0-8 voor PSV als het een beetje meezitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:17 schreef Robinhoo het volgende:
vertrouwen in zaterdag?
nou dat zou me tegenvallen hoor, dubbele cijfers lijken me een must!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
0-8 voor PSV als het een beetje meezit
Mwah, eerste helft was helemaal zo slecht niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Verliezen in twente. Na Heerenveen zie ik het somber in
Ik moet het eerst nog zien als ik eerlijk ben.quote:
Nee, Twente is nooit een makkelijke tegenstander maar dit seizoen ligt de favorietenrol wel héél duidelijk bij Twente. Elk punt dat we kunnen pakken in Enschede is boven verwachting wmb. Tevreden ben ik overigens slechts met een overwinning, 3 punten zijn noodzakelijk om naar boven te blijven kijken. Als die uitblijven maak ik mij op voor een nieuwe week van Jan Reker bashingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:17 schreef Robinhoo het volgende:
vertrouwen in zaterdag?
LOL. Net of een klinkende 0-5 daar iets aan zou veranderen: bashen doe je toch wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, Twente is nooit een makkelijke tegenstander maar dit seizoen ligt de favorietenrol wel héél duidelijk bij Twente. Elk punt dat we kunnen pakken in Enschede is boven verwachting wmb. Tevreden ben ik overigens slechts met een overwinning, 3 punten zijn noodzakelijk om naar boven te blijven kijken. Als die uitblijven maak ik mij op voor een nieuwe week van Jan Reker bashing![]()
[ afbeelding ]
Zolang alles fantastisch gaat ben ik niet gefrustreerd genoeg om te bashenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
LOL. Net of een klinkende 0-5 daar iets aan zou veranderen: bashen doe je toch wel.
So true.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
LOL. Net of een klinkende 0-5 daar iets aan zou veranderen: bashen doe je toch wel.
He die ken ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, Twente is nooit een makkelijke tegenstander maar dit seizoen ligt de favorietenrol wel héél duidelijk bij Twente. Elk punt dat we kunnen pakken in Enschede is boven verwachting wmb. Tevreden ben ik overigens slechts met een overwinning, 3 punten zijn noodzakelijk om naar boven te blijven kijken. Als die uitblijven maak ik mij op voor een nieuwe week van Jan Reker bashing![]()
[ afbeelding ]
Nou valt er op Reker nogal wat te pissen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
So true.
Grrrrrr is gewoon een typische hollandse azijnpisser, het is nooooooooooooit goed
Amen broeder.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou valt er op Reker nogal wat te pissen natuurlijk
Kom maar Fred! Wij vangen je wel op!quote:Dramatisch einde aan bekeraspiraties Schalke 04
03/03/2009 22:41
Het Duitse bekertoernooi is voor Schalke 04 geëindigd in een desillusie. FSV Mainz 05 zette op eigen veld de ploeg van trainer Fred Rutten de voet dwars (1-0).
Twee minuten voor het einde maakte Aristide Bancé de enige treffer van de kwartfinale, die leek af te steven op verlengingen. De aanvaller uit Burkina Faso was door de Schalke-defensie vrijgelaten en profiteerde met een schot van vijf meter van de geboden vrijheid.
Die Königsblauen hadden wel een overwicht gehad, maar waren op wat standaard-situaties na tot weinig gevaarlijks in staat gebleken. Mainz 05 was relatief eenvoudig op de been gebleven en strafte in de slotfase de onachtzaamheid in de Schalke-defensie genadeloos af.
Mainz 05, dat uitkomt in de Tweede Bundesliga, schreef geschiedenis met het verrassende succes. Nimmer had de club zich geschaard bij de laatste vier van het Duitse bekertoernooi.
Bij Schalke 04 kwam de uitschakeling hard aan. De Duitse titel was al uit het zicht verdwenen, waardoor het bekertoernooi nog de enige kans was om het seizoen nog wat glans te geven.
Ik zie het ook niet zitten in Co, vind hem meer iets voor subtoppers, oh wacht, past prima dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef rubbereend het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=71721&etitel=czozNjoiU2FsemJ1cmcgcmVrZW50IG9wIHZlcnRyZWsgQWRyaWFhbnNlIjs=
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omdat hij een prima trainer is voor een subtopper als hij de vrije hand krijgt, dat zal bij PSV niet gebeuren, die ligt binnen de kortste keren met iedereen overhoop.quote:
Type Stevens. Ik vind hem net als Huub een prima trainer, maar om na het falen van Stevens een zelfde type coach aan te stellen lijkt me niet zo handig...quote:
Co is nog wel een graadje erger dan Stevens.... Dat is dan wel weer lachen, wat zullen onze verwende snotjong piepen als Co er de zweep over knaltquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Type Stevens. Ik vind hem net als Huub een prima trainer, maar om na het falen van Stevens een zelfde type coach aan te stellen lijkt me niet zo handig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |