Nogmaals, dat strookt niet met de geschiedenis, zoals o.a. beschreven in de post van IHVK.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kern van de Islam is het doden van Joden en ongelovigen. Mensen die dat ontkennen zijn wereldvreemd.
ik zie liever geen enkele politieke partij met het label "extreem" in de regering. Geef mij maar een uitgebalanceerde partij die iedereen wat te beiden heeft behalve dan een (klein) deel van de bevolking of slechts, als een defecte grammofoonplaat, telkens maar weer hetzelfde riedeltje laat horen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef JohnDope het volgende:
Hoe wel "extreem-rechts" als een soort Adellijke titel klinkt, is Wilders eerder extreem-progressief dan extreem-rechts.
Werkt niet bij Wilders en zijn aanhangers.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nogmaals, dat strookt niet met de geschiedenis, zoals o.a. beschreven in de post van IHVK.
Je verklaring is dus ongeldig, wat de reden is dat ik nogmaals om een inhoudelijk antwoord vraag.
De enige reden dat de Joden de terreur in de duizenden eeuwen hebben kunnen overleven is omdat zij beschermd worden door een hogere macht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Trouwens als het doden van Joden de kern van de Islam was he. Waarom zijn ze in de Middeleeuwen en de eeuwen daarna steeds opgevangen door moslims terwijl ze in Europa constant het doelwit waren van massamoorden?
Zonder het Ottomaanse rijk waren er nu best weinig Joden over bijvoorbeeld.
Welke hogere macht? God? In Europa bood hij ze al die eeuwen anders bar weinig bescherming..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De enige reden dat de Joden de terreur in de duizenden eeuwen hebben kunnen overleven is omdat zij beschermd worden door een hogere macht.
Naïeve Linkse Lafaard!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:56 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik zie liever geen enkele politieke partij met het label "extreem" in de regering. Geef mij maar een uitgebalanceerde partij die iedereen wat te beiden heeft behalve dan een (klein) deel van de bevolking of slechts, als een defecte grammofoonplaat, telkens maar weer dezelfde riedeltje laat horen.
Het Opperwezen.quote:
Nogmaals mijn vraag:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]![]()
De islam is het toppunt van afgoderij,
Dus de moslims zijn een hogere macht?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De enige reden dat de Joden de terreur in de duizenden eeuwen hebben kunnen overleven is omdat zij beschermd worden door een hogere macht.
Je had je post geedit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nogmaals mijn vraag:
welke hogere macht?
OMG, niet dat ik je al serieus nam, maar omg, reli-fascist.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja, een zinnetje bijgevoegd. Jij past ook continu je posts aan, vandaar dat ik ze quote.quote:
Het Opperwezen die ons allen gecreëerd heeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, een zinnetje bijgevoegd. Jij past ook continu je posts aan, vandaar dat ik ze quote.
Maar mijn vraag staat nog steeds: welke hogere macht?
ik hecht ook nog waarde aan een gezond leefmilieu. Om het nog erger te maken...(en iets waar we bij geert zeker niet op hoeven te rekenen trouwens)quote:
Racist.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het Opperwezen die ons allen gecreerd heeft.
Ah wacht, jij heb je post helemaal veranderd.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef IHVK het volgende:
Aah meneer wil de aandacht weer even afleiden.
Tja, het is duidelijk dat je geen antwoord op mijn vraag weet. Jammer dat je niet toegeeft dat je stelling "De kern van de Islam is het doden van Joden en ongelovigen" in het geheel nergens op slaat. Zou je best sieren
Ik twijfel echter of je er echt in gelooft of het verspreiden van leugens een deel is van een hoger doel die je hebt verzonnen.
Verder weet ik genoeg.
Dat was allemaal een beproeving.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ah wacht, jij heb je post helemaal veranderd.
Het Opperwezen dus. Die bood Joden bescherming in Islamitische landen in het Ottomaanse rijk. Maar nu om de een of andere reden niet meer. Ondertussen liet ie ze lekker eeuwenlang vermoorden en onderdrukken in Europa.
Lekker Opperwezen dan.
Als er geen Opperwezen was geweest, dan waren alle Joden uitgeroeid.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ah wacht, jij heb je post helemaal veranderd.
Het Opperwezen dus. Die bood Joden bescherming in Islamitische landen in het Ottomaanse rijk. Maar nu om de een of andere reden niet meer. Ondertussen liet ie ze lekker eeuwenlang vermoorden en onderdrukken in Europa.
Lekker Opperwezen dan.
Selectief quoten wat je doet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hij zei dat hij de film niet aangepast had. Als hij dat achteraf wel gedaan heeft -zoals Hirsch Ballin zegt-, is dat inderdaad zijn goed recht, maar dan liegt hij wel het volk voor, en is hij een ontzettende draaikont.
Ahahahahah.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De Joden zijn het superieure en enige uitverkorene volk van het Opperwezen en daarom moeten ze van de Islam vernietigd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |