Rutten die zijn eigen technische staf samen mag stellen, serieus mag investeren in de spelersgroep en Reker en Schuitema die het kanaal in springen (of op vakantie gaan met de taxi naar het vliegveld, daar zijn al donateurs voor gevonden).quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef Rots het volgende:
Hmm, dat type Stevens heb je wel gelijk in. Maar die kan best goed presteren als die niet met de spelers overhoop ligt.![]()
Denk dat het nu toch wel een grote kans is dat ie komt, wie hebben jullie liever dan?
Wat mij betreft mag hij komen. Dan doen ze Salcido en Mendez maar weg, en Lazovic is ook niet onmisbaar. Met dat soort spelers schiet je toch niet veel op.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef Rots het volgende:
Hmm, dat type Stevens heb je wel gelijk in. Maar die kan best goed presteren als die niet met de spelers overhoop ligt.![]()
Denk dat het nu toch wel een grote kans is dat ie komt, wie hebben jullie liever dan?
Nee, PSV hoeft niet te bellen heeft Jans gezegd. Rutten is ook niet beschikbaar en heeft Twente vorig jaar al verkozen boven PSV, dus de kans dat 1 van die 2 het wordt is miniem.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:56 schreef Rots het volgende:Hetzelfde type trainer aannemen is inderdaad niet zo handig, zag al gebeuren dat er bij Fey een type Gertjan Verbeek voor volgend seizoen werd aangetrokken.
![]()
Maar Jans en Rutten dus, die Rutten ligt wel onder vuur bij Schalke, maar zelf zie ik hem nog niet zo snel vertrekken. Jans beschikbaar na dit seizoen?
Het verhaal met Rutten is dat hij destijds gewoon het seizoen bij Twente wilde afmaken en niet per direct wilde overstappen. De vraag is of hij nu het seizoen nog wel mág afmaken bij Schalke.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, PSV hoeft niet te bellen heeft Jans gezegd. Rutten is ook niet beschikbaar en heeft Twente vorig jaar al verkozen boven PSV, dus de kans dat 1 van die 2 het wordt is miniem.
Tja, ik kan me toch niet onttrekken aan de indruk dat Rutten niet zo zit te springen om PSV.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het verhaal met Rutten is dat hij destijds gewoon het seizoen bij Twente wilde afmaken en niet per direct wilde overstappen. De vraag is of hij nu het seizoen nog wel mág afmaken bij Schalke.
Dan zou ik het liefst Advocaat terug zien komen, die maakt gehakt van Rekerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:55 schreef Rots het volgende:
Oke, dus als ik het goed begrijp vallen Jans en Rutten dus eigenlijk af.![]()
Dan toch maar Co'tje, of nog andere namen die genoemd zijn?
Dat zou wel eens een interessante machtsstrijd kunnen worden inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik het liefst Advocaat terug zien komen, die maakt gehakt van Reker
bovendien doet hij altijd zo zijn best om met de media over hoop te liggen en dan die houding van hem daarbijquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Co is nog wel een graadje erger dan Stevens.... Dat is dan wel weer lachen, wat zullen onze verwende snotjong piepen als Co er de zweep over knalt
graag, Advocaatquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik het liefst Advocaat terug zien komen, die maakt gehakt van Reker
Strijd? Welke strijd? Dickie stampt Jantje platquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:01 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een interessante machtsstrijd kunnen worden inderdaad.
Cocuquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef rubbereend het volgende:
iemand die de Spaanse taal machtig is zou een welkome toevoeging zijn voor de technische staf blijkt nu maar weer. Maar wie zou dat volgend seizoen kunnen zijn? Tijdens VI opperden ze Patrick Kluivert........ opzich lijkt me dat geen slechte optie. Mits de nieuwe trainer dat zelf wil.
Die zei toch dat zijn werkzaamheden bij het Nederlands elftal een verdere samenwerking volgend seizoen in de weg stond?quote:
Pretty muchquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die zei toch dat zijn werkzaamheden bij het Nederlands elftal een verdere samenwerking volgend seizoen in de weg stond?
Zal niet gebeuren, denk ikquote:
Klopt, hij staat dan ook nooit non stop he..quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie Co best wel zitten eigenlijk.
Over het algemeen spelen zijn ploegen leuk voetbal en is het ook iemand die de top wakker kan schudden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef mcyodogg het volgende:
Enige kritiek die ik hier ook alleen op Adriaanse hoor is zijn karakter. Hij komt misschien ook wel wat eigenaardig over in de media, maar ik denk eigenlijk dat hij het beste uit zijn spelers kan halen, en bovendien is het iemand die tactisch bewust is. Wellicht zelfs het meest sinds Hiddink bij PSV.
Dus ik ga met Ludo mee, en zou het helemaal niet zo'n slechte keuze vinden.
ik denk dat er betere mogelijkheden zijn met Rutten en Schusterquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef mcyodogg het volgende:
Enige kritiek die ik hier ook alleen op Adriaanse hoor is zijn karakter. Hij komt misschien ook wel wat eigenaardig over in de media, maar ik denk eigenlijk dat hij het beste uit zijn spelers kan halen, en bovendien is het iemand die tactisch bewust is. Wellicht zelfs het meest sinds Hiddink bij PSV.
Dus ik ga met Ludo mee, en zou het helemaal niet zo'n slechte keuze vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |