editquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:02 schreef Yi-Long het volgende:
Hoogopgeleid is ook in Nederland nog altijd heel iets anders dan 'slim' en/of 'verstandig' en/of 'sociaal'.
quote:
Eerder realist.quote:
Dat met die buurthuizen snap ik niet. Bestaande buurthuizen waar de jongeren zelf wat er van gemaakt hebben worden afgbroken onder dwang en wordt er vervolgens door een ambtenaar malloot iets nieuws bedacht. Daar zit de jeugd niet op te wachten. Waarom !! Volgens mij wil de overheid dat er mot is. Gemeentes, Provincies en het Rijk zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Eerder realist.
Zolang knuffelclubjes zwaar worden gesubsidieerd zoals weer laatst 40 miljoen voor buurtvaders en moeders worden verkwanselt aan een etterende zweer, hulpverleners zoals ziekenwagens/brandweer niet meer kunnen uitrukken zonder politiebegeleiding, buschauffeurs/conducteurs moeten vrezen voor hun lijf en leden, complete wijken worden geterroriseerd door slappe aanpak, subsidie wordt verstrekt aan aparte consultluikjes voor mannen en vrouwen enz. zal ik Wilders stemmen.
Alleen al de eerder genoemde 40 miljoen, hoeveel rollators kun je daarvan niet kopen of hoeveel extra handen aan een bed kunnen zijn voor de oudere geestelijk gehandicapte die in de eigen stront ligt te rollen door het wegbezuinigen van verpleeghulp?
Dit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:02 schreef Yi-Long het volgende:
Hoogopgeleid is ook in Nederland nog altijd heel iets anders dan 'slim' en/of 'verstandig' en/of 'sociaal'.
Oh, ouch, hahahaha.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef freiss het volgende:
Wow, maar liefst 2 % van zijn nieuwe aanhang universitair geschoold.
Dat noem ik echt 'scoren' bij hoger opgeleiden.
Het is kwalijker dat een Universitair op CDA of PvdA stemt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dit.
Stemmen op Wilders vanwege de vrijheid is als oud frituurvet naar binnen gieten vanwege 'de gezonde oliën'. Als je nu simpelweg zin hebt in het verbranden van boeken, dan moet je inderdaad Wilders stemmen...
[..]
Oh, ouch, hahahaha.
Waarom?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is kwalijker dat een Universitair op CDA of PvdA stemt.
De manisch sociale houding van een hoop theedrinkers is toch allemaal maar poppenkast, want de geschiedenis heeft bewezen dat de mens van nature wreed, gewelddadig, agressief, hebzuchtig, concurrerend en vernietigend is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:02 schreef Yi-Long het volgende:
Inderdaad, ik nam vanochtend een hap uit de hond van de buren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De manisch sociale houding van een hoop theedrinkers is toch allemaal maar poppenkast, want de geschiedenis heeft bewezen dat de mens van nature wreed, gewelddadig, agressief, hebzuchtig, concurrerend en vernietigend is.
En dat is ook 1 van de redenen dat je de islam nooit mag onderschatten.
Daarom zijn er ook wetten uit gevonden die de schijn ophouden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik nam vanochtend een hap uit de hond van de buren.
De buurman keek me verdwaasd aan, waarop ik zei:
'Ach, maak er geen poppenkast van, de mens is volgens JohnDope van nature wreed, agressief, etc'
Je denkt werkelijk dat als er geen wetten meer zijn, de mens happen gaat nemen uit de levende hond van de buurman?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook wetten uit gevonden die de schijn ophouden. Maar je moet de mens eens analyseren in situaties waar wetteloosheid heerst, want dan zal je de mens in haar puurheid kunnen aanschouwen.
Je moet eens weten wat er gebeurt als er te weinig of geen eten meer is en er geen hond meer in de buurt is die je even op de bbq kan leggen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je denkt werkelijk dat als er geen wetten meer zijn, de mens happen gaat nemen uit de levende hond van de buurman?
Eh.
Je snapt dat populisten met iedere wind mee waaien en er daarom nooit wat gebeurd omdat de wind iedere week een andere kant op staat?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
ik stem populistisch, stem voor het volk en niet voor het pluche en zakkenvullers die b.v. de AWBZ, ouderenzorg pensioenen enz. uitkleden.
Jammer dat er weinig populistische partijen, partijen die voor het volk zijn.
Want als de wetten weggaan nemen ze samen met de dolfijnen ook veel voedsel mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat er gebeurt als er te weinig of geen eten meer is en er geen hond meer in de buurt is die je even op de bbq kan leggen.
Ben je nou echt zo naief of doe je maar alsofquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Want als de wetten weggaan nemen ze samen met de dolfijnen ook veel voedsel mee.
Ach, ja, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:15 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gelijk weer dat 'alles'.. Bijdragen naar draagkracht is helemaal niet zo vreemd hoor.
Waarin zou ik naïef zijn?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo naief of doe je maar alsof
Omdat je die natuurlijke eigenschappen van de mens ontkent.quote:
Mag ik je dan vragen of je van mening bent dat er vroeger eerst de wet was, alvorens er een akker 'gebouwd' werd?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat je die natuurlijke eigenschappen van de mens ontkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |