Zou Schuster willen komen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat er betere mogelijkheden zijn met Rutten en Schuster
Lijkt me van niet. Nederlandse competitie is niet echt geweldig en z'n salaris zal natuurlijk ook een stuk lager zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zou Schuster willen komen dan?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:03 schreef Robinhoo het volgende:
Als wij zaterdag winnen, komen we 12 punten voor op jullie. En word het toch wel heel moeilijk om nog 2e te worden.
Als wij winnen is het nog 6 puntenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:03 schreef Robinhoo het volgende:
Als wij zaterdag winnen, komen we 12 punten voor op jullie. En word het toch wel heel moeilijk om nog 2e te worden.
Ho ja, momenteel hebben we het helemaal niet moeilijk om 2e te wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:03 schreef Robinhoo het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
6 t/m 9 is toch playoffs?
volgensmij is het programma van psv niet zo moelijk meer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou als ik het zo bekijk, met in het achterhoofd het verlies tegen twente en heereveen dat 6 punten los is. Nog 7 wedstrijden.... Ik vrees dat we plaats 5 halen, en misschien wel eens naast europacup voetbal grijpen.
Klopt, best klote dat dat als een opluchting voelt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:29 schreef mcyodogg het volgende:
Als Twente, AZ en/of Heereveen in de finale staan van de beker, is volgens mij plek 5 al genoeg voor Europees voetbal.
Wat ik mij dan wel afvraag is, krijgt de nummer 4 (Heerenveen) dan dat beker-ticket, of de nummer 5 (PSV).quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt, best klote dat dat als een opluchting voelt.
Dat is me niet helemaal duidelijk, hier staat e.e.a. uitgelegd:quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik mij dan wel afvraag is, krijgt de nummer 4 (Heerenveen) dan dat beker-ticket, of de nummer 5 (PSV).
Normaal gesproken maakt dat niks uit, maar in het geval van de nieuwe Europa League hoeft de bekerwinnaar een kwalificatieronde minder te spelen dan de nummer 4.
Dat zie ik alleen nog niet gebeuren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef PyTh het volgende:
Ik durf te stellen dat als we Zaterdag van Twente winnen en de week erop ook van feyenoord dat we nog 2e worden.
Je weet dat het verschil momenteel 9 punten is met Twente he? En 6 met Ajax, en ook nog 3 met Heerenveen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef PyTh het volgende:
Ik durf te stellen dat als we Zaterdag van Twente winnen en de week erop ook van feyenoord dat we nog 2e worden.
Yepquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet dat het verschil momenteel 9 punten is met Twente he? En 6 met Ajax, en ook nog 3 met Heerenveen?
Ik vooralsnog ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen nog niet gebeuren.
dan hou je alle uitzicht, maar vooral de wedstrijd tegen Twente lijkt me de grootste hobbel. Ik ga vooral voor Europese kwalificatie. Mochten we de CL halen mag dat als dikke bonus gezien worden wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef PyTh het volgende:
16 juli al aan het Europacup voetballenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat is me niet helemaal duidelijk, hier staat e.e.a. uitgelegd:
[ afbeelding ]
Voortaan maar weer gewoon kampioen worden!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat is me niet helemaal duidelijk, hier staat e.e.a. uitgelegd:
[ afbeelding ]
Als wij zaterdag Twente overtuigend verslaan, dus echt de wedstrijd domineren en met een afgetekende overwinning huiswaarts gaan is er nog wel een kansje ja. Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef PyTh het volgende:
Zaterdag 'gewoon' winnen, dan is alles nog open voor plek 2.
Dat soort kleinigheidjes ontgaat de meestenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie worden dus dan sowieso 3de? Aangezien iedereen zich er niet heel erg druk om maakt dat en Ajax en Heerenveen nog boven PSV staan
Heeft ook geen zin om je daar druk over te maken. PSV moet zelf eerst even een reeksje neerzetten. Voordeel is natuurlijk wel dat je de achterstand op Twente en Ajax zelf kan verkleinen, voor de rest moet je gewoon maar afwachten of ze meer punten laten liggen dan jezelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie worden dus dan sowieso 3de? Aangezien iedereen zich er niet heel erg druk om maakt dat en Ajax en Heerenveen nog boven PSV staan
En juist in dat "even een reeksje neerzetten" heb ik een bijzonder hard hoofd, er is gewoon niks, maar dan ook niks, maar dan ook echt HELEMAAL NIKS wat er op wijst dat PSV op het punt staat een goede reeks neer te zetten....quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin om je daar druk over te maken. PSV moet zelf eerst even een reeksje neerzetten. Voordeel is natuurlijk wel dat je de achterstand op Twente en Ajax zelf kan verkleinen, voor de rest moet je gewoon maar afwachten of ze meer punten laten liggen dan jezelf.
Het is een mooie gedachte, maar ik geloof er niet in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef dndiek het volgende:
Als wij tweede worden, dan mag er een bloemetje naar Enschede, Amsterdam en Heerenveen
Ik geloof inderdaad niet dat er iemand de moeite gaat nemen een bloemetje te sturen als dat wonder zou geschiedenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het is een mooie gedachte, maar ik geloof er niet in.
Oow, dat wil ik best doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad niet dat er iemand de moeite gaat nemen een bloemetje te sturen als dat wonder zou geschieden
Ach, PSV zal er de laatste wedstrijden wat van moeten maken, dus je kan ze altijd nog een bloemetje sturen om te feliciteren. De vorm is niet gewoon niet heel goed.quote:
Ik zie het ook niet meer zitten en vandaar ook die opmerking over die bloemetjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ach, PSV zal er de laatste wedstrijden wat van moeten maken, dus je kan ze altijd nog een bloemetje sturen om te feliciteren. De vorm is niet gewoon niet heel goed.
Dit seizoen zie ik ook niet veel meer gebeuren, al zou het mooi zijn als ze tweede worden. Nu geloof ik er iig even niet in.
Bron: Netwerkquote:Zeefuik wil hogerop
De aan FC Omniworld verhuurde spits Zeefuik liet vandaag in Almere Vandaag weten komend seizoen hogerop te willen. De spits maakte een moeilijke periode door, maar lijkt na de trainerswissel bij FC Omniworld beter in vorm te komen. "Het hangt van PSV en van mijn zakenwaarnemer af. Wat wil de club en waar komt mijn zaakwaarnemer mee? Voorlopig weet ik niks alleen dat ik hogerop wil. Het is dus even afwachten."
Dat idee had ik alquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet meer zitten en vandaar ook die opmerking over die bloemetjes
Maar mocht het nodig zijn, ik verstuur ze met plezierquote:
Volendam heeft dan gewoon recht op een uefa cup ticket, het is dus niet te hopen dat dat gebeurt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef fetss het volgende:
hopelijk wint heerenveen of twente de beker!
wat gebeurt er eigenlijk als volendam de beker wint? eerste divisie en uefa cup?
Voor Volendam wel natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Volendam heeft dan gewoon recht op een uefa cup ticket, het is dus niet te hopen dat dat gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |