Het valt je vies tegen heh dat ik hoger dan jij ben opgeleidquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
High opgeleid, dat neem ik zo aan.
Suf, want jij als hoogopgeleide moet weten dat bijna iedere klaploper zijn of haar papiertje kan halen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:40 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik stem uit principe niet op mensen die lager zijn opgeleid dan ik, anders had Wilders wel een kansje gemaakt.
Nou...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het valt je vies tegen heh dat ik hoger dan jij ben opgeleid
Dat zegt wat over de mensen die dat dan toch niet voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Suf, want jij als hoogopgeleide moet weten dat bijna iedere klaploper zijn of haar papiertje kan halen.
You yourself being a case in point (?)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Suf, want jij als hoogopgeleide moet weten dat bijna iedere klaploper zijn of haar papiertje kan halen.
Een hoop mensen die quitten, quitten omdat ze zwaar worden tegen gewerkt door de opleiding.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de mensen die dat dan toch niet voor elkaar krijgen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je snapt dat populisten met iedere wind mee waaien en er daarom nooit wat gebeurd omdat de wind iedere week een andere kant op staat?
Je kan het eens zijn met Wilders, je kan het oneens zijn met Wilders, maar Wilders is in principe 1 van de weinige westerlingen die niet buigt voor de islam en daarom wordt zijn wereldwijde macht steeds groter.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:49 schreef Monidique het volgende:
Klopt, hij blijft roepen: 'moslims zijn kut!'. Sja, als dat al ruggengraat hebben is...
Vertel eens hoe jij de wereldwijde macht van Geert Wilders ziet, dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan het eens zijn met Wilders, je kan het oneens zijn met Wilders, maar Wilders is in principe 1 van de weinige westerlingen die niet buigt voor de islam en daarom wordt zijn wereldwijde macht steeds groter.
Moslims zijn dan ook kut zoals elke reliefanaat maar dat terzijde maar figuren als monidiekjes, gellietjes, LordLachmed_Vetertjes e.d. hebben pas de wijsheid in pacht. Janken achter hun toetsenbord zonder zelf de nek uit durven steken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:49 schreef Monidique het volgende:
Klopt, hij blijft roepen: 'moslims zijn kut!'. Sja, als dat al ruggengraat hebben is...
Sorry, wat bedoel je? Als in: wees specifiek, want voor de rest staat hier inhoudelijk niets dan 'Monidique is stom,quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moslims zijn dan ook kut zoals elke reliefanaat maar dat terzijde maar figuren als monidiekjes, gellietjes, LordLachmed_Vetertjes e.d. hebben pas de wijsheid in pacht. Janken achter hun toetsenbord zonder zelf de nek uit durven steken.
Dertig jaar pamperen door dergelijke figuren en de zweer is inmiddels een kankergezwel.
Zijn alle Moslims dan reliefanaten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moslims zijn dan ook kut zoals elke reliefanaat maar dat terzijde maar figuren als monidiekjes, gellietjes, LordLachmed_Vetertjes e.d. hebben pas de wijsheid in pacht. Janken achter hun toetsenbord zonder zelf de nek uit durven steken.
Dertig jaar pamperen door dergelijke figuren en de zweer is inmiddels een kankergezwel.
50% van alle leerlingen moet VWO kunnen doen was de stelling. Dat kan alleen bereikt worden door het nivea verlagen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Het hoger onderwijs is uitgeleverd aan de middelmatigen, dat wisten we al.
School is gewoon de kunst van het na-apen (zonder onderbouwing). Het heeft niets van doen met wijs zijn. De grootste vindingen zijn gedaan door quitters. Vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:32 schreef capricia het volgende:
Ah, Geert heeft een aantal deelcertificaten aan de Open Universiteit gehaald.
http://www.parlement.com/9291000/biof/02258
Wat knap van hem!
Wie de schoen past trekke hem aan beste of interpreteert zoals hij of zij wil. Als jij smileys post zoalsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, wat bedoel je? Als in: wees specifiek, want voor de rest staat hier inhoudelijk niets dan 'Monidique is stom,! En andere mensen ook!'
Nou en?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef Hakkyy het volgende:
Het schijnt dat Wilders banden heeft met de bilderberg groep.
Die deugen ook niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:09 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou en?
Balkenende en Verhagen ook...
Hier staat nog steeds niets dan 'Ik vind Monidique stom,quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan beste of interpreteert zoals hij of zij wil. Als jij smileys post zoalsdit en vervolgens gaat blaten over moslims kan ik mij voorstellen dat je je in de wiek geschoten voelt.
Het heeft toch ook z'n relatie gekost?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
De enige met ruggengraat is nog steeds Wilders, hij blijft achter zijn woorden. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen draaikonterij.
Ik denk dat WIlders zich meer druk maakt en bezig houd met die hele Islam dan de meeste mensen om mij heen. In die zin is hij wel obsessed met die Islam. De Islam is erg belangrijk in het leven van Wilders. Het is bijna religieus te noemen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan het eens zijn met Wilders, je kan het oneens zijn met Wilders, maar Wilders is in principe 1 van de weinige westerlingen die niet buigt voor de islam en daarom wordt zijn wereldwijde macht steeds groter.
nee, die deugen ECHT niet.quote:
Dat was ook onvermijdelijk natuurlijk, hij wordt al jaren dagelijks met de dood bedreigd door minder vreedzame moslims..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat WIlders zich meer druk maakt en bezig houd met die hele Islam dan de meeste mensen om mij heen. In die zin is hij wel obsessed met die Islam. De Islam is erg belangrijk in het leven van Wilders. Het is bijna religieus te noemen!
Dat klopt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat WIlders zich meer druk maakt en bezig houd met die hele Islam dan de meeste mensen om mij heen. In die zin is hij wel obsessed met die Islam. De Islam is erg belangrijk in het leven van Wilders. Het is bijna religieus te noemen!
Meer van opruiende politici...eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims!?
De kern van de islam is: alle Joden en ongelovigen moeten dood.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:12 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims een stel knulletjes van 14, 15 en 16 jaar!?
Iis dat een nieuwe religie of zo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kern van de islam is: alle Joden en ongelovigen moeten dood.
Nu moet er dus actie ondernomen worden, want straks als ze met te veel zijn kunnen we ze niet meer stoppen.
Ik heb met een aantal zaken best wel moeite.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims!?
Wel van kutmarokkaantjes, maar in hoeverre dat Moslims zijn, of in hoeverre hun gedrag te maken heeft met een Islamitische achtergrond weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Wilders heeft zo langzamerhand de machtigste mensen die meetellen in deze wereld, achter zich staan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jij de wereldwijde macht van Geert Wilders ziet, dan?
Je moet die lui echt niet onderschatten, want een leven is in hun cultuur helemaal niks waard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Iis dat een nieuwe religie of zo?
Stelletje fanatici!
Hitler was een enge neuroot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hitler was een geweldig leider. Dat staat buiten kijf. Onder zijn leiding had Duitsland één van de hoogste geboortecijfers in Europa, laagste kindersterfte. Economie deed het geweldig.
Ook heeft Hitler veel goeds gedaan voor de agrarische sector in de jaren voor de oorlog. En een goed wegennet aangelegd.
Dat zie ik Wilders hem nog niet nadoen. Die schreeuwt hard, maar heeft niks concreets te bieden.
Niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
De enige met ruggengraat is nog steeds Wilders, hij blijft achter zijn woorden. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen draaikonterij.
De kern van de islam.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nu moet er dus actie ondernomen worden, want straks als ze met te veel zijn kunnen we ze niet meer stoppen.
Is 1 miljard al veel of moet er nog wat bij voordat ze niet meer te stoppen zijn?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor Wilders zou het helemaal niet goed zijn als de regering nu valt, laat de regering lekker hun tijd uitzitten en dus nog meer ons land naar de verdommenis helpen, want dan kan Wilders zijn partij in alle rust stabiliseren en wordt zijn partij nog groter.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Niet?
Oh, als Wilders geen draaikont is, kan hij nu het kabinet laten vallen. Hij zei namelijk dat ie Fitna niet aangepast had. Hirsch Ballin zei van wel. Wilders noemde het een leugen, maar ging niet in op voorstellen van andere partijen om het te onderzoeken. Als blijkt dat Hirsch Ballin over dit feit gelogen had, en Wilders inderdaad de film niet had aangepast, kan hij het kabinet laten vallen.
Hoe komt het dan toch dat vroeger de meeste Joden in Islamitische gemeenschappen woonden? Ik geef je een hint: omdat Joden indertijd minder onderdrukt, sterker nog, ze werden meer beschermd dan elders.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders is een vrijmetselaar?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders heeft zo langzamerhand de machtigste mensen die meetellen in deze wereld, achter zich staan.
Dus Wilders wil dat het land naar de verdommenis gaat? Maar Wilders was toch juist de partij voor het volk?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor Wilders zou het helemaal niet goed zijn als de regering nu valt, laat de regering lekker hun tijd uitzitten en dus nog meer ons land naar de verdommenis helpen, want dan kan Wilders zijn partij in alle rust stabiliseren en wordt zijn partij nog groter.
De Wilders tactiek is om deze vraag constant te ontwijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn alle Moslims dan reliefanaten?
Door wegkijkers zoals jij, gaan we naar de kloten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
De kern van de islam.![]()
Dit zijn gewoon keiharde leugens he, besef je dat zelf ook?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe komt het dan toch dat vroeger de meeste Joden in Islamitische gemeenschappen woonden? Ik geef je een hint: omdat Joden indertijd minder onderdrukt, sterker nog, ze werden meer beschermd dan elders.
En waarom wil Wilders ons dan niet redden, en laat hij het land naar 'de kloten' gaan? Hij kan nu, als hij geen draaikont is, per direct het kabinet laten vallen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Door wegkijkers zoals jij, gaan we naar de kloten.
Nee politicus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |