Tja, jullie hebben de 2 goals ook gratis en voor niets van de keeper gekregen hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef GustavFTW het volgende:
Godverdomme zeg, hoe makkelijk kun je goals weggeven.
Ze hadden de wedstrijd in de eerste helft moeten beslissen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Pijnlijk is dat he, zo in blessuretijd?
Rap das Karma - parapapa penalty.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Maar ze hadden wel pech met die bal die op de lat gingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, jullie hebben de 2 goals ook gratis en voor niets van de keeper gekregen hoor.
Klopt maar dat zou ook weer een mazzeltje zijn geweest aangezien het een doelpoging van een speler van Heerenveen was.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel pech met die bal die op de lat ging
April 2005, wij weten er al alles van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Dwing je ook een beetje af door hem hard laag voor te geven. Altijd lastig voor een verdediger.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar dat zou ook weer een mazzeltje zijn geweest aangezien het een doelpoging van een speler van Heerenveen was.
Volgens mij loopt 'ie 'm er anders zo in; checkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
Die rode kaart kan ik trouwens op geen enkele manier rechtvaardigen. Het was een penalty, maar die Heernveen-speler kwam er echt nooit meer bij, die bal kwam meters verderop langs. Dus je kan niet spreken van een scoringskans ontnemen.
Ja man, het ligt allemaal aan Koevermans die niet eens in de basis begon, en aan het systeem, en aan de supporters, en aan de scheidsrechter!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef -SG- het volgende:
Tyfus zooi..
Koevermans die weer standaard 2,3 stappen te laat is...
Nee dat zeg ik niet, maar hij mocht hem er wel inschieten hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja man, het ligt allemaal aan Koevermans die niet eens in de basis begon, en aan het systeem, en aan de supporters, en aan de scheidsrechter!
Daarom staan we na 25 wedstrijden 5e.
De conclusie is dat we gewoon een slechte spelersgroep hebben, misschien moeten we nog eens trainer wisselen, dat zal wel helpen.![]()
Gelukkig gaat Lodweges tegen iedereen zeggen dat ze er volgende wedstrijd weer in staan, dat Doedel en Amrabat hun tegenstander moeten opzoeken en dat de beleving en strijd en het terugkomen in de wedstrijd "doping" zijn voor de spelers.![]()
Dwight doet het net zo kut als Stevens of welke andere trainer dan ook met deze kneusjes verzameling, Toivonen bewees iig dat hij idd al het gesteggel waard was, je zal maar meer dan 5 miljoen voor zo'n onzichtbare schim neerleggen zeg![]()
2-3 tegen Heerenveen is iig een fatsoenlijk resultaat, al had 2-2 er zeker in gezeten. We doen in ieder geval nog mee voor de 4e plek, al gaat dat lastig worden. Play offs komen vooralsnog iig gelukkig niet in gevaar. Al moet je afwachten hoe dat er over 4 wedstrijden voorstaat.
Ik zeg het ook meer in zijn algemeenheid, Toivonen pak ik er even uit omdat hij gewoon onzichtbaar was en om de Toivonen vereerders weer eens met beide benen op de grond te krijgen, net zoals als de mensen die Lodeweges de hemel in prezen. We staan gewoon weer 5e, na 25 wedstrijden, mét een nieuwe trainer en mét een nieuwe spits, dan kan je alleen maar concluderen dat de spelersgroep niet goed genoeg is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar hij mocht hem er wel inschieten hoor.
Maar wel over toivonen beginnen.
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg het ook meer in zijn algemeenheid, Toivonen pak ik er even uit omdat hij gewoon onzichtbaar was en om de Toivonen vereerders weer eens met beide benen op de grond te krijgen, net zoals als de mensen die Lodeweges de hemel in prezen. We staan gewoon weer 5e, na 25 wedstrijden, mét een nieuwe trainer en mét een nieuwe spits, dan kan je alleen maar concluderen dat de spelersgroep niet goed genoeg is.
Welnee, nog geen paar weken geleden lag het allemaal aan Stevens, en onder Dwight ging het fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
Iedereen die PSV de volle 90 minuten in die wedstrijden heeft zien spelen, moet ook hebben gezien dat er tegen de 'kleine' ploegen weer regelmatig momenten waren waarop je met samengeknepen billen naar de verdediging van PSV zat te kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, nog geen paar weken geleden lag het allemaal aan Stevens, en onder Dwight ging het fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch!![]()
Tja, moeizame overwinningen tegen de Graafschap, Volendam, Groningen, 1 punt uit de laatste 2 thuisduels, echt een topper die Dwight!
Veel mensen beseffen gewoon nog niet hoe kut dit elftal is. Vanavond werd het weer eens bevestigd....
Amen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar dat PSV met name achterin kwaliteit tekort komt blijft zichtbaar.
quote:Koeman zegt PSV af
EINDHOVEN - Ronald Koeman heeft PSV-directeur Jan Reker laten weten af te zien van een terugkeer na anderhalf jaar als trainer-coach naar Eindhoven. De succesvolle oefenmeester stond samen met Schalke 04-trainer Fred Rutten bovenaan het kandidatenlijstje opgesteld door PSV na het ontslag van Huub Stevens. Koeman wenst niet langer op de treuzelende PSV-leiding te wachten en richt zich op diverse andere aanbiedingen. Met het afzeggen van Koeman staat Rutten, die onder vuur ligt in Duitsland, met stip op nummer één bij PSV.
telegraaf
Klopt. Hij heeft wel wat meer 'fratsen' wat dat betreft.. Nouja, in ieder geval begint hij de laatste weken weer wat te voetballen, dat hadden we ook lang niet gezien. Nu nog 'normaal' doen en we hebben weer een interessante en zeer talentvolle, jonge (over 2 weken wordt hij 20) spits erbijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat juicht die Henrique irritant zeg.
Meevallertje voor PSV als ik me de eerdere reacties hier goed herinnerquote:
Ik vind dat juist vet grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat juicht die Henrique irritant zeg.
Treuzelende PSV-leiding? Hij was toch niet eens serieus kandidaat, maar een afleiding voor Rutten? Ben blij dat de leiding zo treuzelt in dit gevalquote:
Alsof hij serieus een optie wasquote:
Precies, maar dat zag je nauwelijks staan in de media of op de forums. Het was allemaal geweldig en er zat toch zoveel vooruitgang in blahblahblah.....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iedereen die PSV de volle 90 minuten in die wedstrijden heeft zien spelen, moet ook hebben gezien dat er tegen de 'kleine' ploegen weer regelmatig momenten waren waarop je met samengeknepen billen naar de verdediging van PSV zat te kijken.
Iets dat ik niet gewend ben van PSV de afgelopen 4/5 jaar (ook niet op CL niveau).
Een paar keer winnen en de koppies zijn wel fris ja, maar nu de resultaten ook onder Lodeweges uitblijven ben ik benieuwd hoe de spelersgroep daarop gaat reageren. Laten ze de kopjes hangen en zakken we af naar de middenmoot of knokken ze zich alsnog naar de 4e plek?quote:Ik denk dat de komst van Lodeweges wel een bepaalde last heeft afgeworpen en de koppies weer fris maakt.
Maar dat PSV met name achterin kwaliteit tekort komt blijft zichtbaar.
Gezever inderdaad, we weten allemaal zo ondertussen wel dat het geen topper is maar dat hij er best wat balletjes in kan prikken als het elftal draait, maar goed, zo lopen er bij PSV teveel rond, best aardige spelers in een draaiend elftal....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo is Koevermans kut en zo is die held van PSV.
Lekker consistent ben je dan als supporter. Na de pot tegen ons thuis was iedereen vol lof en na gisteren is het weer helemaal niets.
Ik vind het vooral bizar hoe makkelijk hij ze uitgedeeld krijgt....quote:Ik zou me als Ledoweges eens zorgen gaan maken over de hoeveelheid kaarten die Tovoinen pakt.
Das een spits, ik vind het bizar als je ziet wat hij al gepakt heeft sinds hij bij PSV speelt..
Daar moet je wel 4e voor worden hoor, en we hebben gisteren THUIS van onze belangrijkste concurrent voor de 4e plek verlorenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:19 schreef ErikT het volgende:
Nou, we zijn weer terug bij af lijkt het. Weer een grote achterstand op de nr 2. Volgend jaar dan maar lekker ballen in de UEFA Cup.
Ach, dat zijn allemaal maar nuance verschillen, we hebben dit seizoen zo'n beetje alles al geprobeerd, zoals ik al vaker heb gezegd, het ligt echt niet aan het systeem of aan die of die eruit en die of die erin, de kwaliteit van de selectie is gewoon te laag. Er moeten TOPPERS bij, geen Roy Beerens, Ooijers of Paultjes Verhaegh. Maar goed, kijkend naar wat er op ons lijstje staat maakt PSV zich op voor een structureel verblijf in de subtopquote:En kunnen we nou ff 4-4-2 gaan spelen?
EN KAN MENDEZ ER NOU UIT??
Twente krijgt er nog meer.. AZ en AJAX en ook nog Feyenoord geloof ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:03 schreef Dos37 het volgende:
Aanstaande zaterdag de wedstrijd van het seizoen lijkt me,![]()
PSV heeft een hele week om er na toe te werken. Dat moet een voordeel zijn.
Mmm, na ja, er is niks mis met een doelstelling.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar moet je wel 4e voor worden hoor, en we hebben gisteren THUIS van onze belangrijkste concurrent voor de 4e plek verloren![]()
Ik vind Mendez geen nuanceverschil. Mendez of Bakkal maakt een wereld van verschil.quote:Ach, dat zijn allemaal maar nuance verschillen, we hebben dit seizoen zo'n beetje alles al geprobeerd, zoals ik al vaker heb gezegd, het ligt echt niet aan het systeem of aan die of die eruit en die of die erin, de kwaliteit van de selectie is gewoon te laag. Er moeten TOPPERS bij, geen Roy Beerens, Ooijers of Paultjes Verhaegh. Maar goed, kijkend naar wat er op ons lijstje staat maakt PSV zich op voor een structureel verblijf in de subtop
Die doelstelling was 4 weken geleden nog kampioen worden. Volslagen waanzin natuurlijk, we vechten gewoon voor de 4e plek, en momenteel zijn we aan het verliezen. Met uitwedstrijden tegen Twente en Feyenoord voor de boeg zie ik daar ook niet snel verandering in komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mmm, na ja, er is niks mis met een doelstelling.
[..]
Ik zie ook liever bakkal maar het is maar 1 speler, Bakkal is verdedigend weer minder dan mendez.quote:Ik vind Mendez geen nuanceverschil. Mendez of Bakkal maakt een wereld van verschil.
En een beweeglijke spits om Koef heen lijkt me ook wel meer dan een nuanceverschil
Enige wat niet verandert is de brakke verdediging.
Nee Toitoi natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een beweeglijke spits om Koef heen? Lazovic zeker?
Geen beweging in te krijgen gisteren....quote:
Ik vind dat Amrabat tot een van de weinige spelers behoort waar nog enigzins dreiging vanuit gaat. Wie wil je er dan in hebben? Jullie hebben al te veel van die eenheidsworsten...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef Zapper het volgende:
Als Lodeweg Amrabat nu nog laat staan is het echt een kuttrainer.
Eerder als ie culina gewoon in de basis zet volgende weekquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef Zapper het volgende:
Als Lodeweg Amrabat nu nog laat staan is het echt een kuttrainer.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerder als ie culina gewoon in de basis zet volgende week.
Lazovic vermoed ik. Maar het is allemaal lood om oud ijzer, Lazo speelt ook wel eens goede wedstrijden, net als Amrabat maar beide zijn ze niet stabiel genoeg en van dat soort spelers loopt de selectie over.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:47 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik vind dat Amrabat tot een van de weinige spelers behoort waar nog enigzins dreiging vanuit gaat. Wie wil je er dan in hebben? Jullie hebben al te veel van die eenheidsworsten...
Ho ja, Lazovic toont zich al jaren een koele killerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:11 schreef Zapper het volgende:
Lazovic en Toivonen samen ja, dan zou er velen malen meer dreiging uitgaan van de aanval, daar ben ik van overtuigd. Die kans die Amrabat gisteravond in de 10e minuut kreeg waarin hij diep werd gestuurd met de bal maar de kans jammerlijk verprutste, die had Lazovic absoluut wel benut.
Ik vraag me trouwens af wat de term 'clubvoetballer' uberhaupt inhoud.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho ja, Lazovic toont zich al jaren een koele killer![]()
Serieus gast, stop eens met geilen op Danko, beperkte clubvoetballer, net zoals Koef en Toivonen.
Kloptquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af wat de term 'clubvoetballer' uberhaupt inhoud.
En helemaal in het geval van Lazovic, aangezien hij ook interlands speelt voor zijn land.
Ook al was het geen penalty, 2-2 in eigen huis zou ook onder de maat zijn geweest, als je tenminste mee wil doen voor de bovenste plaatsen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef leolinedance het volgende:
Kutzooi zeg. Het leek vanuit mijn positie in het stadion nog niet bijna op een penalty, laat staan een rode kaart. Maar het zal dus toch wel zo zijn lees ik hier. Ik ga het zeker niet terugkijken in ieder geval
Noem eens wat namen van spelers die haalbaar zijn voor zo'n 10 miljoen per stuk, willen komen en PSV echt veel beter maken? Zou Pranjic wel graag bij PSV willen zien, maar die komt niet (meer). Podolski was ook een leuke speler geweest, maar of die zou willen komen, denk het niet...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch is dit PSV er met een stuk of 3,4 echte toppers wel bovenop te helpen. Maar ja, dat gaat zo'n slordige 40-50 miljoen euro kosten dan waarschijnlijk. Maar het is kiezen of delen, Ooijer en Beerens gaan echt geen kampioenskandidaat van dit elftal maken
Podolski heeft volgens mij al een contract bij Koln getekend.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Noem eens wat namen van spelers die haalbaar zijn voor zo'n 10 miljoen per stuk, willen komen en PSV echt veel beter maken? Zou Pranjic wel graag bij PSV willen zien, maar die komt niet (meer). Podolski was ook een leuke speler geweest, maar of die zou willen komen, denk het niet...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Podolski heeft volgens mij al een contract bij Koln getekend.
Had willen komen dan, maar denk ook niet dat hij in de toekomst wil komen. Misschien als hij flopt bij Koln, maar of je er dan nog veel aan hebt...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow, ik refereerde meer aan "maar of die zou willen komen"
Ik noem helemaal geen namen, dat zoekt Reker maar uit, we waren er volgens hem kwa netwerk alleen maar op vooruit gegaan. "We kunnen een tribune vol talenten zetten", "We werkten eerst maar met een paar contactpersonen, nu praten we wel met 20 zaakwaarnemers!".quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Noem eens wat namen van spelers die haalbaar zijn voor zo'n 10 miljoen per stuk, willen komen en PSV echt veel beter maken? Zou Pranjic wel graag bij PSV willen zien, maar die komt niet (meer). Podolski was ook een leuke speler geweest, maar of die zou willen komen, denk het niet...
Als er weinig echt goede spelers haalbaar zijn dan houdt het op. Wat niet betekent dat je moet investeren in overduidelijke middelmaat, dan kan je beter de huidige spelers behouden. Wat moet je met Verhaegh of Ooijer...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik noem helemaal geen namen, dat zoekt Reker maar uit, we waren er volgens hem kwa netwerk alleen maar op vooruit gegaan. "We kunnen een tribune vol talenten zetten", "We werkten eerst maar met een paar contactpersonen, nu praten we wel met 20 zaakwaarnemers!".![]()
En vervolgens zien we alleen maar geloel over hoe moeilijk het is om als PSV spelers te halen, boehoe!
Gelukkig zijn we financieel gezond, kunnen we mooi vechten voor een plek in de subtop volgend jaar
Mee eens, maar dan moet je geen grote bek gaan hebben als Reker zijnde dat we talenten kunnen halen en dat we toch zo'n fantastisch netwerk hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als er weinig echt goede spelers haalbaar zijn dan houdt het op. Wat niet betekent dat je moet investeren in overduidelijke middelmaat, dan kan je beter de huidige spelers behouden. Wat moet je met Verhaegh of Ooijer...
Heb je dat ooit geloofd dan? Als ze vervolgens met Nijland komen aanzetten weet ik al genoeg in ieder geval...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan moet je geen grote bek gaan hebben als Reker zijnde dat we talenten kunnen halen en dat we toch zo'n fantastisch netwerk hebben.
Geen seconde natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Heb je dat ooit geloofd dan? Als ze vervolgens met Nijland komen aanzetten weet ik al genoeg in ieder geval...
Hihi.quote:
Ja, dat miste er nog aanquote:
Nou nou zeg, wat een trolls hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
En maar lekker komen trollen natuurlijk, ook zo'n verdomde hekel aan. Bah @ trollen, bah @ Reker, bah @ enige hoop op een goed einde. PSV moet uitkijken willen ze niet langs europees voetbal grijpen, want daar gaat het zo wel naartoe.
Heeft een keer in de basis gestaan. Presteerde die niet veelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:47 schreef murpheh het volgende:
Hoezo speelt Manco eigenlijk niet bij willemII?
Ja ik heb al zeker 1 troll gezien hoor!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou nou zeg, wat een trolls hier.
Kom op zeg. Als we een paar keer punten verspelen is het seizoen verloren en lopen we Europees voetbal mis en wanneer we een aantal wedstrijden niet verliezen is plaats 2 weer in zicht en lijkt de crisis bij PSV bedwongen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
En maar lekker komen trollen natuurlijk, ook zo'n verdomde hekel aan. Bah @ trollen, bah @ Reker, bah @ enige hoop op een goed einde. PSV moet uitkijken willen ze niet langs europees voetbal grijpen, want daar gaat het zo wel naartoe.
"Het is maar een spelletje!"quote:Op zondag 1 maart 2009 10:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mensen mensen, neem toch niet alles serieus.
"Weg! Vierde plek is weg! Heb je geen UEFAcup meer! Ja, sorry hoor!"quote:Op zondag 1 maart 2009 12:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
"Het is maar een spelletje!"
© Suppoost bij ajax - heerenveen
"Lodeweges Pannekoek!!"quote:Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Weg! Vierde plek is weg! Heb je geen UEFAcup meer! Ja, sorry hoor!"
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb toch nog een lichtpuntje kunnen vinden: Die Bavaria commercial die ze vanavond al in het stadion vertoonden.
Bullshit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo is Koevermans kut en zo is die held van PSV.
Lekker consistent ben je dan als supporter. Na de pot tegen ons thuis was iedereen vol lof en na gisteren is het weer helemaal niets.
Ik zou me als Ledoweges eens zorgen gaan maken over de hoeveelheid kaarten die Tovoinen pakt.
Das een spits, ik vind het bizar als je ziet wat hij al gepakt heeft sinds hij bij PSV speelt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |