Zou Schuster willen komen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat er betere mogelijkheden zijn met Rutten en Schuster
Lijkt me van niet. Nederlandse competitie is niet echt geweldig en z'n salaris zal natuurlijk ook een stuk lager zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zou Schuster willen komen dan?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:03 schreef Robinhoo het volgende:
Als wij zaterdag winnen, komen we 12 punten voor op jullie. En word het toch wel heel moeilijk om nog 2e te worden.
Als wij winnen is het nog 6 puntenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:03 schreef Robinhoo het volgende:
Als wij zaterdag winnen, komen we 12 punten voor op jullie. En word het toch wel heel moeilijk om nog 2e te worden.
Ho ja, momenteel hebben we het helemaal niet moeilijk om 2e te wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:03 schreef Robinhoo het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
6 t/m 9 is toch playoffs?
volgensmij is het programma van psv niet zo moelijk meer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou als ik het zo bekijk, met in het achterhoofd het verlies tegen twente en heereveen dat 6 punten los is. Nog 7 wedstrijden.... Ik vrees dat we plaats 5 halen, en misschien wel eens naast europacup voetbal grijpen.
Klopt, best klote dat dat als een opluchting voelt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:29 schreef mcyodogg het volgende:
Als Twente, AZ en/of Heereveen in de finale staan van de beker, is volgens mij plek 5 al genoeg voor Europees voetbal.
Wat ik mij dan wel afvraag is, krijgt de nummer 4 (Heerenveen) dan dat beker-ticket, of de nummer 5 (PSV).quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt, best klote dat dat als een opluchting voelt.
Dat is me niet helemaal duidelijk, hier staat e.e.a. uitgelegd:quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik mij dan wel afvraag is, krijgt de nummer 4 (Heerenveen) dan dat beker-ticket, of de nummer 5 (PSV).
Normaal gesproken maakt dat niks uit, maar in het geval van de nieuwe Europa League hoeft de bekerwinnaar een kwalificatieronde minder te spelen dan de nummer 4.
Dat zie ik alleen nog niet gebeuren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef PyTh het volgende:
Ik durf te stellen dat als we Zaterdag van Twente winnen en de week erop ook van feyenoord dat we nog 2e worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |