vanavond ngo wel een verslagje van hoe het was, toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:21 schreef cyclechick het volgende:
Naamtopic![]()
Muis, gefeli met je mams!!![]()
Okayyy ik ga er vandoor, als ik het niet naar mjin zin heb, kom ik gewoon over een uur terug![]()
En anders ben ik er ws pas zondag weer want ik ga morgen na mn werk een weekendje naar zeeland!
I knowquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:19 schreef ElisaB het volgende:
Pfft
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom heb jij Sympathy for the devil in je sig staan?
Kim! Heb je de billen van Syrena al in je mail gehad?quote:
Staat het antwoord hier tussen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Chicolate het volgende:
Ok ik geef het op. Waar kan je vinden wanneer de laatste tariefwijziging was? Ik heb een nieuwe strippenkaart, en een 'oude' maar geen idee tot wanneer die oude geldig is. Ja tot 12 maanden na tariefswijziging, maar wanneer was dat?
Klopt. Ik dacht: 'Nu gaan we eindelijk kennismaken met de duistere kant van Greysquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]Omdat dat laatst een van de tofste afleveringen van GA was die ik ooit gezien heb!
Dat antwoord had je niet verwacht he?![]()
Ik heb het uiteraard niet alléén om die aflevering gekozenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Ik dacht: 'Nu gaan we eindelijk kennismaken met de duistere kant van Greys'.
Maar die heb jij klaarblijkelijk niet. Saai hoor.
Ja dankjequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Staat het antwoord hier tussen?
http://www.vbn-bv.nl/ovinfo/algemeen.asp?vPaginaID=236
Je hoeft het me niet te vertellen hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard niet alléén om die aflevering gekozen
Trust me, ik heb meer slechte kanten dan je zou willen weten
In het weekend mag je toch met een roze strippenkaart dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dankje. De mijne is net een anderhalve maand verlopen dus
. Shit he. Moet ik voor één lullige strip (want op een andere precies 1 tekort) een complete kaart gaan kopen. En dat terwijl ik OV heb
, maar niet in het weekend.
Ik heb gegoogled op 'tariefwijziging strippenkaart'quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dankje. De mijne is net een anderhalve maand verlopen dus
. Shit he. Moet ik voor één lullige strip (want op een andere precies 1 tekort) een complete kaart gaan kopen. En dat terwijl ik OV heb
, maar niet in het weekend.
Ja dan moet ik die dus wel eerst kopen. En ik was eigenlijk niet van plan om uberhaupt nog met de bus te gaan in het weekend. Afgelopen 2 jaar totaal 2x met de bus geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In het weekend mag je toch met een roze strippenkaart dan?
Waarom denk ik hierbij aan KIM?quote:
Fijne avondquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hoeft het me niet te vertellen hoor.
Ik ga even bankhangen, dames, met 2 voor 12 enchips
straks. Fijne avond nog
.
(heel misschien kom ik nog ff terug als ik me straks verveel
Mijn redenatie: die oude is niet meer geldig vanwege tariefswijziging. Maar ik heb een OV, dus misschien mag ik dan alsnog wel op die oude kaart, want eigenlijk heb ik recht op nog veeeel meer korting. Of maar 1 strip daarvan op de oude kaart. Begint mn vader meteen te roepen dat ik dan een probleem heb met de controleurs, grijsrijden etc en boete zelf betalenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled op 'tariefwijziging strippenkaart'. Was echt makkelijk te vinden, dus je hebt blijkbaar de verkeerde zoekterm(en) gebruikt
.
En ja, die stomme strippenkaarten. Ze worden ook steeds duurder hč... niet normaal. Ik had vanochtend nog 1 strip op m'n oude en had eigenlijk 2 nodig, maar de chauffeur liet me gaan met 1 strip
.
Hup, weg jijquote:
Tuttig kan ook sexy zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Tinkepink het volgende:Hebben jullie een heel topic volgepost in de tjd dat ik weg was?
Ik heb alleen een tuttig rokje bij de H&M gescoord (¤ 9,90), terwijl ik eigenlijk ging voor wild en sexy
Alweer in bad? Lekker hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Burb. Heerlijk gegeten. Tevens Tvp. Ga nu met boek in bad. Ook fijn.
Tuttig kan ook heel sexy zijn!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Tinkepink het volgende:Hebben jullie een heel topic volgepost in de tjd dat ik weg was?
Ik heb alleen een tuttig rokje bij de H&M gescoord (¤ 9,90), terwijl ik eigenlijk ging voor wild en sexy
ik wil ook een bad! ik is jaloers!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Burb. Heerlijk gegeten. Tevens Tvp. Ga nu met boek in bad. Ook fijn.
Daar is anders NIETS mis mee, hoor je!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw mama vertoeft d'r halve leven in bad. En niet eens met lush of aanverwante brokken.
Gewoon plain water?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw mama vertoeft d'r halve leven in bad. En niet eens met lush of aanverwante brokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |