Tja, jullie hebben de 2 goals ook gratis en voor niets van de keeper gekregen hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef GustavFTW het volgende:
Godverdomme zeg, hoe makkelijk kun je goals weggeven.
Ze hadden de wedstrijd in de eerste helft moeten beslissen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Pijnlijk is dat he, zo in blessuretijd?
Rap das Karma - parapapa penalty.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Maar ze hadden wel pech met die bal die op de lat gingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, jullie hebben de 2 goals ook gratis en voor niets van de keeper gekregen hoor.
Klopt maar dat zou ook weer een mazzeltje zijn geweest aangezien het een doelpoging van een speler van Heerenveen was.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel pech met die bal die op de lat ging
April 2005, wij weten er al alles van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Dwing je ook een beetje af door hem hard laag voor te geven. Altijd lastig voor een verdediger.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar dat zou ook weer een mazzeltje zijn geweest aangezien het een doelpoging van een speler van Heerenveen was.
Volgens mij loopt 'ie 'm er anders zo in; checkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
Die rode kaart kan ik trouwens op geen enkele manier rechtvaardigen. Het was een penalty, maar die Heernveen-speler kwam er echt nooit meer bij, die bal kwam meters verderop langs. Dus je kan niet spreken van een scoringskans ontnemen.
Ja man, het ligt allemaal aan Koevermans die niet eens in de basis begon, en aan het systeem, en aan de supporters, en aan de scheidsrechter!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef -SG- het volgende:
Tyfus zooi..
Koevermans die weer standaard 2,3 stappen te laat is...
Nee dat zeg ik niet, maar hij mocht hem er wel inschieten hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja man, het ligt allemaal aan Koevermans die niet eens in de basis begon, en aan het systeem, en aan de supporters, en aan de scheidsrechter!
Daarom staan we na 25 wedstrijden 5e.
De conclusie is dat we gewoon een slechte spelersgroep hebben, misschien moeten we nog eens trainer wisselen, dat zal wel helpen.![]()
Gelukkig gaat Lodweges tegen iedereen zeggen dat ze er volgende wedstrijd weer in staan, dat Doedel en Amrabat hun tegenstander moeten opzoeken en dat de beleving en strijd en het terugkomen in de wedstrijd "doping" zijn voor de spelers.![]()
Dwight doet het net zo kut als Stevens of welke andere trainer dan ook met deze kneusjes verzameling, Toivonen bewees iig dat hij idd al het gesteggel waard was, je zal maar meer dan 5 miljoen voor zo'n onzichtbare schim neerleggen zeg![]()
2-3 tegen Heerenveen is iig een fatsoenlijk resultaat, al had 2-2 er zeker in gezeten. We doen in ieder geval nog mee voor de 4e plek, al gaat dat lastig worden. Play offs komen vooralsnog iig gelukkig niet in gevaar. Al moet je afwachten hoe dat er over 4 wedstrijden voorstaat.
Ik zeg het ook meer in zijn algemeenheid, Toivonen pak ik er even uit omdat hij gewoon onzichtbaar was en om de Toivonen vereerders weer eens met beide benen op de grond te krijgen, net zoals als de mensen die Lodeweges de hemel in prezen. We staan gewoon weer 5e, na 25 wedstrijden, mét een nieuwe trainer en mét een nieuwe spits, dan kan je alleen maar concluderen dat de spelersgroep niet goed genoeg is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar hij mocht hem er wel inschieten hoor.
Maar wel over toivonen beginnen.
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg het ook meer in zijn algemeenheid, Toivonen pak ik er even uit omdat hij gewoon onzichtbaar was en om de Toivonen vereerders weer eens met beide benen op de grond te krijgen, net zoals als de mensen die Lodeweges de hemel in prezen. We staan gewoon weer 5e, na 25 wedstrijden, mét een nieuwe trainer en mét een nieuwe spits, dan kan je alleen maar concluderen dat de spelersgroep niet goed genoeg is.
Welnee, nog geen paar weken geleden lag het allemaal aan Stevens, en onder Dwight ging het fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
Iedereen die PSV de volle 90 minuten in die wedstrijden heeft zien spelen, moet ook hebben gezien dat er tegen de 'kleine' ploegen weer regelmatig momenten waren waarop je met samengeknepen billen naar de verdediging van PSV zat te kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, nog geen paar weken geleden lag het allemaal aan Stevens, en onder Dwight ging het fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch!![]()
Tja, moeizame overwinningen tegen de Graafschap, Volendam, Groningen, 1 punt uit de laatste 2 thuisduels, echt een topper die Dwight!
Veel mensen beseffen gewoon nog niet hoe kut dit elftal is. Vanavond werd het weer eens bevestigd....
Amen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar dat PSV met name achterin kwaliteit tekort komt blijft zichtbaar.
quote:Koeman zegt PSV af
EINDHOVEN - Ronald Koeman heeft PSV-directeur Jan Reker laten weten af te zien van een terugkeer na anderhalf jaar als trainer-coach naar Eindhoven. De succesvolle oefenmeester stond samen met Schalke 04-trainer Fred Rutten bovenaan het kandidatenlijstje opgesteld door PSV na het ontslag van Huub Stevens. Koeman wenst niet langer op de treuzelende PSV-leiding te wachten en richt zich op diverse andere aanbiedingen. Met het afzeggen van Koeman staat Rutten, die onder vuur ligt in Duitsland, met stip op nummer één bij PSV.
telegraaf
Klopt. Hij heeft wel wat meer 'fratsen' wat dat betreft.. Nouja, in ieder geval begint hij de laatste weken weer wat te voetballen, dat hadden we ook lang niet gezien. Nu nog 'normaal' doen en we hebben weer een interessante en zeer talentvolle, jonge (over 2 weken wordt hij 20) spits erbijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat juicht die Henrique irritant zeg.
Meevallertje voor PSV als ik me de eerdere reacties hier goed herinnerquote:
Ik vind dat juist vet grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat juicht die Henrique irritant zeg.
Treuzelende PSV-leiding? Hij was toch niet eens serieus kandidaat, maar een afleiding voor Rutten? Ben blij dat de leiding zo treuzelt in dit gevalquote:
Alsof hij serieus een optie wasquote:
Precies, maar dat zag je nauwelijks staan in de media of op de forums. Het was allemaal geweldig en er zat toch zoveel vooruitgang in blahblahblah.....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iedereen die PSV de volle 90 minuten in die wedstrijden heeft zien spelen, moet ook hebben gezien dat er tegen de 'kleine' ploegen weer regelmatig momenten waren waarop je met samengeknepen billen naar de verdediging van PSV zat te kijken.
Iets dat ik niet gewend ben van PSV de afgelopen 4/5 jaar (ook niet op CL niveau).
Een paar keer winnen en de koppies zijn wel fris ja, maar nu de resultaten ook onder Lodeweges uitblijven ben ik benieuwd hoe de spelersgroep daarop gaat reageren. Laten ze de kopjes hangen en zakken we af naar de middenmoot of knokken ze zich alsnog naar de 4e plek?quote:Ik denk dat de komst van Lodeweges wel een bepaalde last heeft afgeworpen en de koppies weer fris maakt.
Maar dat PSV met name achterin kwaliteit tekort komt blijft zichtbaar.
Gezever inderdaad, we weten allemaal zo ondertussen wel dat het geen topper is maar dat hij er best wat balletjes in kan prikken als het elftal draait, maar goed, zo lopen er bij PSV teveel rond, best aardige spelers in een draaiend elftal....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo is Koevermans kut en zo is die held van PSV.
Lekker consistent ben je dan als supporter. Na de pot tegen ons thuis was iedereen vol lof en na gisteren is het weer helemaal niets.
Ik vind het vooral bizar hoe makkelijk hij ze uitgedeeld krijgt....quote:Ik zou me als Ledoweges eens zorgen gaan maken over de hoeveelheid kaarten die Tovoinen pakt.
Das een spits, ik vind het bizar als je ziet wat hij al gepakt heeft sinds hij bij PSV speelt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |