http://www.google.com/finance?q=INDEXSP:.INXquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat zijn voor de S&P de historische bodems?
Die zijn allemaal kapot gemaakt vandaagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef lammegiraf het volgende:
er zijn uberhaupt al bijna geen SL's meer te koop!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef lammegiraf het volgende:
er zijn uberhaupt al bijna geen SL's meer te koop!
Je kunt het laten afhangen van de AEX of van de aandelen opzich zelf! Voor de AEX wacht ik nog even tot dat ik het idee heb dat we een flinke rebound krijgen. Dan koop ik een gedeelte aandelen in, om waarschijnlijk bij de volgende daling bij te kopen. Ik zorg alleen altijd wel dat er een poosje tijd tussen zit om enig sentiment in mn aandelen te voorkomen. Met kopen om de week bedoelde ik dus niet letterlijk elke week een klein percentage inkopen, maar kijken hoe de beurs het doet. Staat hij lager? bijkopen Staat hij hoger? eventueel winst nemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja idd. Wat ik me afvroeg: Hoe verstandig is het de instapmomenten te laten bepalen op basis van de AEX ipv dat het tijdsgebonden is? Stel dat de AEX rond de 180 gaat staan, dan weer wat inkopen doen bijvoorbeeld. Of maakt zoiets niet zo heel veel uit.
Aandelen zonder dividend of zicht daarop zijn gewoon speelballen van de dag. Heel simpel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er mis met ING op dit moment? Wat een verlies weer.....
Olieprijs is weer gedaald..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:01 schreef BlaZ het volgende:
Wat is de reden achter grote daling shell overigens?
Ja olieprijs gedaald, echter vorige week stond de olieprijs stukken lager ($10 per vat) en shell ook hoger...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Olieprijs is weer gedaald..
Wall street stijgt weer lekker
Citi gaat meestal minder hard mee als er een PPT actie is. Je kunt het proberen hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:12 schreef star_gazer het volgende:
Hmm... Long gaan op citigroup na de plunge? Wellicht dat het PPT inkopen gaat doen.
als we om wat voor reden boven de bodem gaan sluiten, sluit ik niet uit dat we maandag weer zon +0.5 - 1.5% dagje krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:08 schreef lammegiraf het volgende:
denk dat we gerust shorts bij kunnen kopen...volgende week dalen we vrolijk nog ff verder als ik het allemaal zo hoor
Nah, dat weet ik niet, want de broker verdient er zo niets aan. Misschien wel minder omdat mensen in sprinters gaan handelen ipv turbo's. De broker zal ook wel compensatie ontvangen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze verdienen natuurlijk nog steeds aan sprinters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |