gewoon een hele dollar van het aandeel, -40% net.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef MacDennis het volgende:
CitiGroup pre-market volledig door het putje .. -38%
http://finance.yahoo.com/q?s=c
-41.06% en dat is toch wel erg heftig hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef MacDennis het volgende:
CitiGroup pre-market volledig door het putje .. -38%
http://finance.yahoo.com/q?s=c
vreemd toch, als iedereen de weg kwijt is?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef M.Melandri het volgende:
hehe TomTom ook
Ze zijn volgens mij ook nog teveel bezig met die vliegtuigcrash, dat dit gewoon totaal ondergesneeuwd wordt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef Lemans24 het volgende:
Valt wel op dat er niks in het algemene (radio) nieuws komt over dit nieuwe dieptepunt. Blijkbaar zit er nog meer in het vat en is het nóg geen nieuws-item waardig.
Kijk eens op http://www.telegraaf.nl/quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef Lemans24 het volgende:
Valt wel op dat er niks in het algemene (radio) nieuws komt over dit nieuwe dieptepunt. Blijkbaar zit er nog meer in het vat en is het nóg geen nieuws-item waardig.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
Goud gaat lekker, gisteren nog naar deze turbo zitten kijken maar leek me dat er nog wel wat van af kon![]()
Laatste Volume Tijd
Laatste 4,22 119 14:55:46
Verschil 1,91 82,684 %
Dat zit er zeer dik in. Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar S&P.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Ben benieuwd of we 6xxx gaan zien.
http://www.igindex.co.uk/ geeft 'm nog op 7050quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat zit er zeer dik in. Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar S&P.
Als het zo'n succes was zou ik er geld voor vragenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:20 schreef star_gazer het volgende:
Wegens succes verlengd tot 1 mei 2009: handel gratis en onbeperkt in alle Sprinters van INGPberends
Of ze denken dat als ze erg geld voor gaan vragen er weinig mensen meer in handelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als het zo'n succes was zou ik er geld voor vragen![]()
Ik denk dat het met dat succes wel meevalt danmaar goed nieuws hoor
Zou zo maar kunnen. GDP herziening is fors maar ze zullen er wel vanuit gaan dat het vanaf nu alleen maar beter kan gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben benieuwd. Gezien het verloop van de laatste tijd zou het me niets verbazen als de dow vanavond nog in de plus eindigt ofzo
Misschien zijn we, doordat we al zo ver zijn gezakt, vandaag eens lekker rebels in Amsterdam en gaan we tegen de grote broer in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:27 schreef appelsientje het volgende:
Nog een paar minuten en dan gaan we..
Tuurlijk, maar dat lijkt me toch de bedoeling van dat gebeuren, dat ze er geld aan gaan verdienenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Of ze denken dat als ze erg geld voor gaan vragen er weinig mensen meer in handelen.
Met 10 euro aankoopkosten is traden voor de gein met 100euro natuurlijk niet zon succes.
Herstelt zich al gauw. Wat punten, maar toch. Bij zulke cijfers blijkt dat de koopbereidheid nog steeds aanwezig is.quote:
Bemoedigende username heb je trouwensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef PlungeStock het volgende:
[..]
Herstelt zich al gauw. Wat punten, maar toch. Bij zulke cijfers blijkt dat de koopbereidheid nog steeds aanwezig is.
Ze verdienen natuurlijk nog steeds aan sprinters. En zolang het gratis is hopen ze dat daardoor de volumes hoog blijven en ze daar zo geld verdienen en waarschijnlijk denken dat ze daar meer geld aan verdienen dan vice versa. Immers als je een sprinter hebt op de aex, en de aex blijft een week op de exact dezelfde koers zal je sprinter dalen, terwijl de 'onderliggende waarde' niet veranderd is. Ze verdienen er dus heus wel geld op.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat lijkt me toch de bedoeling van dat gebeuren, dat ze er geld aan gaan verdienen![]()
En dit is net een drukke periode (lijkt me) waar je aardig wat zou kunnen verdienen![]()
Maar ja als je miljarden moet afschrijven maak je je misschien ook vanzelf wat minder zorgen over een miljoentje meer of minder![]()
Nou ja ze zijn natuurlijk sowieso veel te laat met die sprinters gekomen... het enige wat kan helpen is dat ze gewoon goedkoper zijn en blijven dan turbo's en speeders...
Je hebt iig iets geleerd voor volgende keer, gespreid inkopen, elke week of maand een beetje zodat je je indekt tegen 'sentimenten' ipv al het spul op 1 moment kopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Falco het volgende:
Spannend dat van Citigroup! Ik weet wel dat ik beter wat had kunnen spreiden met de momenten om aandelen in te slaan (dank voor de tip Sitting Elfling!) Wellicht dat ik dan het Randstad-debacle (~-20% in vier dagen) gemist had
. Aan de andere kant is dit natuurlijk wel weer nuttig leergeld geweest.
ja?quote:
Tja, t'is en blijft een bearmarketquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef elcastel het volgende:
Nou die Dow nog even door de 7000, dan is de beer los.
quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze verdienen natuurlijk nog steeds sprinters. En zolang het gratis is hopen ze dat daardoor de volumes hoog blijven en ze daar zo geld verdienen en waarschijnlijk denken dat ze daar meer geld aan verdienen dan vice versa. Immers als je een sprinter hebt op de aex, en de aex blijft een week op de exact dezelfde koers zal je sprinter dalen, terwijl de 'onderliggende waarde' niet veranderd is. Ze verdienen er dus heus wel geld op.
[..]
Je hebt iig iets geleerd voor volgende keer, gespreid inkopen, elke week of maand een beetje zodat je je indekt tegen 'sentimenten' ipv al het spul op 1 moment kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |