Eerst was er de mens en de natuurlijke eigenschappen en als gevolg van die natuurlijke eigenschappen, kwam er de wet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mag ik je dan vragen of je van mening bent dat er vroeger eerst de wet was, alvorens er een akker 'gebouwd' werd?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
En tot slot snotje, ik ben hoog opgeleid, toch stem ik Wilders......... ik stem populistisch, stem voor het volk en niet voor het pluche en zakkenvullers die b.v. de AWBZ, ouderenzorg pensioenen enz. uitkleden.
Jammer dat er weinig populistische partijen, partijen die voor het volk zijn.
Het is wel zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:54 schreef Yildiz het volgende:
Jammer dat die andere partijen er inderdaad alleen maar zitten om hun eigen zakken te vullen, en dingen doen om meer stemmen en meer pluche te krijgen. Alleen de PVV doet het voor ons, het volk..
Natuurlijk. En varkens vliegen, de hel is bevroren, Pasen en Pinksteren vallen dit jaar op één dag, kaboutertjes bestaan en de aarde is plat.quote:
Voor dit laatste moet je bij de GlobalWarmingBelievers zijn, want dat slag mensen dacht vroeger ook dat de aarde plat was.quote:
Goodbye and thanks for the fishquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:16 schreef Yildiz het volgende:
Want als de wetten weggaan nemen ze samen met de dolfijnen ook veel voedsel mee.
Ach, ja, natuurlijk.
Beschouw jij jezelf als de gemiddelde Wilders-stemmer?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goodbye So long and thanks for all the fish![]()
vrij naar Douglas Adams
Dat is de fout van de andere partijen die laten zien in het geheel geen visie of lef hebben. Het gezeik over Irak, de show rondom de economie. In welke partij hebben we op het moment geen clowns zitten? Sowieso zal iedere vorm van goedkoop Wilders bashen alleen maar meer stemmen opleveren. Dat de media en andere partijen dat nog steeds niet willen onderkennen geeft ook sterk te denken over hun niveau.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Helaas ís hij wel relevant. Helaas.
Wat boeit dat nou?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:27 schreef capricia het volgende:
Wat is eigenlijk de hoogst afgemaakte opleiding van onze Geert?
Oh, ik dacht dat het topic over Geert Wilders en zijn aanhang ging...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou?
Want kijk bijvoorbeeld naar Sharon Dijksma, die nota bene staatssecretaris van onderwijs is. Zij is een zware quiter, zij wist het gewoon te presteren om 2 opleidingen niet af te maken.
En dat maakt niet uit voor een politicus, maar op onderwijs is het wel erg hilarisch.
Ik ben hoogopgeleid.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het topic over Geert Wilders en zijn aanhang ging...
Het maakt wel uit, ze is gewoon te dom en behalve zich omhoog werken in de partij heeft ze echt helemaal niets gepresteerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou?
Want kijk bijvoorbeeld naar Sharon Dijksma, die nota bene staatssecretaris van onderwijs is. Zij is een zware quiter, zij wist het gewoon te presteren om 2 opleidingen niet af te maken.
En dat maakt niet uit voor een politicus, maar op onderwijs is het wel erg hilarisch.
Dat is ook typisch PvdA beleid, want ze willen een vrouw (en of allochtoon) op die positie en dan maakt het hun niet uit of diegene wat kan, zolang er maar een vrouw (en of allochtoon) op die positie zit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het maakt wel uit, ze is gewoon te dom en behalve zich omhoog werken in de partij heeft ze echt helemaal niets gepresteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |