Oeh dat klinkt leuk, blij dat je toch gegaan bentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:00 schreef cyclechick het volgende:
Daag! net terug, iets later dan gepland. maar date was toch wel leuk. Leuk uitzicht ook (f*king mooie ogen)
Maar morgen om 6u op, dus ga nu gauw slapen!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:00 schreef cyclechick het volgende:
Daag! net terug, iets later dan gepland. maar date was toch wel leuk. Leuk uitzicht ook (f*king mooie ogen)
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:00 schreef cyclechick het volgende:
Oh en heb me om exact half negen nog weer omgekleed, blousje voelde toch niet zo fijn, dus zwatr strak shirtje aangedaan
byeeee en DML morgen veel plezier op jouw date!!! wat doe je nu aan??
Ja, ik heb 'm nog! Ik pm 'm wel even naar StS.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 't laatst gepost voor DaD, ven zoeken hoor! Greys, het was een andere dan die van jou.
Edit: DaD, heb jij 'm opgeslagen? Kan het zo niet vinden!
Ik zal nu alvast voor je duimen. Sterkte meisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:22 schreef Vivi het volgende:
Nou, blegh enzo..tot vanavond!
En hoe lang ben je?quote:
Succes wijffie, ik denk aan je en ik ben benieuwd wat ze allemaal te melden hebben vandaag!quote:
Nee hoor! Ik heb er vooral op vrijdag last van. Als ik allemaal spullen bij elkaar aan het graaien ben omdat ik het weekend meestal niet thuis ben en wel vrijdag en maandag wil hardlopen en maandag ook naar de sportschool wil en niet weet wat ik de daaropvolgende dagen aan wil doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik echt de enige die 's ochtends kostbare tijd verspilt met doelloos rondlopen?.
Katten kunnen behoorlijke onbeesten zijn 's ochtends.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:30 schreef laziness het volgende:
VWM jouw ochtendritueel kon de mijne zijn, inclusief het kattenverhaal, ik reis alleen met de tram ipv de trein.
En ik heb geen lenzen![]()
Ik dacht dat die dingen al een hele tijd niet meer online stonden...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:39 schreef Syrena het volgende:
Succes Vievke!
Ben ik nou simpel? Waar zitten hier die mp3??
http://www.start-to-run-m(...)-evy-mp3-0-5-km.html
Ik heb al overal op geklikt, maar downloaden ho maar
Dat is STOM.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dingen al een hele tijd niet meer online stonden...
Moblo heeft ze volgens mij! Misschien kan je die even lief aankijken voor een linkje!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:39 schreef Syrena het volgende:
Succes Vievke!
Ben ik nou simpel? Waar zitten hier die mp3??
http://www.start-to-run-m(...)-evy-mp3-0-5-km.html
Ik heb al overal op geklikt, maar downloaden ho maar
Ik heb ze alquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Moblo heeft ze volgens mij! Misschien kan je die even lief aankijken voor een linkje!
ergens vorig jaar zijn die dingen van een aantal websites afgehaald...mocht niet meer, geloof ik...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is STOM.
Maar het lag dan niet aan mijIk ga verder zoeken.
Ik ben de koningin van de torrentz jeweetsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ergens vorig jaar zijn die dingen van een aantal websites afgehaald...mocht niet meer, geloof ik...
dus succes
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ze alVan 0-5 km en van 5-10.
Dit doet mij denken aan de keer dat we een feestje in het gebouw hier hielden, en bij iemand aanbelden om te vragen of ze ook kwam. Ze kwam net onder de douche vandaan en was dus volledig make-up loos. 10 minuten later op het feestje komt er iemand naar me toe, volledig dichtgeplamuurd. Ik herkende haar gewoon nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd écht niet van make up verder. Zou de hele dag bang zijn dat ik het zou uitsmeren enzo. En idd, mensen schrkken niet van mij 's ochtends. Mark heeft eenzus en toen zij net bevallen was ging ik daarheen en had ze geen make up op. Ik schrok me wezenloos
.
Komt er nog een vervolg aan de date denk je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:00 schreef cyclechick het volgende:
Oh en heb me om exact half negen nog weer omgekleed, blousje voelde toch niet zo fijn, dus zwatr strak shirtje aangedaan
byeeee en DML morgen veel plezier op jouw date!!! wat doe je nu aan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |