abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66309703
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wie de schoen past trekke hem aan beste of interpreteert zoals hij of zij wil. Als jij smileys post zoals dit en vervolgens gaat blaten over moslims kan ik mij voorstellen dat je je in de wiek geschoten voelt.
Hier staat nog steeds niets dan 'Ik vind Monidique stom, !'. Leg toch eens uit wat je bedoelt met de woorden die opschrijft.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:11:29 #122
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66309705
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die deugen ook niet.
Ik heb er geen problemen mee.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:11:31 #123
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66309707
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De enige met ruggengraat is nog steeds Wilders, hij blijft achter zijn woorden. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen draaikonterij.
Het heeft toch ook z'n relatie gekost?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66309718
Wildersberg.
pi_66309740
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je kan het eens zijn met Wilders, je kan het oneens zijn met Wilders, maar Wilders is in principe 1 van de weinige westerlingen die niet buigt voor de islam en daarom wordt zijn wereldwijde macht steeds groter.
Ik denk dat WIlders zich meer druk maakt en bezig houd met die hele Islam dan de meeste mensen om mij heen. In die zin is hij wel obsessed met die Islam. De Islam is erg belangrijk in het leven van Wilders. Het is bijna religieus te noemen!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:12:47 #126
52357 Lambiekje
pi_66309745
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die deugen ook niet.
nee, die deugen ECHT niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:13:48 #127
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66309775
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat WIlders zich meer druk maakt en bezig houd met die hele Islam dan de meeste mensen om mij heen. In die zin is hij wel obsessed met die Islam. De Islam is erg belangrijk in het leven van Wilders. Het is bijna religieus te noemen!
Dat was ook onvermijdelijk natuurlijk, hij wordt al jaren dagelijks met de dood bedreigd door minder vreedzame moslims..
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:14:08 #128
52357 Lambiekje
pi_66309784
quote:

[..]

Dat klopt.

Maar aan de andere kant de verzuiling is eng.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:28:10 #129
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_66310178
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims!?
pi_66310201
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims!?
Meer van opruiende politici...eigenlijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66310284
quote:

[..]

De kern van de islam is: alle Joden en ongelovigen moeten dood.

Nu moet er dus actie ondernomen worden, want straks als ze met te veel zijn kunnen we ze niet meer stoppen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:32:33 #132
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_66310301
quote:
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims een stel knulletjes van 14, 15 en 16 jaar!?
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_66310308
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nu moet er dus actie ondernomen worden, want straks als ze met te veel zijn kunnen we ze niet meer stoppen.
Iis dat een nieuwe religie of zo?
Stelletje fanatici!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66310342
quote:
Ik heb met een aantal zaken best wel moeite.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:34:21 #135
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66310353
quote:
Wel van kutmarokkaantjes, maar in hoeverre dat Moslims zijn, of in hoeverre hun gedrag te maken heeft met een Islamitische achtergrond weet ik niet zeker.
pi_66310354
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Vertel eens hoe jij de wereldwijde macht van Geert Wilders ziet, dan?
Wilders heeft zo langzamerhand de machtigste mensen die meetellen in deze wereld, achter zich staan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66310365
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Iis dat een nieuwe religie of zo?
Stelletje fanatici!
Je moet die lui echt niet onderschatten, want een leven is in hun cultuur helemaal niks waard.
pi_66310379
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 03:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hitler was een geweldig leider. Dat staat buiten kijf. Onder zijn leiding had Duitsland één van de hoogste geboortecijfers in Europa, laagste kindersterfte. Economie deed het geweldig.

Ook heeft Hitler veel goeds gedaan voor de agrarische sector in de jaren voor de oorlog. En een goed wegennet aangelegd.

Dat zie ik Wilders hem nog niet nadoen. Die schreeuwt hard, maar heeft niks concreets te bieden.
Hitler was een enge neuroot.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:35:20 #139
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66310390
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De enige met ruggengraat is nog steeds Wilders, hij blijft achter zijn woorden. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen draaikonterij.
Niet?

Oh, als Wilders geen draaikont is, kan hij nu het kabinet laten vallen. Hij zei namelijk dat ie Fitna niet aangepast had. Hirsch Ballin zei van wel. Wilders noemde het een leugen, maar ging niet in op voorstellen van andere partijen om het te onderzoeken. Als blijkt dat Hirsch Ballin over dit feit gelogen had, en Wilders inderdaad de film niet had aangepast, kan hij het kabinet laten vallen.

Of, hij heeft de film wel aangepast, terwijl hij zegt van niet. Nu staat Wilders gewoon te boek als een draaikont. Als hij echt vind dat hij de film niet aangepast heeft, laat hij dat onderzoeken, waarna hij -als dus blijkt dat Wilders niet liegt- het kabinet kan laten vallen.

Of, wacht, Wilders is gewoon een grote draaikont.

Verwachtte reactie: 'Wilders heeft geen zin in onderzoek, want ik / Wilders vind dat hij toch al gelijk heeft, dus, pruttelpruttel, Moslims!'
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_66310406
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De kern van de islam.

Dit zijn gewoon keiharde leugens he, besef je dat zelf ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')