan mag er een bloemetje naar Enschede, Amsterdam en Heerenveen
Het is een mooie gedachte, maar ik geloof er niet in.
pi_66737708
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Het is een mooie gedachte, maar ik geloof er niet in.
Ik geloof inderdaad niet dat er iemand de moeite gaat nemen een bloemetje te sturen als dat wonder zou geschieden
pi_66737769
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik geloof inderdaad niet dat er iemand de moeite gaat nemen een bloemetje te sturen als dat wonder zou geschieden
Oow, dat wil ik best doen
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:11:42 #242
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66737960
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef dndiek het volgende:

[..]

Oow, dat wil ik best doen
Ach, PSV zal er de laatste wedstrijden wat van moeten maken, dus je kan ze altijd nog een bloemetje sturen om te feliciteren. De vorm is niet gewoon niet heel goed.

Dit seizoen zie ik ook niet veel meer gebeuren, al zou het mooi zijn als ze tweede worden. Nu geloof ik er iig even niet in.
pi_66738369
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:11 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Ach, PSV zal er de laatste wedstrijden wat van moeten maken, dus je kan ze altijd nog een bloemetje sturen om te feliciteren. De vorm is niet gewoon niet heel goed.

Dit seizoen zie ik ook niet veel meer gebeuren, al zou het mooi zijn als ze tweede worden. Nu geloof ik er iig even niet in.
Ik zie het ook niet meer zitten en vandaar ook die opmerking over die bloemetjes
pi_66745218
quote:
Zeefuik wil hogerop
De aan FC Omniworld verhuurde spits Zeefuik liet vandaag in Almere Vandaag weten komend seizoen hogerop te willen. De spits maakte een moeilijke periode door, maar lijkt na de trainerswissel bij FC Omniworld beter in vorm te komen. "Het hangt van PSV en van mijn zakenwaarnemer af. Wat wil de club en waar komt mijn zaakwaarnemer mee? Voorlopig weet ik niks alleen dat ik hogerop wil. Het is dus even afwachten."
Bron: Netwerk

Geen idee hoe die gast het eigenlijk doet op dit moment?

Ben half benieuwd-half bang voor zaterdag
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:02:29 #245
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66745290
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet meer zitten en vandaar ook die opmerking over die bloemetjes
Dat idee had ik al
pi_66745330
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:02 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Dat idee had ik al
Maar mocht het nodig zijn, ik verstuur ze met plezier
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:44:08 #247
79837 Lemming22
pi_66753939
Ach de tweede plaats.... Als we vierde worden en geen play-offs hoeven te spelen, mogen we al in onze handjes knijpen. Ik verwacht namelijk dat welke tegenstander dan ook in de play-offs van ons zal winnen.

Zaterdag winnen zou ons goed kunnen helpen richting de vierde plaats, maar ik heb er ook niet al te veel vertrouwen in. Ik vind het niveau namelijk weer met de wedstrijd dalen. En de tegenstanders zouden dan Groningen, NAC, Utrecht of NEC worden. Allemaal van die ploegen die iets extra's kunnen geven in knock-out wedstrijden. Daar heb ik helemaal geen vertrouwen in.
pi_66754987
hopelijk wint heerenveen of twente de beker!
wat gebeurt er eigenlijk als volendam de beker wint? eerste divisie en uefa cup?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:07:18 #249
144262 thewishmaster
pi_66755307
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef fetss het volgende:
hopelijk wint heerenveen of twente de beker!
wat gebeurt er eigenlijk als volendam de beker wint? eerste divisie en uefa cup?
Volendam heeft dan gewoon recht op een uefa cup ticket, het is dus niet te hopen dat dat gebeurt.
pi_66756992
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:07 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Volendam heeft dan gewoon recht op een uefa cup ticket, het is dus niet te hopen dat dat gebeurt.
Voor Volendam wel natuurlijk
pi_66757239
Het is te hopen dat Twente en Heerenveen elkaar treffen in de finale, wat dat betreft is die loting van gisteren in ieder geval gunstig.
pi_66759635
Het zou wel grappig zijn als Volendam de beker won, een tweedeklasser Europa in
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:29:01 #253
144262 thewishmaster
pi_66759700
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze komen niet eens door die nieuw voorronde UEFA Cup heen.
pi_66759762
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ze komen niet eens door die nieuw voorronde UEFA Cup heen.
Dat is bijzaak, ze spelen dan wel Europees voetbal
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:32:18 #255
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66759825
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, áls NAC en Volendam in de finale staan en NAC speelt al Europees, dan gaat Volendam ook Europa in.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:50:13 #256
79837 Lemming22
pi_66762479
En Romero heeft zijn hand gebroken na de verloren partij tegen NAC door tegen een muur te slaan. Lekker slim, lekker professioneel

Wel jammer dat hij tegen ons niet zo'n lelijke misser maakte trouwens..
pi_66768490
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef ruud.nl het volgende:
Het is te hopen dat Twente en Heerenveen elkaar treffen in de finale, wat dat betreft is die loting van gisteren in ieder geval gunstig en hartstikke doorgestoken kaart.
Ik durf te wedden dat wanneer AZ gewonnen had, ze Volendam geloot zouden hebben. In ieder geval niet Twente uit.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:24:28 #258
121310 venomsnake
El Saltador
pi_66770603
quote:
Doorgaan Twente - PSV onzeker

AMSTERDAM - Het is nog onzeker of de competitiewedstrijd zaterdag tussen FC Twente en PSV kan doorgaan. In de Grolsch Veste ligt momenteel geen veld. Na het bekerduel woensdagavond tegen De Graafschap wildeTwente de grasmat laten vervangen. Door het slechte weer in Enschede is dat evenwel nog niet gelukt. Als het veld wordt gelegd, moet het ook nog worden gerold. Of dat allemaal op tijd lukt voor zaterdagavond is nog twijfelachtig. Is het veld niet op tijd klaar, dan wordt het duel wellicht een dag later gespeeld, komende zondag dus.

Telegraaf
pi_66770838
Feyenoord - PSV is uitverkocht zie ik? Wel jammer, was van plan te gaan .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:31:07 #260
121310 venomsnake
El Saltador
pi_66770864
quote:
FC Twente - PSV nu op zondag

AMSTERDAM - Het competitieduel tussen FC Twente en PSV dat voor zaterdagavond op het prgramma stond, is verplaatst. De wedstrijd wordt nu zondag gespeeld om 16:30 uur. In de Grolsch Veste ligt momenteel geen veld. Na het bekerduel woensdagavond tegen De Graafschap wildeTwente de grasmat laten vervangen. Door het slechte weer in Enschede is dat evenwel nog niet gelukt. Als het veld wordt gelegd, moet het ook nog worden gerold. Dat lukte allemaal niet op tijd voor zaterdagavond.

Telegraaf
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:40:04 #261
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66771185
Smoesjes verzinnen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:45:25 #262
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66771345
Heeft Twente een dag extra om bij te komen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:50:02 #263
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66771513
Wie roept er even "competitievervalsing?"
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:27:19 #264
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_66772734
Reker heeft in dit geval volkomen gelijk!
Wat een vrouw!
spits!
pi_66772794
Competitievervalsing is het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_66772812
Of het nu competitievervalsing is of niet, het is kut voor de mensen die morgen een wedstrijd gepland hadden staan.
Ik typ straat.
pi_66772828
Ik hoop dat Twente wint, dan komt Ajax niet op #2
Brutal. Fucking. Metal.
pi_66773287
quote:
Reker: 'Dit is competitievervalsing'
Door Jeroen de Laat
Vrijdag, 06 maart 2009, 17:24

PSV is niet blij dat de KNVB heeft besloten het competitieduel met FC Twente van zaterdagavond naar zondagmiddag te verplaatsen. "Dit is je reinste competitievervalsing."

Directeur Jan Reker van PSV stuurde een pitte brief naar de KNVB. "Uiteraard gingen we niet akkoord toen we hoorden van het mogelijk uitstel. Dat hebben we mondeling en schriftelijk kenbaar gemaakt. Reglementair kan PSV op dit moment niets doen omdat het besluit tijdig is aangegeven. Onze voorbereiding is echter helemaal in de war. We hebben geëist om de aftrap gewoon te laten plaatsvinden om 20.45 uur op zaterdagavond, maar dat heeft de KNVB niet ingewilligd. Dit is je reinste competitievervalsing”, aldus Reker.

In de Grolsch Veste van Twente ligt nog geen grasmat, omdat de vorige vervangen moest worden door de slechte conditie. Daarom kan er dus niet zaterdagavond gespeeld worden. PSV meent dat FC Twente bewust competitievervalsing pleegt. De KNVB doet de situatie af als 'overmacht'. De kwestie wordt nu ook voorgelegd aan de tuchtcommissie van de KNVB. "Dit heeft ook grote gevolgen voor onze fans. Die hebben mogelijk vrijaf genomen, of hebben andere zaken gepland. Dat is nu ook door de war", aldus Reker op de clubsite van PSV.
pi_66773335
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

KNJB!!!!
pi_66773340
Achja, met al die Tukkers bij de KNVB krijgen ze dat wel geregeld...

Niet dat het heel veel verschil uitmaakt qua winstkansen....
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:48:35 #271
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_66773343
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die Reker snapt er dus echt geen fuck van he.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:51:34 #272
121310 venomsnake
El Saltador
pi_66773404
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
KNJB!!!!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:58:06 #273
79837 Lemming22
pi_66773564
Als dit geaccepteerd wordt door de KNVB kunnen we voortaan mooi zelf ons competitieprogramma bepalen. Oh zijn we moe, dan trekken we de grasmat er wel uit en stellen we de wedstrijd toch gewoon een paar dagen uit. Overmacht he..

Gewoon een bewuste actie van Twente, smerig spelletje. Als ze gewoon maandag hadden gelegd hadden ze twee weken de tijd gehad om een mat te leggen in plaats van 3 dagen. En zo'n nieuwe zachte ongehechte mat is niks beter dan een oude mat.

Maargoed, volgens mij is het toch zo dat als een club zijn stadion niet in orde heeft, dan ze dan 0-3 opschrijven? Als het licht langer dan een half uur uitvalt bijvoorbeeld, precies hetzelfde. Jammer Twente, met deze beslissing verdwijnt meteen alle sympathie van mij voor die club. Om te kotsen deze actie.

OPTREDEN KNVB! En PSV moet gewoon weigeren te spelen en wachten op de uitspraak a.s. maandag an de KNVB. Want je zult zien, als PSV toch komt opdagen, dan zal de KNVB dat zien als toestemming geven op het verplaatsen va de wedstrijd en zal de uitslag van die wedstrijd vast niet meer veranderd worden of zal de wedstrijd niet meer overgespeeld moeten worden.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:59:17 #274
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_66773596
Als er bij PSV vorig jaar zoiets was gebeurd en dan icm een doordeweekse wedstrijd en het was gunstig uitgepakt dan waren de rapen gaar geweest dat weet ik wel
Patat Friet
pi_66773638
quote:
psv.nl
Grote verbijstering
Met grote verbijstering ziet PSV nu hoe de wedstrijd met één dag is verplaatst en de selectie van FC Twente in een vol programma een extra rustdag heeft. PSV vraagt de KNVB dan ook om passende maatregelen tegen FC Twente. PSV speelt al 35 jaar lang onafgebroken Europese wedstrijden en heeft nog nooit een verzoek gedaan om een wedstrijd uit te stellen, immers betekent internationaal meedoen nu eenmaal een druk programma.

Achterliggende gedachte
Voor PSV staat vast: deelname aan een voorronde Champions League en/of deelname aan de Europa League (de nieuwe naam van de UEFA Cup) staat op het spel. PSV is van mening dat FC Twente ook op maandag 9 maart het veld had kunnen vervangen, dan had de club twee weken tot aan de volgende thuiswedstrijd gehad. Het veld was niet goed, maar ook niet onbespeelbaar en zeker niet slechter dan de velden waarop in de voorbij periode is gevoetbald in de Eredivisie. Het is PSV volstrekt duidelijk dat de achterliggende gedachte van FC Twente is om de spelers meer uitgerust aan de wedstrijd tegen PSV te laten beginnen.
Hier ben ik het dus wel helemaal mee eens ...
pi_66773682
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:00 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar dat PSV Twente zomaar er van beschuldigd dat het vanwege een extra rustdag is.
Vind het een PSV onwaardige reactie.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:03:28 #277
144262 thewishmaster
pi_66773704
Ik ben het wel met PSV eens moet ik zeggen, ze hadden ook na die hele serie thuiswedstrijden het veld kunnen vervangen. Heel toevallig dat het opeens gebeurt voor een topwedstrijd en na een zware bekerwedstrijd.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:04:19 #278
202094 KingOfPop
pi_66773723
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:00 schreef Rucebo het volgende:

[..]

De mensen die het zouden doen, hadden vertraging en zaten nog in de UK. Het zou eigenlijk al meteen naar ADO gebeuren. En met de regen van de afgelopen dagen zou er sowieso niets meer over zijn van het 'redelijke veld'...
pi_66773755
Ik vind het stom dat de KNVB meldt dat deze wedstrijd in overleg is verschoven, terwijl Reker nu dus tegengas geeft.... Vreemd
pi_66773766
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar dat PSV Twente zomaar er van beschuldigd dat het vanwege een extra rustdag is.
Vind het een PSV onwaardige reactie.
Twente kan de mat op elk gewenst moment vervangen. Als ze dat nu willen doen is dat toch op eigen verantwoording. Om als ze daarin falen dan maar gewoon de wedstrijd te verplaatsen, komt ze allemaal wel erg goed uit. Maar ik ben het wel met je eens dat het voor PSV nou ook niet zo heel veel uit zou moeten maken, ze moeten gewoon winnen daar en dat is zondag ook zeer goed mogelijk.
pi_66773801
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:05 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Twente kan de mat op elk gewenst moment vervangen. Als ze dat nu willen doen is dat toch op eigen verantwoording. Om als ze daarin falen dan maar gewoon de wedstrijd te verplaatsen, komt ze allemaal wel erg goed uit. Maar ik ben het wel met je eens dat het voor PSV nou ook niet zo heel veel uit zou moeten maken, ze moeten gewoon winnen daar en dat is zondag ook zeer goed mogelijk.
Ik begrijp het ook wel maar PSV had toch ook alleen kunnen zeggen dat ze het er niet mee eens zijn zonder te zeggen dat het "om die extra rustdag" gaat?
pi_66773859
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook wel maar PSV had toch ook alleen kunnen zeggen dat ze het er niet mee eens zijn zonder te zeggen dat het "om die extra rustdag" gaat?
Beargumenteren waarom je het er niet mee eens bent is toch prima. Sowieso vervelend voor de supporters en het is toch ook gewoon een extra rustdag na 120 min. bekervoetbal?

Maar goed, gaat toch niks meer aan veranderen....
pi_66773864
Ik weet niet of je het comptitievervalsing moet noemen, en in welke mate het ECHT overmacht was.

Maar het is wel ontzettend slordig en onprofessioneel van Twente. Als Munstermann wil dat zijn club een beetje status heeft van een topper, kan ie nog even langer wachten.
pi_66773888
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Beargumenteren waarom je het er niet mee eens bent is toch prima. Sowieso vervelend voor de supporters en het is toch ook gewoon een extra rustdag na 120 min. bekervoetbal?

Maar goed, gaat toch niks meer aan veranderen....
Ja maar deze beargumentatie moet nog maar eens waar blijken te zijn.
Voor alsnog is het meer een beschuldiging.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:11:35 #285
202094 KingOfPop
pi_66773931
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weet niet of je het comptitievervalsing moet noemen, en in welke mate het ECHT overmacht was.

Maar het is wel ontzettend slordig en onprofessioneel van Twente. Als Munstermann wil dat zijn club een beetje status heeft van een topper, kan ie nog even langer wachten.
Ik denk dat het wel redelijk zeker is dat het voor een groot deel overmacht was, zoals ik al zei.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

De mensen die het zouden doen, hadden vertraging en zaten nog in de UK. Het zou eigenlijk al meteen naar ADO gebeuren. En met de regen van de afgelopen dagen zou er sowieso niets meer over zijn van het 'redelijke veld'...
pi_66774859
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:45 schreef Sj0rSz het volgende:
Heeft Twente een dag extra om bij te komen
pi_66775005
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoop dat Twente wint, dan komt Ajax niet op #2
Ik wilde deze user trouwens nomineren voor grootste PSV-aanhanger.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66775045
echt schandalig dit!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:57:38 #289
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66775275
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:03 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben het wel met PSV eens moet ik zeggen, ze hadden ook na die hele serie thuiswedstrijden het veld kunnen vervangen. Heel toevallig dat het opeens gebeurt voor een topwedstrijd en na een zware bekerwedstrijd.
Hier kan ik me wel in vinden. Het is al een flinke tijd bekend dat FC Twente op komende zaterdag tegen PSV zou spelen. Dat wisten ze ook toen de staat van het veld steeds slechter werd. En dan gaan ze een dag voor de wedstrijd (originele dag) ineens verplaatsing aanvragen. Ik kan me de onvrede heel goed voorstellen.

Had dan gewoon gewacht met het vervangen van het veld en had het maandag gedaan.
pi_66775940
Als het andersom was geweest, zouden jullie ook niet zo liggen te zeiken over competitievervalsing dit en dat... snap dat het beetje lullig is mja je kunt niet zonder gras voetballen he

Onvrede is logisch maar de manier waarop Reker meteen reageert met competitievervalsing vind ik beetje overdreven..
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:02:13 #291
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66777676
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef Jnk18 het volgende:
Als het andersom was geweest, zouden jullie ook niet zo liggen te zeiken over competitievervalsing dit en dat...
Dit zijn altijd zulke simpele opmerkingen hè... Dooddoeners olé

FC Twente moet zich gewoon kapotschamen dat ze gedurende de competitie geen grasmat hebben om op te spelen, de onvrede en woede bij PSV is volledig terecht.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:15:04 #292
15600 BB-King
Long live the King!
pi_66778201
PSV moet niet zo zeiken en gewoon die wedstrijd winnen daar in Enschede.

AZ kan namelijk wel een steuntje in de rug gebruiken.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_66778766
Reconstructie van het 'overleg' tussen de betrokken partijen:

Munsterman:"Yo, Kess! We spelen ff een een dagje later want we zijn nogal moe jeweets!"
Kessler:"Sgoe man, wat vond PSV ervan?"
Munsterman:"Wat heb ik met die kankerboeren te schaften gek!!11!!"
Kesslers:"Jullie hebben toch een nieuwe grasmat?"
Munsterman:"Right on brother! En niet van dat homo gras van TenCate, hahaha, jeweettoch!"
Kessler:"Ik sms bolle Jan wel ff dat ie met zijn kneuzenbende pas zondag hoeft te komen, door die mat jeweets! hahaaaa!"
Munsterman:"Haha, jeweetzelluf Kess!
Kess en Munsterman: *boks*
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:57:31 #294
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66779958
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dit zijn altijd zulke simpele opmerkingen hè... Dooddoeners olé

FC Twente moet zich gewoon kapotschamen dat ze gedurende de competitie geen grasmat hebben om op te spelen, de onvrede en woede bij PSV is volledig terecht.
Amen. Dat gezeik van die zeikers over dat PSV zeikt op Twente maar OWEE.. als dit bij hun gebeurd. Dan zijn het ineens geen zeikers meer, maar reageren ze precies zoals wij reageren.
Nee nee zeg ik dan, kijk niet alles door je kijkers. Maar kijk met je verstand, en zie hoe hier gewoon dat extra rustdagje dat door de KAVB word goedgekeurd.

Overigens is dikgedrukte zin bovenstaand copyright. Dus waag het niet om hem over te nemen, want je hebt meteen een miljoenenclaim aan je broek.
pi_66780004
Kom toch op zeg. Het was pas competitievervalsing geweest wanneer die wedstrijd wel op zaterdag was gespeeld. Twente heeft tenminste nog wat Europese punten verzameld dit jaar. Ik gun ze dat extra dagje rust wel. Kunnen we zondag zien wie de sterkste van de twee is zonder vermoeidheidssmoesjes (3x woordwaarde)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:06:49 #296
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66780389
ja joh.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:31:06 #297
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66781493
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef Jahike het volgende:
Kom toch op zeg. Het was pas competitievervalsing geweest wanneer die wedstrijd wel op zaterdag was gespeeld. Twente heeft tenminste nog wat Europese punten verzameld dit jaar. Ik gun ze dat extra dagje rust wel. Kunnen we zondag zien wie de sterkste van de twee is zonder vermoeidheidssmoesjes (3x woordwaarde)
Volgens mij mis ik hier een posticon
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:36:49 #298
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66781748
En ik moest even de groetjes van Paaskonijn doen aan iedereen hier. Behalve die neuzen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:39:06 #299
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_66781874
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Reconstructie van het 'overleg' tussen de betrokken partijen:

Munsterman:"Yo, Kess! We spelen ff een een dagje later want we zijn nogal moe jeweets!"
Kessler:"Sgoe man, wat vond PSV ervan?"
Munsterman:"Wat heb ik met die kankerboeren te schaften gek!!11!!"
Kesslers:"Jullie hebben toch een nieuwe grasmat?"
Munsterman:"Right on brother! En niet van dat homo gras van TenCate, hahaha, jeweettoch!"
Kessler:"Ik sms bolle Jan wel ff dat ie met zijn kneuzenbende pas zondag hoeft te komen, door die mat jeweets! hahaaaa!"
Munsterman:"Haha, jeweetzelluf Kess!
Kess en Munsterman: *boks*

Doe mij een potje zout, voor deze flauwe grap.
PARIS SAINT GERMAIN
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:41:36 #300
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_66782001
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef Zapper het volgende:
En ik moest even de groetjes van Paaskonijn doen aan iedereen hier. Behalve die neuzen
groeten terug
pi_66789662
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef Zapper het volgende:
Waarvoor heeft ie nu weer een ban?
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')