We wachten nog even tot wallstreet ons komt vertellen dat het inderdaad slecht gaatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef pberends het volgende:
Hoppa 216, nog even en we staan op het niveau van 1983.
Maar nu we door die steun gezakt zijn zie je niet alsnog een massale selloff. Das raar niet.
Zo heel raar is dat niet. Als je voor de 4e keer op rij een steun probeert te breken en je zit er net onder zijn de krachten nog vrij sterk. Als we onder de steun sluiten kan ik wel eens 50% short gaan en wachten op de rebound om aandeeltjes te sprokkelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef pberends het volgende:
Maar nu we door die steun gezakt zijn zie je niet alsnog een massale selloff. Das raar niet.
quote:Laagste koers 216,77 13:56
Of het wordt een L-vormig herstel. Dan komt de rebound nooit en stijgen we gedurende vele jaren hooguit een beetje.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:08 schreef Gremen het volgende:
Ja dat wordt toch de kunst de komende dagen. Voorspellen wanneer de rebound begint
Gisteren voorspelde ik 215 als bodem voor vandaag. Kan nog.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef pberends het volgende:
Waar ligt de volgende tijdelijk bodem is de vraag, die kan best vandaag gezet worden.
Met dank aan Citigroup.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Wacht maar tot WS opent... Als zij net zo hard gaan storten als Europa, kon het nog wel eens een top 10 dagje worden.
Klote dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:30 schreef goeiemoggel het volgende:
GDP USA 2008 kw. 4 -6,2%, verwacht was -5,4%
quote:
Komt wel.. wacht maarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef pberends het volgende:
vooralsnog reageert de AEX niet echt heftig op slecht nieuwsquote:
Welke bodem?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:34 schreef Sparqq het volgende:
zal de volgende bodem niet op 180 liggen?
gewoon een hele dollar van het aandeel, -40% net.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef MacDennis het volgende:
CitiGroup pre-market volledig door het putje .. -38%
http://finance.yahoo.com/q?s=c
-41.06% en dat is toch wel erg heftig hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef MacDennis het volgende:
CitiGroup pre-market volledig door het putje .. -38%
http://finance.yahoo.com/q?s=c
vreemd toch, als iedereen de weg kwijt is?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef M.Melandri het volgende:
hehe TomTom ook
Ze zijn volgens mij ook nog teveel bezig met die vliegtuigcrash, dat dit gewoon totaal ondergesneeuwd wordt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef Lemans24 het volgende:
Valt wel op dat er niks in het algemene (radio) nieuws komt over dit nieuwe dieptepunt. Blijkbaar zit er nog meer in het vat en is het nóg geen nieuws-item waardig.
Kijk eens op http://www.telegraaf.nl/quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef Lemans24 het volgende:
Valt wel op dat er niks in het algemene (radio) nieuws komt over dit nieuwe dieptepunt. Blijkbaar zit er nog meer in het vat en is het nóg geen nieuws-item waardig.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
Goud gaat lekker, gisteren nog naar deze turbo zitten kijken maar leek me dat er nog wel wat van af kon![]()
Laatste Volume Tijd
Laatste 4,22 119 14:55:46
Verschil 1,91 82,684 %
Dat zit er zeer dik in. Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar S&P.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Ben benieuwd of we 6xxx gaan zien.
http://www.igindex.co.uk/ geeft 'm nog op 7050quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat zit er zeer dik in. Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar S&P.
Als het zo'n succes was zou ik er geld voor vragenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:20 schreef star_gazer het volgende:
Wegens succes verlengd tot 1 mei 2009: handel gratis en onbeperkt in alle Sprinters van INGPberends
Of ze denken dat als ze erg geld voor gaan vragen er weinig mensen meer in handelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als het zo'n succes was zou ik er geld voor vragen![]()
Ik denk dat het met dat succes wel meevalt danmaar goed nieuws hoor
Zou zo maar kunnen. GDP herziening is fors maar ze zullen er wel vanuit gaan dat het vanaf nu alleen maar beter kan gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben benieuwd. Gezien het verloop van de laatste tijd zou het me niets verbazen als de dow vanavond nog in de plus eindigt ofzo
Misschien zijn we, doordat we al zo ver zijn gezakt, vandaag eens lekker rebels in Amsterdam en gaan we tegen de grote broer in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:27 schreef appelsientje het volgende:
Nog een paar minuten en dan gaan we..
Tuurlijk, maar dat lijkt me toch de bedoeling van dat gebeuren, dat ze er geld aan gaan verdienenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Of ze denken dat als ze erg geld voor gaan vragen er weinig mensen meer in handelen.
Met 10 euro aankoopkosten is traden voor de gein met 100euro natuurlijk niet zon succes.
Herstelt zich al gauw. Wat punten, maar toch. Bij zulke cijfers blijkt dat de koopbereidheid nog steeds aanwezig is.quote:
Bemoedigende username heb je trouwensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef PlungeStock het volgende:
[..]
Herstelt zich al gauw. Wat punten, maar toch. Bij zulke cijfers blijkt dat de koopbereidheid nog steeds aanwezig is.
Ze verdienen natuurlijk nog steeds aan sprinters. En zolang het gratis is hopen ze dat daardoor de volumes hoog blijven en ze daar zo geld verdienen en waarschijnlijk denken dat ze daar meer geld aan verdienen dan vice versa. Immers als je een sprinter hebt op de aex, en de aex blijft een week op de exact dezelfde koers zal je sprinter dalen, terwijl de 'onderliggende waarde' niet veranderd is. Ze verdienen er dus heus wel geld op.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat lijkt me toch de bedoeling van dat gebeuren, dat ze er geld aan gaan verdienen![]()
En dit is net een drukke periode (lijkt me) waar je aardig wat zou kunnen verdienen![]()
Maar ja als je miljarden moet afschrijven maak je je misschien ook vanzelf wat minder zorgen over een miljoentje meer of minder![]()
Nou ja ze zijn natuurlijk sowieso veel te laat met die sprinters gekomen... het enige wat kan helpen is dat ze gewoon goedkoper zijn en blijven dan turbo's en speeders...
Je hebt iig iets geleerd voor volgende keer, gespreid inkopen, elke week of maand een beetje zodat je je indekt tegen 'sentimenten' ipv al het spul op 1 moment kopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Falco het volgende:
Spannend dat van Citigroup! Ik weet wel dat ik beter wat had kunnen spreiden met de momenten om aandelen in te slaan (dank voor de tip Sitting Elfling!) Wellicht dat ik dan het Randstad-debacle (~-20% in vier dagen) gemist had
. Aan de andere kant is dit natuurlijk wel weer nuttig leergeld geweest.
ja?quote:
Tja, t'is en blijft een bearmarketquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef elcastel het volgende:
Nou die Dow nog even door de 7000, dan is de beer los.
quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze verdienen natuurlijk nog steeds sprinters. En zolang het gratis is hopen ze dat daardoor de volumes hoog blijven en ze daar zo geld verdienen en waarschijnlijk denken dat ze daar meer geld aan verdienen dan vice versa. Immers als je een sprinter hebt op de aex, en de aex blijft een week op de exact dezelfde koers zal je sprinter dalen, terwijl de 'onderliggende waarde' niet veranderd is. Ze verdienen er dus heus wel geld op.
[..]
Je hebt iig iets geleerd voor volgende keer, gespreid inkopen, elke week of maand een beetje zodat je je indekt tegen 'sentimenten' ipv al het spul op 1 moment kopen.
http://www.google.com/finance?q=INDEXSP:.INXquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat zijn voor de S&P de historische bodems?
Die zijn allemaal kapot gemaakt vandaagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef lammegiraf het volgende:
er zijn uberhaupt al bijna geen SL's meer te koop!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef lammegiraf het volgende:
er zijn uberhaupt al bijna geen SL's meer te koop!
Je kunt het laten afhangen van de AEX of van de aandelen opzich zelf! Voor de AEX wacht ik nog even tot dat ik het idee heb dat we een flinke rebound krijgen. Dan koop ik een gedeelte aandelen in, om waarschijnlijk bij de volgende daling bij te kopen. Ik zorg alleen altijd wel dat er een poosje tijd tussen zit om enig sentiment in mn aandelen te voorkomen. Met kopen om de week bedoelde ik dus niet letterlijk elke week een klein percentage inkopen, maar kijken hoe de beurs het doet. Staat hij lager? bijkopen Staat hij hoger? eventueel winst nemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja idd. Wat ik me afvroeg: Hoe verstandig is het de instapmomenten te laten bepalen op basis van de AEX ipv dat het tijdsgebonden is? Stel dat de AEX rond de 180 gaat staan, dan weer wat inkopen doen bijvoorbeeld. Of maakt zoiets niet zo heel veel uit.
Aandelen zonder dividend of zicht daarop zijn gewoon speelballen van de dag. Heel simpel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er mis met ING op dit moment? Wat een verlies weer.....
Olieprijs is weer gedaald..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:01 schreef BlaZ het volgende:
Wat is de reden achter grote daling shell overigens?
Ja olieprijs gedaald, echter vorige week stond de olieprijs stukken lager ($10 per vat) en shell ook hoger...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Olieprijs is weer gedaald..
Wall street stijgt weer lekker
Citi gaat meestal minder hard mee als er een PPT actie is. Je kunt het proberen hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:12 schreef star_gazer het volgende:
Hmm... Long gaan op citigroup na de plunge? Wellicht dat het PPT inkopen gaat doen.
als we om wat voor reden boven de bodem gaan sluiten, sluit ik niet uit dat we maandag weer zon +0.5 - 1.5% dagje krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:08 schreef lammegiraf het volgende:
denk dat we gerust shorts bij kunnen kopen...volgende week dalen we vrolijk nog ff verder als ik het allemaal zo hoor
Nah, dat weet ik niet, want de broker verdient er zo niets aan. Misschien wel minder omdat mensen in sprinters gaan handelen ipv turbo's. De broker zal ook wel compensatie ontvangen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze verdienen natuurlijk nog steeds aan sprinters.
Vertrouwen in een rebound?quote:
quote:Consumentenvertrouwen VS daalt iets minder dan verwacht
27-2-2009 16:04:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Het Amerikaanse consumentenvertrouwen is in februari iets minder hard gedaald dan verwacht. Dit blijkt vrijdag uit definitieve cijfers van de Universiteit van Michigan die het sentiment onder de Amerikaanse consument op geregelde basis meet.
De index voor het vertrouwen kwam over de gehele maand uit op 56,3, tegen 61,2 in januari. Eerder werd een voorlopige daling tot 56,2 gemeld.
Door Dow Jones geraadpleegde economen voorspelden gemiddeld een daling tot 56,0.
Verder bleek uit de cijfers dat Amerikaanse consumenten een beperkte inflatie verwachten in de komende 12 maanden.
De Universiteit van Michigan benadert 300 huishoudens voor de berekening van het consumentenvertrouwen. Het onderzoeksinstituut Conference Board, dat ook maandelijks het consumentenvertrouwen meet, benadert 5000 huishoudens.
Het consumentenvertrouwen geldt als een belangrijke barometer voor de consumentenbestedingen, die goed zijn voor tweederde van de omvang van de Amerikaanse economie.
Precies, je koopt laag in, gaat het nog lager koop je bij. Zo doen professionals het. Gaat het toch omhoog, mooi heb je winst, kan je misschien tijdelijk winst nemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je kunt het laten afhangen van de AEX of van de aandelen opzich zelf! Voor de AEX wacht ik nog even tot dat ik het idee heb dat we een flinke rebound krijgen. Dan koop ik een gedeelte aandelen in, om waarschijnlijk bij de volgende daling bij te kopen. Ik zorg alleen altijd wel dat er een poosje tijd tussen zit om enig sentiment in mn aandelen te voorkomen. Met kopen om de week bedoelde ik dus niet letterlijk elke week een klein percentage inkopen, maar kijken hoe de beurs het doet. Staat hij lager? bijkopen Staat hij hoger? eventueel winst nemen.
Maar zo heb ik bijv. ook Arcelor en Fugro op het oog maar zijn bij de huidige koersen naar mijn mening nog te duur. Dus of de AEX nou daalt tot 210 en die aandelen zijn nog niet veel gedaald koop ik ze nog niet.
Inderdaad. Net alsof de reele Nederlandse economie nog enigzins van invloed is op de winstverwachtingen van onze bedrijven en dus de koersen. Nee, de inflatie-index over de maand februari van de staat Ohio, daar gaat het allemaal om. Daarop kan de koers zo 3% omhoogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:13 schreef pberends het volgende:
Die 217,80 grens is weer waardeloos gebleken. Iedereen zei dat we dan in 1 streep naar de 200 gingen ofzo. Das ook niet gebleken; we zaten op 215 vooralsnog. We volgen gewoon Wall Straat zoals gewoonlijk.
Die barslechte cijfers kunnen weer uitgelegd worden als een (tijdelijke) bodem, en maandag weer een nieuwe week en maand, dan kan er weer veel geld in de markt stromen.quote:
Toledo, Ohio : death cityquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Net alsof de reele Nederlandse economie nog enigzins van invloed is op de winstverwachtingen van onze bedrijven en dus de koersen. Nee, de inflatie-index over de maand februari van de staat Ohio, daar gaat het allemaal om. Daarop kan de koers zo 3% omhoog
Ligt eraan hoe je het neerlegt héquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
![]()
vergrootglaseconomie, hoeveel punten is dat bij scrabble?
gelukkig heb ik evenmin verstand van verzekeren noch beleggen.quote:
Oliegerelateerd...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
gelukkig heb ik evenmin verstand van verzekeren noch beleggen.
ik ga trouwens langzaam posities opbouwen, het kaf scheidt zich van het koren. Ik geloof dat de bedrijven die overblijven op langere termijn aardig kunnen renderen. Dus ik ga eens kijken wie veel cash op de bank heeft staan, en een uniek product heeft, het liefst met terugkerende fees.
Bijvoorbeeld ABB, Nokia (twijfelgevalletje), Exact, Microsoft, IBM, Schneider Electrics.
Nog andere suggesties?
Gaap. Commodities man!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
gelukkig heb ik evenmin verstand van verzekeren noch beleggen.
ik ga trouwens langzaam posities opbouwen, het kaf scheidt zich van het koren. Ik geloof dat de bedrijven die overblijven op langere termijn aardig kunnen renderen. Dus ik ga eens kijken wie veel cash op de bank heeft staan, en een uniek product heeft, het liefst met terugkerende fees.
Bijvoorbeeld ABB, Nokia (twijfelgevalletje), Exact, Microsoft, IBM, Schneider Electrics.
Nog andere suggesties?
RDS is ook een zwaargewicht in de AEX, als mensen mandjes van de hand doen, gaat RDS snel mee. Dat is het enige wat ik kan verzinnen, er is geen nieuws en inderdaad de olieprijs is niet extrem laag (voor deze tijd).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef BlaZ het volgende:
Ja olieprijs gedaald, echter vorige week stond de olieprijs stukken lager ($10 per vat) en shell ook hoger...
Misschien ben ik niet op de hoogte, maar Nyrstar is een zinksmelterij, ze delven zelf toch geen erts?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaap. Commodities man!
Fugro en Nyrstar worden de pareltjes van de beurzen de komende jaren (na en final selloff overigens).
Fugro heb ik ook op mijn lijstje staan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:45 schreef pberends het volgende:
Gaap. Commodities man!
Fugro en Nyrstar worden de pareltjes van de beurzen de komende jaren (na en final selloff overigens).
Waarom Nyrstar niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Fugro heb ik ook op mijn lijstje staan.
Ik heb Nyrstar ook gepland voor eind 2010. Het blijft een cyclische industrie waar je mee te maken krijgt. Dan cash ik liever op andere aandelen tot die tijd.quote:
soft commodities zelfs... Katoen, Graan etc... maar niet Cacao!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaap. Commodities man!
Nyrstar is met name afhankelijk van de zinkprijs, er zullen snel tekorten ontstaan, dat was tijdens de depressie ook zo met commodities.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:53 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik heb Nyrstar ook gepland voor eind 2010. Het blijft een cyclische industrie waar je mee te maken krijgt. Dan cash ik liever op andere aandelen tot die tijd.
Volgens experts zou het dit jaar een goed graanjaar kunnen worden. Heb jij nog specifieke redenen om long te gaan op graan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
soft commodities zelfs... Katoen, Graan etc... maar niet Cacao!
Omdat ik het bedrijf niet ken ? Ik beleg sowieso voornamelijk AEX, dus ben enigzins beperkt bezig. Ik orienteer me nog op welke commodities en waar ik ga beleggen, voorlopig zit ik alleen in RDS. Al een tijdje en het bevalt nogsteeds.quote:
Maak je een grap?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alleen is mijn vermogen wel met 20 euro gezakt. Hoe kan dat nou
Dacht dat die kosten lager waren...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:02 schreef Gremen het volgende:
2x 10 euro transactie kosten?
Dan is 20 euro toch nog steeds teveel? En dat terwijl er bijna 2% op zat bij verkoop.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:04 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Transactiekosten dus. In de orde van 7-12 euro.
Transactiekosten zijn minimaal 10 euro, of je moet meer dan 2000 euro per transactie doen, dan kost het nog meer dan 10 euro. Koop en verkoop dus 2x 10 euro.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan is 20 euro toch nog steeds teveel? En dat terwijl er bijna 2% op zat bij verkoop.
Je betaald bij aan en verkoop 10 euroquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan is 20 euro toch nog steeds teveel? En dat terwijl er bijna 2% op zat bij verkoop.
Nyrstar is het stokpaardje van Pberends dat probeert ie iedereen aan te smerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:03 schreef elcastel het volgende:
[..]
Omdat ik het bedrijf niet ken ? Ik beleg sowieso voornamelijk AEX, dus ben enigzins beperkt bezig. Ik orienteer me nog op welke commodities en waar ik ga beleggen, voorlopig zit ik alleen in RDS. Al een tijdje en het bevalt nogsteeds.
Bestens verkocht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je betaald bij aan en verkoop 10 euro
Hoeveel aandelen had je? Heb je niet bestens verkocht?
25 stuks.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:08 schreef Gremen het volgende:
Ja hoeveel had je er?
Als je 1 aandeel had van 3 euro heb je niks aan 2%
Gaat het op lange termijn niet negatief uitpakken dat ze uit de bel20 worden gegooid?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Nyrstar is met name afhankelijk van de zinkprijs, er zullen snel tekorten ontstaan, dat was tijdens de depressie ook zo met commodities.
quote:
Dus altijd een limiet opgeven?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
nooit weer doen! foei! bestens kun je keihard op je bek gaan... zie het vaak genoeg gebeuren bij sprinters als de laat van ING ff wegvalt dat mensen gewoon 0,2 teveel betalen
Ja !quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus altijd een limiet opgeven?
minimaal plusje, dacht dat woensdag draaidag zou worden....ochtend was goed alleen smiddags alles met stoploss eruit waardoor ik minimale winst had op mijn longsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef TheRoach het volgende:
Iedereen deze heftige week nog een beetje met winst kunnen afsluiten?
Precies!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
nooit weer doen! foei! bestens kun je keihard op je bek gaan... zie het vaak genoeg gebeuren bij sprinters als de laat van ING ff wegvalt dat mensen gewoon 0,2 teveel betalen
Ik kan je als ik weer achter de bloomberg machine zit wel een aantal leuke sector plaatjes laten zien wat betreft optionele groei en dergelijke. Zit atm. namelijk nog ziekjes thuis in Nederland. Ik ga dinsdag weer terug naar Londen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn advies voor als de AEX op 150 staat.
Goud trouwens kopen op AEX325, niet AEX150.
jah, het had alleen 3x zoveel kunnen zijn, mjah iedereen maakt wel eens die "beginners"fout. en het gebeurt je altijd weer, te laat verkopen......quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
minimaal plusje, dacht dat woensdag draaidag zou worden....ochtend was goed alleen smiddags alles met stoploss eruit waardoor ik minimale winst had op mijn longs
Al mn winst van begin van de week verbrast door gister klein long te zitten maar voor een veel, veel veel te groot bedrag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef TheRoach het volgende:
Iedereen deze heftige week nog een beetje met winst kunnen afsluiten?
Limiet gewoon 5 cent hoger zetten... is een verkapte bestens order eigenlijk. Heb et idd zelf ook wel es dat ik niet snel genoeg kan handelenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef Gremen het volgende:
[..]
Precies!
Ik vind het wel altijd vervelend dat je niet snel je limit kan aanpassen. Als de koerst stijgt wil je dit wel snel kunnen voor bijv je turbo. Maar je moet dan altijd je order annuleren en een nieuwe inleggen.
Kan dit eingenlijk ook sneller?
Geen last gehad vandaag....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:29 schreef edwinh het volgende:
Ik word GVD wel een beetje zat nou van Binck als het volgende week nog zo is ben ik weg
Hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:07 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nyrstar is het stokpaardje van Pberends dat probeert ie iedereen aan te smerenDe #1 reden om het aan te schaffen is het stoere logo (dat mooi is geef ik toe).
Idd, als je een sprintertje of aandeel écht wil moet je gewoon een paar cent meer bieden dan de laatkoers. Dan maken die paar centjes ook niet veel meer uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Limiet gewoon 5 cent hoger zetten... is een verkapte bestens order eigenlijk. Heb et idd zelf ook wel es dat ik niet snel genoeg kan handelen
me too 50x , die van gisteren zijn al weer door stoploss gegaan vandaag, nou maar een stoploss van 182ofzo.quote:
Klopt maar ik heb dan ook het idee dat de meeste hier per honderdtal een sprinter kopen of aandelen. En niet 10.000 sprinters long op de aex hebben en bijv. 7500 op olie long om maar een voorbeeld te noemen. Want dan zijn die 'centjes' wel belangrijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Idd, als je een sprintertje of aandeel écht wil moet je gewoon een paar cent meer bieden dan de laatkoers. Dan maken die paar centjes ook niet veel meer uit.
Zit je trouwens bij binck? Wat ik vaak doe is alles open gooien daytrader/trader/binck normaal.. kan ik toch net iets sneller....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef Gremen het volgende:
[..]
Precies!
Ik vind het wel altijd vervelend dat je niet snel je limit kan aanpassen. Als de koerst stijgt wil je dit wel snel kunnen voor bijv je turbo. Maar je moet dan altijd je order annuleren en een nieuwe inleggen.
Kan dit eingenlijk ook sneller?
Jup. Ik zet wel eens gewoon twee binck schermen open.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zit je trouwens bij binck? Wat ik vaak doe is alles open gooien daytrader/trader/binck normaal.. kan ik toch net iets sneller....
Bevolkingsgroei.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Volgens experts zou het dit jaar een goed graanjaar kunnen worden. Heb jij nog specifieke redenen om long te gaan op graan?
Voor zowel dalingen als stijgingen zijn er altijd leuke redenen te vinden. Die financiële media mouwen wat maar uit hun nek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Je kan er gewoon geen pijl meer op trekken. Verklaringen worden ook altijd acheraf bij een stijging of daling gezocht.
Vet jammer trouwens dat die klote sprinters geen intraday grafieken hebben.quote:
Ik heb Binckie maar gemailt dat ze intraday grafieken voor sprinters moeten maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Vet jammer trouwens dat die klote sprinters geen intraday grafieken hebben.
premarket stond ie even -40 procentquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:16 schreef Zero2Nine het volgende:
De relatieve stijging van Wallstreet komt iig NIET door Citigroup (bijna -35% zojuist, net zo slecht als dat het aandeel pre-market stond)
Vrije marktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:25 schreef pberends het volgende:
PPT gaat net zo lang door tot ze alle beursgenoteerde bedrijven in handen hebben.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik straks nog gelijk krijg ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben benieuwd. Gezien het verloop van de laatste tijd zou het me niets verbazen als de dow vanavond nog in de plus eindigt ofzo
Hoop etquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik straks nog gelijk krijg ook
quote:Marc Faber: Stocks Poised to Rally
Friday, February 27, 2009 10:52 AM
Investment guru Marc Faber, publisher of The Gloom, Boom & Doom Report newsletter, sees better times ahead for the stock market.
That may surprise many, given that stocks dropped to fresh lows this week as the government wrestled with bank bailouts and rumors of nationalization in the financial sector.
But Faber tells Bloomberg that the economy and markets have slumped so badly that they should soon rebound — at least a little bit.
“I wouldn’t give up entirely on the theory that you can have some kind of rally develop soon, for one simple reason: The news on the economy has been horrific,” he says.
Faber doesn’t expect the economy to recover instantly. Indeed, “economic news will stay bad for quite some time, and the global economy will continue to deteriorate,” he says.
But many financial markets already have discounted the bad news, Faber notes.
“And the news over the next three months might not be quite as bad,” he says. “There can be a rebound in housing starts or exports.”
That would bring bulls out of the woodwork, saying the economy has bottomed out, and we could get quite a rally, according to Faber. Global easing by central banks also will help.
“We are now more or less in an area where the market, after a final selloff, can have a reasonably good rally,” he says.
Others don’t expect a fast rebound.
“Sell the recent rally,” Morgan Stanley strategist Jason Todd wrote to clients.
“A turnaround in profitability will not come quickly.”
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601080&sid=aa4KTmib46Uw&refer=asiaquote:Faber Says Financial Industry to Contract ‘Much More’
Feb. 27 (Bloomberg) -- The financial services industry, hammered by job cuts and record losses, is in for an even bigger contraction as the global recession deepens, said Marc Faber, publisher of the Gloom, Boom & Doom Report.
“The financial sector will contract and it will contract much more than we’ve seen so far,” said Faber, who was in Tokyo to speak at an event hosted by CLSA Ltd. Financial professionals have “been in paradise for the past 25 years.”
More than 275,000 jobs in the financial industry have been lost in the last two years, according to Bloomberg data, while losses and writedowns at global companies exceeded $1 trillion in the past year. Faber said the contraction could rival declines seen in the 1970s following the collapse of Bernard Cornfeld’s Investors Overseas Services that shook confidence in the industry for a decade.
“The financial sector has been occupying themselves with trading against each other all day and it’s totally unproductive,” said Faber, 62, who told investors to abandon U.S. stocks a week before 1987’s so-called Black Monday crash, according to his Web site. “It’s like a huge casino and that will come to an end.”
Faber said gold was currently expensive relative to other commodities, and the bearish sentiment that’s driven investors from equities to the precious metal is likely to reverse soon. He had recommended investors buy gold since the start of an eight-year rally that this month saw the metal top $1,000 per ounce as skittish investors sought safe-haven assets.
‘Substantial’ Stock Rally
“I’m a little bit careful about the outlook for gold for the rest of the year,” he said. “A countertrend rally could occur soon where stocks would suddenly rise quite substantially.”
Faber today recommended investors short U.S. Treasuries, as a 27-year bull market likely ended in December, starting the beginning of a long bear market. Faber also recommends selling the Japanese yen, though the nation’s stocks may outperform global equities in the next one or two years because they have been depressed for so long, he said.
The yield on the 10-year U.S. government bond fell to a record low of 2.04 percent on Dec. 18, compared with a peak of 15.8 percent in September 1981. The yen has gained against every other currency in the world, except one, in the last 12 months even as the economy contracted at the fastest pace in 35 years. The Nikkei 225 Stock Average fell to the lowest in 26 years this week.
Head for the Farm
The best bet for investors may be to buy a farm and escape from the cities, as a prolonged recession could lead to war, as the Great Depression did, said the Swiss national, who now lives in Thailand.
“Buy a farm and let your girlfriend work on the farm,” he said, to the applause of investors. “If the global economy doesn’t recover, usually people go to war.”
quote:TomTom onbetwiste topper
De keuze voor het beste aandeel 2009 is duidelijk: TomTom. Het aandeel wordt 22 keer als topper genoemd en slechts 3 experts denken dat dit het slechtste aandeel gaat worden. De meeste experts wijzen wel op de slechte gang van zaken in de eindmarkten, maar ook op het feit dat de koers al met 90% is gedaald dit jaar.
quote:
Opzich geen slechte tekst, had zo van RTL of het ANP kunnen komen. Maar die zullen wel geen woorden als "door het putje gebruiken". Jammer dat je het PPT niet even noemt ergens, mooie manier om zo'n term bekend te maken bij de gewone man op de frontpagequote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:46 schreef pberends het volgende:
AEX even door het putje
Helemaal zelf geschreven zonder bron.
Hou op, ppt noemen en we zitten zo met heel AEX in TRU. En we zitten al op het randje want het lijkt af en toe wel R&P hier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Opzich geen slechte tekst, had zo van RTL of het ANP kunnen komen. Maar die zullen wel geen woorden als "door het putje gebruiken". Jammer dat je het PPT niet even noemt ergens, mooie manier om zo'n term bekend te maken bij de gewone man op de frontpage
De beurs reageerde heftig op economische cijfers uit de VS, waar bekend werd dat de Amerikaanse economie 6,2 procent gekrompen wasquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:46 schreef pberends het volgende:
AEX even door het putje
Helemaal zelf geschreven zonder bron.
Echt diep triest AMG zelfs fortis nog iets beterquote:Grootste dalers afgelopen half jaar
AMG 88 %
Fortis 86,9 %
ING 83,5 %
TomTom 79,5 %
SNS Reaal 75,5 %
De beurs is één en al psychologie, dus met R&P zit je er niet ver naast. De relatie van het publiek met de bankiers is ook aardig bekoeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hou op, ppt noemen en we zitten zo met heel AEX in TRU. En we zitten al op het randje want het lijkt af en toe wel R&P hier.
Zo kun je het ook zien ja !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:37 schreef Zero2Nine het volgende:
De beurs is één en al psychologie, dus met R&P zit je er niet ver naast. De relatie van het publiek met de bankiers is ook aardig bekoeld.
teveel rust, dacht General Electric.Laten we ons dividend 'ns verlagen, that will get 'm fired up!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:31 schreef M.Melandri het volgende:
rust in de tent op ws
Ja dat is vast verstandig, past wel in het inflatiebeeld overigensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
teveel rust, dacht General Electric.Laten we ons dividend 'ns verlagen, that will get 'm fired up!
Boeie, we moeten ons niet de put in praten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De beurs reageerde heftig op economische cijfers uit de VS, waar bekend werd dat de Amerikaanse economie 6,2 procent gekrompen was
"in het vierde kwartaal" ontbreekt hier en is wel vrij belangrijk....
Dan zal het wel weer in het groen eindigen.quote:
Niemand weet het meer, het nieuws is aanhoudend kut, maar ik denk dat mensen dat niet onder ogen willen zien, ook bang dat het koopjesjagers aantrekt en ze 'de boot' missen wellicht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:30 schreef M.Melandri het volgende:
vind et maar een saaie sessie tot nu toe, futs vanmiddag waren nog interessanter
http://www.reuters.com/article/hotStocksNews/idUSTRE51Q48420090227?pageNumber=1&virtualBrandChannel=0quote:Stocks bear market has years to run: Prechter
NEW YORK (Reuters) - U.S. stocks will remain in a bear market for years as company earnings shrink further, and the S&P 500 could fall by half from current levels even though there could be a sharp short-term rally soon, Robert Prechter, who had forecast the 1987 market crash, said on Friday.
"My long term opinion is that the bear market has several years left to run, and stock prices will go a lot lower," Prechter, chief executive officer at research company Elliott Wave International, said in a telephone interview. "So any rally that happens is going to be a bear market rally."
The S&P this week broke below 745 points -- 19 months after Gainesville, Georgia-based Elliott Wave International had recommended shorting the benchmark index down to that level.
Now, Prechter said, the S&P index could fall by half from these levels over the long term, although he declined to give a specific forecast.
"We are less than halfway through it price-wise," he said. "The market is still overvalued, one reason being that companies continue to lower earnings."
But near term, the risk of a kneejerk rebound in stock prices has risen.
This week Prechter recommended closing out the short position recommended on the S&P 500 back in 2007, because too many investors are now betting that prices will drop.
"The bear side has gotten a bit crowded in the stock market," Prechter said, but said this is a short term strategic view only.
On Friday morning, the S&P 500 fell to a 12-year low around 735 points, mauled by deepening worries about the banking system and government data showing the deepest quarterly contraction in the U.S. economy since the early 1980s.
NO GLITTER IN GOLD
Prechter now advocates betting on a decline in precious metals, after investors fearful about the safety of their money amid the biggest global financial crisis since the Great Depression have piled into the classic safe haven of gold in recent weeks, boosting its price.
On Monday, Prechter forecast that gold had just peaked, at $1,000 an ounce.
"Gold and silver should go significantly lower," he said. "Too many people now think owning them is a good idea. Remember when everybody thought owning real estate and stocks was a good idea?"
Gold, which briefly topped the $1,000 mark last week on escalating fears about the deeply impaired state of debt-burdened banks, has since slipped to about $950. Gold hit "an important intermediate term peak," at $1,000, Prechter said.
"Again, nothing is certain, but I like betting against crowds. And we have had so many to bet against in recent years: real estate, stocks, subprime mortgages, The New Economy, oil, collectibles, commodities, baseball salaries, and now silver and bonds. It's been a smorgasbord of opportunity," Prechter said.
In addition, Prechter has a pessimistic outlook on U.S. government bonds.
"Treasury bonds have started a bear market," over the longer term, he said.
"Several scenarios could unfold to explain why: one of them is that government borrowing demands could go up and up and creditors could demand higher yields," he said. The U.S. government is expected to issue some $2 trillion of debt this year.
Fixed-income analysts have been stepping up warnings that over recent months that gargantuan government bond issuance to pay for financial rescue efforts may push yields, which move inversely to prices, steeply higher. The 10-year yield traded one percentage point its five-decade trough on Friday, at 3.04 percent.
But Prechter, as he originally urged in his 2002 book "Conquer the Crash," which warned of the dangers of a U.S. debt bubble and deflationary depression, continues to favor safer cash proxies such as Treasury bills.
"It's a deflationary environment. Safe cash equivalents are still where you want to be," he said. "I am still in favor of (U.S.) T-bills," he said. "The dollar bull market has more to run. That is one reason to hold them."
die stamt geloof ik nog uit de tijd van de tijd dat we nog een zeevarende natie waren, en we deden ook iets in tulpen en specerijen geloof ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
TT aangepast, 1995 is wel echt lang geleden. Wat is de volgende bodem?
En terecht! De vervuiler betaalt!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
maar mijn favoriete zakennieuws van de dag is toch wel dat Ryanair overweegt om passagiers 1 Engelse pond te laten betalen voor gebruik van het toilet aan boord.
Wie bedenkt zulke dingen?
Dat was toch de vorige top?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
die stamt geloof ik nog uit de tijd van de tijd dat we nog een zeevarende natie waren, en we deden ook iets in tulpen en specerijen geloof ik.
Maar wel cyclische fondsen. Zie bijvoorbeeld Intel. Wanneer er een recessie aan de gang is, zullen er minder computers verkocht worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:34 schreef Zero2Nine het volgende:
Omdat er geen financials in de nasdaq zitten?
Toch zal een Intel niet zo hard geraakt worden en er is nog het langetermijnvertrouwen. Bij financials is dat denk ik ook niet echt aanwezig, bij Intel weet je dat het ook wel weer goed komt als de economie weer aantrekt. Ze maken een hoogwaardig product dat nodig is en waar weinig alternatieven voor zijn. En de nasdaq is natuurlijk ook gewoon geraakt. nog in September stond de nasdaq op 2300 toch bijna 1000 punten er af.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel cyclische fondsen. Zie bijvoorbeeld Intel. Wanneer er een recessie aan de gang is, zullen er minder computers verkocht worden.
Het probleem hier is dat het eerst gaat om het vertrouwen in het algemeen. Die is namelijk zoek in de financials maar nog aanwezig in andere aandelen. Dat de economie daardoor af remt heeft gevolgen voor alles, ook de goede gezonde technische bedrijven in de Nasdaq. In wezen is er voor die bedrijven geen fuck veranderd, ze opereren nog steeds gezond maar moeten alleen de productie wat naar beneden draaien en wat mensen op straat gooien.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel cyclische fondsen. Zie bijvoorbeeld Intel. Wanneer er een recessie aan de gang is, zullen er minder computers verkocht worden.
Komt meer door softwarebedrijven denk ik; met Google enzo gaat het nog relatief prima. Hun blijvende dividend is echt veel aantrekkelijker dan staatsobligaties.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:12 schreef RvLaak het volgende:
AEX heeft weleenswaar de laagste intraday in 12 jaar, maar de DJ en S&P staan op het laagste niveau in 12 jaar.
Vraag me af waarom de nasdaq nog "zo hoog" staat.
Bij Lynx is het 6 e p/t, maar is wel iets ingewikkelder/ geavanceerder platform als alex/ binck.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:49 schreef Koen465 het volgende:
FONDS KOERS %
Zijn er hier mensen die bij Alex beleggen? Die zijn nl. erg duur. Ze vragen 8,50 voor transacties.
Heb je mischien wat screenshots van die omgeving ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:32 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Bij Lynx is het 6 e p/t, maar is wel iets ingewikkelder/ geavanceerder platform als alex/ binck.
heb net ff gekeken bij Lynx, geen brazilie, geen ftse, en niet bijster veel goedkoper.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:32 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Bij Lynx is het 6 e p/t, maar is wel iets ingewikkelder/ geavanceerder platform als alex/ binck.
http://individuals.interactivebrokers.com/en/software/twsDisclaimer.php?ib_entity=llc&twsdemo=1quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:46 schreef Westlander het volgende:
[..]
Heb je mischien wat screenshots van die omgeving ?
Zo, gaat Binckie eindelijk die 486-servers van hun vervangen?quote:Beste bezoeker,
Door technische onderhoudswerkzaamheden is onze website niet bereikbaar van vrijdag 27 februari 2009 omstreeks 23:00 uur tot en met zondag 1 maart omstreeks 21:30 uur.
Bent u nog geen klant en wenst u onze uitgebreide informatiemap vrijblijvend te ontvangen? Stuur dan een e-mail met uw naam en adres naar info@binck.nl onder vermelding van 'informatiemap'. U ontvangt de informatiemap binnen twee werkdagen in uw bus. Bent u al klant en heeft u een vraag dan kunt u ons bereiken op werkdagen van 8:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur via telefoonnummer 020 606 2666. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@binck.nl.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
BinckBank
Het is wat hè? Ze zijn zo druk met het terugkopen van hun eigen aandelen dat ze maar even bezuinigen op het verkeer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo, gaat Binckie eindelijk die 486-servers van hun vervangen?
Inderdaad, voor zo'n inkoopaandelenpakket kunnen ze makkelijk hun servercapaciteit verdubbelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:08 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is wat hè? Ze zijn zo druk met het terugkopen van hun eigen aandelen dat ze maar even bezuinigen op het verkeer.
Jeej, bedanktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:13 schreef pberends het volgende:
Zie jullie mailboxen voor de nieuwe nieuwsbrief van Dr. Marc Faber van maart 2009.
Wie nog lid wil worden moet het maar zeggen.
Op korte termijn is hij toch vrij optimistisch.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:31 schreef Mendeljev het volgende:
Vanavond weer het doemverslag van faber lezenThx P!
En/of turbo service uiteraard.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:13 schreef pberends het volgende:
Zie jullie mailboxen voor de nieuwe nieuwsbrief van Dr. Marc Faber van maart 2009.
Wie nog lid wil worden moet het maar zeggen.
Signalen op turbo(sprinter)-actie's.quote:
Ah erg tofquote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef pberends het volgende:
Zit weer bij het nieuwspost-team, kan ik mooi koersen beïnvloeden.
Ah dus ik hoef niet raar staan te kijken als er straks berichten als "Nyrstar heeft de toekomst" verschijnen op de FP.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef pberends het volgende:
Alleen als er een koersexplosie komt, maar dan ben je al te laat met het omhoog beinvloeden van de koers.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:40 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ah dus ik hoef niet raar staan te kijken als er straks berichten als "Nyrstar heeft de toekomst" verschijnen op de FP.
Leuk! Post maar wat linkjes van je nieuwsberichten hier, dan wil ik wel weer es op de FP komenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef pberends het volgende:
Boskalis, wat een baggeraandeelquote:Op zondag 1 maart 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf morgen Boskalis & Airfrance-KLM in de AEX.
7 uurquote:Op maandag 2 maart 2009 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Fucking hell, tis eindelijk weer maandag en de beurzen gaan spoedig weer open. Bende dat ik vandaag (maandag) 7 uur lang onderweg ben om te reizen, van NL -> UK.
Ik neem de trein van Drenthe naar Londen, !quote:
Damnquote:Op maandag 2 maart 2009 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem de trein van Drenthe naar Londen, !Is voor mij nog steeds het goedkoopst namelijk.
trein all the way, of ga je via Hoek?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem de trein van Drenthe naar Londen, !Is voor mij nog steeds het goedkoopst namelijk.
Ahold zal wss wel flink gaan plussen. Winststijging van 9% in KW4quote:Op maandag 2 maart 2009 07:13 schreef Drugshond het volgende:
Het gaat vandaag weer onrustig worden...
trein all the way, vertrek rond een uur of 12 vandaag.quote:
Kzou zeggen: succes. Hoop dat je een paar goede boeken mee hbtquote:Op maandag 2 maart 2009 08:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
trein all the way, vertrek rond een uur of 12 vandaag.
Volgens Bas van Nerven (BNR) gaat de AEX op 210 openen. Met een verlies van 2.5%quote:Op maandag 2 maart 2009 08:17 schreef pberends het volgende:
Jezus, wat staan die futures er dramatisch voor op 213 punten.
Dat zou bijna 5% er af zijn. AEX FTI staat nu op een opening rond de 213.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:49 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Volgens Bas van Nerven (BNR) gaat de AEX op 210 openen. Met een verlies van 2.5%
OK, hij kan dus of niet rekenen, of niet pratenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zou bijna 5% er af zijn. AEX FTI staat nu op een opening rond de 213.
De futs voor WS staan lager en er zijn weer geruchten over overheidsinjecties (AIG dit keer).quote:Op maandag 2 maart 2009 09:09 schreef superworm het volgende:
Waarom opent-ie zo laag? Is er slecht nieuws bijgekomen of staan de Dow-futures gewoon lager?
Dus de Dow kan vandaag wel eens die 7033 met minstens 34 punten doorbreken?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:12 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
De futs voor WS staan lager en er zijn weer geruchten over overheidsinjecties (AIG dit keer).
Zowel ING als Aegon > -10%... Ben benieuwd waar dit eindigt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |