quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus altijd een limiet opgeven?
minimaal plusje, dacht dat woensdag draaidag zou worden....ochtend was goed alleen smiddags alles met stoploss eruit waardoor ik minimale winst had op mijn longsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef TheRoach het volgende:
Iedereen deze heftige week nog een beetje met winst kunnen afsluiten?
Precies!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
nooit weer doen! foei! bestens kun je keihard op je bek gaan... zie het vaak genoeg gebeuren bij sprinters als de laat van ING ff wegvalt dat mensen gewoon 0,2 teveel betalen
Ik kan je als ik weer achter de bloomberg machine zit wel een aantal leuke sector plaatjes laten zien wat betreft optionele groei en dergelijke. Zit atm. namelijk nog ziekjes thuis in Nederland. Ik ga dinsdag weer terug naar Londen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn advies voor als de AEX op 150 staat.
Goud trouwens kopen op AEX325, niet AEX150.
jah, het had alleen 3x zoveel kunnen zijn, mjah iedereen maakt wel eens die "beginners"fout. en het gebeurt je altijd weer, te laat verkopen......quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
minimaal plusje, dacht dat woensdag draaidag zou worden....ochtend was goed alleen smiddags alles met stoploss eruit waardoor ik minimale winst had op mijn longs
Al mn winst van begin van de week verbrast door gister klein long te zitten maar voor een veel, veel veel te groot bedrag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef TheRoach het volgende:
Iedereen deze heftige week nog een beetje met winst kunnen afsluiten?
Limiet gewoon 5 cent hoger zetten... is een verkapte bestens order eigenlijk. Heb et idd zelf ook wel es dat ik niet snel genoeg kan handelenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef Gremen het volgende:
[..]
Precies!
Ik vind het wel altijd vervelend dat je niet snel je limit kan aanpassen. Als de koerst stijgt wil je dit wel snel kunnen voor bijv je turbo. Maar je moet dan altijd je order annuleren en een nieuwe inleggen.
Kan dit eingenlijk ook sneller?
Geen last gehad vandaag....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:29 schreef edwinh het volgende:
Ik word GVD wel een beetje zat nou van Binck als het volgende week nog zo is ben ik weg
Hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:07 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nyrstar is het stokpaardje van Pberends dat probeert ie iedereen aan te smerenDe #1 reden om het aan te schaffen is het stoere logo (dat mooi is geef ik toe).
Idd, als je een sprintertje of aandeel écht wil moet je gewoon een paar cent meer bieden dan de laatkoers. Dan maken die paar centjes ook niet veel meer uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Limiet gewoon 5 cent hoger zetten... is een verkapte bestens order eigenlijk. Heb et idd zelf ook wel es dat ik niet snel genoeg kan handelen
me too 50x , die van gisteren zijn al weer door stoploss gegaan vandaag, nou maar een stoploss van 182ofzo.quote:
Klopt maar ik heb dan ook het idee dat de meeste hier per honderdtal een sprinter kopen of aandelen. En niet 10.000 sprinters long op de aex hebben en bijv. 7500 op olie long om maar een voorbeeld te noemen. Want dan zijn die 'centjes' wel belangrijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Idd, als je een sprintertje of aandeel écht wil moet je gewoon een paar cent meer bieden dan de laatkoers. Dan maken die paar centjes ook niet veel meer uit.
Zit je trouwens bij binck? Wat ik vaak doe is alles open gooien daytrader/trader/binck normaal.. kan ik toch net iets sneller....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef Gremen het volgende:
[..]
Precies!
Ik vind het wel altijd vervelend dat je niet snel je limit kan aanpassen. Als de koerst stijgt wil je dit wel snel kunnen voor bijv je turbo. Maar je moet dan altijd je order annuleren en een nieuwe inleggen.
Kan dit eingenlijk ook sneller?
Jup. Ik zet wel eens gewoon twee binck schermen open.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zit je trouwens bij binck? Wat ik vaak doe is alles open gooien daytrader/trader/binck normaal.. kan ik toch net iets sneller....
Bevolkingsgroei.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Volgens experts zou het dit jaar een goed graanjaar kunnen worden. Heb jij nog specifieke redenen om long te gaan op graan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |