Heb je je medicijnen weer eens genomen? Eindelijk een verstandige uitspraak.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het verbaast me niets. Wie wil zich nu vereenzelfiggen met PvdA of CDA.
Oh, hij heeft ze van jou gejat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:53 schreef Salvad0R het volgende:
Als mensen die hoogopgeleid zijn trappen in het toneelstuk van de politiek in Den Haag, dan betekent hun diploma niets.
De rest is dus gewoon laag tot zeer laag opgeleid. Maar dat was toch ook wel bekend dacht ik zo. Wilders-stemmers zijn over het algemeen niet al te snugger. Zegt ook wel wat over FOK trouwens, aangezien de PVV zo hoog scoort onder fokkersquote:Bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2006 was 9 procent van de PVV’ers hoger opgeleid. Nu is dat 13 procent, en onder de nieuwe aanwas zelfs 16 procent (14 procent hbo, 2 universitair).
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:00 schreef F_N het volgende:
[..]
De rest is dus gewoon laag tot zeer laag opgeleid. Maar dat was toch ook wel bekend dacht ik zo. Wilders-stemmers zijn over het algemeen niet al te snugger. Zegt ook wel wat over FOK trouwens, aangezien de PVV zo hoog scoort onder fokkers![]()
Waarsch. 90% van Fok is ook onder de 40. Dus zomaar die conclusies trekken is ook niet zo zinvol.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:00 schreef F_N het volgende:
[..]
De rest is dus gewoon laag tot zeer laag opgeleid. Maar dat was toch ook wel bekend dacht ik zo. Wilders-stemmers zijn over het algemeen niet al te snugger. Zegt ook wel wat over FOK trouwens, aangezien de PVV zo hoog scoort onder fokkers![]()
Nee lullo... het is sociaal om mensen die om welke reden dan ook (zoals nu met die crisis) zonder werk zitten en in die periode toch ook graag willen doorleven. Maar dat kan zo'n 140 IQtje natuurlijk niet helemaal begrijpen. Want in jouw ogen kan iedereen die dat wil natuurlijk werken enzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:02 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja laagopgeleid associeer ik nou eenmaal niet snel met sociaal. Is het sociaal om alles waar je ooit voor gewerkt hebt weg te geven? Of is het sociaal dat mensen die hun leven lang niks gepresteerd hebben toch geld krijgen?
Mijn stem heeft ie iig. En o ja: WO gedaan en IQ van 140
Hahaha.. stem je Wilders jongen. Nou, doe je maar lekker voor als iemand met een hoog IQ. Feit is dat geen enkel weldenkend mens OOIT Wilders zou stemmen. Die hebben namelijk wel door waar zijn geblaat toe zou kunnen leiden. Maar steek vooral je kop in het zand, zoals je al zo vaak doetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:02 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Toch is de gemiddelde Fokker hoog opgeleid.![]()
Jij overigens niet want een ieder met enig academisch inzicht zou zo'n kortzichtige conclusie nooit trekken.![]()
Geloof me, dat doen ook alleen mensen die heel laag gescoord hebben en op die manier een beetje proberen te bluffen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:07 schreef Twerk het volgende:
Sowieso je IQ noemen in een politiek-topic getuigt van een vrij bekrompen geest.![]()
Doe ik niet.quote:
Doe ik niet, ik zou mijn IQ niet eens weten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:08 schreef F_N het volgende:
Nou, doe je maar lekker voor als iemand met een hoog IQ.
Is geen feit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:08 schreef F_N het volgende:
Feit is dat geen enkel weldenkend mens OOIT Wilders zou stemmen.
Dat kan je niet weten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:08 schreef F_N het volgende:
Die hebben namelijk wel door waar zijn geblaat toe zou kunnen leiden.
Doe ik nooit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:08 schreef F_N het volgende:
Maar steek vooral je kop in het zand, zoals je al zo vaak doet
Kan je niet weten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:08 schreef F_N het volgende:
[..]
Geloof me, dat doen ook alleen mensen die heel laag gescoord hebben en op die manier een beetje proberen te bluffen.
Maar ja, breng dat die hersenlozen maar eens aan het verstand. Die horen Wilders iets roepen en denken: "Jaaaa.... eruit met die lui en alles is opgelost"....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Volgens mij was een deel van de rede dat WOII uitbrak juist ook angst voor andere volken.
Wilders wil helemaal geen allochtonen (met Nederlands paspoort) het land uit zetten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:10 schreef F_N het volgende:
[..]
Maar ja, breng dat die hersenlozen maar eens aan het verstand. Die horen Wilders iets roepen en denken: "Jaaaa.... eruit met die lui en alles is opgelost"....![]()
Zo ging dat idd in de tweede WO ook. Ezels, weet je wel.
Het is natuurlijk wel zo dat er ook mensen met een hoog IQ op Hitler hebben gestemd. Dus als dat kan, kan Wilders ook wel denk ik zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:08 schreef F_N het volgende:
[..]
Hahaha.. stem je Wilders jongen. Nou, doe je maar lekker voor als iemand met een hoog IQ. Feit is dat geen enkel weldenkend mens OOIT Wilders zou stemmen. Die hebben namelijk wel door waar zijn geblaat toe zou kunnen leiden. Maar steek vooral je kop in het zand, zoals je al zo vaak doet
Want hoogopgeleiden zijn per definitie wél sociaal?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:02 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja laagopgeleid associeer ik nou eenmaal niet snel met sociaal. Is het sociaal om alles waar je ooit voor gewerkt hebt weg te geven? Of is het sociaal dat mensen die hun leven lang niks gepresteerd hebben toch geld krijgen?
Mijn stem heeft ie iig. En o ja: WO gedaan en IQ van 140
Denk jij echt dat ik met iemand als jij een discussie wil voeren ofzo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:09 schreef TC03 het volgende:
Kan je ook nog iets posten wat op waarheid berust is?
Ik stem niet op de PVV. Le-zen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:12 schreef F_N het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ik met iemand als jij een discussie wil voeren ofzo?.... Ga toch fietsen jochie en blijf vooral stemmen op asocialen. Pas je wel goed bij.
Die vergelijking raakt kant noch wal natuurlijk. Je moet ook kijken naar de tijdsgeest en de alternatieven en een compleet andere samenleving. Ik had gehoopt dat mensen Hitler en Wilders niet meer zouden vergelijken.. Hitler had op zijn manier ook veel meer talent(en) dan deze limburgse koekebakker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat er ook mensen met een hoog IQ op Hitler hebben gestemd. Dus als dat kan, kan Wilders ook wel denk ik zo.
Dat is niet wat hij zegt en bovendien niet relevant.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want hoogopgeleiden zijn per definitie wél sociaal?
Ik vergelijk de personen niet he, ook niet hun standpunten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die vergelijking raakt kant noch wal natuurlijk. Je moet ook kijken naar de tijdsgeest en de alternatieven en een compleet andere samenleving. Ik had gehoopt dat mensen Hitler en Wilders niet meer zouden vergelijken.. Hitler had op zijn manier ook veel meer talent(en) dan deze limburgse koekebakker.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij zegt en bovendien niet relevant.
Hitler was een geweldig leider. Dat staat buiten kijf. Onder zijn leiding had Duitsland één van de hoogste geboortecijfers in Europa, laagste kindersterfte. Economie deed het geweldig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die vergelijking raakt kant noch wal natuurlijk. Je moet ook kijken naar de tijdsgeest en de alternatieven en een compleet andere samenleving. Ik had gehoopt dat mensen Hitler en Wilders niet meer zouden vergelijken.. Hitler had op zijn manier ook veel meer talent(en) dan deze limburgse koekebakker.
Ik vind Wilders irrelevant.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij zegt en bovendien niet relevant.
Ook kon hij redelijk vermakelijk schrijven, al was de inhoud weleens wat cruequote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hitler was een geweldig leider. Dat staat buiten kijf. Onder zijn leiding had Duitsland één van de hoogste geboortecijfers in Europa, laagste kindersterfte. Economie deed het geweldig.
Ook heeft Hitler veel goeds gedaan voor de agrarische sector in de jaren voor de oorlog. En een goed wegennet aangelegd.
Dat zie ik Wilders hem nog niet nadoen. Die schreeuwt hard, maar heeft niks concreets te bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |