abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66757239
Het is te hopen dat Twente en Heerenveen elkaar treffen in de finale, wat dat betreft is die loting van gisteren in ieder geval gunstig.
pi_66759635
Het zou wel grappig zijn als Volendam de beker won, een tweedeklasser Europa in
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:29:01 #253
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66759700
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze komen niet eens door die nieuw voorronde UEFA Cup heen.
pi_66759762
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ze komen niet eens door die nieuw voorronde UEFA Cup heen.
Dat is bijzaak, ze spelen dan wel Europees voetbal
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:32:18 #255
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66759825
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, áls NAC en Volendam in de finale staan en NAC speelt al Europees, dan gaat Volendam ook Europa in.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:50:13 #256
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_66762479
En Romero heeft zijn hand gebroken na de verloren partij tegen NAC door tegen een muur te slaan. Lekker slim, lekker professioneel

Wel jammer dat hij tegen ons niet zo'n lelijke misser maakte trouwens..
pi_66768490
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef ruud.nl het volgende:
Het is te hopen dat Twente en Heerenveen elkaar treffen in de finale, wat dat betreft is die loting van gisteren in ieder geval gunstig en hartstikke doorgestoken kaart.
Ik durf te wedden dat wanneer AZ gewonnen had, ze Volendam geloot zouden hebben. In ieder geval niet Twente uit.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:24:28 #258
121310 venomsnake
El Saltador
pi_66770603
quote:
Doorgaan Twente - PSV onzeker

AMSTERDAM - Het is nog onzeker of de competitiewedstrijd zaterdag tussen FC Twente en PSV kan doorgaan. In de Grolsch Veste ligt momenteel geen veld. Na het bekerduel woensdagavond tegen De Graafschap wildeTwente de grasmat laten vervangen. Door het slechte weer in Enschede is dat evenwel nog niet gelukt. Als het veld wordt gelegd, moet het ook nog worden gerold. Of dat allemaal op tijd lukt voor zaterdagavond is nog twijfelachtig. Is het veld niet op tijd klaar, dan wordt het duel wellicht een dag later gespeeld, komende zondag dus.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66770838
Feyenoord - PSV is uitverkocht zie ik? Wel jammer, was van plan te gaan .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:31:07 #260
121310 venomsnake
El Saltador
pi_66770864
quote:
FC Twente - PSV nu op zondag

AMSTERDAM - Het competitieduel tussen FC Twente en PSV dat voor zaterdagavond op het prgramma stond, is verplaatst. De wedstrijd wordt nu zondag gespeeld om 16:30 uur. In de Grolsch Veste ligt momenteel geen veld. Na het bekerduel woensdagavond tegen De Graafschap wildeTwente de grasmat laten vervangen. Door het slechte weer in Enschede is dat evenwel nog niet gelukt. Als het veld wordt gelegd, moet het ook nog worden gerold. Dat lukte allemaal niet op tijd voor zaterdagavond.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:40:04 #261
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66771185
Smoesjes verzinnen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:45:25 #262
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66771345
Heeft Twente een dag extra om bij te komen
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:50:02 #263
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66771513
Wie roept er even "competitievervalsing?"
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:27:19 #264
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_66772734
Reker heeft in dit geval volkomen gelijk!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_66772794
Competitievervalsing is het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_66772812
Of het nu competitievervalsing is of niet, het is kut voor de mensen die morgen een wedstrijd gepland hadden staan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_66772828
Ik hoop dat Twente wint, dan komt Ajax niet op #2
Brutal. Fucking. Metal.
pi_66773287
quote:
Reker: 'Dit is competitievervalsing'
Door Jeroen de Laat
Vrijdag, 06 maart 2009, 17:24

PSV is niet blij dat de KNVB heeft besloten het competitieduel met FC Twente van zaterdagavond naar zondagmiddag te verplaatsen. "Dit is je reinste competitievervalsing."

Directeur Jan Reker van PSV stuurde een pitte brief naar de KNVB. "Uiteraard gingen we niet akkoord toen we hoorden van het mogelijk uitstel. Dat hebben we mondeling en schriftelijk kenbaar gemaakt. Reglementair kan PSV op dit moment niets doen omdat het besluit tijdig is aangegeven. Onze voorbereiding is echter helemaal in de war. We hebben geëist om de aftrap gewoon te laten plaatsvinden om 20.45 uur op zaterdagavond, maar dat heeft de KNVB niet ingewilligd. Dit is je reinste competitievervalsing”, aldus Reker.

In de Grolsch Veste van Twente ligt nog geen grasmat, omdat de vorige vervangen moest worden door de slechte conditie. Daarom kan er dus niet zaterdagavond gespeeld worden. PSV meent dat FC Twente bewust competitievervalsing pleegt. De KNVB doet de situatie af als 'overmacht'. De kwestie wordt nu ook voorgelegd aan de tuchtcommissie van de KNVB. "Dit heeft ook grote gevolgen voor onze fans. Die hebben mogelijk vrijaf genomen, of hebben andere zaken gepland. Dat is nu ook door de war", aldus Reker op de clubsite van PSV.
pi_66773335
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

KNJB!!!!
pi_66773340
Achja, met al die Tukkers bij de KNVB krijgen ze dat wel geregeld...

Niet dat het heel veel verschil uitmaakt qua winstkansen....
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:48:35 #271
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_66773343
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die Reker snapt er dus echt geen fuck van he.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:51:34 #272
121310 venomsnake
El Saltador
pi_66773404
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
KNJB!!!!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:58:06 #273
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_66773564
Als dit geaccepteerd wordt door de KNVB kunnen we voortaan mooi zelf ons competitieprogramma bepalen. Oh zijn we moe, dan trekken we de grasmat er wel uit en stellen we de wedstrijd toch gewoon een paar dagen uit. Overmacht he..

Gewoon een bewuste actie van Twente, smerig spelletje. Als ze gewoon maandag hadden gelegd hadden ze twee weken de tijd gehad om een mat te leggen in plaats van 3 dagen. En zo'n nieuwe zachte ongehechte mat is niks beter dan een oude mat.

Maargoed, volgens mij is het toch zo dat als een club zijn stadion niet in orde heeft, dan ze dan 0-3 opschrijven? Als het licht langer dan een half uur uitvalt bijvoorbeeld, precies hetzelfde. Jammer Twente, met deze beslissing verdwijnt meteen alle sympathie van mij voor die club. Om te kotsen deze actie.

OPTREDEN KNVB! En PSV moet gewoon weigeren te spelen en wachten op de uitspraak a.s. maandag an de KNVB. Want je zult zien, als PSV toch komt opdagen, dan zal de KNVB dat zien als toestemming geven op het verplaatsen va de wedstrijd en zal de uitslag van die wedstrijd vast niet meer veranderd worden of zal de wedstrijd niet meer overgespeeld moeten worden.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:59:17 #274
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_66773596
Als er bij PSV vorig jaar zoiets was gebeurd en dan icm een doordeweekse wedstrijd en het was gunstig uitgepakt dan waren de rapen gaar geweest dat weet ik wel
Patat Friet
pi_66773638
quote:
psv.nl
Grote verbijstering
Met grote verbijstering ziet PSV nu hoe de wedstrijd met één dag is verplaatst en de selectie van FC Twente in een vol programma een extra rustdag heeft. PSV vraagt de KNVB dan ook om passende maatregelen tegen FC Twente. PSV speelt al 35 jaar lang onafgebroken Europese wedstrijden en heeft nog nooit een verzoek gedaan om een wedstrijd uit te stellen, immers betekent internationaal meedoen nu eenmaal een druk programma.

Achterliggende gedachte
Voor PSV staat vast: deelname aan een voorronde Champions League en/of deelname aan de Europa League (de nieuwe naam van de UEFA Cup) staat op het spel. PSV is van mening dat FC Twente ook op maandag 9 maart het veld had kunnen vervangen, dan had de club twee weken tot aan de volgende thuiswedstrijd gehad. Het veld was niet goed, maar ook niet onbespeelbaar en zeker niet slechter dan de velden waarop in de voorbij periode is gevoetbald in de Eredivisie. Het is PSV volstrekt duidelijk dat de achterliggende gedachte van FC Twente is om de spelers meer uitgerust aan de wedstrijd tegen PSV te laten beginnen.
Hier ben ik het dus wel helemaal mee eens ...
pi_66773682
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:00 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar dat PSV Twente zomaar er van beschuldigd dat het vanwege een extra rustdag is.
Vind het een PSV onwaardige reactie.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:03:28 #277
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66773704
Ik ben het wel met PSV eens moet ik zeggen, ze hadden ook na die hele serie thuiswedstrijden het veld kunnen vervangen. Heel toevallig dat het opeens gebeurt voor een topwedstrijd en na een zware bekerwedstrijd.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:04:19 #278
202094 KingOfPop
pi_66773723
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:00 schreef Rucebo het volgende:

[..]

De mensen die het zouden doen, hadden vertraging en zaten nog in de UK. Het zou eigenlijk al meteen naar ADO gebeuren. En met de regen van de afgelopen dagen zou er sowieso niets meer over zijn van het 'redelijke veld'...
pi_66773755
Ik vind het stom dat de KNVB meldt dat deze wedstrijd in overleg is verschoven, terwijl Reker nu dus tegengas geeft.... Vreemd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_66773766
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar dat PSV Twente zomaar er van beschuldigd dat het vanwege een extra rustdag is.
Vind het een PSV onwaardige reactie.
Twente kan de mat op elk gewenst moment vervangen. Als ze dat nu willen doen is dat toch op eigen verantwoording. Om als ze daarin falen dan maar gewoon de wedstrijd te verplaatsen, komt ze allemaal wel erg goed uit. Maar ik ben het wel met je eens dat het voor PSV nou ook niet zo heel veel uit zou moeten maken, ze moeten gewoon winnen daar en dat is zondag ook zeer goed mogelijk.
pi_66773801
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:05 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Twente kan de mat op elk gewenst moment vervangen. Als ze dat nu willen doen is dat toch op eigen verantwoording. Om als ze daarin falen dan maar gewoon de wedstrijd te verplaatsen, komt ze allemaal wel erg goed uit. Maar ik ben het wel met je eens dat het voor PSV nou ook niet zo heel veel uit zou moeten maken, ze moeten gewoon winnen daar en dat is zondag ook zeer goed mogelijk.
Ik begrijp het ook wel maar PSV had toch ook alleen kunnen zeggen dat ze het er niet mee eens zijn zonder te zeggen dat het "om die extra rustdag" gaat?
pi_66773859
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook wel maar PSV had toch ook alleen kunnen zeggen dat ze het er niet mee eens zijn zonder te zeggen dat het "om die extra rustdag" gaat?
Beargumenteren waarom je het er niet mee eens bent is toch prima. Sowieso vervelend voor de supporters en het is toch ook gewoon een extra rustdag na 120 min. bekervoetbal?

Maar goed, gaat toch niks meer aan veranderen....
pi_66773864
Ik weet niet of je het comptitievervalsing moet noemen, en in welke mate het ECHT overmacht was.

Maar het is wel ontzettend slordig en onprofessioneel van Twente. Als Munstermann wil dat zijn club een beetje status heeft van een topper, kan ie nog even langer wachten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_66773888
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Beargumenteren waarom je het er niet mee eens bent is toch prima. Sowieso vervelend voor de supporters en het is toch ook gewoon een extra rustdag na 120 min. bekervoetbal?

Maar goed, gaat toch niks meer aan veranderen....
Ja maar deze beargumentatie moet nog maar eens waar blijken te zijn.
Voor alsnog is het meer een beschuldiging.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:11:35 #285
202094 KingOfPop
pi_66773931
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weet niet of je het comptitievervalsing moet noemen, en in welke mate het ECHT overmacht was.

Maar het is wel ontzettend slordig en onprofessioneel van Twente. Als Munstermann wil dat zijn club een beetje status heeft van een topper, kan ie nog even langer wachten.
Ik denk dat het wel redelijk zeker is dat het voor een groot deel overmacht was, zoals ik al zei.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

De mensen die het zouden doen, hadden vertraging en zaten nog in de UK. Het zou eigenlijk al meteen naar ADO gebeuren. En met de regen van de afgelopen dagen zou er sowieso niets meer over zijn van het 'redelijke veld'...
pi_66774859
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:45 schreef Sj0rSz het volgende:
Heeft Twente een dag extra om bij te komen
pi_66775005
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoop dat Twente wint, dan komt Ajax niet op #2
Ik wilde deze user trouwens nomineren voor grootste PSV-aanhanger.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66775045
echt schandalig dit!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:57:38 #289
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66775275
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:03 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben het wel met PSV eens moet ik zeggen, ze hadden ook na die hele serie thuiswedstrijden het veld kunnen vervangen. Heel toevallig dat het opeens gebeurt voor een topwedstrijd en na een zware bekerwedstrijd.
Hier kan ik me wel in vinden. Het is al een flinke tijd bekend dat FC Twente op komende zaterdag tegen PSV zou spelen. Dat wisten ze ook toen de staat van het veld steeds slechter werd. En dan gaan ze een dag voor de wedstrijd (originele dag) ineens verplaatsing aanvragen. Ik kan me de onvrede heel goed voorstellen.

Had dan gewoon gewacht met het vervangen van het veld en had het maandag gedaan.
pi_66775940
Als het andersom was geweest, zouden jullie ook niet zo liggen te zeiken over competitievervalsing dit en dat... snap dat het beetje lullig is mja je kunt niet zonder gras voetballen he

Onvrede is logisch maar de manier waarop Reker meteen reageert met competitievervalsing vind ik beetje overdreven..
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:02:13 #291
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66777676
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef Jnk18 het volgende:
Als het andersom was geweest, zouden jullie ook niet zo liggen te zeiken over competitievervalsing dit en dat...
Dit zijn altijd zulke simpele opmerkingen hè... Dooddoeners olé

FC Twente moet zich gewoon kapotschamen dat ze gedurende de competitie geen grasmat hebben om op te spelen, de onvrede en woede bij PSV is volledig terecht.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:15:04 #292
15600 BB-King
Long live the King!
pi_66778201
PSV moet niet zo zeiken en gewoon die wedstrijd winnen daar in Enschede.

AZ kan namelijk wel een steuntje in de rug gebruiken.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_66778766
Reconstructie van het 'overleg' tussen de betrokken partijen:

Munsterman:"Yo, Kess! We spelen ff een een dagje later want we zijn nogal moe jeweets!"
Kessler:"Sgoe man, wat vond PSV ervan?"
Munsterman:"Wat heb ik met die kankerboeren te schaften gek!!11!!"
Kesslers:"Jullie hebben toch een nieuwe grasmat?"
Munsterman:"Right on brother! En niet van dat homo gras van TenCate, hahaha, jeweettoch!"
Kessler:"Ik sms bolle Jan wel ff dat ie met zijn kneuzenbende pas zondag hoeft te komen, door die mat jeweets! hahaaaa!"
Munsterman:"Haha, jeweetzelluf Kess!
Kess en Munsterman: *boks*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:57:31 #294
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66779958
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dit zijn altijd zulke simpele opmerkingen hè... Dooddoeners olé

FC Twente moet zich gewoon kapotschamen dat ze gedurende de competitie geen grasmat hebben om op te spelen, de onvrede en woede bij PSV is volledig terecht.
Amen. Dat gezeik van die zeikers over dat PSV zeikt op Twente maar OWEE.. als dit bij hun gebeurd. Dan zijn het ineens geen zeikers meer, maar reageren ze precies zoals wij reageren.
Nee nee zeg ik dan, kijk niet alles door je kijkers. Maar kijk met je verstand, en zie hoe hier gewoon dat extra rustdagje dat door de KAVB word goedgekeurd.

Overigens is dikgedrukte zin bovenstaand copyright. Dus waag het niet om hem over te nemen, want je hebt meteen een miljoenenclaim aan je broek.
pi_66780004
Kom toch op zeg. Het was pas competitievervalsing geweest wanneer die wedstrijd wel op zaterdag was gespeeld. Twente heeft tenminste nog wat Europese punten verzameld dit jaar. Ik gun ze dat extra dagje rust wel. Kunnen we zondag zien wie de sterkste van de twee is zonder vermoeidheidssmoesjes (3x woordwaarde)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:06:49 #296
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66780389
ja joh.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:31:06 #297
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66781493
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef Jahike het volgende:
Kom toch op zeg. Het was pas competitievervalsing geweest wanneer die wedstrijd wel op zaterdag was gespeeld. Twente heeft tenminste nog wat Europese punten verzameld dit jaar. Ik gun ze dat extra dagje rust wel. Kunnen we zondag zien wie de sterkste van de twee is zonder vermoeidheidssmoesjes (3x woordwaarde)
Volgens mij mis ik hier een posticon
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:36:49 #298
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66781748
En ik moest even de groetjes van Paaskonijn doen aan iedereen hier. Behalve die neuzen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:39:06 #299
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_66781874
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Reconstructie van het 'overleg' tussen de betrokken partijen:

Munsterman:"Yo, Kess! We spelen ff een een dagje later want we zijn nogal moe jeweets!"
Kessler:"Sgoe man, wat vond PSV ervan?"
Munsterman:"Wat heb ik met die kankerboeren te schaften gek!!11!!"
Kesslers:"Jullie hebben toch een nieuwe grasmat?"
Munsterman:"Right on brother! En niet van dat homo gras van TenCate, hahaha, jeweettoch!"
Kessler:"Ik sms bolle Jan wel ff dat ie met zijn kneuzenbende pas zondag hoeft te komen, door die mat jeweets! hahaaaa!"
Munsterman:"Haha, jeweetzelluf Kess!
Kess en Munsterman: *boks*

Doe mij een potje zout, voor deze flauwe grap.
Beste ,grootste, mooiste.
PARIS SAINT GERMAIN
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:41:36 #300
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_66782001
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef Zapper het volgende:
En ik moest even de groetjes van Paaskonijn doen aan iedereen hier. Behalve die neuzen
groeten terug
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')