abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66547345
Nou, we zijn weer terug bij af lijkt het. Weer een grote achterstand op de nr 2. Volgend jaar dan maar lekker ballen in de UEFA Cup.
En kunnen we nou ff 4-4-2 gaan spelen?

EN KAN MENDEZ ER NOU UIT??
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_66547418
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 08:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Er is dus ook nog goed nieuws.
pi_66547452
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:19 schreef ErikT het volgende:
Nou, we zijn weer terug bij af lijkt het. Weer een grote achterstand op de nr 2. Volgend jaar dan maar lekker ballen in de UEFA Cup.
Daar moet je wel 4e voor worden hoor, en we hebben gisteren THUIS van onze belangrijkste concurrent voor de 4e plek verloren
quote:
En kunnen we nou ff 4-4-2 gaan spelen?

EN KAN MENDEZ ER NOU UIT??
Ach, dat zijn allemaal maar nuance verschillen, we hebben dit seizoen zo'n beetje alles al geprobeerd, zoals ik al vaker heb gezegd, het ligt echt niet aan het systeem of aan die of die eruit en die of die erin, de kwaliteit van de selectie is gewoon te laag. Er moeten TOPPERS bij, geen Roy Beerens, Ooijers of Paultjes Verhaegh. Maar goed, kijkend naar wat er op ons lijstje staat maakt PSV zich op voor een structureel verblijf in de subtop
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66547549
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:03 schreef Dos37 het volgende:
Aanstaande zaterdag de wedstrijd van het seizoen lijkt me,

PSV heeft een hele week om er na toe te werken. Dat moet een voordeel zijn.
Twente krijgt er nog meer.. AZ en AJAX en ook nog Feyenoord geloof ik.
pi_66547642
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar moet je wel 4e voor worden hoor, en we hebben gisteren THUIS van onze belangrijkste concurrent voor de 4e plek verloren
Mmm, na ja, er is niks mis met een doelstelling.
quote:
Ach, dat zijn allemaal maar nuance verschillen, we hebben dit seizoen zo'n beetje alles al geprobeerd, zoals ik al vaker heb gezegd, het ligt echt niet aan het systeem of aan die of die eruit en die of die erin, de kwaliteit van de selectie is gewoon te laag. Er moeten TOPPERS bij, geen Roy Beerens, Ooijers of Paultjes Verhaegh. Maar goed, kijkend naar wat er op ons lijstje staat maakt PSV zich op voor een structureel verblijf in de subtop
Ik vind Mendez geen nuanceverschil. Mendez of Bakkal maakt een wereld van verschil.
En een beweeglijke spits om Koef heen lijkt me ook wel meer dan een nuanceverschil

Enige wat niet verandert is de brakke verdediging.
pi_66547875
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:36 schreef ErikT het volgende:

[..]

Mmm, na ja, er is niks mis met een doelstelling.
[..]
Die doelstelling was 4 weken geleden nog kampioen worden. Volslagen waanzin natuurlijk, we vechten gewoon voor de 4e plek, en momenteel zijn we aan het verliezen. Met uitwedstrijden tegen Twente en Feyenoord voor de boeg zie ik daar ook niet snel verandering in komen.
quote:
Ik vind Mendez geen nuanceverschil. Mendez of Bakkal maakt een wereld van verschil.
En een beweeglijke spits om Koef heen lijkt me ook wel meer dan een nuanceverschil

Enige wat niet verandert is de brakke verdediging.
Ik zie ook liever bakkal maar het is maar 1 speler, Bakkal is verdedigend weer minder dan mendez.

Een beweeglijke spits om Koef heen? Lazovic zeker?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66549579
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een beweeglijke spits om Koef heen? Lazovic zeker?
Nee Toitoi natuurlijk.
pi_66550055
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:08 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee Toitoi natuurlijk.
Geen beweging in te krijgen gisteren....
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:42:27 #59
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66552172
Als Lodeweg Amrabat nu nog laat staan is het echt een kuttrainer.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66552304
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef Zapper het volgende:
Ik vind dat Amrabat tot een van de weinige spelers behoort waar nog enigzins dreiging vanuit gaat. Wie wil je er dan in hebben? Jullie hebben al te veel van die eenheidsworsten...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:48:51 #61
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_66552332
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef Zapper het volgende:
Eerder als ie culina gewoon in de basis zet volgende week .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_66552417
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:48 schreef -SG- het volgende:

[..]

Eerder als ie culina gewoon in de basis zet volgende week .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66552780
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:47 schreef TvhN het volgende:

[..]

Ik vind dat Amrabat tot een van de weinige spelers behoort waar nog enigzins dreiging vanuit gaat. Wie wil je er dan in hebben? Jullie hebben al te veel van die eenheidsworsten...
Lazovic vermoed ik. Maar het is allemaal lood om oud ijzer, Lazo speelt ook wel eens goede wedstrijden, net als Amrabat maar beide zijn ze niet stabiel genoeg en van dat soort spelers loopt de selectie over.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:11:27 #64
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66553001
Lazovic en Toivonen samen ja, dan zou er velen malen meer dreiging uitgaan van de aanval, daar ben ik van overtuigd. Die kans die Amrabat gisteravond in de 10e minuut kreeg waarin hij diep werd gestuurd met de bal maar de kans jammerlijk verprutste, die had Lazovic absoluut wel benut.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66553145
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:11 schreef Zapper het volgende:
Lazovic en Toivonen samen ja, dan zou er velen malen meer dreiging uitgaan van de aanval, daar ben ik van overtuigd. Die kans die Amrabat gisteravond in de 10e minuut kreeg waarin hij diep werd gestuurd met de bal maar de kans jammerlijk verprutste, die had Lazovic absoluut wel benut.
Ho ja, Lazovic toont zich al jaren een koele killer

Serieus gast, stop eens met geilen op Danko, beperkte clubvoetballer, net zoals Koef en Toivonen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:20:20 #66
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66553311
Stommerd
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:23:14 #67
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66553403
Had niet verwacht dat Heerenveen nog met de punten ging lopen gister
pi_66553476
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ho ja, Lazovic toont zich al jaren een koele killer

Serieus gast, stop eens met geilen op Danko, beperkte clubvoetballer, net zoals Koef en Toivonen.
Ik vraag me trouwens af wat de term 'clubvoetballer' uberhaupt inhoud.

En helemaal in het geval van Lazovic, aangezien hij ook interlands speelt voor zijn land.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:07:10 #69
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66554696
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:14 schreef Morrigun99 het volgende:
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:08:42 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66554752
Kutzooi zeg. Het leek vanuit mijn positie in het stadion nog niet bijna op een penalty, laat staan een rode kaart. Maar het zal dus toch wel zo zijn lees ik hier. Ik ga het zeker niet terugkijken in ieder geval
pi_66555597
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:25 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik vraag me trouwens af wat de term 'clubvoetballer' uberhaupt inhoud.

En helemaal in het geval van Lazovic, aangezien hij ook interlands speelt voor zijn land.
Klopt Maar dat zegt meer over de concurrentie in de aanval daar
pi_66555632
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef leolinedance het volgende:
Kutzooi zeg. Het leek vanuit mijn positie in het stadion nog niet bijna op een penalty, laat staan een rode kaart. Maar het zal dus toch wel zo zijn lees ik hier. Ik ga het zeker niet terugkijken in ieder geval
Ook al was het geen penalty, 2-2 in eigen huis zou ook onder de maat zijn geweest, als je tenminste mee wil doen voor de bovenste plaatsen.
pi_66556164
Toch is dit PSV er met een stuk of 3,4 echte toppers wel bovenop te helpen. Maar ja, dat gaat zo'n slordige 40-50 miljoen euro kosten dan waarschijnlijk. Maar het is kiezen of delen, Ooijer en Beerens gaan echt geen kampioenskandidaat van dit elftal maken
pi_66556223
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch is dit PSV er met een stuk of 3,4 echte toppers wel bovenop te helpen. Maar ja, dat gaat zo'n slordige 40-50 miljoen euro kosten dan waarschijnlijk. Maar het is kiezen of delen, Ooijer en Beerens gaan echt geen kampioenskandidaat van dit elftal maken
Noem eens wat namen van spelers die haalbaar zijn voor zo'n 10 miljoen per stuk, willen komen en PSV echt veel beter maken? Zou Pranjic wel graag bij PSV willen zien, maar die komt niet (meer). Podolski was ook een leuke speler geweest, maar of die zou willen komen, denk het niet...
pi_66556288
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:53 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Noem eens wat namen van spelers die haalbaar zijn voor zo'n 10 miljoen per stuk, willen komen en PSV echt veel beter maken? Zou Pranjic wel graag bij PSV willen zien, maar die komt niet (meer). Podolski was ook een leuke speler geweest, maar of die zou willen komen, denk het niet...
Podolski heeft volgens mij al een contract bij Koln getekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')