Daar moet je wel 4e voor worden hoor, en we hebben gisteren THUIS van onze belangrijkste concurrent voor de 4e plek verlorenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:19 schreef ErikT het volgende:
Nou, we zijn weer terug bij af lijkt het. Weer een grote achterstand op de nr 2. Volgend jaar dan maar lekker ballen in de UEFA Cup.
Ach, dat zijn allemaal maar nuance verschillen, we hebben dit seizoen zo'n beetje alles al geprobeerd, zoals ik al vaker heb gezegd, het ligt echt niet aan het systeem of aan die of die eruit en die of die erin, de kwaliteit van de selectie is gewoon te laag. Er moeten TOPPERS bij, geen Roy Beerens, Ooijers of Paultjes Verhaegh. Maar goed, kijkend naar wat er op ons lijstje staat maakt PSV zich op voor een structureel verblijf in de subtopquote:En kunnen we nou ff 4-4-2 gaan spelen?
EN KAN MENDEZ ER NOU UIT??
Twente krijgt er nog meer.. AZ en AJAX en ook nog Feyenoord geloof ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:03 schreef Dos37 het volgende:
Aanstaande zaterdag de wedstrijd van het seizoen lijkt me,![]()
PSV heeft een hele week om er na toe te werken. Dat moet een voordeel zijn.
Mmm, na ja, er is niks mis met een doelstelling.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar moet je wel 4e voor worden hoor, en we hebben gisteren THUIS van onze belangrijkste concurrent voor de 4e plek verloren![]()
Ik vind Mendez geen nuanceverschil. Mendez of Bakkal maakt een wereld van verschil.quote:Ach, dat zijn allemaal maar nuance verschillen, we hebben dit seizoen zo'n beetje alles al geprobeerd, zoals ik al vaker heb gezegd, het ligt echt niet aan het systeem of aan die of die eruit en die of die erin, de kwaliteit van de selectie is gewoon te laag. Er moeten TOPPERS bij, geen Roy Beerens, Ooijers of Paultjes Verhaegh. Maar goed, kijkend naar wat er op ons lijstje staat maakt PSV zich op voor een structureel verblijf in de subtop
Die doelstelling was 4 weken geleden nog kampioen worden. Volslagen waanzin natuurlijk, we vechten gewoon voor de 4e plek, en momenteel zijn we aan het verliezen. Met uitwedstrijden tegen Twente en Feyenoord voor de boeg zie ik daar ook niet snel verandering in komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mmm, na ja, er is niks mis met een doelstelling.
[..]
Ik zie ook liever bakkal maar het is maar 1 speler, Bakkal is verdedigend weer minder dan mendez.quote:Ik vind Mendez geen nuanceverschil. Mendez of Bakkal maakt een wereld van verschil.
En een beweeglijke spits om Koef heen lijkt me ook wel meer dan een nuanceverschil
Enige wat niet verandert is de brakke verdediging.
Nee Toitoi natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een beweeglijke spits om Koef heen? Lazovic zeker?
Geen beweging in te krijgen gisteren....quote:
Ik vind dat Amrabat tot een van de weinige spelers behoort waar nog enigzins dreiging vanuit gaat. Wie wil je er dan in hebben? Jullie hebben al te veel van die eenheidsworsten...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef Zapper het volgende:
Als Lodeweg Amrabat nu nog laat staan is het echt een kuttrainer.
Eerder als ie culina gewoon in de basis zet volgende weekquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef Zapper het volgende:
Als Lodeweg Amrabat nu nog laat staan is het echt een kuttrainer.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerder als ie culina gewoon in de basis zet volgende week.
Lazovic vermoed ik. Maar het is allemaal lood om oud ijzer, Lazo speelt ook wel eens goede wedstrijden, net als Amrabat maar beide zijn ze niet stabiel genoeg en van dat soort spelers loopt de selectie over.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:47 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik vind dat Amrabat tot een van de weinige spelers behoort waar nog enigzins dreiging vanuit gaat. Wie wil je er dan in hebben? Jullie hebben al te veel van die eenheidsworsten...
Ho ja, Lazovic toont zich al jaren een koele killerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:11 schreef Zapper het volgende:
Lazovic en Toivonen samen ja, dan zou er velen malen meer dreiging uitgaan van de aanval, daar ben ik van overtuigd. Die kans die Amrabat gisteravond in de 10e minuut kreeg waarin hij diep werd gestuurd met de bal maar de kans jammerlijk verprutste, die had Lazovic absoluut wel benut.
Ik vraag me trouwens af wat de term 'clubvoetballer' uberhaupt inhoud.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho ja, Lazovic toont zich al jaren een koele killer![]()
Serieus gast, stop eens met geilen op Danko, beperkte clubvoetballer, net zoals Koef en Toivonen.
Kloptquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af wat de term 'clubvoetballer' uberhaupt inhoud.
En helemaal in het geval van Lazovic, aangezien hij ook interlands speelt voor zijn land.
Ook al was het geen penalty, 2-2 in eigen huis zou ook onder de maat zijn geweest, als je tenminste mee wil doen voor de bovenste plaatsen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef leolinedance het volgende:
Kutzooi zeg. Het leek vanuit mijn positie in het stadion nog niet bijna op een penalty, laat staan een rode kaart. Maar het zal dus toch wel zo zijn lees ik hier. Ik ga het zeker niet terugkijken in ieder geval
Noem eens wat namen van spelers die haalbaar zijn voor zo'n 10 miljoen per stuk, willen komen en PSV echt veel beter maken? Zou Pranjic wel graag bij PSV willen zien, maar die komt niet (meer). Podolski was ook een leuke speler geweest, maar of die zou willen komen, denk het niet...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch is dit PSV er met een stuk of 3,4 echte toppers wel bovenop te helpen. Maar ja, dat gaat zo'n slordige 40-50 miljoen euro kosten dan waarschijnlijk. Maar het is kiezen of delen, Ooijer en Beerens gaan echt geen kampioenskandidaat van dit elftal maken
Podolski heeft volgens mij al een contract bij Koln getekend.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Noem eens wat namen van spelers die haalbaar zijn voor zo'n 10 miljoen per stuk, willen komen en PSV echt veel beter maken? Zou Pranjic wel graag bij PSV willen zien, maar die komt niet (meer). Podolski was ook een leuke speler geweest, maar of die zou willen komen, denk het niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |