/\/\quote:
Dowloaden is evil!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Clayton1 het volgende:
al iemand meer het u2 album gedownload?
meestal ruim half uurtje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
En dat duurt bij elkaar, van uit bed stappen tot in de auto, hóe lang ongeveer Adelante?
Pff, alsof het alleen maar kan als je net bij elkaar bentquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wekker, vriend kussen, vertellen hoeveel we van elkaar houden (we zijn nog maar een paar maanden bij elkaar)![]()
Oh dat valt mee, het klinkt zo relaxed enzo, jouw ochtendritueel. Alsof je er veel tijd voor neemt.quote:
Ik moet mijn tijd hebben 's ochtends, als ik in tien minuten klaar moet zijn, ben ik de hele dag niet te genietenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat valt mee, het klinkt zo relaxed enzo, jouw ochtendritueel. Alsof je er veel tijd voor neemt.
Oh hey, jou zocht ik! Was jij degene met het recept voor witte chocolade cheesecake met frambozen? Zo ja, én als je het toevallig bij de hand hebt, mag ik het danquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pff, alsof het alleen maar kan als je net bij elkaar bent
Zo dan! Even Pilates, rondje rennen en pasta eten en jullie zijn alweer twee topics verder
Wat zei ze ook al weer?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja wij waren echt al uren klaar! Ik had gewoon een zonnebril opgezet. Weg gezicht, niet meer druk om maken, jullie een laagje mascara en we waren klaar voor de town. Maar, neeeeeeee!!!
Deze heb ik laatst gemaakt en nog iemand hier die precies dezelfde had gemaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh hey, jou zocht ik! Was jij degene met het recept voor witte chocolade cheesecake met frambozen? Zo ja, én als je het toevallig bij de hand hebt, mag ik het dan? Als je't niet bij de hand hebt ga'k de topics doorpluizen hoor
En buiten sneeuwde het en zat ons haar binnen 2 tellen weer ronduit kutquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat zei ze ook al weer?
"Jullie drijven me in een hoek als een opgejaagd dier!"
Ik heb 't laatst gepost voor DaD, ven zoeken hoor! Greys, het was een andere dan die van jou.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh hey, jou zocht ik! Was jij degene met het recept voor witte chocolade cheesecake met frambozen? Zo ja, én als je het toevallig bij de hand hebt, mag ik het dan? Als je't niet bij de hand hebt ga'k de topics doorpluizen hoor
Oh echt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 't laatst gepost voor DaD, ven zoeken hoor! Greys, het was een andere dan die van jou.
Haal jij je spruit niet uit bed 's morgens?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik echt de enige die 's ochtends kostbare tijd verspilt met doelloos rondlopen?.
Nee hoor. Als er iets mis gaat in mijn ochtendritueel (bijvoorbeeld vlek in trui) raak ik boel kostbare tijd kwijt aan doelloos denken, panieken en rondlopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik echt de enige die 's ochtends kostbare tijd verspilt met doelloos rondlopen?.
Nou, soms wil het wel eens dat ik al om 4.50 uur klaar ben maar dan ben ik echt te vroeg op het werk, dan maak ik een sopje en dan maak ik alle keukenkastdeurtjes en hendeltjes even schoonquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Jij hebt een kind, dan kan dat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Geen leuk sprookje met Roodkapje zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:48 schreef conleche het volgende:
Zit ik P&W te kijken vliegen de zielige dolfijnen en de onthoofde lijken je om de oren. Hmmmmpf.
Nou, ik heb nog nooit cheesecake geproefd, maar het klinkt als een ongelooflijk lekkere combinatie inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze heb ik laatst gemaakt en nog iemand hier die precies dezelfde had gemaakt.
ColdFeet inderdaad geloof ik!Hij was zalig, evil!
http://www.smulweb.nl/131(...)ocolade-en-cranberry
Nee, zoals je ziet heb ik daar geen tijd voorquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haal jij je spruit niet uit bed 's morgens?
En: nee, ik loop niet doelloos rond, maar ik moet wel altijd vier keer de trap op en af voordat ik m'n zwemspullen, mobiel en sokken heb verzameld
Oeh dat klinkt leuk, blij dat je toch gegaan bentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:00 schreef cyclechick het volgende:
Daag! net terug, iets later dan gepland. maar date was toch wel leuk. Leuk uitzicht ook (f*king mooie ogen)
Maar morgen om 6u op, dus ga nu gauw slapen!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:00 schreef cyclechick het volgende:
Daag! net terug, iets later dan gepland. maar date was toch wel leuk. Leuk uitzicht ook (f*king mooie ogen)
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:00 schreef cyclechick het volgende:
Oh en heb me om exact half negen nog weer omgekleed, blousje voelde toch niet zo fijn, dus zwatr strak shirtje aangedaan
byeeee en DML morgen veel plezier op jouw date!!! wat doe je nu aan??
Ja, ik heb 'm nog! Ik pm 'm wel even naar StS.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 't laatst gepost voor DaD, ven zoeken hoor! Greys, het was een andere dan die van jou.
Edit: DaD, heb jij 'm opgeslagen? Kan het zo niet vinden!
Ik zal nu alvast voor je duimen. Sterkte meisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:22 schreef Vivi het volgende:
Nou, blegh enzo..tot vanavond!
En hoe lang ben je?quote:
Succes wijffie, ik denk aan je en ik ben benieuwd wat ze allemaal te melden hebben vandaag!quote:
Nee hoor! Ik heb er vooral op vrijdag last van. Als ik allemaal spullen bij elkaar aan het graaien ben omdat ik het weekend meestal niet thuis ben en wel vrijdag en maandag wil hardlopen en maandag ook naar de sportschool wil en niet weet wat ik de daaropvolgende dagen aan wil doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Katten kunnen behoorlijke onbeesten zijn 's ochtends.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:30 schreef laziness het volgende:
VWM jouw ochtendritueel kon de mijne zijn, inclusief het kattenverhaal, ik reis alleen met de tram ipv de trein.
En ik heb geen lenzen![]()
Ik dacht dat die dingen al een hele tijd niet meer online stonden...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:39 schreef Syrena het volgende:
Succes Vievke!
Ben ik nou simpel? Waar zitten hier die mp3??
http://www.start-to-run-m(...)-evy-mp3-0-5-km.html
Ik heb al overal op geklikt, maar downloaden ho maar
Dat is STOM.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dingen al een hele tijd niet meer online stonden...
Moblo heeft ze volgens mij! Misschien kan je die even lief aankijken voor een linkje!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:39 schreef Syrena het volgende:
Succes Vievke!
Ben ik nou simpel? Waar zitten hier die mp3??
http://www.start-to-run-m(...)-evy-mp3-0-5-km.html
Ik heb al overal op geklikt, maar downloaden ho maar
Ik heb ze alquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Moblo heeft ze volgens mij! Misschien kan je die even lief aankijken voor een linkje!
ergens vorig jaar zijn die dingen van een aantal websites afgehaald...mocht niet meer, geloof ik...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is STOM.
Maar het lag dan niet aan mijIk ga verder zoeken.
Ik ben de koningin van de torrentz jeweetsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ergens vorig jaar zijn die dingen van een aantal websites afgehaald...mocht niet meer, geloof ik...
dus succes
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ze alVan 0-5 km en van 5-10.
Dit doet mij denken aan de keer dat we een feestje in het gebouw hier hielden, en bij iemand aanbelden om te vragen of ze ook kwam. Ze kwam net onder de douche vandaan en was dus volledig make-up loos. 10 minuten later op het feestje komt er iemand naar me toe, volledig dichtgeplamuurd. Ik herkende haar gewoon nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd écht niet van make up verder. Zou de hele dag bang zijn dat ik het zou uitsmeren enzo. En idd, mensen schrkken niet van mij 's ochtends. Mark heeft eenzus en toen zij net bevallen was ging ik daarheen en had ze geen make up op. Ik schrok me wezenloos
.
Komt er nog een vervolg aan de date denk je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:00 schreef cyclechick het volgende:
Oh en heb me om exact half negen nog weer omgekleed, blousje voelde toch niet zo fijn, dus zwatr strak shirtje aangedaan
byeeee en DML morgen veel plezier op jouw date!!! wat doe je nu aan??
Hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat zei ze ook al weer?
"Jullie drijven me in een hoek als een opgejaagd dier!"
O ik had er even overheen gelezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Komt er nog een vervolg aan de date denk je?
Ik verspil kostbare tijd door onnodig vroeg op te staan en 3x achter elkaar het RTL nieuws te kijken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Wederom: ik geloof dat ik nog liever carnaval vier!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:49 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn ochtendritueel![]()
5.00 man staat op en gaat douchen - ik probeer verder te slapen
6.00 kind 1 komt boven - knuffelen
6.05 uit bed
bril op
tandenpoetsen en tegelijkertijd met terraband mijn beenspieren trainen (3 min)
20 x opdrukken
douchen
dagcreme en deo
opmaken (mascara, wenkbrauwpotlood/poeder, lippenstift, soms wat poeder, soms rouge)
haar fohnen (niet altijd, was mijn haar neit iedere dag)
6.45 kind 2 wakker maken
Beide kinderen aankleden
7.10 ontbijten
lunchpakketten klaarmaken
de kinderen aansporen tanden te poetsen
haar van dochter kammen en vlechten
de kinderen zeggen dat ze op moeten schieten
7.30 op zoek naar mutsen en sjaals
de kinderen zeggen dat ze op moeten schieten, want ik had al weg moeten zijn![]()
7.40 eindelijk op de fiets naar de kindergarten
7.50 terugfietsen
7.55 in de auto naar mijn werk
8.45 op mijn werk
Ja, dat kan ze best hè!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:37 schreef Greys het volgende:
Welnee, geen ontaarde Puppel. Shie noows joe laf hur!
En dit is niet de 'echte' dag he, qua weghalen. Dat komt maandag pas.
Ze hoeft nu geloof ik alleen maar te praten en dat kan ze best
Is dat die met avocado en gerookte kip? Die is echt heerlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
D: magere tortilla uit de allerhande (die had Sugar tijdje geleden ook gemaakt geloof ik)
Die recepten staan op internet, en als je echt wil, dan kun je ook de Klantenservice bellen of ze er 1 op willen sturen naar je.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:47 schreef Syrena het volgende:
Oh dammit. Ben ik een keer online op MSN omdat dat voor m'n werk moet, komt de carnavalsplannendwarsbomende vriendin ineens onlineDaar heb ik geen zin in, maar ineens nu offline gaan zal wel opvallen denk ik...
Magere tortilla?Waarom kun je je niet abonneren op de Allerhande. Ik grijp altijd mis in de winkel.
zouden ze ook naar Zweden sturen? Ik mis de allerhande!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die recepten staan op internet, en als je echt wil, dan kun je ook de Klantenservice bellen of ze er 1 op willen sturen naar je.
nee, die met die aardappelschijfjes, peen julienne, ui en eiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:43 schreef progje het volgende:
[..]
Is dat die met avocado en gerookte kip? Die is echt heerlijk
het is deze tortillaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:47 schreef Syrena het volgende:
Oh dammit. Ben ik een keer online op MSN omdat dat voor m'n werk moet, komt de carnavalsplannendwarsbomende vriendin ineens onlineDaar heb ik geen zin in, maar ineens nu offline gaan zal wel opvallen denk ik...
Magere tortilla?Waarom kun je je niet abonneren op de Allerhande. Ik grijp altijd mis in de winkel.
Thanks! Ziet er inderdaad lekker uit zeg. Volgende week meer eggs meenemen.quote:
Is je hoofdpijn alweer weg dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook rennen vandaag. Een flink eind. Ik zet de stopwatch op een uur denk ik. Dan loop ik verder dan ik ooit gelopen heb. Kijken of ik het volhoud.......
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Is je hoofdpijn alweer weg dan?
Anders lijkt het me niet echt lekker rennen!
een uur? patserquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook rennen vandaag. Een flink eind. Ik zet de stopwatch op een uur denk ik. Dan loop ik verder dan ik ooit gelopen heb. Kijken of ik het volhoud.......
Hihihi. De mijne zat gister luid te verkondigen dat hij een Adoreertopic voor... *insert naam van voor mij onbekende schone* .. zou gaan maken in B&H, omdat ik mijn McArmy adoreer topic heb. Ik weet de naam niet meer van het meiske dat hij wilde gaan adoreren. Ben benieuwd of hij het echt doetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriendje zat gister voor de tv te kwijlen bij Nigella Lawson. "Kijk lief, wat ze maakt! Jezus, lekker man! Goh, ze heeft wel grote borsten hè?"
ik ga zo weer voor Evyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe jij nog steeds Evy? Of loop je nu op eigen muziek?
onderschat het belang van grote borsten niet, bij het bereiden van een maaltijd!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriendje zat gister voor de tv te kwijlen bij Nigella Lawson. "Kijk lief, wat ze maakt! Jezus, lekker man! Goh, ze heeft wel grote borsten hè?"
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hahaha! Nigella is wel het toppunt van romigheid! En de meeste van haar gerechten ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
yummie, maar eens ff toevoegen aan mijn "kookboek"quote:
Romig is dus niet een woord waarmee je mij zou omschrijven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha! Nigella is wel het toppunt van romigheid! En de meeste van haar gerechten ook
Ik ook. Maar ik snap wel waarom ze liever achter het aanrecht blijftquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Ik vind Nigella zelf ook een lekker wijf
[ afbeelding ]
... en omdat je weet dat ze dan allerhand fudge-cream-buttered-brownies voor je maaktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Romig is dus niet een woord waarmee je mij zou omschrijven.. Ik vind d'r ook heel mooi.
. Ze is zo iemand tegen wie je aan wilt kruipen omdat je weet dat ze heel zacht gaat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Gordon heeft de marathon gelopen, wist je dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik erger me alleen maar wezenloos aan Nigella omdat ze zo log en sloom is. De Gordon Ramsay komt dan in me naar boven. YOU FAT LAZY FUCK!![]()
![]()
![]()
indeed! ik heb ook één boek van hem gekocht, maar dúrf er niets uit te maken omdat ik niet zo fabulous benquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gordon heeft de marathon gelopen, wist je dat?
Ik vind zijn boeken altijd zo... intimiderend: alles moet heel profi en niets mag prefabEn om de drie pagina's staat een portret van De Grote Meester Zelf.
Verder leuke boeken, trouwens!
ken je deze site? Ik loop nooit met muziek maar hier kan je van alles downloadenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga zo weer voor Evy![]()
maar zit er aan te denken om mijn eigen muziek samen te gaan stellen
maar ben alleen niet zo goed in die dingen, dus ga wel even meeschrijven met de dingen die Cyclechick hier wel eens post voor haar spinninglessen
Jup. En ze krijgt geen plofkopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, ook met heel wat pondjes teveel blijft het een pracht-vrouw; ze heeft een geweldige uitstraling!
Ja, ik heb zijn autobiografie gelezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gordon heeft de marathon gelopen, wist je dat?
Ik heb 2 van zijn boeken en voel me er juist niet door geïntimideerd! Het enige wat ik Gordon kwalijk neem is dat hij meewerkt aan smakeloze programma's als Hell's Kitchen en de Amerikaanse variant op Kitchen Nightmares.quote:Ik vind zijn boeken altijd zo... intimiderend: alles moet heel profi en niets mag prefabEn om de drie pagina's staat een portret van De Grote Meester Zelf.
Verder leuke boeken, trouwens!
En een heule dikke reetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Maar er is één ding waar ik helemaal een gruwelijke hekel aan heb en dat is een dikke chef. Ik kan het weten, want ik ben er zelf een geweest. Daarom ben ik gaan hardlopen.
Het kwam eigenllijk door Chris dat ik daarmee begon. Ik speelde een keer een partijtje squash met hem. Dat was in 2000. Ik woog 110 kilo, echt een gedrongen aap. Hij gaf me op de squashbaan altijd een pak slaag. Telkens als hij kwaad op me was, nam hij me mee om te squashen en dan liet hij me alle hoeken van de baan zien. Hij nam het altijd tegen drie man achter elkaar op, de ballenvreter: tegen mij en mijn twee zwagers, Adam en Luke. Hij liet ons pas gaan als we op onze knieën lagen. Ik wilde hem altijd verschrikkelijk graag verslaan, maar ik hield het squashen eerlijk gezegd nooit langer dan een kwartier vol. Hoe dan ook, op een dag zei hij na een wedstrijd dat ik eens op de weegschaal moest gaan staan. Ik liet mijn handdoek vallen, want ik wilde natuurlijk zo licht mogelijk zijn. Maar het had geen zin: daar stond het, mijn enorme gewicht. ‘Daar moet je iets aan doen,’ zei hij. ‘We gaan niet meer squashen, in plaats daarvan gaan we vanaf morgen hardlopen. Over drie maanden loop jij je eerste marathon van Londen.’
Tijdens het hardlopen hielden we altijd zo’n beetje overleg. Ik begon het nog leuk te vinden ook. Ik rende altijd van Battersea naar Mayfair om hem op te pikken, als warming-up, maar dan gaf hij me een uitbrander omdat ik energie verspilde die ik nodig had voor het rennen, en daar had hij gelijk in. De eerste marathon was vreselijk. Na een kilometer of tien rende ik niet meer, maar liep ik. Fuck, het leek nergens op. Tegen de tijd dat ik finishte, was het al donker! Maar daardoor werd ik juist fanatieker. Over mijn eerste marathon deed ik 4 uur en 58 minuten. Mijn beste tijd tot nu toe is 3.30 en 15 seconden, die liep ik in 2004. Mijn droom is onder die 3.30 te komen en ik weet zeker dat ik dat kan. Mijn snelste halve marathon liep ik in 1 uur en 27 minuten, hoewel Chris zegt dat halve marathons voor luie mensen zijn. Dit jaar ga ik New York doen. Ik heb drie Comrades gelopen in Zuid-Afrika, waarbij je van Durban naar Pietermaritzburg loopt.
(p. 179-180)
Pff, jij bent wel een tandje doorgewinterder fan dan ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb zijn autobiografie gelezen.![]()
Soufflévormpjes tweemaal beboteren en dan paneren met gemalen noten omdat je souffléetjes anders een beetje scheef zouden kunnen worden? Dat vind ik wel echt fanatiekquote:Ik heb 2 van zijn boeken en voel me er juist niet door geïntimideerd! Het enige wat ik Gordon kwalijk neem is dat hij meewerkt aan smakeloze programma's als Hell's Kitchen en de Amerikaanse variant op Kitchen Nightmares.
Hij heeft de Comrades gelopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens een tijdje geleden een passage uit zijn boek gepost:
[..]
Oh, vertel, wat heb je tegen Jamie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
Terwijl het een originele en getalenteerde chefkok is, boven alles (itt bijvoorbeeld een Jamie Oliver).
Ja, ongelooflijk, hè? Ik heb een fascinatie voor mensen die dat kunnen/doen. Murakami is er nog zo één.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij heeft de Comrades gelopen![]()
![]()
Dat is iets van 90 km!
De dame, of haar kooksels?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef Adelante het volgende:
Hier kan ik dan met water in m'n mond naar kijken, als die op tv staat te koken
[ afbeelding ]
Helaas is ze niet zo vaak meer op de buis
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een uur? patser![]()
maar lekker hoor...ik als het goed is een ruim half uur vandaagstraks...zometeen!
Ik vind hem vreselijk. Hij is totaal niet origineel; hij gebruikt vrij standaard recepten en combinaties. Hij is rommelig, en dat zie je in zijn kookboeken, die wat mij betreft matig zijn. Maar bovenal kan ik zijn uitbundig joviale gedrag niet uitstaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, vertel, wat heb je tegen Jamie?![]()
Zij is bijna net zo irritant als:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef Adelante het volgende:
Hier kan ik dan met water in m'n mond naar kijken, als die op tv staat te koken
[ afbeelding ]
Helaas is ze niet zo vaak meer op de buis
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef Syrena het volgende:
Ik kijk wel graag naar 'm. Met het geluid uit en de teletekst aan.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zij is bijna net zo irritant als:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef Syrena het volgende:
Jamie is een gore knoeilap![]()
Ik kijk wel graag naar 'm. Met het geluid uit en de teletekst aan.
Gut ja, hoe heet die ook alweerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zij is bijna net zo irritant als:
[ afbeelding ]
Ik kan moeilijk beoordelen of hij origineel is, maar ik vind de risottorecepten in zijn Italiëboek verrassend lekker! Risotto met bloemkool en ansjovisbroodkruim.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind hem vreselijk. Hij is totaal niet origineel; hij gebruikt vrij standaard recepten en combinaties. Hij is rommelig, en dat zie je in zijn kookboeken, die wat mij betreft matig zijn. Maar bovenal kan ik zijn uitbundig joviale gedrag niet uitstaanEn zijn geslis
Hij heeft in de afgelopen 5 jaar 4? 5? 6? basiskookboeken uitgebracht. Dat zegt al genoeg
Je vind hem dus gewoon leuk om te zien, zolang hij zijn bek niet opentrektquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoe het overkomt. Ik bedoelde met de ondertiteling van de TT. Zodat ik idd dat geslis niet hoef te horen.
Hij is op TV vreselijk, maar zijn kookboeken...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze krijg ik de zenuwen.
I laf him!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze krijg ik de zenuwen.
Hmja, ik vind beide mannen fantastisch, al begrijp ik ook wel dat de programma's die ze maken cheesy zijn. Het zijn van die mensen die op hun eigen manier getalenteerd zijn en niet bij de pakken neer gaan zitten maar het beste uit het leven halen. Daar houd ik van. Selfmade. Dr Phil, Gordon Ramsay, Murakami, Ayn Rand. Merkwaardig lijstje, I know.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
Claudia, ik ben verbaasd over jouw adoratie objecten Ramsay en Dr. Phil. I don't get it.
Wie is dat? Wat een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut ja, hoe heet die ook alweer
Een minder opwindende of opzienbarende chef, die echt geweldige kookboeken schrijft:
[ afbeelding ]
Ja! Alleen als ze gaan proeven, en die dikke wangetjes gaan op en neer. Huuuuu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil trouwens even een lans breken voor Masterchef. Wat een geweldig programma!
[ afbeelding ]
Nou vooruit. Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Mijn kwijlchick heet Rhona Mitra.
Speelt in de laatste film Underworld 3
En in Doomsday, Shooter, sommige afleveringen van Nip Tuck en nog wat spul.
Doe maar effe googlen :-)
Dat haarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
DaD, heb ff gevraagd aan Heer G hoe zijn adoreermevrouw nou ook alweer heet.
Kreeg dit mailtje net terug
[..]
Nou vooruit. Ik kan me er iets bij voorstellen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind het net de mooie zus van Posh!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh haar ken ik wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga zo 's even kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
ken je deze site? Ik loop nooit met muziek maar hier kan je van alles downloaden
Ik ben niet jaloers hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:10 schreef karoltje het volgende:
Haha wat een jaloerse reacties inderdaad.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers hoorZe heeft een goed figuur en mooi haar, maar ik vind haar gezicht niet zo mooi. Doe mij maar dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik vroeg aan m'n vriend of hij dat een mooie vrouw vond. "Nee, niet bepaald bijzonder... maar dat kan ook komen door die chagrijnige kutkop."quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft vast ook nephaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:09 schreef laziness het volgende:
Gut gut, wat zijn we weer positief over een mooie meid dames
GMTAquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Het ligt ook een beetje aan de foto die je ziet natuurlijk.
Hier is ze wel echt superdepuper mooi!
Ik geef toe, toen Dr. Phil voor het eerst bij Oprah was vond ik hem wel kinda verfrissend. Maar als ik nu naar zo'n show kijk, is het enige wat ik denk: Trucje. en bovendien voorspelbaar en moralistisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hmja, ik vind beide mannen fantastisch, al begrijp ik ook wel dat de programma's die ze maken cheesy zijn. Het zijn van die mensen die op hun eigen manier getalenteerd zijn en niet bij de pakken neer gaan zitten maar het beste uit het leven halen. Daar houd ik van. Selfmade. Dr Phil, Gordon Ramsay, Murakami, Ayn Rand. Merkwaardig lijstje, I know.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:22 schreef karoltje het volgende:
Ik ga nu hardlopen met Evy, totaaaaal geen zin in.
Doe je dat bewust?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
Het eerste waar ik naar kijk is of iemand er slim uitziet.
Hoezee voor foute muziek! Danst u mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
die onderste foto maakt een hoop goed, vind de bovenste nog steeds 'dommig' en 'zaadvragend'
en die mix-site.. dat is zo totaal niet mijn muziekdus ik denk niet dat ik daar op ga hardlopen..
sporten doe ik lekker op foute popmuziek enzovan Kate Perry enzo
Nee hoor. Van al die vrouwen die voorbij komen kan ik ook wel zien dat ze mooi zijn, maar ik moet gewoon een teken van intelligentie zien om iemand leuk te vinden. Dat is natuurlijk zo subjectief als de pest.quote:
Zeker op die foto waar ze geen pruillip trekt en spontaan lacht, zie ik overeenkomsten met jou. Ergo, heer G heeft jou als ideaalbeeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Dus vooruit, ik ben blij met zijn goede smaak
Ze ziet er hier uit als een mix tussen jou en Sugar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dus vooruit, ik ben blij met zijn goede smaak
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef conleche het volgende:
O en Greys, de mijne valt op deze:
[ afbeelding ]
beetje hetzelfde type als die van heer G.
En zó anders dan ik![]()
Om er verliefd op te worden, ja, dan vind ik intelligentie heel erg belangrijk. Maar puur voor de geilheid... nah...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor. Van al die vrouwen die voorbij komen kan ik ook wel zien dat ze mooi zijn, maar ik moet gewoon een teken van intelligentie zien om iemand leuk te vinden. Dat is natuurlijk zo subjectief als de pest.
dát dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor. Van al die vrouwen die voorbij komen kan ik ook wel zien dat ze mooi zijn, maar ik moet gewoon een teken van intelligentie zien om iemand leuk te vinden. Dat is natuurlijk zo subjectief als de pest.
Nou, dat laatste.... ik was wel blij dat hij niet met een hooggeblondeerde blauw-ogige barbie kwam maar met een donker type met donker haar en donkere ogen. Daar kan ik mezelf dan heel (maar dan ook héééélquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef conleche het volgende:
O en Greys, de mijne valt op deze:
[ afbeelding ]
beetje hetzelfde type als die van heer G.
En zó anders dan ik![]()
carnaval is vast 'hip'quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef Anosmie het volgende:
Ik zag gisteren dat ons dorp zowaar een carnavalsoptocht heeft dit jaar.
Belachelijk gewoon. Carnaval hoort thuis onder de rivieren. Niet in het Gooi.
idemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind mezelf er trouwens nogal dommig uitzien (grote ogen, dopneus), maar mijn vriendje valt gelukkig gewoon en ongecompliceerd op grote borsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idemmaar ik heb geen grote borsten
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idemmaar ik heb geen grote borsten
dus ik vraag me af waar hij wel op valtwant ik was ook nog 's 20 kg zwaarder toen hij op me viel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek mens!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Same here... ik zou nooit op een mooi lichaam zonder inhoud kunnen vallen, zelfs niet voor seks denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's ook een gevaarlijke vraag... Maar zo gaan die gesprekken bij ons ook een beetje ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Bij ons gaan die gesprekken als volgt:
C: Waarom vind je me leuk?
Lief: Tieten!
C: Nouhou. Serieuheus.
Lief: Je intellect.
![]()
die links doen het nooit bij mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef Abbadon het volgende:
Gehardloopt!
en ik ben best een beetje trots op mezelf!! :$
*KLIK*
dan maar in woordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die links doen het nooit bij mij
dank u, dank u....zondag deze weer, en dan volgende week les 14quote:
Echt supersnel! En maar 2x kort gewoon gelopen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef Abbadon het volgende:
Gehardloopt!
en ik ben best een beetje trots op mezelf!!![]()
*KLIK*
Dank je, beebquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:51 schreef Greys het volgende:
Knap hoor McAbba!![]()
Ik weet geen donder van die tijden, maar ik ga er van uit dat het heel goed is!
En ik vind het al goed dat je uberhaupt gaat
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan maar in woorden
Les 13 van Evy, 31 minuten, 5,39 km!![]()
En ik ben pas 2 weken weer begonnen met lopen na maanden lang niks doen....
nee...het schema wasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt supersnel! En maar 2x kort gewoon gelopen?
jij vindt mooie vrouwen mooi? jeetje...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef sigme het volgende:
Terwijl ik mooie vrouwen wel heel mooi vind hoor.
Onder welke steen woon jij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef Anosmie het volgende:
Ik zag gisteren dat ons dorp zowaar een carnavalsoptocht heeft dit jaar.
Belachelijk gewoon. Carnaval hoort thuis onder de rivieren. Niet in het Gooi.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Laureline het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen Evy, namelijk de mini(8 jr) die met mij wil trainen voor de 5 km CPC. De conditie van dat kind is frustrerend veel beter dan de mijne.![]()
Laatst hebben we 3 kwartier bijna non-stop door het bos gerend, de mini vrolijk kwetterend naast me. "Mama, weet je mama, volgend jaar gaan we dan de 10 kilometer doen, toch mama?" Hm. Volgend jaar houd ik het waarschijnlijk niet meer bij, dacht ik, maar dat zei ik maar niet. Waar is de tijd dat het kind nog op een klein rood fietsje naast me moest racen als ik ging hardlopen?
Ik vermoed dat ze Bussum e.o. bedoelt en niet Larenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Onder welke steen woon jij?![]()
![]()
Laren had altijd al een carnavalsoptocht namelijk.
In de tijd dat ik er woonde in ieder geval maar das al weer laaaang geleden.
Ik bedoelde meer dat het Gooi dus al jaren aan soort van carnaval doet en breek me de bek niet open over die optocht in Larenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:26 schreef k_i_m het volgende:
Alhoewel carnaval in Laren ook een aanfluiting van jewelste is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Laureline het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen Evy, namelijk de mini(8 jr) die met mij wil trainen voor de 5 km CPC. De conditie van dat kind is frustrerend veel beter dan de mijne.![]()
Laatst hebben we 3 kwartier bijna non-stop door het bos gerend, de mini vrolijk kwetterend naast me. "Mama, weet je mama, volgend jaar gaan we dan de 10 kilometer doen, toch mama?" Hm. Volgend jaar houd ik het waarschijnlijk niet meer bij, dacht ik, maar dat zei ik maar niet. Waar is de tijd dat het kind nog op een klein rood fietsje naast me moest racen als ik ging hardlopen?
Maar die carnavalsshizzle was eerst altijd ernstig undercover. Dat je ineens op een willekeurige zaterdag rond de klok van half 12 zonder vooraankondiging werd geconfronteerd met 3 gesminckte stomdronken mongolen op een gemotoriseerde afgeragde kar met 16 speakers. Waaruit knetterhard en onverstaanbaar geruis gekraak en iets in de geest van "Jaja. en pa.. ..de.. ga.. bij buu.. ...en!' klonk. Nu hangen er borden en banners!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het Gooi dus al jaren aan soort van carnaval doet en breek me de bek niet open over die optocht in Laren![]()
Maar je kind zou het enig vinden gok ik
Hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef laziness het volgende:
Ja hallo, ik verveel me, waar is iedereen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar die carnavalsshizzle was eerst altijd ernstig undercover. Dat je ineens op een willekeurige zaterdag rond de klok van half 12 zonder vooraankondiging werd geconfronteerd met 3 gesminckte stomdronken mongolen op een gemotoriseerde afgeragde kar met 16 speakers. Waaruit knetterhard en onverstaanbaar geruis gekraak en iets in de geest van "Jaja. en pa.. ..de.. ga.. bij buu.. ...en!' klonk. Nu hangen er borden en banners!.
ook niet slecht!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man valt op haar:
[ afbeelding ]
Milla Jovovich dus.
En de rest kwam ook weer uit alle hoeken en gaten tevoorschijnquote:
jup..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Weekmenu's zijn echt goed voor je portemonnee Moblo.
Helemaal als je een beetje aan de hand van de aanbiedingen bepaalt wat je gaat eten.
Dan kan je dus wéér heupverhullende kleding aandoen, maar dan precies om de andere reden!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, overigens, het is nu echt duidelijk: ik moet aankomen }![]()
Al mijn recentelijk ingenomen broeken zijn te groot geworden.En staan echt niet meer. Ik lijk wel een man.
Waarschijnlijk is het dezelfde afgeragde prutoptocht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef laziness het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou eigenlijk eens terug moeten gaan, gewoon om te zien wat ze er van gebrouwen hebben.
Ga je kijken?
GMTA!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dezelfde afgeragde prutoptocht.
En ik ga niet kijken. Ik ben niet zo'n carnavalstype. Ik hou niet van verklede mensen. Ik vind ze eng. En dat is een understatement.
Ik heb nog nooit heupverhullende kleding hoeven dragenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan kan je dus wéér heupverhullende kleding aandoen, maar dan precies om de andere reden!
quote:
Haar taille is prachtig, maar ik vind vooral haar armpjes en schouders te iel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zie zie ik er nu ongeveer uit qua figuur. Íets dikker rond de taille misschien. Te smal naar mijn smaak.
Dat aankomen en afvallen op de plek waar je wilt lukt mij ook nooit. Terwijl het zo eenvoudig zou zijn: gewoon wat vetjes van de onderste helft van mijn lichaam gelijkmatig verdelen over de bovenste helft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit heupverhullende kleding hoeven dragen![]()
Maar nu moet ik dus óf een paar kg aankomen op heup en tiet óf een smallere taille krijgen. .
BB is daar naar mijn smaak ook wel wat dunnetjes, maar wat een schattig koppie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zie zie ik er nu ongeveer uit qua figuur. Íets dikker rond de taille misschien. Te smal naar mijn smaak.
McVities zijn van die digestive biscuitjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:15 schreef SiTuSavais het volgende:
Oh DaD en CF, bedankt voor het recept!
Wat zijn McVities voor een koekjes?Mogen dat ook gewoon biscuitjes zijn of bega ik dan een doodzonde.
Kan alleen de foto van BB zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
BB is daar naar mijn smaak ook wel wat dunnetjes, maar wat een schattig koppie.
Dat onderste plaatje doet het niet.quote:
Mja, en ik ook dus. Misschien nog wel wat bottiger zelfs.... (en die borsten heb ik sowieso niet)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Zó dun ben ik nog niet. Ik heb nog wel vetjes gelukkig. Veel vrouwen zullen het misschien wel mooi vinden, zo slank, maar ik hou van slank én rond tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, en ik ook dus. Misschien nog wel wat bottiger zelfs.... (en die borsten heb ik sowieso niet)
Ik vind bijvoorbeeld haar polsen wel mooi. Mijn polsen & handruggen doen me bijna aan de klauwen van een gier denken
En zo voelt m'n lijf me ook precies aan ja, als van een (pre)pubermeisje. Alsof e.e.a. net in gang is gezet, maar nog lang niet 'af' of zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef Laureline het volgende:
Maar hoe oud is BB daar? Net 14 ofzo? Ik vind haar later veel mooier, zo tegen de 35/40 aan.
Ja, daar zat ik ook net naar te kijken. Ik vind het juist mooi zo ongeshopt!quote:Grappig bij Betty Page, die kleine vetrolletjes in de taille op de onderste foto. Dat zouden ze nu meteen wegshoppen!
Waar haal jij die oefeningen vandaan, Tinkepink? Of is dat van die linkjes in de OP?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
Zó dun ben ik nog niet. Ik heb nog wel vetjes gelukkig. Veel vrouwen zullen het misschien wel mooi vinden, zo slank, maar ik hou van slank én rond tegelijkertijd.
En ik ga het gewoon proberen:
- wat meer eten zodat het overall vetlaagje wat dikker wordt.
- buikspieroefeningen zodat mijn buik mooi strak blijft
- extra tailleoefeningen
- beenspieren, arm en borst trainen, dusdanig dat ik niet nog dunner word, maar ook niet verslap
Nou precies! Het zijn dan echt alleen nog maar 'plaatjes'....geen echte vrouwen meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Vreselijk, die puntige bh's van toen...
Ik vind het ook wel mooi, ongesoept. Dat is tenminste iets waar je als normale vrouw nog op zou kunnen lijken, in tegenstelling tot die gesoepte foto's waar de modellen zelf niet eens meer op lijken.
watjijzeiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het ook wel mooi, ongesoept. Dat is tenminste iets waar je als normale vrouw nog op zou kunnen lijken, in tegenstelling tot die gesoepte foto's waar de modellen zelf niet eens meer op lijken.
Ik vond die documentaire Beperkt Houdbaar vreselijk zeikerig, maar dat was wel een van de interessantere punten daaruit: vroegah waren de rolmodellen realistischer dan nu. Inmiddels zijn we mooier dan ooit, maar voelen we ons lelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat zijn gewoon de oefeningen die ik maandag en vrijdags doe tijdens het sporten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Waar haal jij die oefeningen vandaan, Tinkepink? Of is dat van die linkjes in de OP?
En eet jij dan specifieke dingen, of gewoon overall meer van alles?
Ah oké. Klinkt als een haalbare kaart dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:22 schreef Tinkepink het volgende:
Dat zijn gewoon de oefeningen die ik maandag en vrijdags doe tijdens het sporten.
En ik eet nu "gewoon" na het afgelopen half jaar "caloriearm" gegeten te hebben. Ik ben met gewoon eten ooit 10 aangekomen, dus dat moet me nu ook lukken(een kilo of 2 dus)
dat vind ik dus helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:29 schreef conleche het volgende:
Heb net een nieuw nike+ ding gekocht. En nieuwe schoenen. En een nieuwe sportbra.
Ik ga zo lopen. Toch maar gewoon 10km en geen uur. Komt bijna op hetzelfde neer sws.
Hoofdpijn is niet helemaal over, maar een stuk minder en ik denk dat wat frisse lucht wonderen gaat doen.
o enne:
[ afbeelding ]
Hij glimt. Das jammer. Maar toen ik op male models zocht, was dit de eerste die ik m'n bed niet zou uittrappen en ik was al op pagina 5. Dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vind dat een heel onaantrekkelijk plaatje
Ik vind dat gescheurde broekje heel erg homo-erotisch zitten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij glimt. Das jammer. Maar toen ik op male models zocht, was dit de eerste die ik m'n bed niet zou uittrappen en ik was al op pagina 5. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |