Het probleem hier is dat het eerst gaat om het vertrouwen in het algemeen. Die is namelijk zoek in de financials maar nog aanwezig in andere aandelen. Dat de economie daardoor af remt heeft gevolgen voor alles, ook de goede gezonde technische bedrijven in de Nasdaq. In wezen is er voor die bedrijven geen fuck veranderd, ze opereren nog steeds gezond maar moeten alleen de productie wat naar beneden draaien en wat mensen op straat gooien.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel cyclische fondsen. Zie bijvoorbeeld Intel. Wanneer er een recessie aan de gang is, zullen er minder computers verkocht worden.
Komt meer door softwarebedrijven denk ik; met Google enzo gaat het nog relatief prima. Hun blijvende dividend is echt veel aantrekkelijker dan staatsobligaties.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:12 schreef RvLaak het volgende:
AEX heeft weleenswaar de laagste intraday in 12 jaar, maar de DJ en S&P staan op het laagste niveau in 12 jaar.
Vraag me af waarom de nasdaq nog "zo hoog" staat.
Bij Lynx is het 6 e p/t, maar is wel iets ingewikkelder/ geavanceerder platform als alex/ binck.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:49 schreef Koen465 het volgende:
FONDS KOERS %
Zijn er hier mensen die bij Alex beleggen? Die zijn nl. erg duur. Ze vragen 8,50 voor transacties.
Heb je mischien wat screenshots van die omgeving ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:32 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Bij Lynx is het 6 e p/t, maar is wel iets ingewikkelder/ geavanceerder platform als alex/ binck.
heb net ff gekeken bij Lynx, geen brazilie, geen ftse, en niet bijster veel goedkoper.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:32 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Bij Lynx is het 6 e p/t, maar is wel iets ingewikkelder/ geavanceerder platform als alex/ binck.
http://individuals.interactivebrokers.com/en/software/twsDisclaimer.php?ib_entity=llc&twsdemo=1quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:46 schreef Westlander het volgende:
[..]
Heb je mischien wat screenshots van die omgeving ?
Zo, gaat Binckie eindelijk die 486-servers van hun vervangen?quote:Beste bezoeker,
Door technische onderhoudswerkzaamheden is onze website niet bereikbaar van vrijdag 27 februari 2009 omstreeks 23:00 uur tot en met zondag 1 maart omstreeks 21:30 uur.
Bent u nog geen klant en wenst u onze uitgebreide informatiemap vrijblijvend te ontvangen? Stuur dan een e-mail met uw naam en adres naar info@binck.nl onder vermelding van 'informatiemap'. U ontvangt de informatiemap binnen twee werkdagen in uw bus. Bent u al klant en heeft u een vraag dan kunt u ons bereiken op werkdagen van 8:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur via telefoonnummer 020 606 2666. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@binck.nl.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
BinckBank
Het is wat hè? Ze zijn zo druk met het terugkopen van hun eigen aandelen dat ze maar even bezuinigen op het verkeer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo, gaat Binckie eindelijk die 486-servers van hun vervangen?
Inderdaad, voor zo'n inkoopaandelenpakket kunnen ze makkelijk hun servercapaciteit verdubbelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:08 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is wat hè? Ze zijn zo druk met het terugkopen van hun eigen aandelen dat ze maar even bezuinigen op het verkeer.
Jeej, bedanktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:13 schreef pberends het volgende:
Zie jullie mailboxen voor de nieuwe nieuwsbrief van Dr. Marc Faber van maart 2009.
Wie nog lid wil worden moet het maar zeggen.
Op korte termijn is hij toch vrij optimistisch.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:31 schreef Mendeljev het volgende:
Vanavond weer het doemverslag van faber lezenThx P!
En/of turbo service uiteraard.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:13 schreef pberends het volgende:
Zie jullie mailboxen voor de nieuwe nieuwsbrief van Dr. Marc Faber van maart 2009.
Wie nog lid wil worden moet het maar zeggen.
Signalen op turbo(sprinter)-actie's.quote:
Ah erg tofquote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef pberends het volgende:
Zit weer bij het nieuwspost-team, kan ik mooi koersen beïnvloeden.
Ah dus ik hoef niet raar staan te kijken als er straks berichten als "Nyrstar heeft de toekomst" verschijnen op de FP.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef pberends het volgende:
Alleen als er een koersexplosie komt, maar dan ben je al te laat met het omhoog beinvloeden van de koers.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:40 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ah dus ik hoef niet raar staan te kijken als er straks berichten als "Nyrstar heeft de toekomst" verschijnen op de FP.
Leuk! Post maar wat linkjes van je nieuwsberichten hier, dan wil ik wel weer es op de FP komenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef pberends het volgende:
Boskalis, wat een baggeraandeelquote:Op zondag 1 maart 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf morgen Boskalis & Airfrance-KLM in de AEX.
7 uurquote:Op maandag 2 maart 2009 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Fucking hell, tis eindelijk weer maandag en de beurzen gaan spoedig weer open. Bende dat ik vandaag (maandag) 7 uur lang onderweg ben om te reizen, van NL -> UK.
Ik neem de trein van Drenthe naar Londen, !quote:
Damnquote:Op maandag 2 maart 2009 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem de trein van Drenthe naar Londen, !Is voor mij nog steeds het goedkoopst namelijk.
trein all the way, of ga je via Hoek?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem de trein van Drenthe naar Londen, !Is voor mij nog steeds het goedkoopst namelijk.
Ahold zal wss wel flink gaan plussen. Winststijging van 9% in KW4quote:Op maandag 2 maart 2009 07:13 schreef Drugshond het volgende:
Het gaat vandaag weer onrustig worden...
trein all the way, vertrek rond een uur of 12 vandaag.quote:
Kzou zeggen: succes. Hoop dat je een paar goede boeken mee hbtquote:Op maandag 2 maart 2009 08:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
trein all the way, vertrek rond een uur of 12 vandaag.
Volgens Bas van Nerven (BNR) gaat de AEX op 210 openen. Met een verlies van 2.5%quote:Op maandag 2 maart 2009 08:17 schreef pberends het volgende:
Jezus, wat staan die futures er dramatisch voor op 213 punten.
Dat zou bijna 5% er af zijn. AEX FTI staat nu op een opening rond de 213.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:49 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Volgens Bas van Nerven (BNR) gaat de AEX op 210 openen. Met een verlies van 2.5%
OK, hij kan dus of niet rekenen, of niet pratenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zou bijna 5% er af zijn. AEX FTI staat nu op een opening rond de 213.
De futs voor WS staan lager en er zijn weer geruchten over overheidsinjecties (AIG dit keer).quote:Op maandag 2 maart 2009 09:09 schreef superworm het volgende:
Waarom opent-ie zo laag? Is er slecht nieuws bijgekomen of staan de Dow-futures gewoon lager?
Dus de Dow kan vandaag wel eens die 7033 met minstens 34 punten doorbreken?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:12 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
De futs voor WS staan lager en er zijn weer geruchten over overheidsinjecties (AIG dit keer).
Zowel ING als Aegon > -10%... Ben benieuwd waar dit eindigt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |