Eng he, die waarheid?quote:
In de bergen van Limburg?quote:
Omdat Wilders nu in alle rust zijn partij kan stabiliseren. En hoe harder Bos en consorten nu falen, hoe groter de PVV straks is en hoe minder hij hoeft samen te werken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En waarom wil Wilders ons dan niet redden, en laat hij het land naar 'de kloten' gaan? Hij kan nu, als hij geen draaikont is, per direct het kabinet laten vallen.
Waarschijnlijk heb je zelf nog helemaal niks in het leven gepresteerd en probeer je het nu op mij te projecterenquote:
Je beantwoord mijn vraag niet. Tevens zeg je dat de PVV nu instabiel is. Waar blijkt dat uit?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat Wilders nu in alle rust zijn partij kan stabiliseren. En hoe harder Bos en consorten nu falen, hoe groter de PVV straks is en hoe minder hij hoeft samen te werken.
Reageer eens op mijn Joden verhaal. Meneer de selectieve reageerder.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zelf nog helemaal niks in het leven gepresteerd en probeer je het nu op mij te projecteren
Wat ik doe in het leven is volledig irrelevant voor de discussie.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zelf nog helemaal niks in het leven gepresteerd en probeer je het nu op mij te projecteren
Heb je dat zelf bedacht of van de PVV over genomen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kern van de islam is: alle Joden en ongelovigen moeten dood.
Nu moet er dus actie ondernomen worden, want straks als ze met te veel zijn kunnen we ze niet meer stoppen.
Niet vergeten.quote:Opvallend in de resultaten is dat ook de aanhang van Wilders’ Partij voor de Vrijheid (PVV) en van Rita Verdonk op alle vragen over moslims het juiste antwoord weet.
bron: DAG
De PVV is een nieuwe partij en de PVV heeft geleerd van de LPF.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je beantwoord mijn vraag niet. Tevens zeg je dat de PVV nu instabiel is. Waar blijkt dat uit?
We leven decennia lang al in een bende, dus die korte tijd tot de verkiezingen houden we ook nog wel vol.quote:Nogmaals mijn vraag: waarom laat Wilders niet het kabinet vallen, en begint hij alvast met het redden van Nederland? Als hij het dan goed doet -dat staat volgens jou vast- wint hij met de aankomende verkiezingen helemaal.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn Joden verhaal. Meneer de selectieve reageerder.
quote:
Inderdaad, niet vergeten.quote:[..]Al blijkt dat de aanhangers van de rechtse kamerleden meer moeite hebben met eenvoudige vragen over het christendom.[..]
Dus als we al heel lang naar de kloten gaan, is het eigenlijk niet zo erg?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De PVV is een nieuwe partij en de PVV heeft geleerd van de LPF.
[..]
We leven decennia lang al in een bende, dus die korte tijd tot de verkiezingen houden we ook nog wel vol.
Ja maar het is dus waar wat ik zeg. Okey.quote:
Helaas hebben veel kiezers nog niet geleerd dat stemmen op een tweede variant van zo een bende simpletons nergens toe zal leiden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De PVV is een nieuwe partij en de PVV heeft geleerd van de LPF.
Een youtube-filmpje veranderd niet de geschiedenis. Nogmaals, zou je inhoudelijk willen reageren op de betreffende posts van IHVK?quote:
Nee.quote:
Of hij de film aangepast heeft of niet is nog steeds niet duidelijk.quote:Oh, als Wilders geen draaikont is, kan hij nu het kabinet laten vallen. Hij zei namelijk dat ie Fitna niet aangepast had. Hirsch Ballin zei van wel. Wilders noemde het een leugen, maar ging niet in op voorstellen van andere partijen om het te onderzoeken. Als blijkt dat Hirsch Ballin over dit feit gelogen had, en Wilders inderdaad de film niet had aangepast, kan hij het kabinet laten vallen.
Als hij de film aangepast heeft is dat zijn goed recht. Misschien heeft hij zich de kritiek aangetrokken en is het juist lovenswaardig dat hij het op een mildere manier bracht.quote:Of, hij heeft de film wel aangepast, terwijl hij zegt van niet. Nu staat Wilders gewoon te boek als een draaikont. Als hij echt vind dat hij de film niet aangepast heeft, laat hij dat onderzoeken, waarna hij -als dus blijkt dat Wilders niet liegt- het kabinet kan laten vallen.
Zullen we eens beginnen over zoet, zuur, accuzuur om wat maar eens te noemen?quote:Of, wacht, Wilders is gewoon een grote draaikont.
Ik zie anders alleen maar jou prutteljes posten over zaken die Wilders nooit zonder kamermeerderheid en wetswijzigingen voor elkaar krijgt.quote:Verwachtte reactie: 'Wilders heeft geen zin in onderzoek, want ik / Wilders vind dat hij toch al gelijk heeft, dus, pruttelpruttel, Moslims!'
De kern van de Islam is het doden van Joden en ongelovigen. Mensen die dat ontkennen zijn wereldvreemd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een youtube-filmpje veranderd niet de geschiedenis. Nogmaals, zou je inhoudelijk willen reageren op de betreffende posts van IHVK?
Om precies te zijn, deze.
Hij zei dat hij de film niet aangepast had. Als hij dat achteraf wel gedaan heeft -zoals Hirsch Ballin zegt-, is dat inderdaad zijn goed recht, maar dan liegt hij wel het volk voor, en is hij een ontzettende draaikont.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..] Als hij de film aangepast heeft is dat zijn goed recht. [..]
Trouwens als het doden van Joden de kern van de Islam was he. Waarom zijn ze in de Middeleeuwen en de eeuwen daarna steeds opgevangen door moslims terwijl ze in Europa constant het doelwit waren van massamoorden?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kern van de Islam is het doden van Joden en ongelovigen. Mensen die dat ontkennen zijn wereldvreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |