abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66693908
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef Rots het volgende:
Hmm, dat type Stevens heb je wel gelijk in. Maar die kan best goed presteren als die niet met de spelers overhoop ligt.
Denk dat het nu toch wel een grote kans is dat ie komt, wie hebben jullie liever dan?
Rutten die zijn eigen technische staf samen mag stellen, serieus mag investeren in de spelersgroep en Reker en Schuitema die het kanaal in springen (of op vakantie gaan met de taxi naar het vliegveld, daar zijn al donateurs voor gevonden).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66693930
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef Rots het volgende:
Hmm, dat type Stevens heb je wel gelijk in. Maar die kan best goed presteren als die niet met de spelers overhoop ligt.
Denk dat het nu toch wel een grote kans is dat ie komt, wie hebben jullie liever dan?
Wat mij betreft mag hij komen. Dan doen ze Salcido en Mendez maar weg, en Lazovic is ook niet onmisbaar. Met dat soort spelers schiet je toch niet veel op.

Alternatieven zijn o.a. Jans en Rutten wat mij betreft...
pi_66694076
Hetzelfde type trainer aannemen is inderdaad niet zo handig, zag al gebeuren dat er bij Fey een type Gertjan Verbeek voor volgend seizoen werd aangetrokken.

Maar Jans en Rutten dus, die Rutten ligt wel onder vuur bij Schalke, maar zelf zie ik hem nog niet zo snel vertrekken. Jans beschikbaar na dit seizoen?
pi_66694310
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:56 schreef Rots het volgende:
Hetzelfde type trainer aannemen is inderdaad niet zo handig, zag al gebeuren dat er bij Fey een type Gertjan Verbeek voor volgend seizoen werd aangetrokken.

Maar Jans en Rutten dus, die Rutten ligt wel onder vuur bij Schalke, maar zelf zie ik hem nog niet zo snel vertrekken. Jans beschikbaar na dit seizoen?
Nee, PSV hoeft niet te bellen heeft Jans gezegd. Rutten is ook niet beschikbaar en heeft Twente vorig jaar al verkozen boven PSV, dus de kans dat 1 van die 2 het wordt is miniem.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66695485
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, PSV hoeft niet te bellen heeft Jans gezegd. Rutten is ook niet beschikbaar en heeft Twente vorig jaar al verkozen boven PSV, dus de kans dat 1 van die 2 het wordt is miniem.
Het verhaal met Rutten is dat hij destijds gewoon het seizoen bij Twente wilde afmaken en niet per direct wilde overstappen. De vraag is of hij nu het seizoen nog wel mág afmaken bij Schalke.
pi_66696275
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Het verhaal met Rutten is dat hij destijds gewoon het seizoen bij Twente wilde afmaken en niet per direct wilde overstappen. De vraag is of hij nu het seizoen nog wel mág afmaken bij Schalke.
Tja, ik kan me toch niet onttrekken aan de indruk dat Rutten niet zo zit te springen om PSV.
pi_66696563
Oke, dus als ik het goed begrijp vallen Jans en Rutten dus eigenlijk af.

Dan toch maar Co'tje, of nog andere namen die genoemd zijn?
pi_66696633
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:55 schreef Rots het volgende:
Oke, dus als ik het goed begrijp vallen Jans en Rutten dus eigenlijk af.

Dan toch maar Co'tje, of nog andere namen die genoemd zijn?
Dan zou ik het liefst Advocaat terug zien komen, die maakt gehakt van Reker
pi_66696812
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zou wel eens een interessante machtsstrijd kunnen worden inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 maart 2009 @ 17:13:37 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66697282
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Co is nog wel een graadje erger dan Stevens.... Dat is dan wel weer lachen, wat zullen onze verwende snotjong piepen als Co er de zweep over knalt
bovendien doet hij altijd zo zijn best om met de media over hoop te liggen en dan die houding van hem daarbij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 maart 2009 @ 17:15:33 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66697341
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

graag, Advocaat maar ik denk dat hij monsterlijke salaris in Sint Petersburg niet zomaar wil achterlaten, midden in het seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66697374
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:01 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dat zou wel eens een interessante machtsstrijd kunnen worden inderdaad.
Strijd? Welke strijd? Dickie stampt Jantje plat
pi_66700814
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef rubbereend het volgende:
iemand die de Spaanse taal machtig is zou een welkome toevoeging zijn voor de technische staf blijkt nu maar weer. Maar wie zou dat volgend seizoen kunnen zijn? Tijdens VI opperden ze Patrick Kluivert........ opzich lijkt me dat geen slechte optie. Mits de nieuwe trainer dat zelf wil.
Cocu
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:01:00 #189
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66700844
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Cocu
Die zei toch dat zijn werkzaamheden bij het Nederlands elftal een verdere samenwerking volgend seizoen in de weg stond?
pi_66701023
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Die zei toch dat zijn werkzaamheden bij het Nederlands elftal een verdere samenwerking volgend seizoen in de weg stond?
Pretty much
pi_66701026
Oja dat is waar.
pi_66704170
Gunstig dat de Graafschap het in Enschede nog tot een verlenging schopt! Zijn ze zaterdagavond afgemat
pi_66705228
Nu nog even Elia of N'Kufo auw krijgen
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:48:35 #194
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66705414
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu nog even Elia of N'Kufo auw krijgen
Zal niet gebeuren, denk ik
Ze zijn hooguit een beetje moe.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_66705502
Ik zie Co best wel zitten eigenlijk.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_66705779
Mooi voor psv. Twente speelt niet echt geweldig en zijn lekker afgemat
pi_66705797
Enige kritiek die ik hier ook alleen op Adriaanse hoor is zijn karakter. Hij komt misschien ook wel wat eigenaardig over in de media, maar ik denk eigenlijk dat hij het beste uit zijn spelers kan halen, en bovendien is het iemand die tactisch bewust is. Wellicht zelfs het meest sinds Hiddink bij PSV.

Dus ik ga met Ludo mee, en zou het helemaal niet zo'n slechte keuze vinden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:58:08 #198
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_66705810
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie Co best wel zitten eigenlijk.
Klopt, hij staat dan ook nooit non stop he..
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_66705862
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef mcyodogg het volgende:
Enige kritiek die ik hier ook alleen op Adriaanse hoor is zijn karakter. Hij komt misschien ook wel wat eigenaardig over in de media, maar ik denk eigenlijk dat hij het beste uit zijn spelers kan halen, en bovendien is het iemand die tactisch bewust is. Wellicht zelfs het meest sinds Hiddink bij PSV.

Over het algemeen spelen zijn ploegen leuk voetbal en is het ook iemand die de top wakker kan schudden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 maart 2009 @ 23:33:52 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66712461
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef mcyodogg het volgende:

ik denk dat er betere mogelijkheden zijn met Rutten en Schuster
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')