* FoBo checkt op caviaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:37 schreef Syrena het volgende:
Anders is het net een dooie langharige cavia.
Dat kan niet, dan ben ik m'n volume kwijt en kan ik het niet meer los dragen. Ik heb echt heel erg stom haarquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was je het de avond er voor?
Ik was mijn haar nooit 's ochtends, echt geen zin in en geen tijd voor
Voordat het dan eens droog is...
Tis nu nog langer en dus nog ergerquote:
You shouldquote:
Jij ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik borstel mijn wimpers, wenkbrauwen, okselhaar en schaamhaar... Daarna vlecht ik de laatst twee genoemden....
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:39 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vier tubes mascara. Verschillende borstels.En dat uitborstelen doe ik ook omdat ik het anders in m'n oog krijg. Harde lenzen jeweets
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik borstel mijn wimpers, wenkbrauwen, okselhaar en schaamhaar... Daarna vlecht ik de laatst twee genoemden....
Dat had ik ook altijd. Tot het ineens lang was met een pony. Nu is het veel makkelijkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan ben ik m'n volume kwijt en kan ik het niet meer los dragen. Ik heb echt heel erg stom haar![]()
Op dinsdag werk ik pas om 12 uur en donderdag ben ik vrij, dus ik plan m'n haarwassingen meestal op die dagen. Ik word geleefd door m'n haar
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
You should![]()
[..]
Jij ook
Ik scheer het streepje van mijn navel naar beneden[..]
Ik heb twee tandenborstels; eentje voor boven en eentje voor beneden
Du-usssssquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
That reminds me, ik moet m'n tandenborstel nog opladen
Ik heb een pownyquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]!
[..]
Dat had ik ook altijd. Tot het ineens lang was met een pony. Nu is het veel makkelijker
Ik zou wel heel graag een natural beauty willen zijn, dat je eigenlijk zo je bed uit kunt en de straat op. Maar mijn route moet toch altijd echt wel even langs een spiegel met een mascararoller en witte oogschaduw hoor! Eerder durf ik echt niet naar buiten.
Spannende plannen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
That reminds me, ik moet m'n tandenborstel nog opladen
Bij een parenclubquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef loveli het volgende:
O, wat betreft korte rokjes, wanneer en waarbij draag ik een goudkleurig (wel subtiel, niet te bling) leren kokerrokje?
Tandenpoetsen! Voor spannende dingen heb ik m'n oranje vriendjequote:
Yups, doorlopendquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef karoltje het volgende:
Geen idee of het hier nog over afvallen gaat.
Ik voel mezelf niet leuk zonder..ik zou graag zonder make-up de deur uit willen lopen ne me lekker voelen hoor, maar helaas....(in de winter helemaal!).quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
Dat jullie gewoon doordeweeks ook met foundation en poeder enzo in de weer gaan!
Daar heb ik geen zin in en tijd voor 's ochtends eigenlijk, ik glim altijd maar gewoon.
Ik zie er veel te gepoederd uit als ik zoiets met daglicht zou proberen, ik kan dat dus echt niet.
Het lijkt mij in elk geval met een witte blouse (blouse IN je kokerrokje in elk geval).quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef loveli het volgende:
O, wat betreft korte rokjes, wanneer en waarbij draag ik een goudkleurig (wel subtiel, niet te bling) leren kokerrokje?
Heel donkerbruin coltruitje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef loveli het volgende:
Gewoon aandoen als je gaat stappen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef loveli het volgende:
Hij is zo netjes als een goudkleurig leren rokje kan zijn (is een designer rokje). Helaas heb ik geen werk waarbij ik in leuke kleren naar een zakelijke borrel kan
(of wil)
ja ik ben mn ochtendritueel aan het optypen, morgen klaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
De heren zijn wel verdacht stil allemaal
Daar ben je getuige van geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heel donkerbruin coltruitje?
Oh en ik ben nu wel heul benieuwd naar het ochtendritueel van een zeker awesome iemand![]()
.
Oh ende p.s! Als je je wimpers eerst poedert en dán mascara opdoet ziet Bambi groen van jalouzie!
Jij bent best een ijdel type, toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja ik ben mn ochtendritueel aan het optypen, morgen klaar
Volgens mij hebben wij slechts de verkorte versie mogen aanschouwenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben je getuige van geweest![]()
Het was iets met een carmenset
En verder weet ik niet of ze überhaupt wel aan ochtenden dóet!![]()
![]()
Maar misschien komen we daar wel snel achter
Oh het is een live verslag?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja ik ben mn ochtendritueel aan het optypen, morgen klaar
Volgens mij heeft ze er nu heel veel extra tijd voorquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben je getuige van geweest![]()
Het was iets met een carmenset
En verder weet ik niet of ze überhaupt wel aan ochtenden dóet!![]()
![]()
Maar misschien komen we daar wel snel achter
hahaha ja, ik heb van alles staan, maar geen make up ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent best een ijdel type, toch?
Die muziek vind ik vré-se-lijk (ik heb echt een ontzettende hekel aan carnaval en hoempapaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:59 schreef mspoez het volgende:
Ik heb net een stukje van mijn dweilband op youtube gezet. Dat doe ik niet smorgens maar is wel leuk!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:00 schreef conleche het volgende:
Dat van awesome was amazing!!
Ik heb met open mond zitten kijkenwachten. Fascinerend!!
And so you should! Ik hou er van!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahaha ja, ik heb van alles staan, maar geen make up ofzoik moet me iedere dag goed scheren en ook altijd mn haar doen, zelfs als ik een muts opdoe of een pet. Ik doe zelfs mn haar als ik onder de douche vandaan kom en ik ga maffen.
En ik douche 2 x per dag lekker lang
Ik ken al die synoniemen hier toch niet, maar jullie doelen op de rituelen na het stoom van de ketel zeker?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. En pas op. Het is nog geen 23.30 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |