/\/\quote:
Dowloaden is evil!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Clayton1 het volgende:
al iemand meer het u2 album gedownload?
meestal ruim half uurtje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
En dat duurt bij elkaar, van uit bed stappen tot in de auto, hóe lang ongeveer Adelante?
Pff, alsof het alleen maar kan als je net bij elkaar bentquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wekker, vriend kussen, vertellen hoeveel we van elkaar houden (we zijn nog maar een paar maanden bij elkaar)![]()
Oh dat valt mee, het klinkt zo relaxed enzo, jouw ochtendritueel. Alsof je er veel tijd voor neemt.quote:
Ik moet mijn tijd hebben 's ochtends, als ik in tien minuten klaar moet zijn, ben ik de hele dag niet te genietenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat valt mee, het klinkt zo relaxed enzo, jouw ochtendritueel. Alsof je er veel tijd voor neemt.
Oh hey, jou zocht ik! Was jij degene met het recept voor witte chocolade cheesecake met frambozen? Zo ja, én als je het toevallig bij de hand hebt, mag ik het danquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pff, alsof het alleen maar kan als je net bij elkaar bent
Zo dan! Even Pilates, rondje rennen en pasta eten en jullie zijn alweer twee topics verder
Wat zei ze ook al weer?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja wij waren echt al uren klaar! Ik had gewoon een zonnebril opgezet. Weg gezicht, niet meer druk om maken, jullie een laagje mascara en we waren klaar voor de town. Maar, neeeeeeee!!!
Deze heb ik laatst gemaakt en nog iemand hier die precies dezelfde had gemaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh hey, jou zocht ik! Was jij degene met het recept voor witte chocolade cheesecake met frambozen? Zo ja, én als je het toevallig bij de hand hebt, mag ik het dan? Als je't niet bij de hand hebt ga'k de topics doorpluizen hoor
En buiten sneeuwde het en zat ons haar binnen 2 tellen weer ronduit kutquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat zei ze ook al weer?
"Jullie drijven me in een hoek als een opgejaagd dier!"
Ik heb 't laatst gepost voor DaD, ven zoeken hoor! Greys, het was een andere dan die van jou.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh hey, jou zocht ik! Was jij degene met het recept voor witte chocolade cheesecake met frambozen? Zo ja, én als je het toevallig bij de hand hebt, mag ik het dan? Als je't niet bij de hand hebt ga'k de topics doorpluizen hoor
Oh echt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 't laatst gepost voor DaD, ven zoeken hoor! Greys, het was een andere dan die van jou.
Haal jij je spruit niet uit bed 's morgens?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik echt de enige die 's ochtends kostbare tijd verspilt met doelloos rondlopen?.
Nee hoor. Als er iets mis gaat in mijn ochtendritueel (bijvoorbeeld vlek in trui) raak ik boel kostbare tijd kwijt aan doelloos denken, panieken en rondlopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik echt de enige die 's ochtends kostbare tijd verspilt met doelloos rondlopen?.
Nou, soms wil het wel eens dat ik al om 4.50 uur klaar ben maar dan ben ik echt te vroeg op het werk, dan maak ik een sopje en dan maak ik alle keukenkastdeurtjes en hendeltjes even schoonquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Jij hebt een kind, dan kan dat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Geen leuk sprookje met Roodkapje zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:48 schreef conleche het volgende:
Zit ik P&W te kijken vliegen de zielige dolfijnen en de onthoofde lijken je om de oren. Hmmmmpf.
Nou, ik heb nog nooit cheesecake geproefd, maar het klinkt als een ongelooflijk lekkere combinatie inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze heb ik laatst gemaakt en nog iemand hier die precies dezelfde had gemaakt.
ColdFeet inderdaad geloof ik!Hij was zalig, evil!
http://www.smulweb.nl/131(...)ocolade-en-cranberry
Nee, zoals je ziet heb ik daar geen tijd voorquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haal jij je spruit niet uit bed 's morgens?
En: nee, ik loop niet doelloos rond, maar ik moet wel altijd vier keer de trap op en af voordat ik m'n zwemspullen, mobiel en sokken heb verzameld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |