abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66244797
Het vorige deel: Slank aan de trekhaak #573 - op naar Frankrijk!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66244835
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:37:16 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66244891
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef Goodbye het volgende:

*pakt hamer af*

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:38:50 #4
236335 neen
schone schijn
pi_66244946
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Neen, met mij staat het afvallen weer even stil, ik probeer niet teveel troep te eten maar heb de afgelopen tijd weinig rust in mn kont gehad Denk dat ik nog ongeveer hetzelfde weeg, heb besloten me weer te wegen als ik weer een tijdje een normaal, tof ritme heb

En hoe is het met u, afgezien van een gebrek aan online afval-cheerleader-squad?

(Chico was trouwens ook mede-oprichter van Team Awesome! Het moet nieuw leven ingeblazen worden! )
Topperrr, althans... je komt in ieder geval niet aan. Het gebrek aan ritme wat ik nu heb resulteert in aankomen, ik ben de laatste tijd sowieso niet goed bezig maar bon daar moet ik even doorheen zien te prikken
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef zwahiel het volgende:

[..]

nee nog nooit van gehoord. Straks ff kiekn'.
Veel steden staan er wel in, zo staat zelfs het Cambuur stadion als must see erin bij Leeuwarden
antwerpen
het lijkt niet wat het is
pi_66244950
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*pakt hamer af*

Senks

Poeh, ik moet echt even rust in m'n hoofd krijgen. Morgen gelukkig studie, daar heb ik zin in! Is de eerste les en ik heb 'm al voorbereid..

Verder ben ik toe aan weekend!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:40:28 #6
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66245008
Voor Chicolata, ff een repost

@Mini_Rulez, dat was dankje, maar kwam er niet zo uit geloof ik
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik reed door Antwerpen, met al m'n ramen open (en je weet hoe koud het is )en ik heb zeker een half uur Zwahiel gegild. Wie ik ook zag.......... geen Zwahiel....

en nu ben ik in een durp vlakbij Leopoldsburg.
Dat zal dan zeker komen omdat ik zwahiel heet met kleine letter
En ja ik zat in de bib te vertoeven van de CST midden in 't stad hiero. En mijn huis ligt nog zo centraal, vanuit de snelweg vanuit Eindhoven immer gerade aus richting Spoor Kathedraal en dan ben je mijn huisje al nét voorbij.
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Zwahiel, wat zijn leuke dingen om te doen/zien in Antwerpen? Ik ga nog wel in boekjes snuffelen, maar jij woont er en zal het vast beter weten .
Antwerpen voor beginnelingen

Euhm, jah, musea op Zuid zijn wel tof om te bekijken, daarnaast niet te missen de voetgangerstunnel naar Linker Oever (ja zo heet 't echt ) vooral 's avonds kun je dan heerlijk Rechter Oever / 't Stad bekijken met alle lichtjes. Op de Kaaien staat bij het Stadskasteel vlak bij het Stadshuis een groot reuzenrad, kun je lekker ver kijken. Maak ook eens een wandeling langs de Kaaien (da's bij de Schelde). Richting Zuid, dan kun je daar lekker rond kijken bij 't nieuwe Justitie Paleis, het museum voor de Schone Kunsten en je hebt zoals ik al zei nog meer musea daar.

Rondom het station is dus de Zoo (schuin bij mij tegenover) je hebt nog wat theaters daar, ook een diner theater bij het Roosenveldplaats. Je kunt ook nog via mijn straat (gemeentestraat/carnotstraat) naar de Turnhoutsebaan (loopt die in over) en daar naar de Roma een voorstelling mee pikken, is wel een aanrader. Het is een van de oudste bioscopen van België die hersteld is tot theater. Erg mooi binnen. Als je nog naar 't theater wilt kijk ook 's naar Theater Arenborgh (zie proviant.be ) Dat ligt vlakbij de Meír (via de Wapper en naar de stadsschouwburg). Je moet ook even de Stadsfeestzaal bekijken. Je kunt daar lekker decadent champagne drinken op het eilandje wat daar 'zweeft' en 't ziet er echt netjes uit binnen en je kunt er goed winkelen.

Daarnaast de Meír natuurlijk De zijstraatjes van de Meír zijn ook leuk, via de Wapper kom je bij de stadsschouwburg en als je op 't eind van de Meír rechts gaat kom je in 't oudere gedeelte van 't Stad uit. Aanrader om te eten is daar Jam, dat is echt lekker! Je hebt daar ook nog een aantal pleintjes waar je lekker kunt zitten enzo.

Ga je aan het eind van de Meír links dan ga je richting Groenplaats, 't Stadshuis en ben je ook vlakbij de voetgangerstunnel met de houtenroltrappen naar beneden (en een lift). Daar vind je ook veel restaurantjes en uitgaansdingen. Het Stadshuisplein / Marktplein is zo rond de kerst erg gezellig en er zijn veel overdekte en verwarmde terrasjes. Links daarvan kom je bij de Groenplaats met 't Hilton en nog meer winkeltjes. Je kunt als je dan alsmaar door blijft lopen ook naar 't Zuid vanuit daar.

Als je bij Jam bent kun je ook eens een kijkje nemen bij de CST van de Unief, de stadscampus is daar namelijk, je zit dan ook in de studentenwijk. (Roosenveldplaats rechtdoor tegen het verkeer in lopen, eerste rechts eerste links) Daar kun je goeiekoop eten. Aanrader hier is JP waar je een half stokbroodje voor 1,80 weghaalt goed belegd. Denk erom, als je een SMOSKE + wat je erop wilt vraagt, dan krijg je een stokbroodje met sla, ei, tomaat en wat je er verder op hebt. Kost 1,80 bij JP. Ze sluiten om 17.30 wel.

Dat zit weer tegenover gebouw A, B, C, D en E van de Unief. aan de Kleine Kouberg. (midden door de CST heen zeg maar). Door de CST zitten veel eet en drink tentjes. Een andere aanrader om ff koffie te drinken buiten Jam is Vandoag is 't. Lekkere koffie, wel veel studenten, super klein tentje maar echt super veel lekkere koffievariaties. Trouwens bij JP maken ze elke dat tig soorten cake zelf voor een euro'tje. Ananascake is erg lekker.

Unie panden kun je gewoon in als je er maar niet te toeristig uit ziet zeg maar. Vooral tegenover JP Agora is erg mooi, het is een nieuwbouw uit de jaren 70 die tegen originele panden aangebouwd is. Binnen super modern (nou ja Agora zelf niet, maar die oude panden wel) en van buiten lekker oud en klassiek enzo.

Verder heb je natuurlijk de Joodse wijk aan de zij en achterkant van het station, je hebt het Stadspark aan de Frankrijklei (nét buiten 't centrum niet zo ver van de Rooseveldplaats en dus 't station). Je hebt de Chinezenwijk, maar dat is niet zo spetterend, veel volkse dronken werklozen.

Uitgaan 's avonds: Café Local, vlak bij het museum van Schone Kunsten. Goed lekker en latin. wel duur 'n knaak voor een drankje. Maar een stuk latin met house enzo. Goed te doen.
Overal zijn er kleine kroegjes, maar als je in 't weekend gaat is er veel dicht. Het is dus leuker om vrijdags te gaan, dan is er veel meer leven en zijn er veel minder (lees GEEN) toeristen en kun je lekker studentendingen ook doen (lees studentenprijzen, in het weekend stijgen de prijzen, I kid you not!)

Als je nog iets compleet anders wil kun je de riooltocht maken, waar je die moet boeken durf ik niet te zeggen, maar collegegenoten hebben 'm gedaan en waren er erg over te spreken. De riolen zijn zeg maar groot en vormen een soort tunnelcomplex waarin je gewoon kunt lopen onder 't Stad zeg maar.

Idem is de metro, wat eigenlijk gewoon een tramnet ondergronds is. De Hermelijnen zijn daar, vroeger reden de oude trams van bovengronds er voornamelijk en dat was een hele belevenis, zo af en toe daalt zo'n snel optrekkende unit af naar beneden.

Zoek maar 's op google maps waar alles zit enzo, het is allemaal goed te doen. Op de kaart lijken loopafstanden soms ver, maar 't valt echt allemaal mee. Als je nog vragen hebt let me know.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_66245097
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en wat betreft kutopmerkingen mbt gewicht en omvang van ouders kan ik meepraten, joy!

Mijn bijnaam was vroeger bollie en m'n pa heeft zelfs wel eens in kledingzaken tegen verkoopsters gezegd "ja het moet wel groot genoeg zijn, want ze is een dikkertje " Ik: " PAAAAP! " Verkoopster: " "

/sigh
ik was altijd 'dat dikke schaap'
Ja doei.
pi_66245113
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Gatver! Nog wel een kansje dat er geen advocaat nodig gaat zijn dus?
Ik ga duimen voor je! (Daar heb je geen reet aan, maar het gaat om het idee )
het leek er even op alsof dat ging lukken, maar na 1 uur heen en weer bellen ziet het er toch niet naar uit dat het zonder advocaat gaat lukken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:44:46 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66245163
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Senks

Poeh, ik moet echt even rust in m'n hoofd krijgen. Morgen gelukkig studie, daar heb ik zin in! Is de eerste les en ik heb 'm al voorbereid..

Verder ben ik toe aan weekend!
You and me both, dah-ling! Weekend Bijna! Ik moet morgen nog even werken en dan rust! M'n pootjes zijn het ermee eens, want in 1 voet heb ik een licht overbelaste pees

Interessant vak hoop ik?

En Neen: bij deze, we gaan weer kontschoppen Ritmes zonder meuk, huzzah! Dan komt het vast wel weer goed met ons
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:45:57 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66245196
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik was altijd 'dat dikke schaap'
Ha, that one backfired on their asses! Nu ben jij het Slanke Schaap En zij zijn de dikkere schapen

En een voor progje! Weet niet wat er is, maar het klinkt als een zooierige rompslomp die veel meer energie gaat kosten dan het waard is
pi_66245213
En je moet gewoon naar St Petersburg gaan, ColdFeet! Mijn moeder is net terug uit Moskou (min 28 ), dat is rommeliger en crimineler. Ik ben zelf vaak in StP geweest, het is prachtig. Zelfs de ruïnes.

De laatste keer was ik er nadat ik na bovenmenselijke inspanning mijn 'Henk' had verlaten, en omdat ik opzag tegen de 'feest'dagen, was ik gevlucht was naar mijn familielid daar. Dagenlang alleen door de stad gezworven, het sneeuwde heel zachtjes, en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest Er is iets met die stad, iets magisch.

Ook leuk: toen ik er 15 jaar geleden voor het eerst kwam, was de Hermitage nog één grote rommelhoop, het leek wel een kraakpand. En dan, in een lege zaal met lekkageplekken en wat scheef geplaatste schotjes, sta je ineens voor alle Rembrands die je kent uit je kunstgeschiedenisboeken. Het leek wel een droom! Er was geen kip te zien, dus ik heb nog even overwogen De Verloren Zoon mee naar huis te nemen
pi_66245227
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

You and me both, dah-ling! Weekend Bijna! Ik moet morgen nog even werken en dan rust! M'n pootjes zijn het ermee eens, want in 1 voet heb ik een licht overbelaste pees

Interessant vak hoop ik?

En Neen: bij deze, we gaan weer kontschoppen Ritmes zonder meuk, huzzah! Dan komt het vast wel weer goed met ons
Auw! Bij mij is het vooral in mijn hoofd onrustig Zaterdag ga ik allemaal leuke dingen doen en zondag lekker NIETS! Love that

Volgensmij is het wel een interessant vak, de voorbereiding was leuk in ieder geval!
pi_66245271
Ik had vanochtend de 66 in beeld. Ok, 66,9 maar toch.

• Brinta
  • 5 km hardlopen
  • Fruitsalade met yoghurt
  • 6 boterhammen (bakker) met pindakaas
  • Avondeten: Slavink, half pond spruiten, aardappel, jus.
  • 1 zoete port
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      donderdag 19 februari 2009 @ 17:48:34 #14
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_66245276
    Maria, ik sta ook stil momenteel hoor. Teveel aan mijn hoofd enzo. Nu wordt 't weer wat rustiger, maar het is nog steeds een heel gedoe. Heb nog geen boeken en ben totaal niet meer gemotiveerd voor school op dit moment. Zet mezelf maar in de bib elke dag zodat ik toch nog iets doe zeg maar.
    Gelukkig probeer ik wel weinig te eten, al zijn er deze week al de nodige biertjes en twee zakken chips doorheen gegaan

Mag ook weer ff niet trainen dus afreageren zit er ffjes niet in. Maarrrrrrrrr dat gaat binnenkort weer helemaal goed komen!
    Durf deze week ook nog niet zo goed op de crosstrainer te gaan staan, bang dat mijn rib dan erger wordt. Denk dat 't na 't weekend (lees na woensdag pas) wel goed gaat komen, dan ga ik mijn revalidatietrainingen doen
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_66245280
    Mijn kat word gek volgensmij

Wellicht heeft het er mee te maken dat ze nog steeds geholpen moet worden?
    pi_66245332
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ha, that one backfired on their asses! Nu ben jij het Slanke Schaap En zij zijn de dikkere schapen

En een voor progje! Weet niet wat er is, maar het klinkt als een zooierige rompslomp die veel meer energie gaat kosten dan het waard is
    ik ben een skinny sheep
    Ja doei.
    pi_66245334
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 17:48 schreef sigme het volgende:
    Ik had vanochtend de 66 in beeld. Ok, 66,9 maar toch.

• Brinta
  • 5 km hardlopen
  • Fruitsalade met yoghurt
  • 6 boterhammen (bakker) met pindakaas
  • Avondeten: Slavink, half pond spruiten, aardappel, jus.
  • 1 zoete port
  • Hey, da's de eerste keer toch, dat je een halfuur aan één stuk door rent?
    Hier nog steeds geen idee van hoeveel ik weeg Misschien toch ooit een weegschaal kopen.
    pi_66245363
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef zwahiel het volgende:
    *citytoer
    Oh bedankt he! Heb hem meteen gebookmarkt .
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
    (Chico was trouwens ook mede-oprichter van Team Awesome! Het moet nieuw leven ingeblazen worden! )
    Inderdaad, ik sta ondertussen (gelukkig) weer stil, maar er zit geen schot in zonder ons team .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_66245375

Oh. Opeens was ie al gepost. Maar zo stonden de huizen er dus bij . Dat die verdiepingen verzakt zijn hoort erbij ofzo.

[ Bericht 30% gewijzigd door Chicolate op 19-02-2009 17:59:33 ]
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      donderdag 19 februari 2009 @ 17:51:45 #20
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66245377
    Heh, Zwahiel, herkenbaar! Mijn grootste zonde was laatst M&Ms die ik met vriendje soldaat gemaakt heb M&Ms are my multicoloured bane. Maar je hebt iig de juiste spirit! Gaat dus vast goedkomen!

*doet weekend-boogie met Goodbye * wij gaan nu zondag naar Blijdorp, wat we uitgesteld hadden laatst! Hopelijk heb ik dan geen zere voet meer, hehe
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 februari 2009 @ 17:54:17 #21
    163650 Greys
    pi_66245453

DaBuzzzzz, niet proberen het allemaal bij te houden of bij te lezen, gewoon er doorheen blèren waar je het over wilt hebben. Hoe wil je het eigenlijk aan gaan pakken om wat pondjes af te vallenvan die zware botten af te komen?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 19 februari 2009 @ 17:54:34 #22
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66245461
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben een skinny sheep

Tadaa! Dik schaap, dun schaap en mediocre schaap! Toevallig met "shape up with Shaun" erop gekalkt

Dan zou jij Shaun zijn!

Oh en Chico, dan moet Team Awesome nieuw leven in geblazen worden Dan kan de collectieve kick-ass weer commencen!
      donderdag 19 februari 2009 @ 17:54:51 #23
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66245467
    Ik vind dat rokje dat Ewelina postte ook drie keer niks .

En sodeju, Zwahiel, heb je tijd over ofzo? .

Net gegeten: aardappelpartjes met een frikandel .
    Niet meer actief op Fok!
      donderdag 19 februari 2009 @ 17:55:05 #24
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_66245473
    Kadaver! wat gaat dat hard hier
    ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
    pi_66245501
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tadaa! Dik schaap, dun schaap en mediocre schaap! Toevallig met "shape up with Shaun" erop gekalkt

Dan zou jij Shaun zijn!

Oh en Chico, dan moet Team Awesome nieuw leven in geblazen worden Dan kan de collectieve kick-ass weer commencen!
    !

Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')