abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:56:17 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66302904
quote:
Wilders scoort bij hoger opgeleide kiezer
De PVV trekt steeds meer hoger opgeleide kiezers. Zij voelen zich vooral tot de partij aangetrokken vanwege de vrijheid van meningsuiting, die in hun ogen wordt bedreigd door de groeiende islamisering. Zij zien Geert Wilders als de martelaar van het vrije woord.

lees verder
Het verbaast me niets. Wie wil zich nu vereenzelfiggen met PvdA of CDA.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66303037
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het beeld wat je schetst is niet helemaal waar. Uit hetzelfde stuk:
quote:
Bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2006 was 9 procent van de PVV’ers hoger opgeleid. Nu is dat 13 procent, en onder de nieuwe aanwas zelfs 16 procent (14 procent hbo, 2 universitair).
pi_66303106
Het schijnt dat Wilders banden heeft met de bilderberg groep.
kusje
  zaterdag 21 februari 2009 @ 01:02:48 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_66303182
Hoogopgeleid is ook in Nederland nog altijd heel iets anders dan 'slim' en/of 'verstandig' en/of 'sociaal'.
pi_66303184
Even een kleine toevoeging uit dat zelfde artikel:
quote:
Bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2006 was 9 procent van de PVV’ers hoger opgeleid. Nu is dat 13 procent, en onder de nieuwe aanwas zelfs 16 procent (14 procent hbo, 2 universitair).
ofterwijl 87% is laagopgeleid. Ik denk (ik kan dat dus niet bewijzen met cijfers) dat dat bij andere partijen veel lager ligt.

Edit: ik was weer eens traag
pi_66303234
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:02 schreef Yi-Long het volgende:
Hoogopgeleid is ook in Nederland nog altijd heel iets anders dan 'slim' en/of 'verstandig' en/of 'sociaal'.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 01:05:53 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_66303290
Op zich zou ik denken dat hoger opgeleiden wel door Wilders' populistische gewauwel heen zouden prikken. Dat valt me dan weer tegen.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_66303388
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef Flurry het volgende:
Op zich zou ik denken dat hoger opgeleiden wel door Wilders' populistische gewauwel heen zouden prikken. Dat valt me dan weer tegen.
1 op de zoveel doet dat niet, dat is een gegeven. Dat er een schommeling is tussen de hoeveelheden staat ok biij voorbaat vast.

Je kan dus per definitie wel eens melding maken dat politieke partij x een toename bij de hoog opgeleide kiezer heeft. gaat alleen erom wanneer je dat doet..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_66303575
Maybe it's just me, maar ik heb nog nooit een Wilders-stemmer ontmoet die op Wilders stemt omdat hij een martelaar is van het vrije woord. Volgens mij is het gewoon Volkskrant-gebrabbel.
pi_66303629
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:14 schreef Picchia het volgende:
Maybe it's just me, maar ik heb nog nooit een Wilders-stemmer ontmoet die op Wilders stemt omdat hij een martelaar is van het vrije woord. Volgens mij is het gewoon Volkskrant-gebrabbel.
inderdaad, juist niet zou je zeggen.

ik snap ook niet waar het vandaan komt. Misschien dat ze de theodor holmans ook als hoogopgeleid zien...
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 21 februari 2009 @ 01:17:01 #11
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_66303645
Wow, maar liefst 2 % van zijn nieuwe aanhang universitair geschoold.

Dat noem ik echt 'scoren' bij hoger opgeleiden.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 01:19:04 #12
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_66303724
Hou die geblondeerde charlatan nou in POL aub.
pi_66303855
Hoger opgeleid.... Op het HBO lopen me toch een stel mongolen rond..... Voor mij geldt dat niet meer als hoger opgeleid. Kortom, bewijs dat de PVV gewoon nog altijd een partij voor niwits is, en dat er meer HBO-ers bijkomen zegt meer over het afgezakte niveau van de gemiddelde HBO-er.
pi_66303954
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:19 schreef NorthernStar het volgende:
Hou die geblondeerde charlatan nou in POL aub.
Persoonlijk heb ik hem liever uit de politiek
pi_66303993
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:27 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik hem liever uit de politiek
Waarom zou je dat willen? Een beetje vermaak op z'n tijd kan geen kwaad.. Ook wil hij de linkse grachtengordel nog weleens wakker houden.

Verder is het natuurlijk wel een druiloor, maar dat zijn ze vrijwel allemaal.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66304045
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:29 schreef Twerk het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? Een beetje vermaak op z'n tijd kan geen kwaad.. Ook wil hij de linkse grachtengordel nog weleens wakker houden.

Verder is het natuurlijk wel een druiloor, maar dat zijn ze vrijwel allemaal.
Okee.. hij alleen is niet zo erg, maar hij neemt op het moment 8, en straks ben ik bang nog meer, mafketels mee de kamer in.
pi_66304533
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:31 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Okee.. hij alleen is niet zo erg, maar hij neemt op het moment 8, en straks ben ik bang nog meer, mafketels mee de kamer in.
Yep dat wel. Ik denk wel een stuk meer dan 8.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 02:02:15 #18
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_66304572
quote:
Tsja laagopgeleid associeer ik nou eenmaal niet snel met sociaal. Is het sociaal om alles waar je ooit voor gewerkt hebt weg te geven? Of is het sociaal dat mensen die hun leven lang niks gepresteerd hebben toch geld krijgen?

Mijn stem heeft ie iig. En o ja: WO gedaan en IQ van 140
  zaterdag 21 februari 2009 @ 02:03:48 #19
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_66304594
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef Flurry het volgende:
Tsja misschien komt dat omdat hij de waarheid zegt die velen niet willen zien. We moeten nu wat doen willen we niet over een jaar of 30 taferelen krijgen zoals vlak voor WO2.
pi_66304772
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 02:02 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Tsja laagopgeleid associeer ik nou eenmaal niet snel met sociaal. Is het sociaal om alles waar je ooit voor gewerkt hebt weg te geven? Of is het sociaal dat mensen die hun leven lang niks gepresteerd hebben toch geld krijgen?

Gelijk weer dat 'alles'.. Bijdragen naar draagkracht is helemaal niet zo vreemd hoor.
pi_66304897
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 02:03 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Tsja misschien komt dat omdat hij de waarheid zegt die velen niet willen zien. We moeten nu wat doen willen we niet over een jaar of 30 taferelen krijgen zoals vlak voor WO2.
Welke waarheid precies dan? Ik hoor graag de waarheid, maar ik hoor Wilders alleen maar vaak om aandacht schreeuwen. Lijkt wel een klein kind.
pi_66304922
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 02:22 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Welke waarheid precies dan? Ik hoor graag de waarheid, maar ik hoor Wilders alleen maar vaak om aandacht schreeuwen. Lijkt wel een klein kind.
Hij lijkt er op te doelen dat nederland en europa dan extreem geislamiseerd zijn en dat er een oorlog/(veel problemen iig) zal uitbreken?
pi_66304927
Is eigenlijk toch ook logisch?
Het zijn vooral de Christelijk rechts-conservatieven die het van zijn (overige) standpunten moeten hebben.
Dat zijn toch vaak degenen die hun eigen broek makkelijk op kunnen houden, beetje naar Amerikaans model.
pi_66305211
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 02:23 schreef Twerk het volgende:

[..]

Hij lijkt er op te doelen dat nederland en europa dan extreem geislamiseerd zijn en dat er een oorlog/(veel problemen iig) zal uitbreken?
Tja.. Volgens mij was een deel van de rede dat WOII uitbrak juist ook angst voor andere volken.
pi_66305227
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 02:24 schreef Specularium het volgende:
Is eigenlijk toch ook logisch?
Het zijn vooral de Christelijk rechts-conservatieven die het van zijn (overige) standpunten moeten hebben.
Dat zijn toch vaak degenen die hun eigen broek makkelijk op kunnen houden, beetje naar Amerikaans model.
Nogmaals:
quote:
Dus ze zijn helemaal niet hoog opgeleid. TT is dus nogal misleidend.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 02:51:01 #26
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66305281
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je je medicijnen weer eens genomen? Eindelijk een verstandige uitspraak. Mag ook gezegd worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66305299
Als mensen die hoogopgeleid zijn trappen in het toneelstuk van de politiek in Den Haag, dan betekent hun diploma niets.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 02:54:28 #28
53267 TC03
pi_66305304
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 02:53 schreef Salvad0R het volgende:
Als mensen die hoogopgeleid zijn trappen in het toneelstuk van de politiek in Den Haag, dan betekent hun diploma niets.
Oh, hij heeft ze van jou gejat.
pi_66305351
quote:
De rest is dus gewoon laag tot zeer laag opgeleid. Maar dat was toch ook wel bekend dacht ik zo. Wilders-stemmers zijn over het algemeen niet al te snugger. Zegt ook wel wat over FOK trouwens, aangezien de PVV zo hoog scoort onder fokkers
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:02:43 #30
53267 TC03
pi_66305369
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:00 schreef F_N het volgende:

[..]

De rest is dus gewoon laag tot zeer laag opgeleid. Maar dat was toch ook wel bekend dacht ik zo. Wilders-stemmers zijn over het algemeen niet al te snugger. Zegt ook wel wat over FOK trouwens, aangezien de PVV zo hoog scoort onder fokkers

Toch is de gemiddelde Fokker hoog opgeleid.

Jij overigens niet want een ieder met enig academisch inzicht zou zo'n kortzichtige conclusie nooit trekken.
pi_66305378
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:00 schreef F_N het volgende:

[..]

Waarsch. 90% van Fok is ook onder de 40. Dus zomaar die conclusies trekken is ook niet zo zinvol.
pi_66305382
quote:

[..]

Nee lullo... het is sociaal om mensen die om welke reden dan ook (zoals nu met die crisis) zonder werk zitten en in die periode toch ook graag willen doorleven. Maar dat kan zo'n 140 IQtje natuurlijk niet helemaal begrijpen. Want in jouw ogen kan iedereen die dat wil natuurlijk werken enzo.
pi_66305398
Sowieso je IQ noemen in een politiek-topic getuigt van een vrij bekrompen geest.
pi_66305404
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Toch is de gemiddelde Fokker hoog opgeleid.

Jij overigens niet want een ieder met enig academisch inzicht zou zo'n kortzichtige conclusie nooit trekken.
Hahaha.. stem je Wilders jongen. Nou, doe je maar lekker voor als iemand met een hoog IQ. Feit is dat geen enkel weldenkend mens OOIT Wilders zou stemmen. Die hebben namelijk wel door waar zijn geblaat toe zou kunnen leiden. Maar steek vooral je kop in het zand, zoals je al zo vaak doet
pi_66305409
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:07 schreef Twerk het volgende:
Sowieso je IQ noemen in een politiek-topic getuigt van een vrij bekrompen geest.
Geloof me, dat doen ook alleen mensen die heel laag gescoord hebben en op die manier een beetje proberen te bluffen.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:09:53 #36
53267 TC03
pi_66305413
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:08 schreef F_N het volgende:

[..]

Hahaha.. stem je Wilders jongen.
Doe ik niet.
quote:

Nou, doe je maar lekker voor als iemand met een hoog IQ.
Doe ik niet, ik zou mijn IQ niet eens weten.
quote:

Feit is dat geen enkel weldenkend mens OOIT Wilders zou stemmen.
Is geen feit.
quote:
Die hebben namelijk wel door waar zijn geblaat toe zou kunnen leiden.
Dat kan je niet weten.
quote:
Maar steek vooral je kop in het zand, zoals je al zo vaak doet
Doe ik nooit.

Kan je ook nog iets posten wat op waarheid berust is?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:10:23 #37
53267 TC03
pi_66305417
quote:

[..]

Geloof me, dat doen ook alleen mensen die heel laag gescoord hebben en op die manier een beetje proberen te bluffen.
Kan je niet weten.

pi_66305418
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 02:44 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Tja.. Volgens mij was een deel van de rede dat WOII uitbrak juist ook angst voor andere volken.
Maar ja, breng dat die hersenlozen maar eens aan het verstand. Die horen Wilders iets roepen en denken: "Jaaaa.... eruit met die lui en alles is opgelost"....
Zo ging dat idd in de tweede WO ook. Ezels, weet je wel.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:10:44 #39
53267 TC03
pi_66305419
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:10 schreef F_N het volgende:

[..]

Maar ja, breng dat die hersenlozen maar eens aan het verstand. Die horen Wilders iets roepen en denken: "Jaaaa.... eruit met die lui en alles is opgelost"....
Wilders wil helemaal geen allochtonen (met Nederlands paspoort) het land uit zetten.

pi_66305423
quote:

[..]

Hahaha.. stem je Wilders jongen. Nou, doe je maar lekker voor als iemand met een hoog IQ. Feit is dat geen enkel weldenkend mens OOIT Wilders zou stemmen. Die hebben namelijk wel door waar zijn geblaat toe zou kunnen leiden. Maar steek vooral je kop in het zand, zoals je al zo vaak doet
Het is natuurlijk wel zo dat er ook mensen met een hoog IQ op Hitler hebben gestemd. Dus als dat kan, kan Wilders ook wel denk ik zo.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:11:37 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66305428
quote:

[..]

Want hoogopgeleiden zijn per definitie wél sociaal?

En van een hoogopgeleid iemand mag ik toch wel verwachten dat hij door Wilders heen kijkt. Die schreeuwlelijk roept alleen maar hard, maar heeft geen oplossingen. Populistisch gewauwel eerste klas, en dan de linkse partijen daarvan beschuldigen .
Huilen dan.
pi_66305429
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:09 schreef TC03 het volgende:
Denk jij echt dat ik met iemand als jij een discussie wil voeren ofzo? .... Ga toch fietsen jochie en blijf vooral stemmen op asocialen. Pas je wel goed bij.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:13:02 #43
53267 TC03
pi_66305441
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:12 schreef F_N het volgende:

[..]

Denk jij echt dat ik met iemand als jij een discussie wil voeren ofzo? .... Ga toch fietsen jochie en blijf vooral stemmen op asocialen. Pas je wel goed bij.
Ik stem niet op de PVV. Le-zen.

Het lijkt me stug dat je een discussie wilt voeren, want je zuigt al je argumenten uit je duim. Geen enkel argument is op een feit gebaseerd.
pi_66305448
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:10 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo dat er ook mensen met een hoog IQ op Hitler hebben gestemd. Dus als dat kan, kan Wilders ook wel denk ik zo.
Die vergelijking raakt kant noch wal natuurlijk. Je moet ook kijken naar de tijdsgeest en de alternatieven en een compleet andere samenleving. Ik had gehoopt dat mensen Hitler en Wilders niet meer zouden vergelijken.. Hitler had op zijn manier ook veel meer talent(en) dan deze limburgse koekebakker.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:14:08 #45
53267 TC03
pi_66305449
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Want hoogopgeleiden zijn per definitie wél sociaal?
Dat is niet wat hij zegt en bovendien niet relevant.
pi_66305474
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:14 schreef Twerk het volgende:

[..]

Die vergelijking raakt kant noch wal natuurlijk. Je moet ook kijken naar de tijdsgeest en de alternatieven en een compleet andere samenleving. Ik had gehoopt dat mensen Hitler en Wilders niet meer zouden vergelijken.. Hitler had op zijn manier ook veel meer talent(en) dan deze limburgse koekebakker.
Ik vergelijk de personen niet he, ook niet hun standpunten.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:18:28 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66305483
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat weet ik.

En dat weet ik ook.
Huilen dan.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:21:38 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66305502
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:14 schreef Twerk het volgende:

[..]

Hitler was een geweldig leider. Dat staat buiten kijf. Onder zijn leiding had Duitsland één van de hoogste geboortecijfers in Europa, laagste kindersterfte. Economie deed het geweldig.

Ook heeft Hitler veel goeds gedaan voor de agrarische sector in de jaren voor de oorlog. En een goed wegennet aangelegd.

Dat zie ik Wilders hem nog niet nadoen. Die schreeuwt hard, maar heeft niks concreets te bieden.
Huilen dan.
pi_66305510
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik vind Wilders irrelevant.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_66305512
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hitler was een geweldig leider. Dat staat buiten kijf. Onder zijn leiding had Duitsland één van de hoogste geboortecijfers in Europa, laagste kindersterfte. Economie deed het geweldig.

Ook heeft Hitler veel goeds gedaan voor de agrarische sector in de jaren voor de oorlog. En een goed wegennet aangelegd.

Dat zie ik Wilders hem nog niet nadoen. Die schreeuwt hard, maar heeft niks concreets te bieden.
Ook kon hij redelijk vermakelijk schrijven, al was de inhoud weleens wat crue
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:23:47 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66305515
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik vind Wilders irrelevant.
Helaas ís hij wel relevant. Helaas.
Huilen dan.
pi_66305522
quote:

[..]

Hou op met die vermoeiende vergelijkingen, plz!

Gaan we Femke Halsema ook vergelijken met Stalin omdat ze toevallig links is???
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:24:38 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66305523
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ook kon hij redelijk vermakelijk schrijven, al was de inhoud weleens wat crue
En het volk toespreken kon hij ook. Alleen die inhoud.. .tjaaaaaa
Huilen dan.
pi_66305532
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Minder relevant dan André Rouvoet.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 03:26:31 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66305538
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:25 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Minder relevant dan André Rouvoet.
Die is mij ook te relevant.
Huilen dan.
pi_66306486
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:10 schreef F_N het volgende:

[..]

Laat ik op eerste plaats stellen dat ik jou als een snotterig pubertje zie als ik naar je postjes kijk..

Na deze stelling geponeerd te hebben vraag ik je hoe sociaal je wel niet bent. Wat doe jij allemaal voor gehandicapten, voor de wezen, voor de behoeftige ouderen, voor geestelijk gehandicapten enz?

Aan je geblaat te horen nulkommanul. Laat me raden, je krijgt thuis zakgeld, volgt studies op mijn kosten, hebt een grote bek over sociaal zijn zolang dat anderen maar doen.
Kortom: Je bent net zo sociaal als de meesten hier op fok!, Het enige sociaal fysiek werk wat je verricht is een hoop gereutel uit je toetsenbord en daar blijft het bij, laat staan een financiële bijdrage. Dat is wel erg gemakkelijk scoren.

En tot slot snotje, ik ben hoog opgeleid, toch stem ik Wilders......... ik stem populistisch, stem voor het volk en niet voor het pluche en zakkenvullers die b.v. de AWBZ, ouderenzorg pensioenen enz. uitkleden.
Jammer dat er weinig populistische partijen, partijen die voor het volk zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 08:23:57 #57
230491 Zith
pls tip
pi_66306499
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef freiss het volgende:

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 08:25:26 #58
230491 Zith
pls tip
pi_66306503
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 08:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En tot slot snotje, ik ben hoog opgeleid, toch stem ik Wilders......... ik stem populistisch, stem voor het volk en niet voor het pluche en zakkenvullers die b.v. de AWBZ, ouderenzorg pensioenen enz. uitkleden.
Socialist
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 08:25:50 #59
230491 Zith
pls tip
pi_66306506
En welkom terug, Lambiekje
pi_66306523
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wilders wil helemaal geen allochtonen (met Nederlands paspoort) het land uit zetten.

Onder welke steen heb jij gelegen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66306530
quote:
edit

[ Bericht 12% gewijzigd door het-ero op 21-02-2009 10:23:15 ]
De waarheid bestaat niet, er zijn alleen interpretaties.
I'm the bourne identity
I'm anywhere but home
  zaterdag 21 februari 2009 @ 09:00:52 #62
52357 Lambiekje
pi_66306692
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 08:25 schreef Zith het volgende:
En welkom terug, Lambiekje
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66306711
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 08:25 schreef Zith het volgende:

[..]

Socialist
Eerder realist.

Zolang knuffelclubjes zwaar worden gesubsidieerd zoals weer laatst 40 miljoen voor buurtvaders en moeders worden verkwanselt aan een etterende zweer, hulpverleners zoals ziekenwagens/brandweer niet meer kunnen uitrukken zonder politiebegeleiding, buschauffeurs/conducteurs moeten vrezen voor hun lijf en leden, complete wijken worden geterroriseerd door slappe aanpak, subsidie wordt verstrekt aan aparte consultluikjes voor mannen en vrouwen enz. zal ik Wilders stemmen.

Alleen al de eerder genoemde 40 miljoen, hoeveel rollators kun je daarvan niet kopen of hoeveel extra handen aan een bed kunnen zijn voor de oudere geestelijk gehandicapte die in de eigen stront ligt te rollen door het wegbezuinigen van verpleeghulp?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 09:17:49 #64
52357 Lambiekje
pi_66306787
Als men de TT heeft gelezen is men voornamelijk voor Wilders omdat hij het vrije woord verdedigd. Niet persee wat hij nu verkondigd.

Figuren als Balkende, Rouvout en Klink. Voeren op zeer snelle en kwalijke zaken door. JP liegt erger als Pinokkio over van alles en nog wat. Klink maakt een spel van het HPV-prik, de beschamend slecht paddoverbod wat in druist tegen alle natuur en hun eigen feesten.

Wouter Bos is een misbaksel die rare spelletjes doet met de banken. En ons geld verkwanseld. Waarom is er niet om de tafel gezetten en alle banken nationaliseren. Rotzooibank oprichten en dan alles op orde op zakken stellen en dan weer alles uit faseren. Zoals Zweden dat 15 jaar geleden hebben gedaan met hun banken.

Nee ik vind het niet zo verwonderlijk dat men voor Wilders gaat. De andere clowns snoeren onze mond, taggen ons en walsen over onze verworven vrijheden met een wals.

De vergelijk die gemaakt werd met Hitler is niet gek. Ik ben bang dat alleen niemand serieus de zaken onder ogen wil zien wat voor raar spel er gespeeld wordt. We zitten nu echt in een aanloop naar een nieuwe oorlog/burgeroorlog. Overheidsterreur begint nu ook langzamerhand de onoplettende medemens te irriteren.

Het lijkt er op dat de Euro nog eerder gaat vallen dan de Dollar.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 09:35:31 #65
52357 Lambiekje
pi_66306927
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Eerder realist.

Zolang knuffelclubjes zwaar worden gesubsidieerd zoals weer laatst 40 miljoen voor buurtvaders en moeders worden verkwanselt aan een etterende zweer, hulpverleners zoals ziekenwagens/brandweer niet meer kunnen uitrukken zonder politiebegeleiding, buschauffeurs/conducteurs moeten vrezen voor hun lijf en leden, complete wijken worden geterroriseerd door slappe aanpak, subsidie wordt verstrekt aan aparte consultluikjes voor mannen en vrouwen enz. zal ik Wilders stemmen.

Alleen al de eerder genoemde 40 miljoen, hoeveel rollators kun je daarvan niet kopen of hoeveel extra handen aan een bed kunnen zijn voor de oudere geestelijk gehandicapte die in de eigen stront ligt te rollen door het wegbezuinigen van verpleeghulp?
Dat met die buurthuizen snap ik niet. Bestaande buurthuizen waar de jongeren zelf wat er van gemaakt hebben worden afgbroken onder dwang en wordt er vervolgens door een ambtenaar malloot iets nieuws bedacht. Daar zit de jeugd niet op te wachten. Waarom !! Volgens mij wil de overheid dat er mot is. Gemeentes, Provincies en het Rijk zijn niet goed bij hun hoofd.

En wat voor straf krijgen de relschoppers. paar uurtjes schoffelen.

89% van de ambulance personeel heeft op enig moment met geweld te maken. Dat is een absurd hoog getal. Was dit ook 15/20 jaar geleden het geval in deze hoedanigheid? Waar komt al die aggressie vandaan?
Ik weet het wel depressies en vrolijkheid die behandeld worden met Ritalin of Prozac.

Kan er niet een wet worden bedacht dat stelt dat de Nieuwe Nederlander en de probleemwijk-patsers niet geholpen wordt. Maar pas nadat je een fatsoensrapport hebt gehaald. Dit druist tegen mijn eigen ideeen. Maar er dient een stippenkaart aangemaakt te worden waar een ambulance/brandweer zonder problemen opaf gestuurd kunnen worden.

Even een vraag. Wie van jullie die al minstens 10 jaar van de middelbareschool is heeft te maken gehad /gehoord van excessief geweld tijdens zijn periode. Ik kan me niet heugen dat er wat was bij ons op school terwijl het een mavo, havo vwo en best wel mulitculti was. Nu lees ik als een ipod wordt afgepakt dat je dan een docent maar 4 kaakbreuken kan slaan? Slechte cijfers dat ouders maar met een hakbijl naar school gaan. Als ik een slecht cijfer had zat ik als een bezettene mijn rekenmachine te gebruiken om te berekenen wat ik nodig had om weer een voldoende te staan. Kennelijk is tegenwoordig de rekenmachine vervangen door een wapen.

Is er eigenlijk wel een onderzoek gedaan naar het gebruik van Light-producten en het overmatig geweld voor totaal zinloze zaken. Persoonlijk denk ik echt dat de problemen van alles voedsel en medicijn gerelateerd is.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 09:43:48 #66
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66307029
quote:
Dit.

Stemmen op Wilders vanwege de vrijheid is als oud frituurvet naar binnen gieten vanwege 'de gezonde oliën'. Als je nu simpelweg zin hebt in het verbranden van boeken, dan moet je inderdaad Wilders stemmen... Het record vrijheden afschaffen -zoals vrijheid van geschrift willen afschaffen, vrijheid van verkeer inperken, vrijheid van mening inperken, etc.- wordt toch echt vastgehouden door Wilders.
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef freiss het volgende:

Oh, ouch, hahahaha.

[ Bericht 19% gewijzigd door Yildiz op 21-02-2009 09:50:29 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 09:49:02 #67
52357 Lambiekje
pi_66307103
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:43 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dit.

Stemmen op Wilders vanwege de vrijheid is als oud frituurvet naar binnen gieten vanwege 'de gezonde oliën'. Als je nu simpelweg zin hebt in het verbranden van boeken, dan moet je inderdaad Wilders stemmen...
[..]

Oh, ouch, hahahaha.
Het is kwalijker dat een Universitair op CDA of PvdA stemt.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 09:54:32 #68
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66307181
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is kwalijker dat een Universitair op CDA of PvdA stemt.
Waarom?
pi_66307192
quote:
De manisch sociale houding van een hoop theedrinkers is toch allemaal maar poppenkast, want de geschiedenis heeft bewezen dat de mens van nature wreed, gewelddadig, agressief, hebzuchtig, concurrerend en vernietigend is.
En dat is ook 1 van de redenen dat je de islam nooit mag onderschatten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 21 februari 2009 @ 09:56:35 #70
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66307209
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De manisch sociale houding van een hoop theedrinkers is toch allemaal maar poppenkast, want de geschiedenis heeft bewezen dat de mens van nature wreed, gewelddadig, agressief, hebzuchtig, concurrerend en vernietigend is.
En dat is ook 1 van de redenen dat je de islam nooit mag onderschatten.
Inderdaad, ik nam vanochtend een hap uit de hond van de buren.
De buurman keek me verdwaasd aan, waarop ik zei:
'Ach, maak er geen poppenkast van, de mens is volgens JohnDope van nature wreed, agressief, etc'
pi_66307288
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Inderdaad, ik nam vanochtend een hap uit de hond van de buren.
De buurman keek me verdwaasd aan, waarop ik zei:
'Ach, maak er geen poppenkast van, de mens is volgens JohnDope van nature wreed, agressief, etc'
Daarom zijn er ook wetten uit gevonden die de schijn ophouden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:05:14 #72
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66307309
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Daarom zijn er ook wetten uit gevonden die de schijn ophouden. Maar je moet de mens eens analyseren in situaties waar wetteloosheid heerst, want dan zal je de mens in haar puurheid kunnen aanschouwen.
Je denkt werkelijk dat als er geen wetten meer zijn, de mens happen gaat nemen uit de levende hond van de buurman?

Eh.
pi_66307332
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je denkt werkelijk dat als er geen wetten meer zijn, de mens happen gaat nemen uit de levende hond van de buurman?

Eh.
Je moet eens weten wat er gebeurt als er te weinig of geen eten meer is en er geen hond meer in de buurt is die je even op de bbq kan leggen.
pi_66307401
quote:

ik stem populistisch, stem voor het volk en niet voor het pluche en zakkenvullers die b.v. de AWBZ, ouderenzorg pensioenen enz. uitkleden.
Je snapt dat populisten met iedere wind mee waaien en er daarom nooit wat gebeurd omdat de wind iedere week een andere kant op staat?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:16:19 #75
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66307460
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je moet eens weten wat er gebeurt als er te weinig of geen eten meer is en er geen hond meer in de buurt is die je even op de bbq kan leggen.
Want als de wetten weggaan nemen ze samen met de dolfijnen ook veel voedsel mee.
Ach, ja, natuurlijk.

Beschouw jij jezelf als de gemiddelde Wilders-stemmer?
pi_66307495
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:16 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Want als de wetten weggaan nemen ze samen met de dolfijnen ook veel voedsel mee.
Ach, ja, natuurlijk.
Ben je nou echt zo naief of doe je maar alsof
pi_66307585
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 02:15 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Gelijk weer dat 'alles'.. Bijdragen naar draagkracht is helemaal niet zo vreemd hoor.

flikker op man, ik kom uit een vermogend gezin en wat je aan belasting moet betalen is schandalig.
en als ons gezin het geld nu makkelijk had verdiend...
nee, risico's nemen, op je bek gaan en mijn ouders die meer dan 100 uur per week werkten pp.

je word compleet uitgekleed als je wat presteert in nederland en de lambakken profiteren er van.

en dat mensen op de sp/pvda/cda blijven stemmen

als je wilders niks vind doe dan eens een keer vvd of d66
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:23:16 #78
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66307590
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo naief of doe je maar alsof
Waarin zou ik naïef zijn?
pi_66307612
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:23 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Waarin zou ik naïef zijn?
Omdat je die natuurlijke eigenschappen van de mens ontkent.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:25:22 #80
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66307638
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat je die natuurlijke eigenschappen van de mens ontkent.
Mag ik je dan vragen of je van mening bent dat er vroeger eerst de wet was, alvorens er een akker 'gebouwd' werd?
pi_66307688
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Mag ik je dan vragen of je van mening bent dat er vroeger eerst de wet was, alvorens er een akker 'gebouwd' werd?
Eerst was er de mens en de natuurlijke eigenschappen en als gevolg van die natuurlijke eigenschappen, kwam er de wet.
pi_66307898
Het hoger onderwijs is uitgeleverd aan de middelmatigen, dat wisten we al.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66307983
De rest van de middelmatigen zitten bij de andere partijen zoals de ChristenUnie en de Partij voor de Dieren.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66308043
quote:
.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:54:05 #85
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66308164
Jammer dat die andere partijen er inderdaad alleen maar zitten om hun eigen zakken te vullen, en dingen doen om meer stemmen en meer pluche te krijgen. Alleen de PVV doet het voor ons, het volk.

.
pi_66308206
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:54 schreef Yildiz het volgende:
Jammer dat die andere partijen er inderdaad alleen maar zitten om hun eigen zakken te vullen, en dingen doen om meer stemmen en meer pluche te krijgen. Alleen de PVV doet het voor ons, het volk.

.
Het is wel zo.
En als de PVV op een dag ook een pluche partij wordt, stemmen we de PVV weer weg. Maar op dit moment is de PVV nogsteeds progressief en dat hebben we nodig.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:58:07 #87
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_66308259
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is wel zo.

Natuurlijk. En varkens vliegen, de hel is bevroren, Pasen en Pinksteren vallen dit jaar op één dag, kaboutertjes bestaan en de aarde is plat.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_66308279
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
de aarde is plat.
Voor dit laatste moet je bij de GlobalWarmingBelievers zijn, want dat slag mensen dacht vroeger ook dat de aarde plat was.
pi_66308544
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:16 schreef Yildiz het volgende:

Ach, ja, natuurlijk.

Beschouw jij jezelf als de gemiddelde Wilders-stemmer?
Goodbye and thanks for the fish

vrij naar Douglas Adams
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:18:41 #90
66444 Lord_Vetinari
pi_66308605
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Goodbye So long and thanks for all the fish

vrij naar Douglas Adams
pi_66308728
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is de fout van de andere partijen die laten zien in het geheel geen visie of lef hebben. Het gezeik over Irak, de show rondom de economie. In welke partij hebben we op het moment geen clowns zitten? Sowieso zal iedere vorm van goedkoop Wilders bashen alleen maar meer stemmen opleveren. Dat de media en andere partijen dat nog steeds niet willen onderkennen geeft ook sterk te denken over hun niveau.

De grote vraag op het moment is eerder op welke partij je nog wel wil stemmen.
pi_66308762
Wat is eigenlijk de hoogst afgemaakte opleiding van onze Geert?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66308799
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:27 schreef capricia het volgende:
Wat is eigenlijk de hoogst afgemaakte opleiding van onze Geert?
Wat boeit dat nou?

Want kijk bijvoorbeeld naar Sharon Dijksma, die nota bene staatssecretaris van onderwijs is. Zij is een zware quiter, zij wist het gewoon te presteren om 2 opleidingen niet af te maken.

En dat maakt niet uit voor een politicus, maar op onderwijs is het wel erg hilarisch.
pi_66308810
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat boeit dat nou?

Want kijk bijvoorbeeld naar Sharon Dijksma, die nota bene staatssecretaris van onderwijs is. Zij is een zware quiter, zij wist het gewoon te presteren om 2 opleidingen niet af te maken.

En dat maakt niet uit voor een politicus, maar op onderwijs is het wel erg hilarisch.
Oh, ik dacht dat het topic over Geert Wilders en zijn aanhang ging...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66308820
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het topic over Geert Wilders en zijn aanhang ging...
Ik ben hoogopgeleid.
pi_66308852
Ah, Geert heeft een aantal deelcertificaten aan de Open Universiteit gehaald.
http://www.parlement.com/9291000/biof/02258
Wat knap van hem!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66308933
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat boeit dat nou?

Het maakt wel uit, ze is gewoon te dom en behalve zich omhoog werken in de partij heeft ze echt helemaal niets gepresteerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66308979
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het maakt wel uit, ze is gewoon te dom en behalve zich omhoog werken in de partij heeft ze echt helemaal niets gepresteerd.
Dat is ook typisch PvdA beleid, want ze willen een vrouw (en of allochtoon) op die positie en dan maakt het hun niet uit of diegene wat kan, zolang er maar een vrouw (en of allochtoon) op die positie zit.
pi_66309010
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben hoogopgeleid.
High opgeleid, dat neem ik zo aan.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:40:32 #100
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66309016
Ik stem uit principe niet op mensen die lager zijn opgeleid dan ik, anders had Wilders wel een kansje gemaakt.
pi_66309058
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

High opgeleid, dat neem ik zo aan.
Het valt je vies tegen heh dat ik hoger dan jij ben opgeleid
pi_66309062
Wat natuurlijk zo kortzichtig is dat het nauwelijks te bevatten valt.
pi_66309063
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:40 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik stem uit principe niet op mensen die lager zijn opgeleid dan ik, anders had Wilders wel een kansje gemaakt.
Suf, want jij als hoogopgeleide moet weten dat bijna iedere klaploper zijn of haar papiertje kan halen.
pi_66309071
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het valt je vies tegen heh dat ik hoger dan jij ben opgeleid
Nou...

Ja.

Ja, het valt mij zeer tegen.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:43:53 #105
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66309077
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Suf, want jij als hoogopgeleide moet weten dat bijna iedere klaploper zijn of haar papiertje kan halen.
Dat zegt wat over de mensen die dat dan toch niet voor elkaar krijgen.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:43:58 #106
66444 Lord_Vetinari
pi_66309080
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

You yourself being a case in point (?)
pi_66309093
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:43 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat zegt wat over de mensen die dat dan toch niet voor elkaar krijgen.
Een hoop mensen die quitten, quitten omdat ze zwaar worden tegen gewerkt door de opleiding.

Ik heb overigens meer respect voor mensen die ook nog even de Universiteit van het Leven er bij gedaan hebben.
pi_66309155
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:12 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je snapt dat populisten met iedere wind mee waaien en er daarom nooit wat gebeurd omdat de wind iedere week een andere kant op staat?

De enige met ruggengraat is nog steeds Wilders, hij blijft achter zijn woorden. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen draaikonterij.
pi_66309185
Klopt, hij blijft roepen: 'moslims zijn kut!'. Sja, als dat al ruggengraat hebben is...
pi_66309216
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:49 schreef Monidique het volgende:
Klopt, hij blijft roepen: 'moslims zijn kut!'. Sja, als dat al ruggengraat hebben is...
Je kan het eens zijn met Wilders, je kan het oneens zijn met Wilders, maar Wilders is in principe 1 van de weinige westerlingen die niet buigt voor de islam en daarom wordt zijn wereldwijde macht steeds groter.
pi_66309341
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je kan het eens zijn met Wilders, je kan het oneens zijn met Wilders, maar Wilders is in principe 1 van de weinige westerlingen die niet buigt voor de islam en daarom wordt zijn wereldwijde macht steeds groter.
Vertel eens hoe jij de wereldwijde macht van Geert Wilders ziet, dan?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66309471
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:49 schreef Monidique het volgende:
Moslims zijn dan ook kut zoals elke reliefanaat maar dat terzijde maar figuren als monidiekjes, gellietjes, LordLachmed_Vetertjes e.d. hebben pas de wijsheid in pacht. Janken achter hun toetsenbord zonder zelf de nek uit durven steken.
Dertig jaar pamperen door dergelijke figuren en de zweer is inmiddels een kankergezwel.
pi_66309525
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Moslims zijn dan ook kut zoals elke reliefanaat maar dat terzijde maar figuren als monidiekjes, gellietjes, LordLachmed_Vetertjes e.d. hebben pas de wijsheid in pacht. Janken achter hun toetsenbord zonder zelf de nek uit durven steken.
Dertig jaar pamperen door dergelijke figuren en de zweer is inmiddels een kankergezwel.
Sorry, wat bedoel je? Als in: wees specifiek, want voor de rest staat hier inhoudelijk niets dan 'Monidique is stom, ! En andere mensen ook!'
pi_66309532
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zijn alle Moslims dan reliefanaten?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:06:03 #115
52357 Lambiekje
pi_66309568
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Het hoger onderwijs is uitgeleverd aan de middelmatigen, dat wisten we al.
50% van alle leerlingen moet VWO kunnen doen was de stelling. Dat kan alleen bereikt worden door het nivea verlagen.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:09:42 #116
52357 Lambiekje
pi_66309656
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:32 schreef capricia het volgende:
Ah, Geert heeft een aantal deelcertificaten aan de Open Universiteit gehaald.
http://www.parlement.com/9291000/biof/02258
Wat knap van hem!
School is gewoon de kunst van het na-apen (zonder onderbouwing). Het heeft niets van doen met wijs zijn. De grootste vindingen zijn gedaan door quitters. Vergeet dat niet.
pi_66309657
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Sorry, wat bedoel je? Als in: wees specifiek, want voor de rest staat hier inhoudelijk niets dan 'Monidique is stom, ! En andere mensen ook!'
Wie de schoen past trekke hem aan beste of interpreteert zoals hij of zij wil. Als jij smileys post zoals dit en vervolgens gaat blaten over moslims kan ik mij voorstellen dat je je in de wiek geschoten voelt.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:09:54 #118
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66309663
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef Hakkyy het volgende:
Het schijnt dat Wilders banden heeft met de bilderberg groep.
Nou en?

Balkenende en Verhagen ook...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:10:17 #119
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_66309674
Ik vind Wilders een clown die gewoon heel goed beseft dat hij prima kan scoren door in te spelen op de angst die teveel (domme) mensen hebben voor de Islam en Marokkanen.

'Hij buigt niet voor de Islam'. Het klinkt zo mooi en sterk, maar wat precies houdt het nou in!? Dat Wilders WEL durft te zeggen dat De Islam in principe een achterlijk geloof is wanneer je het allemaal heel letterlijk neemt!? Tja, dat geldt voor ieder geloof. De overgrote meerderheid van de moslims is gewoon 'gematigd' (rationeel) moslim, net als de meeste christenen en joden. Die willen dezelfde dingen in het leven als wij allemaal willen, dus gewoon huisje, boompje, en een betere toekomst voor hun kinderen.
En ja, je hebt er ook radicale gekken en idioten tussen (net als bij iedere groep), en die dienen keihard aangepakt te worden (maar ik geloof niet dat er veel politici zijn die radicale idioten NIET willen aanpakken).

Wilders echter, vind ik dus ook een irrationele radicale idioot. Scheert telkens weer een hele groep over 1 kam, en dan maak je jezelf bij voorbaat al totaal ongeloofwaardig, behalve dan bij een bepaald soort kiezers, die zelf ook dat vermogen niet beheersen om iets genuanceerder naar de werkelijkheid te kijken.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:10:32 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_66309680
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:09 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nou en?

Balkenende en Verhagen ook...
Die deugen ook niet.
pi_66309703
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wie de schoen past trekke hem aan beste of interpreteert zoals hij of zij wil. Als jij smileys post zoals dit en vervolgens gaat blaten over moslims kan ik mij voorstellen dat je je in de wiek geschoten voelt.
Hier staat nog steeds niets dan 'Ik vind Monidique stom, !'. Leg toch eens uit wat je bedoelt met de woorden die opschrijft.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:11:29 #122
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66309705
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die deugen ook niet.
Ik heb er geen problemen mee.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:11:31 #123
52357 Lambiekje
pi_66309707
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De enige met ruggengraat is nog steeds Wilders, hij blijft achter zijn woorden. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen draaikonterij.
Het heeft toch ook z'n relatie gekost?
pi_66309718
Wildersberg.
pi_66309740
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik denk dat WIlders zich meer druk maakt en bezig houd met die hele Islam dan de meeste mensen om mij heen. In die zin is hij wel obsessed met die Islam. De Islam is erg belangrijk in het leven van Wilders. Het is bijna religieus te noemen!
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:12:47 #126
52357 Lambiekje
pi_66309745
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die deugen ook niet.
nee, die deugen ECHT niet.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:13:48 #127
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66309775
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat WIlders zich meer druk maakt en bezig houd met die hele Islam dan de meeste mensen om mij heen. In die zin is hij wel obsessed met die Islam. De Islam is erg belangrijk in het leven van Wilders. Het is bijna religieus te noemen!
Dat was ook onvermijdelijk natuurlijk, hij wordt al jaren dagelijks met de dood bedreigd door minder vreedzame moslims..
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:14:08 #128
52357 Lambiekje
pi_66309784
quote:

[..]

Dat klopt.

Maar aan de andere kant de verzuiling is eng.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:28:10 #129
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_66310178
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims!?
pi_66310201
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims!?
Meer van opruiende politici...eigenlijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66310284
quote:

[..]

De kern van de islam is: alle Joden en ongelovigen moeten dood.

Nu moet er dus actie ondernomen worden, want straks als ze met te veel zijn kunnen we ze niet meer stoppen.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:32:33 #132
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_66310301
quote:
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims een stel knulletjes van 14, 15 en 16 jaar!?
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_66310308
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nu moet er dus actie ondernomen worden, want straks als ze met te veel zijn kunnen we ze niet meer stoppen.
Iis dat een nieuwe religie of zo?
Stelletje fanatici!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66310342
quote:
Ik heb met een aantal zaken best wel moeite.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:34:21 #135
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66310353
quote:
Wel van kutmarokkaantjes, maar in hoeverre dat Moslims zijn, of in hoeverre hun gedrag te maken heeft met een Islamitische achtergrond weet ik niet zeker.
pi_66310354
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Vertel eens hoe jij de wereldwijde macht van Geert Wilders ziet, dan?
Wilders heeft zo langzamerhand de machtigste mensen die meetellen in deze wereld, achter zich staan.
pi_66310365
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Iis dat een nieuwe religie of zo?
Stelletje fanatici!
Je moet die lui echt niet onderschatten, want een leven is in hun cultuur helemaal niks waard.
pi_66310379
quote:

[..]

Hitler was een enge neuroot.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:35:20 #139
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310390
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet?

Oh, als Wilders geen draaikont is, kan hij nu het kabinet laten vallen. Hij zei namelijk dat ie Fitna niet aangepast had. Hirsch Ballin zei van wel. Wilders noemde het een leugen, maar ging niet in op voorstellen van andere partijen om het te onderzoeken. Als blijkt dat Hirsch Ballin over dit feit gelogen had, en Wilders inderdaad de film niet had aangepast, kan hij het kabinet laten vallen.

Of, hij heeft de film wel aangepast, terwijl hij zegt van niet. Nu staat Wilders gewoon te boek als een draaikont. Als hij echt vind dat hij de film niet aangepast heeft, laat hij dat onderzoeken, waarna hij -als dus blijkt dat Wilders niet liegt- het kabinet kan laten vallen.

Of, wacht, Wilders is gewoon een grote draaikont.

Verwachtte reactie: 'Wilders heeft geen zin in onderzoek, want ik / Wilders vind dat hij toch al gelijk heeft, dus, pruttelpruttel, Moslims!'
pi_66310406
quote:

[..]

De kern van de islam.

Dit zijn gewoon keiharde leugens he, besef je dat zelf ook?
pi_66310423
quote:

[..]

Is 1 miljard al veel of moet er nog wat bij voordat ze niet meer te stoppen zijn?
pi_66310448
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Niet?

Oh, als Wilders geen draaikont is, kan hij nu het kabinet laten vallen. Hij zei namelijk dat ie Fitna niet aangepast had. Hirsch Ballin zei van wel. Wilders noemde het een leugen, maar ging niet in op voorstellen van andere partijen om het te onderzoeken. Als blijkt dat Hirsch Ballin over dit feit gelogen had, en Wilders inderdaad de film niet had aangepast, kan hij het kabinet laten vallen.
Voor Wilders zou het helemaal niet goed zijn als de regering nu valt, laat de regering lekker hun tijd uitzitten en dus nog meer ons land naar de verdommenis helpen, want dan kan Wilders zijn partij in alle rust stabiliseren en wordt zijn partij nog groter.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:37:58 #143
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310457
quote:

[..]

Hoe komt het dan toch dat vroeger de meeste Joden in Islamitische gemeenschappen woonden? Ik geef je een hint: omdat Joden indertijd minder onderdrukt, sterker nog, ze werden meer beschermd dan elders.
pi_66310462
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders heeft zo langzamerhand de machtigste mensen die meetellen in deze wereld, achter zich staan.
Wilders is een vrijmetselaar?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:38:37 #145
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310477
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor Wilders zou het helemaal niet goed zijn als de regering nu valt, laat de regering lekker hun tijd uitzitten en dus nog meer ons land naar de verdommenis helpen, want dan kan Wilders zijn partij in alle rust stabiliseren en wordt zijn partij nog groter.
Dus Wilders wil dat het land naar de verdommenis gaat? Maar Wilders was toch juist de partij voor het volk?

Lekker dan. Wat een draaikont.
pi_66310493
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Zijn alle Moslims dan reliefanaten?
De Wilders tactiek is om deze vraag constant te ontwijken.

En als hij door Agnes Kant op zijn hypocrisie gewezen wordt zegt Wilders: (na eerst een opmerking over haar zure gezicht te maken om de vraag te ontwijken) dat mevrouw Kant niet op de PVV moet stemmen als ze het er niet mee eens is.

Oja: Wilders wil drugs verbieden en het Schengen verdrag afschaffen.
En hij wil dat landen voortaan zelf moeten beslissen wie ze binnenlaten. En dan huilie doen over Engeland.

Vraag me af of de VMBO'ers daarvan op de hoogte zijn.
pi_66310501
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

De kern van de islam.

Dit zijn gewoon keiharde leugens he, besef je dat zelf ook?
Door wegkijkers zoals jij, gaan we naar de kloten.
pi_66310521
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:37 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hoe komt het dan toch dat vroeger de meeste Joden in Islamitische gemeenschappen woonden? Ik geef je een hint: omdat Joden indertijd minder onderdrukt, sterker nog, ze werden meer beschermd dan elders.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:40:27 #149
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310535
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Door wegkijkers zoals jij, gaan we naar de kloten.
En waarom wil Wilders ons dan niet redden, en laat hij het land naar 'de kloten' gaan? Hij kan nu, als hij geen draaikont is, per direct het kabinet laten vallen.
pi_66310536
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:38 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wilders is een vrijmetselaar?
Nee politicus.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:40:43 #151
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310542
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Eng he, die waarheid?

Volgens mij heb jij er gewoon belang bij dat je Moslims als 'het kwaad' neerzet.
pi_66310568
Trouwens als het doden van Joden de kern van de Islam was he. Waarom zijn ze in de Middeleeuwen en de eeuwen daarna steeds opgevangen door moslims terwijl ze in Europa constant het doelwit waren van massamoorden?

Zonder het Ottomaanse rijk waren er nu best weinig Joden over bijvoorbeeld.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:42:10 #153
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310582
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben hoogopgeleid.
In de bergen van Limburg?
pi_66310591
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:40 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En waarom wil Wilders ons dan niet redden, en laat hij het land naar 'de kloten' gaan? Hij kan nu, als hij geen draaikont is, per direct het kabinet laten vallen.
Omdat Wilders nu in alle rust zijn partij kan stabiliseren. En hoe harder Bos en consorten nu falen, hoe groter de PVV straks is en hoe minder hij hoeft samen te werken.
pi_66310609
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee hij zat in groep 8 op de vierde verdieping toch.

Tenminste dat las ik ooit ergens.
pi_66310621
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je zelf nog helemaal niks in het leven gepresteerd en probeer je het nu op mij te projecteren
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:43:39 #157
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310627
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat Wilders nu in alle rust zijn partij kan stabiliseren. En hoe harder Bos en consorten nu falen, hoe groter de PVV straks is en hoe minder hij hoeft samen te werken.
Je beantwoord mijn vraag niet. Tevens zeg je dat de PVV nu instabiel is. Waar blijkt dat uit?

Nogmaals mijn vraag: waarom laat Wilders niet het kabinet vallen, en begint hij alvast met het redden van Nederland? Als hij het dan goed doet -dat staat volgens jou vast- wint hij met de aankomende verkiezingen helemaal.
pi_66310639
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je zelf nog helemaal niks in het leven gepresteerd en probeer je het nu op mij te projecteren
Reageer eens op mijn Joden verhaal. Meneer de selectieve reageerder.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:44:25 #159
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310649
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat ik doe in het leven is volledig irrelevant voor de discussie.

En inderdaad, reageer eens op de post van IHVK.
pi_66310707
Zelden zo een bende marginale figuren gezien in depolitiek als diegene die nu actief zijn voor de PVV. Ja, een keer eerder, bij de Fortuynisten ...
pi_66310715
quote:

[..]

Heb je dat zelf bedacht of van de PVV over genomen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66310763
quote:
Opvallend in de resultaten is dat ook de aanhang van Wilders’ Partij voor de Vrijheid (PVV) en van Rita Verdonk op alle vragen over moslims het juiste antwoord weet.

bron: DAG
Niet vergeten.
pi_66310767
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:43 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je beantwoord mijn vraag niet. Tevens zeg je dat de PVV nu instabiel is. Waar blijkt dat uit?
De PVV is een nieuwe partij en de PVV heeft geleerd van de LPF.
quote:
Nogmaals mijn vraag: waarom laat Wilders niet het kabinet vallen, en begint hij alvast met het redden van Nederland? Als hij het dan goed doet -dat staat volgens jou vast- wint hij met de aankomende verkiezingen helemaal.
We leven decennia lang al in een bende, dus die korte tijd tot de verkiezingen houden we ook nog wel vol.
pi_66310786
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:

[..]

Reageer eens op mijn Joden verhaal. Meneer de selectieve reageerder.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:49:51 #165
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310789
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:48 schreef Picchia het volgende:

[..]

Niet vergeten.
quote:
[..]Al blijkt dat de aanhangers van de rechtse kamerleden meer moeite hebben met eenvoudige vragen over het christendom.[..]
Inderdaad, niet vergeten.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:50:55 #166
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310815
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]

We leven decennia lang al in een bende, dus die korte tijd tot de verkiezingen houden we ook nog wel vol.
Dus als we al heel lang naar de kloten gaan, is het eigenlijk niet zo erg?

Is dat nu het land redden? 'Oh, je ligt al 10 minuten in het water kopje onder te gaan, dan is 10 minuten extra niet zo erg.'

Mooie messias is dat dan, die Wilders.
pi_66310824
quote:
Ja maar het is dus waar wat ik zeg. Okey.
Bedankt voor de bevestiging.
pi_66310838
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Helaas hebben veel kiezers nog niet geleerd dat stemmen op een tweede variant van zo een bende simpletons nergens toe zal leiden.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:51:45 #169
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310845
quote:
Een youtube-filmpje veranderd niet de geschiedenis. Nogmaals, zou je inhoudelijk willen reageren op de betreffende posts van IHVK?

Om precies te zijn, deze.
pi_66310871
Hoe wel "extreem-rechts" als een soort Adellijke titel klinkt, is Wilders eerder extreem-progressief dan extreem-rechts.
pi_66310898
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Niet?
Nee.
quote:
Of hij de film aangepast heeft of niet is nog steeds niet duidelijk.
quote:
Of, hij heeft de film wel aangepast, terwijl hij zegt van niet. Nu staat Wilders gewoon te boek als een draaikont. Als hij echt vind dat hij de film niet aangepast heeft, laat hij dat onderzoeken, waarna hij -als dus blijkt dat Wilders niet liegt- het kabinet kan laten vallen.
Als hij de film aangepast heeft is dat zijn goed recht. Misschien heeft hij zich de kritiek aangetrokken en is het juist lovenswaardig dat hij het op een mildere manier bracht.

Overgens is het niet Wilders' zijn film, hij heeft slechts de montage verzorgd terwijl de regie, decor en spelers in handen waren van de moslims.
quote:
Of, wacht, Wilders is gewoon een grote draaikont.
Zullen we eens beginnen over zoet, zuur, accuzuur om wat maar eens te noemen?
quote:
Verwachtte reactie: 'Wilders heeft geen zin in onderzoek, want ik / Wilders vind dat hij toch al gelijk heeft, dus, pruttelpruttel, Moslims!'
Ik zie anders alleen maar jou prutteljes posten over zaken die Wilders nooit zonder kamermeerderheid en wetswijzigingen voor elkaar krijgt.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:53:26 #172
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310899
Hoewel pasta over het algemeen 15 minuten gekookt kan worden, kan snelkokende pasta al met 8 minuten 'al dente' zijn.

Ik dacht, laat ik ook eens niet ingaan op de posts en iets totaal irrelevants posten.
pi_66310900
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Een youtube-filmpje veranderd niet de geschiedenis. Nogmaals, zou je inhoudelijk willen reageren op de betreffende posts van IHVK?

Om precies te zijn, deze.
De kern van de Islam is het doden van Joden en ongelovigen. Mensen die dat ontkennen zijn wereldvreemd.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:55:12 #174
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310951
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..] Als hij de film aangepast heeft is dat zijn goed recht. [..]
Hij zei dat hij de film niet aangepast had. Als hij dat achteraf wel gedaan heeft -zoals Hirsch Ballin zegt-, is dat inderdaad zijn goed recht, maar dan liegt hij wel het volk voor, en is hij een ontzettende draaikont.
pi_66310960
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De kern van de Islam is het doden van Joden en ongelovigen. Mensen die dat ontkennen zijn wereldvreemd.
Trouwens als het doden van Joden de kern van de Islam was he. Waarom zijn ze in de Middeleeuwen en de eeuwen daarna steeds opgevangen door moslims terwijl ze in Europa constant het doelwit waren van massamoorden?

zaterdag 21 februari 2009 @ 12:56:03 #176
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310968
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nogmaals, dat strookt niet met de geschiedenis, zoals o.a. beschreven in de post van IHVK.

Je verklaring is dus ongeldig, wat de reden is dat ik nogmaals om een inhoudelijk antwoord vraag.
pi_66310971
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef JohnDope het volgende:
Hoe wel "extreem-rechts" als een soort Adellijke titel klinkt, is Wilders eerder extreem-progressief dan extreem-rechts.
ik zie liever geen enkele politieke partij met het label "extreem" in de regering. Geef mij maar een uitgebalanceerde partij die iedereen wat te beiden heeft behalve dan een (klein) deel van de bevolking of slechts, als een defecte grammofoonplaat, telkens maar weer hetzelfde riedeltje laat horen.
pi_66311000
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nogmaals, dat strookt niet met de geschiedenis, zoals o.a. beschreven in de post van IHVK.

Je verklaring is dus ongeldig, wat de reden is dat ik nogmaals om een inhoudelijk antwoord vraag.
Werkt niet bij Wilders en zijn aanhangers.

Straks krijg je weer een opmerking dat je zuur kijkt en knettergek en wereldvreemd bent.

en zo kunnen we de hele dag doorgaan, het is dat ik zo moet werken, anders bleef ik de hele dag gezellig doorgaan hoor.
pi_66311021
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef IHVK het volgende:

[..]

De enige reden dat de Joden de terreur in de duizenden eeuwen hebben kunnen overleven is omdat zij beschermd worden door een hogere macht.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:58:14 #180
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66311032
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De enige reden dat de Joden de terreur in de duizenden eeuwen hebben kunnen overleven is omdat zij beschermd worden door een hogere macht.
Welke hogere macht? God? In Europa bood hij ze al die eeuwen anders bar weinig bescherming..
pi_66311047
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:56 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

ik zie liever geen enkele politieke partij met het label "extreem" in de regering. Geef mij maar een uitgebalanceerde partij die iedereen wat te beiden heeft behalve dan een (klein) deel van de bevolking of slechts, als een defecte grammofoonplaat, telkens maar weer dezelfde riedeltje laat horen.
Naïeve Linkse Lafaard!!
pi_66311064
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:58 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Welke hogere macht? God?
Het Opperwezen.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:59:39 #183
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66311074
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De islam is het toppunt van afgoderij,
Nogmaals mijn vraag:

welke hogere macht?
pi_66311092
quote:

[..]

Dus de moslims zijn een hogere macht?
pi_66311093
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nogmaals mijn vraag:

welke hogere macht?
Je had je post geedit.
pi_66311107
quote:

[..]

OMG, niet dat ik je al serieus nam, maar omg, reli-fascist.

Ik denk dat we ons ondertussen meer zorgen moeten maken om een Joods complot ter worlddomination, dan om Moslims.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:00:51 #187
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66311117
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je had je post geedit.
Ja, een zinnetje bijgevoegd. Jij past ook continu je posts aan, vandaar dat ik ze quote.

Maar mijn vraag staat nog steeds: welke hogere macht?
pi_66311145
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:00 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, een zinnetje bijgevoegd. Jij past ook continu je posts aan, vandaar dat ik ze quote.

Maar mijn vraag staat nog steeds: welke hogere macht?
Het Opperwezen die ons allen gecreëerd heeft.
pi_66311151
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Naïeve Linkse Lafaard!!
ik hecht ook nog waarde aan een gezond leefmilieu. Om het nog erger te maken...(en iets waar we bij geert zeker niet op hoeven te rekenen trouwens)
pi_66311162
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het Opperwezen die ons allen gecreerd heeft.
Racist.

WTF snel editten! Er stond dus "en die de Joden als Superieur Volk heeft uitgekozen"
pi_66311165
Aah meneer wil de aandacht weer even afleiden.

Tja, het is duidelijk dat je geen antwoord op mijn vraag weet. Jammer dat je niet toegeeft dat je stelling "De kern van de Islam is het doden van Joden en ongelovigen" in het geheel nergens op slaat. Zou je best sieren

Ik twijfel echter of je er echt in gelooft of het verspreiden van leugens een deel is van een hoger doel die je hebt verzonnen.

Verder weet ik genoeg.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:02:51 #192
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66311176
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het Opperwezen.
Ah wacht, jij heb je post helemaal veranderd.

Het Opperwezen dus. Die bood Joden bescherming in Islamitische landen in het Ottomaanse rijk. Maar nu om de een of andere reden niet meer. Ondertussen liet ie ze lekker eeuwenlang vermoorden en onderdrukken in Europa.

Lekker Opperwezen dan.
pi_66311198
Trouwens kunnen ook hoogopgeleiden psychotisch worden.
pi_66311203
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef IHVK het volgende:
Aah meneer wil de aandacht weer even afleiden.

Tja, het is duidelijk dat je geen antwoord op mijn vraag weet. Jammer dat je niet toegeeft dat je stelling "De kern van de Islam is het doden van Joden en ongelovigen" in het geheel nergens op slaat. Zou je best sieren

Ik twijfel echter of je er echt in gelooft of het verspreiden van leugens een deel is van een hoger doel die je hebt verzonnen.

Verder weet ik genoeg.

De Joden zijn het superieure en enige uitverkorene volk van het Opperwezen en daarom moeten ze van de Islam vernietigd worden.
pi_66311205
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het Opperwezen dus. Die bood Joden bescherming in Islamitische landen in het Ottomaanse rijk. Maar nu om de een of andere reden niet meer. Ondertussen liet ie ze lekker eeuwenlang vermoorden en onderdrukken in Europa.

Lekker Opperwezen dan.
Dat was allemaal een beproeving.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:04:11 #196
52357 Lambiekje
pi_66311216
Door alles en iedereen wordt Israel beschermd. Waarom?
pi_66311222
Zo grappig deze discussies.

Anti-wilders figuren: Wilders stemmers zijn laag opgeleid bla bla bla.

Nieuwsbericht, 13% van de Wilders stemmers zijn hoger opgeleid.

Anti-wilders figuren: Oh ja!! Maar die hoger opgeleiden zijn asociaal!! bla bla bla.

Ik zag ook al reacties in de trand van "13% hoger opgeleid, dus 87% laag tot zeer laag opgeleid bla bla bla", vergeet voor het gemak maar even dat er ook zoiets bestaat als de middelmaat

Het is toch nooit goed, als stemmen enkel hoger opgeleiden op Wilders en zijn het zeer sociale mensen, dan nog zal de anti-wilders groep iets vinden om over te zeiken. Het is jammer voor ze dat ze nu het "dom en achterlijk stokpaardje" niet meer kunnen gebruiken, dus nu wordt het "asociaal stokpaardje" van stal gehaald

Wel weer leuk hoeveel mensen zich weer laten kennen. Ik heb overigens het topic nog niet helemaal gelezen... maar ik neem aan dat er ook al Hitler vergelijkingen zijn gevallen
pi_66311227
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Lekker Opperwezen dan.
Als er geen Opperwezen was geweest, dan waren alle Joden uitgeroeid.
pi_66311235
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hij zei dat hij de film niet aangepast had. Als hij dat achteraf wel gedaan heeft -zoals Hirsch Ballin zegt-, is dat inderdaad zijn goed recht, maar dan liegt hij wel het volk voor, en is hij een ontzettende draaikont.
Selectief quoten wat je doet.

Maargoed,

"ALS" is hypotetisch en alsnog geen valide reden om hem als leugenaar neer te zetten.
"FEIT" is het beloofde zoet wat accuzuur is geworden. Dus feitelijk leugens.
"FEIT" is de leugen van Bos over de kosten van het GP om een paar te noemen.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:04:54 #200
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66311242
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De Joden zijn het superieure en enige uitverkorene volk van het Opperwezen en daarom moeten ze van de Islam vernietigd worden.
Ahahahahah.

Heb je een foto van het huis van het Opperwezen? Is 'ie wel eens in een MTV-cribs geweest? Ik wil zijn Opperwezenlijke villa wel eens zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')