quote:Op zondag 1 maart 2009 20:42 schreef ATKS het volgende:
Lazo brengt tenminste pit, en durf.
Met Koevermans maak je de wedstrijd dood.
Ja dat heb ik dus ook. Belachelijk dat ze dat niet eens weten. Prutsers.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Fifa 09 heeft van die leuke trivia vragen die je krijgt terwijl je console een nieuwe wedstrijd aan het laden is.
Die trivia's worden ge-update, dus ik kreeg vandaag de volgende trivia:
Welke ploeg won in het seizoen 2005/2006 de landstitel in de Eredivisie?
A. Feyenoord
B. Ajax
C. PSV
Yes!dacht ik, appeltje eitje! Die schaal staat in Eindhoven!
Niet dus... volgens EA won Ajax de schaal in dat seizoen.
En ik mag ook leijen dat 't daar niet bij blijftquote:Op maandag 2 maart 2009 01:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik mag toch hopen dat de 20 miljoen van "Afke" allemaal uitgegeven gaan worden!
Oké interessant!!1quote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef MaxPower het volgende:
Leuke dag gehad in Eindhoven vrijdag. Nog even op stap geweest maar vanwege carnaval was er bijna niemand in de stad.Nouja, dan zelf maar een feestje bouwen.
Hij is gewoon bij dat Heerenveen wonquote:Op maandag 2 maart 2009 09:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oké interessant!!1
Dagboek iets voor je?
Z'n trein had wat vertraging en dan hoeft het al niet meer.quote:AMSTERDAM - Ronald Koeman heeft zondag in het programma Studio Voetbal uitgelegd hoe zijn contact met PSV over een eventuele terugkeer als trainer is verlopen.
Hij verklaarde afgelopen week niet langer geďnteresseerd te zijn in de vacante positie in Eindhoven. Daarop zei PSV-directeur Jan Reker dat er nog geen kandidaat direct benaderd is.
Het woord ‘direct’ blijkt essentieel in de reactie van Reker. Koeman verklaarde zondag dat zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk wel degelijk contact heeft gehad.
“Hij heeft in een gesprek over een andere speler laten vallen dat ik wel open stond voor een terugkeer”, aldus Koeman.
Positief
“Daar heeft Reker heel positief op gereageerd. Hij zou het bespreken met de Raad van Commissarissen. Na een paar weken hebben wij Reker gevraagd hoe het ermee stond. Hij zei dat PSV alle tijd wilde nemen voor het vinden van een nieuw coach en nog geen besluit had genomen. Toen heb ik gezegd niet meer beschikbaar te zijn.”
Sfeer kun je toch ook niet beoordelen aan de hand van televisiebeelden?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:22 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoe was de sfeer Vrijdag in het stadion? In de samenvatting van de NOS leek het muisstil te zijn.
De verslaggever op EL zei dat het vrij stil was het stadion was en vooral de SCH supporters te horen waren.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Sfeer kun je toch ook niet beoordelen aan de hand van televisiebeelden?
Carnaval begint dan ook niet op vrijdagquote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef MaxPower het volgende:
Leuke dag gehad in Eindhoven vrijdag. Nog even op stap geweest maar vanwege carnaval was er bijna niemand in de stad.Nouja, dan zelf maar een feestje bouwen.
Talenten moeten zich ook rustig kunnen ontplooien, dat is bij dit PSV niet het geval, bij ons moeten ze de kar trekken... Er is gewoon in elke linie een ervaren topper nodig die de jonkies bij de hand kan nemen. Overigens is het altijd maar de vraag hoe lang je je talenten houdt als ze echt doorbreken....quote:Op maandag 2 maart 2009 11:58 schreef ErikT het volgende:
Ik zie het toch nog niet zo somber in voor de toekomst. Als de talentjes wat ouder (en beter) worden, zijn het goede spelers.
Het belangrijkste vind ik een goede trainer. Rutten of Adriaanse voor de groep voor 3, 4 jaar en we zijn er over een paar jaar weer bovenop.
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Belachelijk dat ze dat niet eens weten. Prutsers.![]()
Vorig jaar zou ik hier blij om zijn, nu vind ik het best kut.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:40 schreef dndiek het volgende:
Culina 1 wedstrijd geschorst
Mild zeg.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:40 schreef dndiek het volgende:
Culina 1 wedstrijd geschorst
Standaard regel voor een doorgebroken speler. Het is geen tackle of zo.quote:
Was overigens een zeer treurige rode kaart mijn inziens.....quote:
is PSV in dat Robson seizoen niet 4e geworden ofzo? Of zijn ze toen nog uiteindelijk 3e geworden op de laatste speeldag?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef Imperatore het volgende:
God ik ben er nog steeds ziek van. Bye bye 2e plaats. We moeten er nog hard aan trekken om niet voor het eerst in 27 jaar buiten de top-3 te eindigen. :S
Raar eigenlijk dat PSV in mijn leven nog nooit buiten de top-3 is geindigd.Als je kijkt dat Ajax wel eens 6e is geworden, Feyenoord 7e etc.
3equote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
is PSV in dat Robson seizoen niet 4e geworden ofzo? Of zijn ze toen nog uiteindelijk 3e geworden op de laatste speeldag?
bron: telegraafquote:Bizar slotakkoord PSV
door Sieb Oostindie - UTRECHT, dinsdag
Soms is logica ver te zoeken. Zoals zondag in Utrecht, waar PSV in werkelijk de allerlaatste seconde van de vier minuten blessuretijd de winnende treffer binnenfrommelde: 2-3. De Brabanders vierden de goal van Arnold Bruggink zonder grote ontlading, want ze dachten dat ze 'alleen maar' gewonnen hadden.
Een krankzinnige zaak met een krankzinnig vervolg, want pas later werden de Eindhovenaren op de hoogte gesteld van de gang van zaken in Waalwijk en Rotterdam. Toen duidelijk werd dat PSV de voorronden van de Champions League had bereikt, werd de ploeg gek van geluk. "Het was een bizar einde van de wedstrijd en van de competitie. Maar gezien wat wij allemaal hebben meegemaakt ook een passend einde", vond topscorer Ruud van Nistelrooy, die tegen FC Utrecht zijn totaalscore op een verbluffend aantal van 31 bracht.
In Nieuw Galgenwaard was de Michael-Mols-mania uitgebroken en alles stond dan ook in het teken van zijn afscheid. Zanger Henk Westbroek vergat als stadionspeaker dat er nog grote belangen op het spel stonden en voor het gemak werd de opstelling van PSV niet eens opgelezen. FC Utrecht knalde uit de startblokken en stond via de nieuwe Rangers-spits snel 1-0 voor na een karakteristiek misverstand in de Brabantse defensie. De nieuwe PSV-aanwinst John de Jong gaf de volstrekt onherkenbaar spelende Eindhovenaren meteen nog een klap (2-0) en niemand ging er meer vanuit dat dit dramatisch zwakke PSV nog voor een mooie prijs in aanmerking kon komen.
Want bij PSV kon je niets ontdekken dat ook maar wat weg had van een systeem. Er was geen spirit, geen kwaliteit, geen geloof. Pas toen de verrassend goed spelende Gakhokidze en Nikiforov in het veld kwamen (55e minuut) voor het middenveldduo Fuchs/Van der Doelen, ging het wat beter en kwamen de speeltuinkwaliteiten van Khoklov in de as ook wat beter tot hun recht. Pas in de 70e minuut gloorde er weer hoop voor PSV, toen Bosschaart spits Van Nistelrooy abusievelijk licht aantikte en de topscorer van Nederland voor aansluiting zorgde: 2-1 uit een penalty.
Met de zeer fortuinlijke klutsgoal van de Georgiër Gakhokidze (hij sloeg de bal in de rebound onopzettelijk met zijn arm) kon PSV weer gaan hopen op drie punten. De spelers hadden het idee, dat dat ook alles was wat er te halen viel. Want in de rust was er weinig reden tot vreugde over de tussenstand bij Feyenoord-Vitesse (0-1) geweest. Het was beschamend om te constateren, dat de Eindhovense bank niet eens op de hoogte was van de tussenstanden elders. Sterker, op gegeven moment leefde zelfs de gedachte dat Roda JC met 4-1 voorstond bij RKC.
De enige die het allemaal goed kon volgen was Luc Nilis. De Belg had arbiter Jol tien minuten voor tijd een duw gegeven uit irritatie over diens leiding en frustratie over het foutenfestival in de eigen ploeg. "Ik volgde het via teletekst. Zat vol spanning en weet nu zeker dat ik nooit trainer wil worden", zei de spits. PSV-trainer Robson kwam er pas kort voor tijd achter dat het bij Feyenoord 2-1 stond en dat ook Roda JC dik op verlies stond. Pas toen begon hij met zijn vingers zwaaiend de stand aan zijn eigen elftal door te geven.
Dat was allemaal vergeefs van deze enorme geluksvogel. Het was een pure blunder geweest om geen radio op de bank mee te nemen bij de Eindhovenaren, nota bene gesponsored door een electronica-gigant. Alleen voor de winst spelen is namelijk nog heel wat anders dan de enorme adrenaline-kick, die spelers krijgen als ze uit totaal geslagen positie alsnog een prachtige hoofdprijs kunnen winnen. Het kan het verschil zijn tussen een zakradio van twee tientjes en een startpremie van twee miljoen voor de Champions League.
Terwijl bijna elke toeschouwer van de gang van zaken op de hoogte was, leek het er eindelijk op dat de informatie ook bij de PSV-ploeg was doorgedrongen. De opmars van doelman Ronald Waterreus naar de middencirkel deed een siddering door de Galgenwaard gaan. Zouden ze het opeens toch hebben beseft? "Nee hoor", zei de goalie na afloop. "Maar kun jij nog een zinnig woord over deze wedstrijd zeggen? Met de rust heb ik helemaal nergens meer aan gedacht. 'het is over', luidde mijn overtuiging. Langs de kant bleef het ook vrij rustig. Kort voor tijd stuurde ik Skerla en Van der Weerden naar voren en zei dat ik Mols wel zou vastpakken als hij in balbezit kwam. Ik wilde die wedstrijd gewoon nog winnen, al was het alleen maar voor al die trouwe supporters die ons het hele, matige seizoen door dik en dun gesteund hebben. Ook al twijfelen ze bij PSV weleens over mijn professionele instelling, nu heb ik toch wat laten zien, hč? Maar eigenlijk mogen we hier niet eens blij over zijn. Sommige mensen hebben dit niet verdiend. We hebben deze ontlading aan de spelers te danken. Ik heb ze één keer denigrerend beschreven maar ze hebben er nu geweldig voor geknokt en ik mag ze wel extra bedanken".
En dan met name invaller Arnold Bruggink. Eerder scoorde hij in de voorronde van de Champions League tegen Maribor al de cruciale treffer. Tegen FC Utrecht was de Tukker weer het goudhaantje met z'n winnende treffer. "Ik kreeg de bal helemaal verkeerd op mijn hoofd en via een rare boog verdween hij in het doel. Eerst wilde ik er voor de zekerheid nog achteraan lopen. Ik vierde de winnende goal en kreeg pas later door dat het kwalificatie voor de voorronde van de Champions League betekende. Dat was toen ik reserve Theo Lucius het veld in zag rennen. Hij vertelde de andere tussenstanden en dan weet je heel even niet wat je met de situatie aanmoet. De echte ontlading kwam dan ook pas later. Zoals het vandaag gegaan is, daar zijn eigenlijk geen woorden voor".
En zo is het maar net.
FC Utrecht - PSV 2-3 (2-0). 4. Mols 1-0, 34. John de Jong 2-0, 71. Van Nistelrooy 2-1 (strafschop), 79. Gakhokidze 2-2, 90. Bruggink 2-3. Scheidsrechter: Jol. Toeschouwers: 14.000. Rode kaart: 81. Nilis (PSV). Gele kaart: Costa (Utrecht), Bruggink en Nikiforov (PSV).
Het was nog in de tijd dat ik geen uitslagen wilde weten voor Studio Sport, maar toen ik even op teletekst ging, zag ik al een kopje staan in de trant van 'PSV op miraculeuze wijze naar CL'. En toen maakte het niet meer uit ook, wat geweldig!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:
prachtig was dat, met die virtuele stand op teletekst, pagina 666 nog
de hele dag niet op die derde plaats en ineens wel in de laatste minuten volgens mij
Buiten de top 5 wil ik ook niet uitsluiten...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef Imperatore het volgende:
God ik ben er nog steeds ziek van. Bye bye 2e plaats. We moeten er nog hard aan trekken om niet voor het eerst in 27 jaar buiten de top-3 te eindigen. :S
ik sluit ook niet uit dat we gewoon vierde wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buiten de top 5 wil ik ook niet uitsluiten...
Puntverlies bij Twente en Feyenoord is zeer waarschijnlijk, voor je het weet is Groningen ons voorbij.
Het zal er om gaan spannen in ieder geval, triest dat we straks misschien 'blij' moeten zijn met een 4e plek....quote:Op maandag 2 maart 2009 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik sluit ook niet uit dat we gewoon vierde wordenwant de rest strooit net zo hard met de punten.
jaquote:Op maandag 2 maart 2009 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal er om gaan spannen in ieder geval, triest dat we straks misschien 'blij' moeten zijn met een 4e plek....
Inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaen gezien het niveau van de Eredivisie is dat vrij schandalig
De HELDquote:
Sfeer was niet goed, maar ook niet heel slecht. Beetje het gebruikelijke zeg maar, want ja na AZ thuis mogen we ons niet meer misdragen hequote:Op maandag 2 maart 2009 11:22 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoe was de sfeer Vrijdag in het stadion? In de samenvatting van de NOS leek het muisstil te zijn.
Als hij van Bommel overhaalt komt er iig nog iets goeds uit zijn terugkeerquote:2/3/2009 - Ooijer: contract per jaar opnieuw bekijken
(Gepost door RvN)
Andre Ooijer bevestigde bij Sport1 dat hij zo goed als rond is met PSV. Er zouden alleen nog wat juridische zaken gladgestreken moeten worden. De verdediger liet weten voor een jaar te tekenen en vervolgens dat per jaar opnieuw met PSV te zullen bekijken, gezien zijn leeftijd van 35 jaar.
PSV Netwerk
Gevraagd naar of er met hem nog meer spelers terugkomen, zoals Van Bommel, liet de lachende verdediger weten Mark te stalken om hem proberen over te halen ook terug te komen. 'Maar Mark is nog een stuk jonger als ik, dus daar ligt het iets anders voor', aldus Ooijer.
Mooi gezicht die 2 op het eind.quote:
Yep, jullie ook?quote:
Ja,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |