Hier staat nog steeds niets dan 'Ik vind Monidique stom,quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan beste of interpreteert zoals hij of zij wil. Als jij smileys post zoalsdit en vervolgens gaat blaten over moslims kan ik mij voorstellen dat je je in de wiek geschoten voelt.
Het heeft toch ook z'n relatie gekost?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
De enige met ruggengraat is nog steeds Wilders, hij blijft achter zijn woorden. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen draaikonterij.
Ik denk dat WIlders zich meer druk maakt en bezig houd met die hele Islam dan de meeste mensen om mij heen. In die zin is hij wel obsessed met die Islam. De Islam is erg belangrijk in het leven van Wilders. Het is bijna religieus te noemen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan het eens zijn met Wilders, je kan het oneens zijn met Wilders, maar Wilders is in principe 1 van de weinige westerlingen die niet buigt voor de islam en daarom wordt zijn wereldwijde macht steeds groter.
nee, die deugen ECHT niet.quote:
Dat was ook onvermijdelijk natuurlijk, hij wordt al jaren dagelijks met de dood bedreigd door minder vreedzame moslims..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat WIlders zich meer druk maakt en bezig houd met die hele Islam dan de meeste mensen om mij heen. In die zin is hij wel obsessed met die Islam. De Islam is erg belangrijk in het leven van Wilders. Het is bijna religieus te noemen!
Dat klopt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat WIlders zich meer druk maakt en bezig houd met die hele Islam dan de meeste mensen om mij heen. In die zin is hij wel obsessed met die Islam. De Islam is erg belangrijk in het leven van Wilders. Het is bijna religieus te noemen!
Meer van opruiende politici...eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims!?
De kern van de islam is: alle Joden en ongelovigen moeten dood.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:12 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims een stel knulletjes van 14, 15 en 16 jaar!?
Iis dat een nieuwe religie of zo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kern van de islam is: alle Joden en ongelovigen moeten dood.
Nu moet er dus actie ondernomen worden, want straks als ze met te veel zijn kunnen we ze niet meer stoppen.
Ik heb met een aantal zaken best wel moeite.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben we in ons dagelijkse persoonlijke leven nou echt zoveel last van moslims!?
Wel van kutmarokkaantjes, maar in hoeverre dat Moslims zijn, of in hoeverre hun gedrag te maken heeft met een Islamitische achtergrond weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Wilders heeft zo langzamerhand de machtigste mensen die meetellen in deze wereld, achter zich staan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jij de wereldwijde macht van Geert Wilders ziet, dan?
Je moet die lui echt niet onderschatten, want een leven is in hun cultuur helemaal niks waard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Iis dat een nieuwe religie of zo?
Stelletje fanatici!
Hitler was een enge neuroot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hitler was een geweldig leider. Dat staat buiten kijf. Onder zijn leiding had Duitsland één van de hoogste geboortecijfers in Europa, laagste kindersterfte. Economie deed het geweldig.
Ook heeft Hitler veel goeds gedaan voor de agrarische sector in de jaren voor de oorlog. En een goed wegennet aangelegd.
Dat zie ik Wilders hem nog niet nadoen. Die schreeuwt hard, maar heeft niks concreets te bieden.
Niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
De enige met ruggengraat is nog steeds Wilders, hij blijft achter zijn woorden. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen draaikonterij.
De kern van de islam.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kern van de islam is: alle Joden en ongelovigen moeten dood.
Nu moet er dus actie ondernomen worden, want straks als ze met te veel zijn kunnen we ze niet meer stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |