quote:Op zondag 1 maart 2009 20:42 schreef ATKS het volgende:
Lazo brengt tenminste pit, en durf.
Met Koevermans maak je de wedstrijd dood.
Ja dat heb ik dus ook. Belachelijk dat ze dat niet eens weten. Prutsers.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Fifa 09 heeft van die leuke trivia vragen die je krijgt terwijl je console een nieuwe wedstrijd aan het laden is.
Die trivia's worden ge-update, dus ik kreeg vandaag de volgende trivia:
Welke ploeg won in het seizoen 2005/2006 de landstitel in de Eredivisie?
A. Feyenoord
B. Ajax
C. PSV
Yes!dacht ik, appeltje eitje! Die schaal staat in Eindhoven!
Niet dus... volgens EA won Ajax de schaal in dat seizoen.
En ik mag ook leijen dat 't daar niet bij blijftquote:Op maandag 2 maart 2009 01:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik mag toch hopen dat de 20 miljoen van "Afke" allemaal uitgegeven gaan worden!
Oké interessant!!1quote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef MaxPower het volgende:
Leuke dag gehad in Eindhoven vrijdag. Nog even op stap geweest maar vanwege carnaval was er bijna niemand in de stad.Nouja, dan zelf maar een feestje bouwen.
Hij is gewoon bij dat Heerenveen wonquote:Op maandag 2 maart 2009 09:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oké interessant!!1
Dagboek iets voor je?
Z'n trein had wat vertraging en dan hoeft het al niet meer.quote:AMSTERDAM - Ronald Koeman heeft zondag in het programma Studio Voetbal uitgelegd hoe zijn contact met PSV over een eventuele terugkeer als trainer is verlopen.
Hij verklaarde afgelopen week niet langer geďnteresseerd te zijn in de vacante positie in Eindhoven. Daarop zei PSV-directeur Jan Reker dat er nog geen kandidaat direct benaderd is.
Het woord ‘direct’ blijkt essentieel in de reactie van Reker. Koeman verklaarde zondag dat zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk wel degelijk contact heeft gehad.
“Hij heeft in een gesprek over een andere speler laten vallen dat ik wel open stond voor een terugkeer”, aldus Koeman.
Positief
“Daar heeft Reker heel positief op gereageerd. Hij zou het bespreken met de Raad van Commissarissen. Na een paar weken hebben wij Reker gevraagd hoe het ermee stond. Hij zei dat PSV alle tijd wilde nemen voor het vinden van een nieuw coach en nog geen besluit had genomen. Toen heb ik gezegd niet meer beschikbaar te zijn.”
Sfeer kun je toch ook niet beoordelen aan de hand van televisiebeelden?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:22 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoe was de sfeer Vrijdag in het stadion? In de samenvatting van de NOS leek het muisstil te zijn.
De verslaggever op EL zei dat het vrij stil was het stadion was en vooral de SCH supporters te horen waren.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Sfeer kun je toch ook niet beoordelen aan de hand van televisiebeelden?
Carnaval begint dan ook niet op vrijdagquote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef MaxPower het volgende:
Leuke dag gehad in Eindhoven vrijdag. Nog even op stap geweest maar vanwege carnaval was er bijna niemand in de stad.Nouja, dan zelf maar een feestje bouwen.
Talenten moeten zich ook rustig kunnen ontplooien, dat is bij dit PSV niet het geval, bij ons moeten ze de kar trekken... Er is gewoon in elke linie een ervaren topper nodig die de jonkies bij de hand kan nemen. Overigens is het altijd maar de vraag hoe lang je je talenten houdt als ze echt doorbreken....quote:Op maandag 2 maart 2009 11:58 schreef ErikT het volgende:
Ik zie het toch nog niet zo somber in voor de toekomst. Als de talentjes wat ouder (en beter) worden, zijn het goede spelers.
Het belangrijkste vind ik een goede trainer. Rutten of Adriaanse voor de groep voor 3, 4 jaar en we zijn er over een paar jaar weer bovenop.
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Belachelijk dat ze dat niet eens weten. Prutsers.![]()
Vorig jaar zou ik hier blij om zijn, nu vind ik het best kut.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:40 schreef dndiek het volgende:
Culina 1 wedstrijd geschorst
Mild zeg.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:40 schreef dndiek het volgende:
Culina 1 wedstrijd geschorst
Standaard regel voor een doorgebroken speler. Het is geen tackle of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |